Den Tol Velp

• Tuin
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Den Tol Velp

Pannenkoeken in alle soorten en maten

De plek in Brabant waar je naartoe gaat voor een overheerlijke pannenkoek. Van de klassieker met suiker of spek tot verrassende varianten met roomkaas, zalm en dillle; voor liefhebbers is Den Tol in Velp the place to be! Bovendien is het er altijd erg gezellig.

Meer informatie over restaurant Den Tol Velp

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 20:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Velp

Wsoeriasantoso S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een goed pannenkoekenrestaurant: zeer gevarieerde kaart, een verrassend luxe inrichting en zeer attente, charmante bediening.
Maar bovenal heerlijke pannekoeken. Niet goedkoop, maar de totale prijs/pret verhouding is prima!
Janneke Dentz - van Hoof G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Als gevolg van de reservering, konden we direct aan tafel. Fijn ook dat we niet lang hoefden te wachten op het eten. De bediening was ook prima!
Ine W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
De ontvangst en service waren geweldig. Op ons verzoek is de speciale tafel gereserveerd, waardoor we geheel prive zaten. Jammer dat er achter in de hoek regelmatig een rioolluchtje voorbij kwam. Dit vonden we allemaal niet prettig. De bediening kan dit natuurlijk ook niet verhelpen. Volgende keer boeken we toch een ander plekje in het restaurant. Verder zijn er alleen maar pluspunten. We hopen dat dit bericht niet negatief wordt opgepakt, maar dat er serieus naar wordt gekeken om dit probleem op te lossen.
S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Het eten, de bediening en de sfeer bij Den Tol was prima, echter was de ruimte niet heel warm, zelfs gevoelsmatig koud....
C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Kom al een aantal jaar met mijn gezin bij jullie eten. Ik vind de gerechten langzaam wat achteruit gaan in kwaliteit.
Vind ze wat eentoniger van smaak worden, lijken wat te veel op elkaar
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Super restaurant. Kom hier een aantal keer per jaar voor hun waanzinnige satépannenkoek. Service is top, je hoeft er nooit lang te wachten, de locatie is top en het oogt allemaal erg verzorgd, inclusief het personeel.
B V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We komen er 2 tot 3 keer per jaar. Het eten is er prima. Vriendelijk personeel en prijs kwaliteit is goed. Ook voor verjaardag feestjes is het er goed.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Helaas stond onze reservering niet op de lijst bij het restaurant. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij. Heerlijk gegeten!!
Lothar D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Even zeggen dat er een tv'tje is voor kinderen en dat kinderpannenkoek even groot is als van een volwassene
De tafel stond erg dicht op de andere kon er niet fatsoenlijk langs
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ik had de indruk dat ik precies de beste keus had besteld:de gerookte zalm pannenkoek! En ik was vantevoren bang dat dit niet zou gaan bevallen, maar de alternatieven zag er ook bedenkelijk uit.
Jean F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Sinds 7 jaar ons favoriete restaurant, niet om de hoek, maar op een half uurtje rijden.
Altijd weer goed en gezellig en regelmatig nieuwe ideeën.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten met vrienden. Ambiance en eten zeer oké! Bediening zeer professioneel en aardig. Prima tafeltje aan het raam. Dik in orde!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De temperatuur van de geserveerde gerechten was lauwwarm. We hebben hier al mondeling melding van gedaan. Verder was alles naar wens.
Jean F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Voor ons een eindje rijden, maar we komen hier al jaren, het is ons favo-restaurant geworden, ja een echt restaurant en geen kinder- of vreetschuur. Het feit dat het team al jaren van nagenoeg dezelfde samenstelling is, zegt al genoeg over de sfeer. Complimenten.
Lindy S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben genoten van de brunch, ook als je met tweeën bent. We hebben eerder eens een paasbrunch gehad en dat was goed bevallen, vandaar ook de Kerstbrunch. Heerlijk en voldoende gegeten.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker eten in een mooie ambiance . Fijne en vriendelijke bediening.
Royale keuze op de kaart. Zowel in voor en nagerechten als de pannenkoeken zelf.
jrore .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooie ambiance, sfeervol, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, 't eten was lekker; de pannenkoek met "seizoensgebonden fruit" is een échte aanrader.
Schone toiletten, proper.
Wij komen hier zéker terug; graag zelfs !
☺????????.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was erg gezellig
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De laatste keer dat ik hier ben geweest is misschien wel 10 jaar geleden, toen was het heel goed... en dat is het nog steeds! Een heerlijke pannenkoek gegeten! Fijne muziek op de achtergrond (niet te hard). De cheesecake als desert was lekker maar niet echt bijzonder. We zaten binnen in heerlijke stoelen en ik keek uit op een prachtig terras.
We hebben een fijne avond gehad!
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ontvangst is altijd hartelijk en beleefd! Kwaliteit is zoals altijd voortreffelijk!! TOP! De bediening is altijd vriendelijk en attent!! Wij komen hier erg graag! Kortom Den Tol is zeker aan te bevelen! Ook hun inrichting is heel erg mooi, niet zoals men gewend is van een pannenkoekrestaurant! Wij blijven zeker komen!