Den Uiver

Torenstraat 3 5366 BJ Megen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Uiver

Aperitiefje in de zitkuil

Ben je in de buurt van Den Bosch en op zoek naar een warme plek binnen bij een open haard, ergens weg van de drukte van de stad? Bij Den Uiver in het historische centrum van Megen staat de haard in de wintermaanden altijd aan. Je kunt hier in de zitkuil genieten van heerlijke aperitieven of amuses. Neem plaats aan tafel en geniet van je maaltijd met een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Den Uiver

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,2
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Voortreffelijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen. Een echte aanrader en wij gaan zeker nog een keer.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
we werden zeer vriendelijke ontvangen in een hele mooie locatie. Met een lekkere amuse, voor-hoofd- en nagerecht waren zeer lekker. De bediening zeer bekwaam en vriendelijk, een echte aanrader. We komen zeker een keer terug
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. Daarnaast kan tegen bijbetaling een extra tussengerecht worden genomen. Bij ontvangst serveert men een heerlijke amuse en voor het hoofdgerecht een spoom. Wij hebben op diverse plaatsen in de regio en daarbuiten gebruik gemaakt van de AH actie maar dit was beslist de topper!
MiggelOss .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie, waarvoor een keuzemenu was samengesteld wat tegen bijbetaling kon worden uitgebreid naar 4 of 5 gangen. Het 3 gangen menu gaf veel keuze in vis en vlees, waaronder ook wild. Als extra werd nog een amuse en een tussengerechtje geserveerd. Zowel de kwaliteit van de bediening als de gerechten waren van hoge kwaliteit, evenals de sfeer in het restaurant.
vankesselcarpaij .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een gezellig , mooi en huiselijk restaurant. De bediening is grandioos en de gerechten verrukkelijk ! Voor je het weet is de avond voorbij. De toiletten zijn erg schoon wat ik altijd erg belangrijk vind . Meer dan de moeite waard om naar toe te gaan, iets wat wij in elk geval weer doen !
vankesselcarpaij .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een geweldig restaurant met heerlijke gerechten, een geweldige bediening en een huiselijke sfeer ! We hebben een fantastische avond gehad, ongedwongen en heel gezellig !!!!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was goed verzogt en keuze uit 3 gerechten.

We komen zeker nog een keer terug.

En we geven dit ook door aan onze vrienden.

Top
Tekla L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hartelijk ontvangen. Sfeervolle aankleding. Lekkere rode huiswijn bij de open haard. Amuse van wortel met crème van piccalilly en stukjes vijg. Heerlijk en apart. Mooi gedekte tafel. Mooi opgemaakte borden, goede hoeveelheid en aparte combinaties. Alles vers en zelfgemaakt, dat proef je. Kan ijswater is gratis. Bediening is alert, behulpzaam en vriendelijk zowel bij binnenkomst als bij het vertrek.
Kortom een zeer fijne gezellige avond met culinaire hoogstandjes.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk dinner!
jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De eerste keer drie tienen. Kan het beter? Nee het kan inderdaad niet beter. Althans voor mij niet.

Chique maar toegankelijk. Chique maar je gaat niet met een lege maag naar buiten. Chique maar je kunt gewoon jezelf zijn.

Daarnaast heeft de kok een buitengewoon lekkere smaak en zijn de gerechten origineel. En zowel de gastheer als gastvrouw, laten die nou ook chique zijn...

maar niet nep, gewoon hartelijk en zichzelf. Eigenlijk gewoon zoals het overal zou moeten horen.
maxheitkonig .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten. We werden verrast door een venieuwde menukaart ivm AH actie. Maw het is niet de vraag of we terug komen maar wanneer !
Jetpriester P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
leuk restaurant met prachtige lampen in een klein dorp, goede en vriendelijke bediening .
De gerechten waren een keer anders, veel keus en smaakvol .
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Na een forse wandeling had ik met een vriend hier afgesproken met de AH restaurant actie. We kregen een driegangen menu met optie om extra gangen te nemen. Het tweede driegangen menu was gratis.
We hadden als voorgerecht een tratartje van gerookte forel. Dat was prima.
Het hoofdgerecht was resp. poulet noir en kogelbiefstuk. Ook lekker. Frites werden apart geserveerd.
Het nagerecht was een trio van mousses. Uitstekend.
Tussendoor wat goede amuses.
Dus al met al prima.
cobyblom .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wat een fijn restaurant; heerlijk eten, attente bediening, goede stoelen, fijne atmosfeer; voor herhaling vatbaar!
Parkeergelegenheid vlakbij, mooi menu
Palmboom .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eerst een lekker buiten gezeten met een glaasje prosecco en amuse van het huis. Toen binnen verder gegeten. Heerlijk voorgerecht van forel. Mooi opgemaakte borden. De soepjes en Gambas als tussen gerechten waren ook erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij de kip en de biefstuk. Alle twee erg lekker. Voor het eerst dat we eens een keer de friet en salade voor het vlees kregen. Heel goed, vaak ben je al halverwege je hoofdgerecht en aankomt een keer de friet op tafel. Nagerechten wederom goed. Ook fijne bediening en lekkere wijn. We hadden maar 1 negatief puntje: het was er heel erg warm.
Maar wij hebben genoten van ons avondje bij Den Uiver en komen zeker een keer terug zonder AH actie,
ans.de.mol .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De gerechten waren heerlijk maar ook de amuses waren bijzonder smaakvol. We hebben via de AH dinerbonnen gegeten en werden ontzettend vriendelijk ontvangen. De ambiance is mooi klassiek en de tafels lekker ruim, Een topper.
rianwagemakers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gedineerd van de AH bon. Het was helemaal super!
Mooi gedekte tafels en super vriendelijke bediening.
We kregen vooraf een lekkere amuse, daarna een keuze uit 3 voorgerechten die er allemaal even heerlijk uitzagen en ook smaakten. Als hoofdgerecht kon je kiezen uit huisgerookte poulet noir of biefstuk stroganof of scholfilet. Allemaal heerlijk bereid met lekkere groenten erbij en frietjes. Daarna nog keuze uit 3 nagerechten.
terhorst.jpm .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mooie ambiance en een prima bediening. Het eten was voortreffelijk met tussendoor een verrassing en verfrissing van rabarber-creme met bloedsinaasappelmoes. Heerlijk!!! We komen binnenkort zeker weer terug.
Pierre001 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie porties die verzorgd worden geserveerd. Verrassende amuse en vriendelijke , correcte bediening. We hadden geluk met een prachtige avond buiten op het "terras". Een aanrader!
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten was prima. Jammer dat de vis iets te gaar was. De aandacht en service is heel prettig. De bediening vlot. Ruimte tussen en opstelling van tafels geeft voldoende privacy.