Den Tol

Rijksweg 201 6586 AA Plasmolen Nederland Kaart

Over restaurant Den Tol

Pannenkoeken in stijl

Zin in een echte avond uit, maar ook in pannenkoeken? Bij Den Tol eet je pannenkoeken in stijl. In een moderne atmosfeer eet je hier de lekkerste pannenkoeken. Alles wat je van een pannenkoekenrestaurant verwacht, zoet, hartig en ook aan de kinderen is gedacht.

Meer informatie over restaurant Den Tol

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Regelmatig over dit restaurant gehoord, dus het moest er maar een keer van komen. We hadden gereserveerd en dat was noodzakelijk het zat vol, binnen en buiten.

Het duurde even eer we een drankje konden bestellen, maar vrij vlot daarna onze wensen van de kaart doorgeven.

We kozen voor de Hertog Jan van de tap en een sauvignon blanc, beide in orde. De wijn kwam in een bijzonder vormgegeven glas, niet eerder gezien, wel mooi.

Voor beiden het volkoren breekbrood met olie, boter en zout, heerlijk warm vers brood met een goede olie.

Eega koos voor de Hongaarse pannenkoek met goulash en een salade, zelf koos ik de specialiteit Den Tol.

De pannenkoek van manlief was lekker met een heerlijke goulash.
Voor mij een pannenkoek met spek, ham, salami, ui, champignons en tomaat. De pannenkoeken zijn mooi krokant gebakken, en prachtig van kleur. Helaas was mijn beslag onvoldoende gaar en dat is niet lekker. Mijn voorstel de pannenkoek even terug te leggen in de pan was niet acceptabel ik zou een nieuwe krijgen en de pannenkoek werd van de rekening gehaald. Ontzettend netjes, had voor mij niet gehoeven.
Vrij snel kwam de nieuwe pannenkoek voor mij, super mooi krokant en beter gaar in orde, maar voor gewoon te groot.

Het personeel deed haar werk vlot en netjes, wel viel me één keer op dat een meisje de borden van een tafel probeerde weg te nemen terwijl de klanten nog bezig waren met opstaan. Deze hebben daarom maar een handje geholpen, een beetje gênant.

Den Tol doet het goed en dat merkte je aan de drukte, we hadden het al eens geprobeerd zonder reservering, maar dat zou wachten worden.
Sjaak P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Prima restaurant!

Niet alleen de omgeving is mooi en geweldig om te wandelen en fietsen, ook Pannenkoekenrestaurant Den Tol voldoet hieraan. De sfeer is bijzonder en gemoedelijk en het eten geweldig goed. Tja zoals sommige schrijven...je hebt dan wel niet alle soorten pannenkoeken op de menukaart...wat erop staat is gewoon prima en ruim voldoende. Op een ouderwetste manier bereid door de kok, en tevens een goede service en compleet geslaagd is je dag. Mijn vriendin die de pannenkoek niet helemaal op kreeg, mocht deze leuk en mooi verpakt, meenemen naar huis. Waarom weggooien, wordt toch al genoeg gegooid in deze samenleving, met van alles en nog wat. Wij vonden het er goed en komen zeker weer terug. Bedankt en succes met jullie zaak! Sjaak en Maartje
aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Zin in een pannenkoek, maar niet in drukte, rondrennende kids of luidruchtige grote groepen? Ga dan naar Den Tol in Plasmolen. Een stijlvolle entourage laat je denken een avondvullend diner te hebben, terwijl je slechts een keertje een pannenkoekje wilt nuttigen . Nou ja, slechts. De kwaliteit is superieur te noemen, misschien wel te. Want naast de zoete en hartige ( ham/kaas) is er een scala aan pannenkoekenmogelijkheden om uit te kiezen. Voor iedereen wat wils en gezien de goede bezetting wordt dat gewaardeerd. Gelukkig ook wat meer keus in bieren, wat in het begin niet zo was. De wijn is ok en wordt in mooie glazen geschonken. Grote-meestal mannelijke- eters komen qua inhoud goed aan hun trekken. Je kunt overigens altijd een klein voorgerecht nemen. Zoals wij samen 1 portie breekbrood met heerlijke tomatenpesto, aioli en kerriemayo namen. M.a.w. een prima alternatief als je eens makkelijk wilt doen.
Paul en petra J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Zeer smaakvolle inrichting, heerlijke, speciale pannenkoeken en bovenal zeer vriendelijke bediening. Ondanks de drukte bleef het personeel kalm, vriendelijk en snel.
Vgeelen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Vanmiddag bij Den Tol wezen lunchen.
We werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht.
Nadat wij onze eerste drankjes kregen kwam al snel het ovenwarme brood met tappenade en sausjes.
Het brood was warm en lekker.
Hierna kregen wij onze spek, champignon en ui pannenkoeken, ook deze waren erg goed.
Vriendelijke bediening, lekker eten en goede sfeer voor een redelijke prijs.
IBoerrigter .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
De pannenkoeken waren heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We komen zeker terug bij Den Tol in Plasmolen! Desserts waaruit gekozen kon worden waren ook prima.
Erie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Het eten was weer heel lekker en zag er goed verzorgd uit.
De bediening was uitstekend, en je kon merken dat ze erg goed met elkaar overweg konden , ook erg leuk om te zien. Wij zaten tegenover de keuken en hadden het een beetje koud,ze hoorden dat wij dat tegen elkaar vertelde en meteen werd de deur dicht gedaan en gingen ze aan de verwarming voelen er werd ons zelfs een ander plaatsje aangeboden.
Wij waren alle 4 dik tevreden, en gaan binnenkort vast weer eens naar Den Tol.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Het eten was prima alleen hadden we van de bon iets meer verwacht hun bepalen bijna wat je eet en als je van de kaart neemt krijg je 10 euro korting maar je moet wel een 3 gangen menu nemen nou dan ben je nog veel geld kwijt

