Den Tol

Van Heemstraweg 60 Beuningen Nederland Kaart

Over restaurant Den Tol

De perfecte pannenkoek

De trendy inrichting doet wellicht anders vermoeden, maar hier staat de pannenkoek centraal! Uiteraard staan de klassiekers op de kaart, maar wat dacht je van een Kip-cajunpannenkoek, een Japanse of een Egyptische? De creativiteit spat er af en zodra je een hap neemt weet je: dit klopt!

Meer informatie over restaurant Den Tol

Prisca .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Als teamuitje gingen wij naar Den Tol toe, ondanks dat het druk was en wij met een grote groep kwamen waren alle pannenkoeken er tegelijk en waren ze weer lekker gebakken.
De bediening was erg leuk en spontaan, je wordt snel geholpen.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Diverse voorgerechten, een enorme keuze uit zoete, hartige en exotische pannenkoeken, ( van 5,-- tot 16,50), waarvan sommige geserveerd met rauwkostsalade. Bij een aantal kan de pannenkoek worden vervangen door rijst
We bestelden de boerenpannenkoek (14,--), een spek/appelpannenkoek (10,50) en voor mij was de pannenkoek met 3 Franse kazen (16,50).
Flinke en buitengewoon smakelijke pannenkoeken, ondanks de ruime vulling uitstekend gegaard. Wel had de Franse kaaspannenkoek erg veel walnoten, en de beloofde vijgencompote had veel weg van aardbeienjam.
Ook de ossenhaas met geroerbakte groenten, shi-take en yakitorisaus met rijst (16,50) was erg lekker.
De drankjes zijn redelijk geprijsd, de bediening was buitengewoon enthousiast, vriendelijk en snel tijdens de drukte rond 7 uur, waarvoor een extra compliment!
Een paar keer per jaar ben ik enkele dagen in Beuningen, en ga dan altijd wel genieten van een pannenkoek bij Den Tol.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een prima kwaliteit pannenkoeken. De ene heel goed gevuld met grote gamba's, met groente gebakken in de wok en begeleid door een schaaltje koude groente en wat zoetig smakende pepersaus; prima combinatie. De andere was eveneens goed gevuld met een goede kwaliteit varkenshaassaté en ook met een schaaltje koude groente en de pepersaus. Beide goed gebakken.
Goede en snelle bediening in een mooi uitziende entourage, een pand dat inpandig de uitstraling heeft van een oude fabriekshal.
Jammer dat het restaurant beperkt zichtbaar is. Rijdend van oost naar west is de aanduiding zichtbaar op de zijkant van het pand. Komend vanuit westelijke richting is er niets te zien en rij je her dorp weer uit om vervolgens om te keren en er achter te komen waar je moet zijn.
De naam van het restaurant zou beter aan de voorzijde kunnen staan.
Het was in ieder geval de moeite waard om te zoeken waar het ligt.
Ronaalders .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Aan de sfeer en de entourage van het restaurant is veel aandacht besteed. Er is ook gedacht aan de kinderen. De bediening is vriendelijk, maar loopt bij grotere drukte wat minder geolied. De kwaliteit van het eten is goed. Er is voldoende keuze en het meubilair nodigt uit om langer te blijven zitten. Een mooie locatie te combineren met een avondje bioscoop als buurman.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gisteravond bij Den Tol in Beuningen gegeten met onze 2 kleinkinderen normaal blijven ze nooit zitten maar nu kregen ze gelijk een kleurplaat dus ze begonnen gelijk te kleuren heel snel daarna waren de pannenkoeken er al we hebben heerlijk gegeten en de kinderen ook
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Dit restaurant heb ik met opzet niet gedeeld of geliked op Facebook omdat ik echt bang ben dat het te druk wordt en er geen plaats meer is voor ons, inmiddels al ca 40 keer geweest en het is en blijft TOP, helaas altijd druk maar altijd goed, zowel bediening sfeer als eten top!
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een uitstekend pannenkoekenrestaurant van een hoger niveau dan wat je verwacht bij een dergelijk restaurant. Verrassende pannenkoeken, prima bediening en uiterst betaalbaar, kortom een zaak om terug te komen.
VAS .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Op donderdag 23 april zijn de bewoners en de vrijwilligers/familieleden van zorgcentrum Alde Steeg in Beuningen op uitnodiging van de Stichting Vrienden van de Alde Steeg naar het pannenkoekenrestaurant Den Tol in Beuningen geweest. In een modern pand naast de bioscoop heeft Den Tol een trendy uitstraling gekregen. Met de grootste bakwand van Nederland worden er 13 pannenkoeken tegelijk gebakken. In totaal 53 personen namen deel aan dit uitstapje.Beginnend met een wandeling van Alde Steeg naar het restaurant en genietend van een drankje en eindigend met een grote pannenkoek.
