Den Uiver

Torenstraat 3 5366 BJ Megen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Uiver

Aperitiefje in de zitkuil

Ben je in de buurt van Den Bosch en op zoek naar een warme plek binnen bij een open haard, ergens weg van de drukte van de stad? Bij Den Uiver in het historische centrum van Megen staat de haard in de wintermaanden altijd aan. Je kunt hier in de zitkuil genieten van heerlijke aperitieven of amuses. Neem plaats aan tafel en geniet van je maaltijd met een goed glas wijn.

Meer informatie over restaurant Den Uiver

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras
Uitmuntend
9,1
9,3
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer. Ondanks het warme weer was het prettig zitten in de tuin van dit restaurant. Vanuit de AH-restaurantactie was er een vastgesteld menu waarbij we konden kiezen uit 3 voor- en hoofdgerechten en 3 desserts. Ook was er de mogelijkheid een 4e gang bij te bestellen tegen een schappelijke prijs. Daarnaast kregen we nog een heerlijke amuse en werd er tussendoor vers gebakken brood geserveerd met roomboter. De door ons gekozen gerechten zagen er allemaal mooi uit en waren lekker. Den Uiver is een goed restaurant wat wij zeker aanbevelen.
clairebroers .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Rstaurant is erg gied. Lekker gegeten , heerlijk buiten , kan niet beter. Bedienig aardig en correct.
ooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
familie7 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben een fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Is een aanrader. Prijs aan de hoge kant, maar is ook terecht vergelijken met wat er geserveerd wordt.
justa M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug. Jammer dat er zoveel wind was, want er is ook een heerlijk terras.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten, mooi menu, in goed tempo geserveerd, nette service, vooraf nog een lekkere amuse en tussendoor nog een extra spoom. Gerechten zijn met zorg bereid, zien er netjes uit. Kortom keurig geregeld allemaal, echt een avondje uit!!!
Vicky V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige ontvangst, mooie tuin om te dineren, goede menukaart. Het smaakte allemaal heerlijk. Vriendelijke bediening, rustige omgeveing. We komen graag terug.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Een mooie keuze uit de menu,s voortreffelijk gegeten heerlijk buiten op het terras kunnen zitten ,alleen maar lof ,hier krijg je nog eens een lekkere amuse ,voortreffelijk
Lomoj .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op de warmste dag in mei werden we gastvrij ontvangen op het heerlijk koele terras.
Er was voldoende koud water (ook voor de hond) en de gerechten zagen er prachtig opgemaakt uit, de borden waren een feestje om te zien. Ook de smaak van alles was erg lekker, kortom: prima gegeten met een lekkere wijn ernaast.
ronald A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Mooi restaurant met een fijne keuken en heerlijke gerechten. Dat alles in een prachtig gedeelte van Megen.
Beata N.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gastvrije ontvangst, super ambiance en heerlijk eten dat met met zorg is bereid. Ons bezoek was van begin tot eind echt genieten!
Hellen Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!!!! Een aanrader om samen met familie en/of vrienden te genieten van lekker eten en prettige omgeving en met bijzonder vriendelijke bediening
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Voortreffelijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen. Een echte aanrader en wij gaan zeker nog een keer.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
we werden zeer vriendelijke ontvangen in een hele mooie locatie. Met een lekkere amuse, voor-hoofd- en nagerecht waren zeer lekker. De bediening zeer bekwaam en vriendelijk, een echte aanrader. We komen zeker een keer terug
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Keuze uit 3 voor- hoofd- en nagerechten. Daarnaast kan tegen bijbetaling een extra tussengerecht worden genomen. Bij ontvangst serveert men een heerlijke amuse en voor het hoofdgerecht een spoom. Wij hebben op diverse plaatsen in de regio en daarbuiten gebruik gemaakt van de AH actie maar dit was beslist de topper!
MiggelOss .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie, waarvoor een keuzemenu was samengesteld wat tegen bijbetaling kon worden uitgebreid naar 4 of 5 gangen. Het 3 gangen menu gaf veel keuze in vis en vlees, waaronder ook wild. Als extra werd nog een amuse en een tussengerechtje geserveerd. Zowel de kwaliteit van de bediening als de gerechten waren van hoge kwaliteit, evenals de sfeer in het restaurant.
vankesselcarpaij .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een gezellig , mooi en huiselijk restaurant. De bediening is grandioos en de gerechten verrukkelijk ! Voor je het weet is de avond voorbij. De toiletten zijn erg schoon wat ik altijd erg belangrijk vind . Meer dan de moeite waard om naar toe te gaan, iets wat wij in elk geval weer doen !
vankesselcarpaij .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een geweldig restaurant met heerlijke gerechten, een geweldige bediening en een huiselijke sfeer ! We hebben een fantastische avond gehad, ongedwongen en heel gezellig !!!!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het was goed verzogt en keuze uit 3 gerechten.

We komen zeker nog een keer terug.

En we geven dit ook door aan onze vrienden.

Top
Tekla L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Hartelijk ontvangen. Sfeervolle aankleding. Lekkere rode huiswijn bij de open haard. Amuse van wortel met crème van piccalilly en stukjes vijg. Heerlijk en apart. Mooi gedekte tafel. Mooi opgemaakte borden, goede hoeveelheid en aparte combinaties. Alles vers en zelfgemaakt, dat proef je. Kan ijswater is gratis. Bediening is alert, behulpzaam en vriendelijk zowel bij binnenkomst als bij het vertrek.
Kortom een zeer fijne gezellige avond met culinaire hoogstandjes.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij hebben genoten van een heerlijk dinner!