Den Tol

Bosschebaan 8 5363 SX Velp (Gelderland) Nederland Kaart

Over restaurant Den Tol

Pannenkoeken in alle soorten en maten

De plek in Brabant waar je naartoe gaat voor een overheerlijke pannenkoek. Van de klassieker met suiker of spek tot verrassende varianten met roomkaas, zalm en dillle; voor liefhebbers is Den Tol in Velp the place to be! Bovendien is het er altijd erg gezellig.

Meer informatie over restaurant Den Tol

• : Parkeerplaats

Dorine A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Na een fietstocht hier neergestreken voor een pannenkoek. Ruime keuze uit zowel de klassieken als uit moderne versies. Bijvoorbeeld met brie, walnoten en honing, erg smakelijk. Ook de notenpannenkoek met 3 soorten Franse kaas, walnoten, rucola en vijgencompote zeer de moeite waard. De spek, uien en champignonpannenkoek viel in de smaak net als de spek uienpannenkoek. Knapperig en gaar, ruime vulling. De bediening is vriendelijk en allert. Decor is modern en stijlvol. Een aanrader.
Kalydna .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
2016. Een jaar waarin de huidige consument een rijkelijke keuze heeft in restaurants.
Wij, mijn man en ik zijn fervente uiteters. Dat heeft zo zijn voordelen maar ook zijn valkuilen.
Je gaat namelijk vergelijken.
Restaurant Den Tol in Velp voldoet voor ons helemaal naar onze waarden en naar onze smaakpapillen. Het eten is zo gemaakt dat je denkt - dit is écht vers- en zo niet dan komt het van een betere groothandel. Het maakt niet uit, het smaakt héérlijk! Ik had de salade pannenkoek en hij was ECHT lekker! De kip was zacht lichtjes gekruid, mals en de pannenkoek dun gebakken. De dressing leek zelfgemaakt en die smaakte niet alsof het uit een flesje/potje komt waar je de chemische antioxidanten en ascorbinezuur(zouten) proeft en je mond vertrekt. Mocht het toch uit een flesje komen dan is wederom de keuze voor een goede groothandel erg belangrijk!
Neen, dit is een knus, modern en gezellig restaurant die erg zijn best doet zijn klanten tevreden te stellen.
Wij verheugen ons op de zomer om een keer buiten te zitten. Eén aandachtspunt hebben we wel. Blijf de klant zien als een koningsgast. Sommige bediening heeft een air van ongeïnteresseerdheid in zich. Zij zijn eigenlijk niet geschikt voor dit vak. Ze hebben geen feeling echt warm en oprecht aandachtig te zijn voor welke klant dan ook. Jammer! Tot de volgende keer!
Riky K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben het er graag voor over om zo'n 60 kilometer te rijden voor de overheerlijke pannenkoeken, de perfecte service en de mooie locatie.
Vanavond was het ook weer overheerlijk. Nooit ergens anders zo'n lekkere pannenkoeken gegeten als in Den Tol in Velp.
Over een maandje zijn wij er weer hoor.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ondanks onze verhuizing van Grave naar net even boven Nijmegen voor ons en onze kinderen (7 en 8 jaar) vaak samen met opa en opa echt de reis waard.
Een pannekoek waarvan wij tot op heden nog geen echte concurrent hebben gevonden. De menukaart maakt altijd alle verwachtingen waar.
Van hartig via bijzonder creatief naar zoet, aan veel is gedacht.

De kinderen kunnen zich vermaken op een reuze trampoline buiten, of in een keukentje in het restaurant, uiteraard zijn ook kleurplaten en wifi beschikbaar.

Herman R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Na lange tijd weer eens bij Den Tol geweest, ik had wel het idee dat de pannenkoeken iets kleiner geworden zijn, maar dat is gezien ze nogal vullend zijn misschien niet eens zo slecht. Ondanks de drukte zijn we snel en goed geholpen en ook op de pannenkoeken is niets aan te merken.

Zeker een aanrader, enige minpuntje is dat sommige tafels net iets te dicht op elkaar staan waardoor het wat lastig opstaan is als je van je tafel weg wil (met je rug tegen de stoel van de persoon achter je).
M A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zwart aangebrande uien in de uiensoep.
Smaak pannenkoeken vlak en flauw, ragout ook flauw van smaak.
Pannenkoeken niet helemaal gaar of te dik...Is maar hoe je het bekijkt.

