Den Tol Velp

• Tuin
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Den Tol Velp

Pannenkoeken in alle soorten en maten

De plek in Brabant waar je naartoe gaat voor een overheerlijke pannenkoek. Van de klassieker met suiker of spek tot verrassende varianten met roomkaas, zalm en dillle; voor liefhebbers is Den Tol in Velp the place to be! Bovendien is het er altijd erg gezellig.

Meer informatie over restaurant Den Tol Velp

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 20:30

Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Pannenkoeken waren lekker. Alleen kun je beter geen soep nemen, want n bakje rauwe groente waar je zelf bouillon over heen moet schenken is geen groentesoep.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Mooi restaurant, vriendelijk geholpen en en ruime keuze in pannenkoeken. Prijs en kwaliteit is prima in. Balans. Voldoende parkeergelegenheid. Schoon en modern.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super lekkere pannenkoek gegeten.

Seizoens pannenkoek ananas/Malibu was een geweldige en lekkere ervaring!

Goede service en leuke bediening
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zoals altijd (wij komen hier vaker) is het personeel erg vriendelijk en bereidwillig.
De gerechten zijn lekker en de sfeer ongedwongen.
Echt een aanrader.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en goed personeel. Leuk voor kinderen en volwassenen. Mooie inrichting. Tip: reserveer van tevoren, het kan druk zijn.
Joyze C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Sfeervol restaurant met een enorme keuze aan pannenkoeken. 25 jaar lang een begrip aldaar, klaar voor de volgende generatie om het stokje over te nemen. De frisse bediening en aandacht geeft een extra tintje aan een eenvoudige doch smakelijke lunch. De pannenkoek met appel en spek smaakte mijn disgenoot voortreffelijk. Mijn 'Velpse Liefde' werd liefdevol ontvangen en verorberd. Niet te dikke pannenkoek en royaal gevuld en belegd beslag. We komen er graag terug als we weer in de buurt zijn.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd! Woon in het buitenland en breng maar korte bezoekjes aan Nederland, maar maak wel altijd tijd om hier de lekkerste pannenkoeken te komen eten!
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik vond de Japanse pannenkoek voorheen, met ossenhaas, lekkerder. De saus was ook minder op het bord en zelfs de groenten was anders.
Nu maar op zoek naar een andere.
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening en er wordt meegedacht als je twijfelt over welke pannenkoek je zal nemen. Alle wensen worden meegenomen.
NAJ H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wij vinden het eten altijd super!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten, super gezellige zaak. Ik had de Thaise pannenkoek en mijn vriendin de pannenkoek met gamba's, beide goed gevuld, en erg lekker! Bediening was zeer vriendelijk! Wij komen zeker terug!!
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Na een fietstocht hier neergestreken voor een pannenkoek. Ruime keuze uit zowel de klassieken als uit moderne versies. Bijvoorbeeld met brie, walnoten en honing, erg smakelijk. Ook de notenpannenkoek met 3 soorten Franse kaas, walnoten, rucola en vijgencompote zeer de moeite waard. De spek, uien en champignonpannenkoek viel in de smaak net als de spek uienpannenkoek. Knapperig en gaar, ruime vulling. De bediening is vriendelijk en allert. Decor is modern en stijlvol. Een aanrader.
kalydna .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
2016. Een jaar waarin de huidige consument een rijkelijke keuze heeft in restaurants.
Wij, mijn man en ik zijn fervente uiteters. Dat heeft zo zijn voordelen maar ook zijn valkuilen.
Je gaat namelijk vergelijken.
Restaurant Den Tol in Velp voldoet voor ons helemaal naar onze waarden en naar onze smaakpapillen. Het eten is zo gemaakt dat je denkt - dit is écht vers- en zo niet dan komt het van een betere groothandel. Het maakt niet uit, het smaakt héérlijk! Ik had de salade pannenkoek en hij was ECHT lekker! De kip was zacht lichtjes gekruid, mals en de pannenkoek dun gebakken. De dressing leek zelfgemaakt en die smaakte niet alsof het uit een flesje/potje komt waar je de chemische antioxidanten en ascorbinezuur(zouten) proeft en je mond vertrekt. Mocht het toch uit een flesje komen dan is wederom de keuze voor een goede groothandel erg belangrijk!
Neen, dit is een knus, modern en gezellig restaurant die erg zijn best doet zijn klanten tevreden te stellen.
Wij verheugen ons op de zomer om een keer buiten te zitten. Eén aandachtspunt hebben we wel. Blijf de klant zien als een koningsgast. Sommige bediening heeft een air van ongeïnteresseerdheid in zich. Zij zijn eigenlijk niet geschikt voor dit vak. Ze hebben geen feeling echt warm en oprecht aandachtig te zijn voor welke klant dan ook. Jammer! Tot de volgende keer!
Riky K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij hebben het er graag voor over om zo'n 60 kilometer te rijden voor de overheerlijke pannenkoeken, de perfecte service en de mooie locatie.
Vanavond was het ook weer overheerlijk. Nooit ergens anders zo'n lekkere pannenkoeken gegeten als in Den Tol in Velp.
Over een maandje zijn wij er weer hoor.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ondanks onze verhuizing van Grave naar net even boven Nijmegen voor ons en onze kinderen (7 en 8 jaar) vaak samen met opa en opa echt de reis waard.
Een pannekoek waarvan wij tot op heden nog geen echte concurrent hebben gevonden. De menukaart maakt altijd alle verwachtingen waar.
Van hartig via bijzonder creatief naar zoet, aan veel is gedacht.

