Den Tol Velp

• Tuin
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Den Tol Velp

Pannenkoeken in alle soorten en maten

De plek in Brabant waar je naartoe gaat voor een overheerlijke pannenkoek. Van de klassieker met suiker of spek tot verrassende varianten met roomkaas, zalm en dillle; voor liefhebbers is Den Tol in Velp the place to be! Bovendien is het er altijd erg gezellig.

Meer informatie over restaurant Den Tol Velp

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 12:00 - 20:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Velp

Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker eten in een mooie ambiance . Fijne en vriendelijke bediening.
Royale keuze op de kaart. Zowel in voor en nagerechten als de pannenkoeken zelf.
jrore .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooie ambiance, sfeervol, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, 't eten was lekker; de pannenkoek met "seizoensgebonden fruit" is een échte aanrader.
Schone toiletten, proper.
Wij komen hier zéker terug; graag zelfs !
☺????????.
Gerda H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was erg gezellig
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De laatste keer dat ik hier ben geweest is misschien wel 10 jaar geleden, toen was het heel goed... en dat is het nog steeds! Een heerlijke pannenkoek gegeten! Fijne muziek op de achtergrond (niet te hard). De cheesecake als desert was lekker maar niet echt bijzonder. We zaten binnen in heerlijke stoelen en ik keek uit op een prachtig terras.
We hebben een fijne avond gehad!
Jan U.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ontvangst is altijd hartelijk en beleefd! Kwaliteit is zoals altijd voortreffelijk!! TOP! De bediening is altijd vriendelijk en attent!! Wij komen hier erg graag! Kortom Den Tol is zeker aan te bevelen! Ook hun inrichting is heel erg mooi, niet zoals men gewend is van een pannenkoekrestaurant! Wij blijven zeker komen!
Pierre V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Altijd goed! Vriendelijk personeel. Mooie inrichting.
dorith M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijke pannenkoeken en goede sfeer
jan-steven V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Leuk restaurant met goed en vriendelijk personeel. Goed uitgebreide kaart. Pannenkoeken zijn erg groot en goed belegd. Dus overall een goed restaurant met een gezellige sfeer
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Pannenkoeken waren lekker. Alleen kun je beter geen soep nemen, want n bakje rauwe groente waar je zelf bouillon over heen moet schenken is geen groentesoep.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Mooi restaurant, vriendelijk geholpen en en ruime keuze in pannenkoeken. Prijs en kwaliteit is prima in. Balans. Voldoende parkeergelegenheid. Schoon en modern.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super lekkere pannenkoek gegeten.

Seizoens pannenkoek ananas/Malibu was een geweldige en lekkere ervaring!

Goede service en leuke bediening
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zoals altijd (wij komen hier vaker) is het personeel erg vriendelijk en bereidwillig.
De gerechten zijn lekker en de sfeer ongedwongen.
Echt een aanrader.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en goed personeel. Leuk voor kinderen en volwassenen. Mooie inrichting. Tip: reserveer van tevoren, het kan druk zijn.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten zoals altijd! Woon in het buitenland en breng maar korte bezoekjes aan Nederland, maar maak wel altijd tijd om hier de lekkerste pannenkoeken te komen eten!
Joyze C.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Sfeervol restaurant met een enorme keuze aan pannenkoeken. 25 jaar lang een begrip aldaar, klaar voor de volgende generatie om het stokje over te nemen. De frisse bediening en aandacht geeft een extra tintje aan een eenvoudige doch smakelijke lunch. De pannenkoek met appel en spek smaakte mijn disgenoot voortreffelijk. Mijn 'Velpse Liefde' werd liefdevol ontvangen en verorberd. Niet te dikke pannenkoek en royaal gevuld en belegd beslag. We komen er graag terug als we weer in de buurt zijn.
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik vond de Japanse pannenkoek voorheen, met ossenhaas, lekkerder. De saus was ook minder op het bord en zelfs de groenten was anders.
Nu maar op zoek naar een andere.
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Zeer vriendelijke bediening en er wordt meegedacht als je twijfelt over welke pannenkoek je zal nemen. Alle wensen worden meegenomen.
NAJ H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wij vinden het eten altijd super!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij hebben hier gisteren gegeten, super gezellige zaak. Ik had de Thaise pannenkoek en mijn vriendin de pannenkoek met gamba's, beide goed gevuld, en erg lekker! Bediening was zeer vriendelijk! Wij komen zeker terug!!
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Na een fietstocht hier neergestreken voor een pannenkoek. Ruime keuze uit zowel de klassieken als uit moderne versies. Bijvoorbeeld met brie, walnoten en honing, erg smakelijk. Ook de notenpannenkoek met 3 soorten Franse kaas, walnoten, rucola en vijgencompote zeer de moeite waard. De spek, uien en champignonpannenkoek viel in de smaak net als de spek uienpannenkoek. Knapperig en gaar, ruime vulling. De bediening is vriendelijk en allert. Decor is modern en stijlvol. Een aanrader.