dus dat viel even tegen
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Eten was lekker maar de kaart waar je uit kon kiezen zeer beperkt. Waren de meest simpele gerechten waar je uit kon kiezen. Dit had ik van den tol niet verwacht.
Service qua bediening prima, qua keuze van menu dus matig.
Decor buiten netjes, binnen: welk decor?
Erik A.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
prima gegeten. veel keuze aan pannenkoeken, ook de minder voor de hand liggende combinaties. gezellige sfeer, geen traditioneel pannenkoekenrestaurant met veel lawaai ...
Jokevrolijk .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Zeer teleurstellend. Wij hadden de keus uit 3 zeer eenvoudige pannenkoeken terwijl de tol bekend staat om zijn specialiteiten. Of we konden van de kaart kiezen maar moesten wel voor, hoofd, en nagerecht nemen en kregen dan per 2 pers. 10€ korting. Wij waren erg teleurgesteld en hebben de Iens bon niet gebruikt.
Margreet R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Voor de prijs van een pannenkoek krijg je een culinair hoogstandje. Geen vette slappe pannenkoek maar een lekker knapperig randje. Ambiance is prachtig, buiten ook heel sfeervol. Personeel is vriendelijk en vlot. Ruime parkeergelegenheid.
Omdat mijn ouders er vlakbij woonden aten we er geregeld; tegenwoordig dus iets minder vaak maar gisteren weer erg genoten!
Graag een DEN TOL in omgeving Utrecht!
Fam. Rensenbrink
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Heerlijk gegeten met een groep van 7. We moesten even wachten en dat werd spontaan gecompenseerd met gratis brood en sausjes vooraf. De speciale pannenkoeken zijn bijzondere culinaire hoogstandjes. We komen hier al jaren geregeld en zullen zeker blijven terugkomen.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Zaterdag 25 januari 2014 met 5 personen genoten bij pannenkoekenrestaurant Den Tol te Plasmolen. Aangezien het er meestal goed bezet is hadden we gereserveerd bij dit mooi, warm en strak ingerichte restaurant. Zo anders dan het doorsnee pannenkoekenhuis, terwijl er met een speelruimte boven ook aan de kinderen is gedacht. Iedereen was meer dan tevreden en ik zeker (!) met mijn Pannenkoek Franse kaas (3 soorten Franse kaas, vijgenchutney, walnoten en salade). Ik had daarna haast geen plek meer voor een nagerecht en koos voor een uitgebreide koffie met likeur en wat bleek: deze werd gepresenteerd in diverse glazen: glaasje likeur, glaasje slagroom, glaasje crême brulée met een crunch en glaasje met amarenen. Heerlijk!
Ook de nagerechten van de anderen zagen er mooi gepresenteerd en overheerlijk uit.
De bediening is gezellig en een klein foutje werd met een glimlach opgelost.
Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal oké.
Hoewel ik niet echt in de buurt woon, blijf ik hier graag terugkomen.
Guus46 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Het restaurant is modern en gezellig ingericht. Het eten was, voor een pannenkoekenrestaurant prima. De bediening was ronduit slecht en slordig. Vanaf 20:30 uur is de keuken gesloten. Vanaf dat moment zijn de klanten voor het personeel onzichtbaar geworden. De muziek wordt harder gezet, er wordt al swingend met tafels gesjouwd, druk gepoetst. Kortom je voelt je er als klant niet meer welkom. Op het moment dat wij onze jassen aantrokken en onze spullen pakten, ging er een personeelslid op 1 meter afstand met een schoonmaakdoekje staan wachten, klaar om onze tafel te poetsen, schandalig.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Leuk restaurant, gezellige inrichting. Je kunt er leuk met zijn tweeën uit eten het voelt niet als een pannenkoekrestaurant waar alle kinderen rond rennen. De pannenkoeken zijn heerlijk en meer als voldoende. Zeker een keer doen!
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Op een lekkere nazomerdag pannenkoeken gegeten. Door de enorme drukte binnen zijn we buiten gaan zitten. Met 20 graden en zon goed te doen. De pannenkoeken zijn wat exclusiever dan normaal. Erg lekker. Ook over de toetjes is wat meer nagedacht. De inrichting is modern en gezellig. Leuk concept voor een pannenkoekenhuis.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2013
Mooi, modern en gezellig restaurant. Prima pannenkoeken voor een goede prijs. Personeel mag wel wat meer sturing krijgen van de leiding.
ThaFizzy .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Den Tol is van naam een zeer goed pannenkoekenhuis in Velp (NB) langs de provinciale weg Nijmegen - Grave - Den Bosch. Ook heeft Den Tol een vestiging in Plasmolen, langs de provinciale weg Nijmegen - Plasmolen - Gennep. Omdat ik Den Tol, Velp (NB) al kende ging het tripje om eten naar Plasmolen. Parkeren kan achter het restaurant, maar daarvoor moet je wel een smal grindpad op. Tegenover het restaurant aan de overkant van de drukke provinciale weg is ook parkeergelegenheid.

