Den Tol Plasmolen

Rijksweg 201 6586 AA Plasmolen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Plasmolen

Pannenkoeken in stijl

Zin in een echte avond uit, maar ook in pannenkoeken? Bij Den Tol eet je pannenkoeken in stijl. In een moderne atmosfeer eet je hier de lekkerste pannenkoeken. Alles wat je van een pannenkoekenrestaurant verwacht, zoet, hartig en ook aan de kinderen is gedacht.

Meer informatie over restaurant Den Tol Plasmolen

Maandag t/m zondag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Plasmolen

• Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
zoals gewoonlijk. prima heel tevreden. weekends erg druk. door de week. heerlijk rustig, kun je lekker bijkletsen.
graag tot de volgende keer.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten. Goede service. Ik was er met een verstandelijk gehandicapte man. Daar maakten ze eigenlijk geen contact mee maar waren wel respectvol.
Jeanet L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Jammer dat ze geen seniorenportie hebben. de kinderpannenkoek die nu werd geserveerd was bijna net zo groot als de normale. Hierdoor toch eten moeten laten staan.
Verder prima en de smaak was goed.
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Als ik een michelinster zou mogen geven aan een pannenkoekenrestaurant zouden zij hem dubbel en dwars verdienen. Dit roep ik al jaren want wij komen er regelmatig. Er kan geen enkel ander restaurant aan tippen....
Antonie B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
wederom het voorafbestelde brood vergeten
s_uu_s .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Super vriendelijk personeel, leuk in de omgang met onze kinderen. En de pannenkoeken waren heerlijk! Wij komen zeker een keer terug
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De suiker en stroop is in zeer zuinige porties aanwezig op tefel, bij de vraag waarom de gember niet wordt meegebakken in de gemberpannenkoek wordt beloofd dat er navraag zal worden gedaan in de keuken.
Enige vorm van terugkoppeling is echter niet aan de orde geweest. Verder was de maaltijd smakelijk en de bediening adequaat genoeg.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten door kok Jeroen die ze bruin bakt.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Op het laatste moment nog iets kunnen regelen voor een verjaardag omdat we het vergeten waren aan te geven, top! Lekker gegeten en veel keuze
Grietje F.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prima zaak, altijd vriendelijke bediening. De inrichting vind ik te donker en geroezemoes te luid.
ahqvanloon .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
gezellige locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Bediening was correct en vlot, personeel was geïnteresseerd en alert.
Lidy H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Een prima restaurant.
Marloes C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We komen zeer zeker weer terug in dit restaurant! Altijd gezellig en erg vriendelijk! En de pannenkoeken zijn verrukkelijk!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Via internet gereserveerd maar was niet nodig geweest. We waren met vijf waaronder onze kleinzoon van vijf. We hadden allemaal een verschillende pannenkoek en die waren allemaal heerlijk en groot. Ze kwamen ook heel snel en de bediening was zeer vriendelijk. Onze kleizoon kreeg een kleurplaat die hij enthousiast begon te kleuren. Wij kunnen dit restaurant van harte aanbevelen.
Sjaak P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Prima restaurant!

Niet alleen de omgeving is mooi en geweldig om te wandelen en fietsen, ook Pannenkoekenrestaurant Den Tol voldoet hieraan. De sfeer is bijzonder en gemoedelijk en het eten geweldig goed. Tja zoals sommige schrijven...je hebt dan wel niet alle soorten pannenkoeken op de menukaart...wat erop staat is gewoon prima en ruim voldoende. Op een ouderwetste manier bereid door de kok, en tevens een goede service en compleet geslaagd is je dag. Mijn vriendin die de pannenkoek niet helemaal op kreeg, mocht deze leuk en mooi verpakt, meenemen naar huis. Waarom weggooien, wordt toch al genoeg gegooid in deze samenleving, met van alles en nog wat. Wij vonden het er goed en komen zeker weer terug. Bedankt en succes met jullie zaak! Sjaak en Maartje
aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Zin in een pannenkoek, maar niet in drukte, rondrennende kids of luidruchtige grote groepen? Ga dan naar Den Tol in Plasmolen. Een stijlvolle entourage laat je denken een avondvullend diner te hebben, terwijl je slechts een keertje een pannenkoekje wilt nuttigen . Nou ja, slechts. De kwaliteit is superieur te noemen, misschien wel te. Want naast de zoete en hartige ( ham/kaas) is er een scala aan pannenkoekenmogelijkheden om uit te kiezen. Voor iedereen wat wils en gezien de goede bezetting wordt dat gewaardeerd. Gelukkig ook wat meer keus in bieren, wat in het begin niet zo was. De wijn is ok en wordt in mooie glazen geschonken. Grote-meestal mannelijke- eters komen qua inhoud goed aan hun trekken. Je kunt overigens altijd een klein voorgerecht nemen. Zoals wij samen 1 portie breekbrood met heerlijke tomatenpesto, aioli en kerriemayo namen. M.a.w. een prima alternatief als je eens makkelijk wilt doen.
Paul en petra J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Zeer smaakvolle inrichting, heerlijke, speciale pannenkoeken en bovenal zeer vriendelijke bediening. Ondanks de drukte bleef het personeel kalm, vriendelijk en snel.
vgeelen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Vanmiddag bij Den Tol wezen lunchen.
We werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht.
Nadat wij onze eerste drankjes kregen kwam al snel het ovenwarme brood met tappenade en sausjes.
Het brood was warm en lekker.
Hierna kregen wij onze spek, champignon en ui pannenkoeken, ook deze waren erg goed.
Vriendelijke bediening, lekker eten en goede sfeer voor een redelijke prijs.
IBoerrigter .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
De pannenkoeken waren heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We komen zeker terug bij Den Tol in Plasmolen! Desserts waaruit gekozen kon worden waren ook prima.
Erie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Het eten was weer heel lekker en zag er goed verzorgd uit.
De bediening was uitstekend, en je kon merken dat ze erg goed met elkaar overweg konden , ook erg leuk om te zien. Wij zaten tegenover de keuken en hadden het een beetje koud,ze hoorden dat wij dat tegen elkaar vertelde en meteen werd de deur dicht gedaan en gingen ze aan de verwarming voelen er werd ons zelfs een ander plaatsje aangeboden.
Wij waren alle 4 dik tevreden, en gaan binnenkort vast weer eens naar Den Tol.