Fairytea .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij waren met 13 man, onze serveerster was erg jong en het was erg druk, misschien was het ook wel haar eerste dag, maar ze had het nog niet helemaal in de vingers. De pannenkoeken waren heerlijk echt weer eens wat anders te bieden dan andere restaurants. Het drinken viel tegen wat priklimonade betreft, daarvan leek telkens de prik bijna af te zijn, of het kwam door teveel ijs in het glas. Mijn dochter kreeg haar pannenkoek niet op, ze dacht ik vraag het gewoon mee naar huis.
Nou dat vonden ze heel vanzelfsprekend en werd nog in een mooie warmhouddoos gedaan ook, door de eigenaresse, die overigens bijzonder vriendelijk was. De ambiance was erg sfeervol, dat begon buiten al waar ze vuur hadden branden. We komen hier zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
De ambiance is erg mooi. De gastvrouw vriendelijk, maar ik heb er de vetste pannenkoek ever gegeten. De roombotersmaak was zo overheersend dat ik die heb moeten wegspoelen met frisdrank. De pannenkoek van mijn zoon was net zo vet en de vrouw naast mij zei ook dat haar pannenkoek ook vet was. Ik heb mijn bevinding gedeeld met de serveerster en met de gastvrouw, maar allebei gaven ze hetzelfde antwoord: "we geven het door aan de keuken". Tja, dan voel ik mij niet serieus genomen. Het klachtenbeleid/service behoeft nog enige aanpassing.
Albertina52 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Dit was onze vierde keer hier en het was weer heerlijk !!!
Steeds proberen we een andere pannenkoek en er is er nog niet een tegengevallen.
De rosé en rode wijn zijn goed en de koffie is voor de verandering niet zo sterk dat je er water bij moet vragen(wat bij andere restaurants vaak wel is), al met al gaan wij hier nog vaker komen!
De bediening is heel erg aardig hoe druk het ook is.
Nol V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Alleen met de actie van Albert Hein daar ben ik het niet mee eens want als je de keuze menu neemt dan hoef je de tweede niet te betalen, bestel je iets anders dan krijg je 10 euro op het gehele menu korting hier is heel goed over nagedacht doe dit de tweede keer niet meer, oja de soep was lauw en de groente was hard en de pannekoek was aan de zij kant rond dom aangebrand, jammer ik had meer verwacht van den Tol.
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk menu en heerlijke wijn (dat maak je niet zo vaak mee). Wij waren de kortingbon vergeten, maar mochten toch eten en de volgende dag de bon brengen. Bedankt voor het vertrouwen!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Den Tol is al jaren en jaren ons favoriete restaurant.
Eerst moest ik naar Velp ( NB ) maar tegenwoordig zitten ze ook in Beuningen.
Is dichterbij voor ons.
Ps. Ik ken nagenoeg alle pannenkoeken restaurants in de wijde omgeving maar Den Tol steekt er met kop en schouders bovenuit!
Herbos .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Wij dachten een pannenkoek naar eigen keuze te kunnen maken! Maar moesten van een speciale menu lijst kiezen. Op deze lijst stonden maar en paar eenvoudige pannenkoeken!
Wij hebben toen maar zelf een pannenkoek gekozen en de bon van de actie niet gebruikt.
Ll_roelofs .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
We konden een 3-gangen menu kiezen, in eerste instantie leek dat niet veel, maar je krijgt me een berg eten! Na die gangen hoefde ik helemaal niks meer, het toetje ging er nog maar net in.
Prima prijs-kwaliteit verhouding en je kunt ook met korting eten van de reguliere kaart, helemaal top!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Vriendelijke ontvangst. De spekpannekoek en appelpannekoek waren uitstekend. eigenlijk te veel. Kregen een tip van de bediening om de volgende keer naar een dunnere pannekoek te vragen Dit is ook mogelijk.
De appelpannekoek hadden we graag zonder krenten rozijnen en suiker en dat kon allemaal geregeld worden.
Klein minpuntje de gerechten komen erg snel achter elkaar.
Hellen M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Het eten was prima.
Vond het alleen jammer dat je niet voor de actie van de normale menukaart kon kiezen zoals bij veel andere restaurants wel het geval was.
Op de speciale menukaart stonden voornamelijk de goedkopere, gewone pannenkoeken.
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
lekker gegeten en de kids hebben zich goed vermaakt. Niet duur en geen lange wachttijden. het personeel was vriendelijk.
Elsendolf .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Wij hadden het drie-gangenmenu dat bij het AH arrangement hoort.Een heerlijk gevulde wrap als voorgerecht ,daarna had het ene stel een spekpannekoek gekozen en wij de appelrozijnenpannenkoek.
Deze pannenkoeken waren van een zéér goede kwaliteit,we hebben half,half gedaan,mmmm...
Als toetje kozen we voor gedeeltelijk Irish koffie en soes met ijs,ook heel lekker!
Het restaurant is gezellig "sjiek",geen pannenkoekenrestaurant uitstraling,in 1 woord prachtig,ruim,maar toch warm en gezellig.Wij komen beslist terug ,ook zonder AHbon.De bediening is prettig en erg klantvriendelijk. P.S., de tapbiertjes waren ook top!