Den Uiver

Torenstraat 3 5366 BJ Megen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Uiver

Aperitiefje in de zitkuil

Ben je in de buurt van Den Bosch en op zoek naar een warme plek binnen bij een open haard, ergens weg van de drukte van de stad? Bij Den Uiver in het historische centrum van Megen staat de haard in de wintermaanden altijd aan. Je kunt hier in de zitkuil genieten van heerlijke aperitieven of amuses. Neem plaats aan tafel en geniet van je maaltijd met een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Den Uiver

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,1
9,3
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heel erg lekker gegeten, de gerechten zagen er ook erg mooi uit en smaakten voortreffelijk. Voor iedereen een andere keuzemogelijkheid. Een topper die we iedereen kunnen aanraden.
Conny J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We zijn gastvrij ontvangen bij aankomst. We hebben heerlijk gegeten ook werd er goed uitgelegd wat er op je bord had. Kortom een aanrader.
hanne1948 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Gezellige drukte en vriendelijk personeel.
Voor herhaling vatbaar. Ook voor een glutenvrij dieet prima aan te bevelen.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van een culinaire avond. Het restaurant is zeer sfeervol met een vriendelijke en attente bediening.
Alle gerechten waren voortreffelijk van smaak en prachtig uitgeserveerd.
Gwenda M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wat ouderwerst en stoelen konden niet helemaal onder de tafel geschoven worden waardoor ik als klein persoon best "ver" van mn bord zat????
Christianne L.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijke verwenavond! Het was gewoon een feestje. Goede ambiance, zeer prettig personeel en heerlijke ge rechten! Wij komen zeker terug!
hanne1948 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk rustig en lekker gegeten. Prima verzorgd Alleen de 2 heren in ons gezelschap vonden de kalfssukade niet zo lekker. De rest was voortreffelijk.
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten in gezellige ambiance met AH restaurant bon. De amuses van het huis en de bonbons bij de koffie maakten het helemaal af.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prettige en vriendelijke bediening. Leuke en makkelijke combinaties op het bord. Heerlijk met mooi weer buiten gezeten. Leuk plaatsje Megen. Zo genoeg woorden?
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten met zorg klaargemaakt en buiten het menu ook nog extra's te bestellen.
Goede service. Locatie ook prima. Vanwege het te verwachten slechte weer geen gebruik gemaakt van het buitenterras.
mieke.ten.haaf .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, een leuke plek om te eten in een oud stadje. Heerlijk eten. We kennen het adresje wel, al jaren en het is echt aan te bevelen.
Mvo1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ik vond de gerechten deze keer minder goed dan de keren daarvoor (we komen regelmatig bij den uiver). Maar des al niet te min, zeker wel van die kwaliteit dat we weer een keer terug gaan. De entourage van het restaurant doet wat oudbollig aan. Dat is jammer want dat leidt af van het eten,
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Restaurant in een lommerrijke omgeving. goed ontvangen bij de deur. Mooi gedekte tafel en service met linnen kleed en servetten. Eten goed van smaak en met goede uitleg daarover. Water gewoon uit de kraan.
Niet opdringerig.
Een aanrader.
Wilhelmien D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Was weer geweldig ,heerlijk gegeten ,en gedronken en een fijne avond gehad.
We verheugen ons alweer,voor de volgende afspraak in September.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
een aangename ervaring een prettige bediening,een rustige entourage een restaurant om terug te komen
het is de beste aanbieding van de ah=actie in onze omgeving
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer. Ondanks het warme weer was het prettig zitten in de tuin van dit restaurant. Vanuit de AH-restaurantactie was er een vastgesteld menu waarbij we konden kiezen uit 3 voor- en hoofdgerechten en 3 desserts. Ook was er de mogelijkheid een 4e gang bij te bestellen tegen een schappelijke prijs. Daarnaast kregen we nog een heerlijke amuse en werd er tussendoor vers gebakken brood geserveerd met roomboter. De door ons gekozen gerechten zagen er allemaal mooi uit en waren lekker. Den Uiver is een goed restaurant wat wij zeker aanbevelen.
clairebroers .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Rstaurant is erg gied. Lekker gegeten , heerlijk buiten , kan niet beter. Bedienig aardig en correct.
ooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
familie7 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Is een aanrader. Prijs aan de hoge kant, maar is ook terecht vergelijken met wat er geserveerd wordt.
justa M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug. Jammer dat er zoveel wind was, want er is ook een heerlijk terras.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooi menu, in goed tempo geserveerd, nette service, vooraf nog een lekkere amuse en tussendoor nog een extra spoom. Gerechten zijn met zorg bereid, zien er netjes uit. Kortom keurig geregeld allemaal, echt een avondje uit!!!