Het restaurant ligt, net zoals in Velp (NB), direct langs de provinciale weg. Toch merk je dat in Plasmolen meer dan in Velp (NB). Het interieur is nogal hoekig, veel vierkante vormen. De kleur zwart domineert. De opstelling binnen is er op gericht om veel mensen tegelijkertijd te kunnen ontvangen. Het is erg krap. Door de strakke vierkante vormen komt het nogal benauwd over. Maar dat is persoonlijk. Ik ken ook mensen die dat juist heel erg kunnen waarderen. Het is ziet er wel goed verzorgd uit, dat moet gezegd worden. Het terras buiten oogt een stuk vriendelijker. Er is een gezellig zitje met een open haard.

De bediening is ronduit slordig te noemen. Fel blauwe sneakers en ander niet schoon schoeisel valt nogal op onder een verder elegant zwart tenue. Er liep voldoende bediening rond, maar er was geen sprake van persoonlijke aandacht. De bediening heeft nauwelijks aandacht voor je. Wanneer je om de rekening vraagt wordt er naar je gesnauwd dat je alleen kunt betalen bij de bar. Duidelijk minpunt. Dit kan aan de bediening van de dag gelegen hebben, maar aangezien dit niet alleen aan onze tafel maar ook andere tafels gebeurde lijkt dit toch wat structureler. De fooi bleef dan ook uit.

De pannenkoeken waren nogal stevig aan de prijs, een pannenkoek kost ongeveer tien euro. Daar staat wel een flinke pannenkoek tegenover, maar die was niet van zulke uitzonderlijke kwaliteit dat die deze prijs rechtvaardigt. De pannenkoeken aan onze tafel waren matig belegd. Tezamen met de matige service valt de prijs/kwaliteit verhouding dus slecht uit.

Uiteraard kan het ook een matige dag van de kok en bediening geweest zijn. Laat ik het daar maar op houden. In potentie zit er meer in.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
We waren in de veronderstelling dat we bij een eetcafé stopten, maar het bleek een pannenkoekenrestaurant te zijn (stond er overigens ook met grote letters onder.

Normaal en ik niet zo'n fan van pannenkoeken maar gezien die bijzonder mooi aangelegde strakke tuin -met terras-, besloten we toch deze zaak eens te proberen. Strak ingericht zaak, dus niet wat je verwacht bij dit soort restaurant vlot en vriendelijke personeel en -gelukkig- een beknopte kaart.

Voldoende variatie aan voor- en nagerechten. Jammer dat er geen alternatieven voor pannenkoeken op de kaart staan, niet iedereen in een gezelschap hoeft daar van te houden natuurlijk.

Maar goed, de pannenkoeken (een zoet en een hartig) waren uitstekend. Ook weer leuk voor een keer tussendoor dus. Aanbevolen.