Den Uiver

Torenstraat 3 5366 BJ Megen Nederland Kaart

Over restaurant Den Uiver

Aperitiefje in de zitkuil

Ben je in de buurt van Den Bosch en op zoek naar een warme plek binnen bij een open haard, ergens weg van de drukte van de stad? Bij Den Uiver in het historische centrum van Megen staat de haard in de wintermaanden altijd aan. Je kunt hier in de zitkuil genieten van heerlijke aperitieven of amuses. Neem plaats aan tafel en geniet van je maaltijd met een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Den Uiver

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
9,2
R. B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk dinner!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De eerste keer drie tienen. Kan het beter? Nee het kan inderdaad niet beter. Althans voor mij niet.

Chique maar toegankelijk. Chique maar je gaat niet met een lege maag naar buiten. Chique maar je kunt gewoon jezelf zijn.

Daarnaast heeft de kok een buitengewoon lekkere smaak en zijn de gerechten origineel. En zowel de gastheer als gastvrouw, laten die nou ook chique zijn...

maar niet nep, gewoon hartelijk en zichzelf. Eigenlijk gewoon zoals het overal zou moeten horen.
Maxheitkonig .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wederom heerlijk gegeten. We werden verrast door een venieuwde menukaart ivm AH actie. Maw het is niet de vraag of we terug komen maar wanneer !
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
leuk restaurant met prachtige lampen in een klein dorp, goede en vriendelijke bediening .
De gerechten waren een keer anders, veel keus en smaakvol .
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Na een forse wandeling had ik met een vriend hier afgesproken met de AH restaurant actie. We kregen een driegangen menu met optie om extra gangen te nemen. Het tweede driegangen menu was gratis.
We hadden als voorgerecht een tratartje van gerookte forel. Dat was prima.
Het hoofdgerecht was resp. poulet noir en kogelbiefstuk. Ook lekker. Frites werden apart geserveerd.
Het nagerecht was een trio van mousses. Uitstekend.
Tussendoor wat goede amuses.
Dus al met al prima.
Cobyblom .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Wat een fijn restaurant; heerlijk eten, attente bediening, goede stoelen, fijne atmosfeer; voor herhaling vatbaar!
Parkeergelegenheid vlakbij, mooi menu
Palmboom .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Eerst een lekker buiten gezeten met een glaasje prosecco en amuse van het huis. Toen binnen verder gegeten. Heerlijk voorgerecht van forel. Mooi opgemaakte borden. De soepjes en Gambas als tussen gerechten waren ook erg lekker. Als hoofdgerecht hadden wij de kip en de biefstuk. Alle twee erg lekker. Voor het eerst dat we eens een keer de friet en salade voor het vlees kregen. Heel goed, vaak ben je al halverwege je hoofdgerecht en aankomt een keer de friet op tafel. Nagerechten wederom goed. Ook fijne bediening en lekkere wijn. We hadden maar 1 negatief puntje: het was er heel erg warm.
Maar wij hebben genoten van ons avondje bij Den Uiver en komen zeker een keer terug zonder AH actie,
Ans.de.mol .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De gerechten waren heerlijk maar ook de amuses waren bijzonder smaakvol. We hebben via de AH dinerbonnen gegeten en werden ontzettend vriendelijk ontvangen. De ambiance is mooi klassiek en de tafels lekker ruim, Een topper.
Rianwagemakers .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben heerlijk gedineerd van de AH bon. Het was helemaal super!
Mooi gedekte tafels en super vriendelijke bediening.
We kregen vooraf een lekkere amuse, daarna een keuze uit 3 voorgerechten die er allemaal even heerlijk uitzagen en ook smaakten. Als hoofdgerecht kon je kiezen uit huisgerookte poulet noir of biefstuk stroganof of scholfilet. Allemaal heerlijk bereid met lekkere groenten erbij en frietjes. Daarna nog keuze uit 3 nagerechten.
Terhorst.jpm .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mooie ambiance en een prima bediening. Het eten was voortreffelijk met tussendoor een verrassing en verfrissing van rabarber-creme met bloedsinaasappelmoes. Heerlijk!!! We komen binnenkort zeker weer terug.
Pierre001 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie porties die verzorgd worden geserveerd. Verrassende amuse en vriendelijke , correcte bediening. We hadden geluk met een prachtige avond buiten op het "terras". Een aanrader!
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Eten was prima. Jammer dat de vis iets te gaar was. De aandacht en service is heel prettig. De bediening vlot. Ruimte tussen en opstelling van tafels geeft voldoende privacy.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gewoon echt heerlijk gegeten. Lekkere amuse, heerlijk voorgerecht van forel. Hoofdgerecht van pouletnoir zeer aangenaam en verassend van smaak. Lekker nagerecht van cheesecake . We komen zeker nog een keer terug en vergeet ik nog dat het personeel erg vriendelijk en kundig was! Top!
Leeh .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg leuk en lekker en gezellig. Een plek waar je je welkom voelt, ondanks dat je via een actie komt. Er werd ook wat extra"s geserveerd tussen de gangen door. Kortom...echt een aanrader.
Jos1932814 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben smakelijk gegeten bij den Uiver. Heerlijke gerechten om uit te kiezen en een verrassingshapje vooraf en tussendoor, wat het geheel heel feestelijk maakte. Een gezellig restaurant met uitstekende bediening en verfijnd eten.
Gts1 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk eten lekkere bij passende wijnen
Leuk samegesteld menu , die nog werden uitgebreid met verrassende amuses.
We gaan hier zeker nog vaker eten
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Ah-menu gekozen met 3 keuzes voor-en hoofdgerecht maar ook nagerecht en eventuele aanvulling.
Mooie,ruime keus. Vooraf lekker brood, super olijfolie, goeie boter en een karafje water. En de rabarberspoom maakte het feest compleet. Oh nee er kwam nog iets: geweldige gratin..... Hoe blij kun je zijn. Dank je wel voor deze mooie geste.
Frans275 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben een fijne avond gehad in Den Uiver. De gemoedelijke sfeer, goed eten met verrassende tussendoortjes en het zeer vriendelijke personeel, maakt dat we snel weer eens terug willen gaan voor de gewone kaart!
Henkverboven .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was zoals ook de vorige keer, Uitstekend.
Goede combinaties in de gerechten. Goede timing van de gerechten,
dus geen lange wachttijden, maar ook niet te snel achter elkaar.
En natuurlijk het prachtige interieur. Zeer ruime plaatsen.
De akoestiek is voor verbetering vatbaar. Ondanks de zeer ruime plaatsen is toch een beetje rumoerig.
Kan het iedereen aanbevelen.
Peter.van.der.steen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Den Uiver. Vooraf een taartje van forel, mooi gepresenteerd, heerlijk van smaakt. Daarna een gegrilde biefstuk met als afsluiter een mousse van Bastogne, chocolade met karamel. Perfect . Een heerlijke wijn erbij voor een geslaagde avond.
Een aanrader dus.