Bediening gehaast terwijl het mega rustig was.
Lerommeke .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Gezellige sfeer. Met zijn zestienen gegeten met de AH-aktie. Ik kon 8 kaarten gebruiken. Prima keuzemenu. Heerlijk dunne pannenkoeken met een knapperig randje en heel goed gevuld. Lekkere voorgerechten , verse soep of zalmcrepe en heerlijk nagerecht. Soes den Tol of koffie (met likeur). Aardig personeel en vlotte bediening. Kortom, je moet het geproefd hebben. ik zou zeggen, reserveer !
Riky K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Echt Toppie!!!!
Het eten en vooral de dames in de bediening helemaal super. Wij waren 44 jaar getrouwd en komen vaker speciaal in de Tol pannenkoeken eten. Moeten er wel 60 kilometer voor rijden maar nergens zo lekker als in de Tol. Geen enkele negatieve opmerking.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
In een moderne entourage met rustige uitstraling bestelden wij een rode port en het ovenverse brood met tomatentapenade en licht scherpe aioli en verrassende kerriemayonaise. Een prima begin. Als hoofdgerechten hadden we de PIlav-pannenkoek en Wild-pannekoek. De pilav pannekoek was goed belegd, goed heet, prima van smaak en de salade fris en passend. De Wild-pannekoek bestond uit een een pannekoek, een stoofpannetje met hert, een stoofpeertje en cranberrycompote. Ook nu was de hoeveelheid voldoende en goed heet. Het stoofpeertje was echter koud en voor complementerende smaak had dit minstens kamertemperatuur moeten zijn (detail). Tot slot namen we een 'Hete Kus' en Dom koffie.
Prima afsluiting van een heerlijk diner met zeer vriendelijke bediening. Aanrader.....
Houtertj .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Het was heerlijk eten voor die prijs en het was ook meer dan genoeg, de bediening was ook goed ze waren allemaal erg vriendelijk, en het restaurant is ook mooi aangekleed, ik vindt wel dat er meer keuze moet zijn in het drinken bijvoorbeeld dat er ook zero producten zijn.
Arnoldina .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Erg tevreden hadden 3 gangen keuze menu AH actie.
Voorgerecht zalmcrepe hoofdgerecht pannenkoek naturel en nagerecht soes den Tol.
Erg gezellig en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Lekkerste pannenkoeken in Nederland! Niet alleen voor kinderen, maar juist ook voor volwassenen met speciale pannenkoeken en een sfeervolle inrichting.
Bertvh .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij gingen bij den Tol in Velp eten mbv de AH spaaractie. Het menu dat wij daarbij aangeboden kregen was zeer magertjes te noemen. Je kon de spaarkaarten ook inwisselen tegen 10 euro korting per kaart, je mocht dan van de dagelijkse kaart kiezen. Hoewel dit allemaal zeer smakelijk en goed was voelde we ons toch een beetje voor de gek gehouden met de AH spaaractie. Dit is niet echt twee voor de prijs van een.
Tiemissen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Verrassend goed vonden wij den Tol in Velp. Pannenkoekrestaurant zou normaal niet onze eerste keus zijn.
Daarnaast hadden we met ah spaarkaart eerst geïnformeerd wat hun actie inhield.
Met Ah actie hadden ze een 3 gangen keuze menu voor 19,95 ( prima prijs) wij hebben goed en lekker gegeten. Wij hadden buiten gegeten ( kon nog vanwege weer) , maar het interieur zag er binnen ook sfeervol uit.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Al meerdere malen wezen eten bij Den Tol, een erg sfeervol pannenkoekenrestaurant. Het is een mooi aangekleed restaurant en ook de kaart biedt veel gewone en luxe pannenkoeken. De pannenkoeken zelf vind ik van een minder niveau. Zo kreeg ik op mijn pannenkoek met ananas en kaas vier dikke vierkante plakken kaas, die niet helemaal gesmolten waren. Daarbij zijn ze wel behoorlijk aan de prijs. De service is goed, al merk ik steeds meer dat snelheid belangrijker is geworden en het meer en meer overkomt als een snelle hap eten.
Martijn O.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Uitstekende plek voor als je niet al te veel tijd en/of geld hebt. Vlotte en uiterst vriendelijke jonge dames en heren die je bedienen. Echt lekkere pannenkoeken zowel klassiek als vernieuwend. Ook de ambiance oogt modern en fris. Zit je tenminste niet tussen sneeuwwitje en roodkapje te eten zoals bij velen van dit soort restaurants.
Renee N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Geweldig, lekkerste pannenkoeken ooit in een aangename restaurant sfeer. De bediening was vriendelijk, het entree pleintje erg mooi met muziek.
Tom Z.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2013
Heerlijke pannekoeken met verrassende combinaties, we komen zeker terug, maar die rode huiswijn, daar moeten ze iets aan gaan doen en zeker voor die prijs. Wat een bocht.
Suzanne L.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Toen ik nog hier in de buurt woonde, gingen we voor bijna iedere feestelijke gelegenheid naar Den Tol. En zelfs nu ik er een uur rijden vandaan woon, breng ik het bij veel verjaardagen/feesten een bezoek. Omdat het echt het beste restaurant is waar ik ooit heb gegeten. De pannenkoeken zijn overheerlijk, de bediening is erg vlot en vriendelijk en doet niet moeilijk als iemand bijvoorbeeld een allergie heeft. Voor de kinderen is er binnen een leuk speelhoekje en buiten nog van alles te doen, dus daar heb je geen last van. De sfeer is altijd erg gezellig!
Hellen D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Tijd geleden hier gegeten na zeer lang op onze pannenkoeken gewacht te moeten hebben. De pannenkoeken (appel-spek) waren best ok dus afgelopen zaterdag ondanks die eerdere ervaring van het lange wachten weer een tafel gereserveerd. Helaas werden we zeer onvriendelijk behandeld door de dame bij wie we ons voor de reservering moesten melden. Ondanks de gemaakte reservering moesten we met de jassen aan in een tochtgat wachten op onze tafel die bezet werd door "mensen die nog aan het toetje zaten". Gek terwijl we de tafel toch echt een dag van tevoren "gereserveerd" hadden. De naam zegt het al: gereserveerd betekent dat er niemand anders aan zit te eten. Niet bij Den Tol dus...
Na een kwartier geen nieuws en nadat we er naar vroegen kreeg ik een brutale blik van diezelfde vrouw. Toen ik daar wat van zei en haar suggereerde dat ze wel wat vriendelijker kon zijn werd ze alleen maar brutaler. Uiteraard hebben wij hier geen cent uitgegeven en met de ervaring van een vorige keer een uur wachten op de pannenkoek zijn we weggegaan. Den Tol: noooooooooit meer voor ons. En gelukkig is er Iens en Facebook om anderen voor deze ongastvrijheid te behoeden.