De kinderen kunnen zich vermaken op een reuze trampoline buiten, of in een keukentje in het restaurant, uiteraard zijn ook kleurplaten en wifi beschikbaar.

Herman R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Na lange tijd weer eens bij Den Tol geweest, ik had wel het idee dat de pannenkoeken iets kleiner geworden zijn, maar dat is gezien ze nogal vullend zijn misschien niet eens zo slecht. Ondanks de drukte zijn we snel en goed geholpen en ook op de pannenkoeken is niets aan te merken.

Zeker een aanrader, enige minpuntje is dat sommige tafels net iets te dicht op elkaar staan waardoor het wat lastig opstaan is als je van je tafel weg wil (met je rug tegen de stoel van de persoon achter je).
M A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zwart aangebrande uien in de uiensoep.
Smaak pannenkoeken vlak en flauw, ragout ook flauw van smaak.
Pannenkoeken niet helemaal gaar of te dik...Is maar hoe je het bekijkt.

Bediening gehaast terwijl het mega rustig was.
Lerommeke .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Gezellige sfeer. Met zijn zestienen gegeten met de AH-aktie. Ik kon 8 kaarten gebruiken. Prima keuzemenu. Heerlijk dunne pannenkoeken met een knapperig randje en heel goed gevuld. Lekkere voorgerechten , verse soep of zalmcrepe en heerlijk nagerecht. Soes den Tol of koffie (met likeur). Aardig personeel en vlotte bediening. Kortom, je moet het geproefd hebben. ik zou zeggen, reserveer !
Riky K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Echt Toppie!!!!
Het eten en vooral de dames in de bediening helemaal super. Wij waren 44 jaar getrouwd en komen vaker speciaal in de Tol pannenkoeken eten. Moeten er wel 60 kilometer voor rijden maar nergens zo lekker als in de Tol. Geen enkele negatieve opmerking.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
In een moderne entourage met rustige uitstraling bestelden wij een rode port en het ovenverse brood met tomatentapenade en licht scherpe aioli en verrassende kerriemayonaise. Een prima begin. Als hoofdgerechten hadden we de PIlav-pannenkoek en Wild-pannekoek. De pilav pannekoek was goed belegd, goed heet, prima van smaak en de salade fris en passend. De Wild-pannekoek bestond uit een een pannekoek, een stoofpannetje met hert, een stoofpeertje en cranberrycompote. Ook nu was de hoeveelheid voldoende en goed heet. Het stoofpeertje was echter koud en voor complementerende smaak had dit minstens kamertemperatuur moeten zijn (detail). Tot slot namen we een 'Hete Kus' en Dom koffie.
Prima afsluiting van een heerlijk diner met zeer vriendelijke bediening. Aanrader.....