Den Tol Plasmolen

Rijksweg 201 6586 AA Plasmolen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Plasmolen

Pannenkoeken in stijl

Zin in een echte avond uit, maar ook in pannenkoeken? Bij Den Tol eet je pannenkoeken in stijl. In een moderne atmosfeer eet je hier de lekkerste pannenkoeken. Alles wat je van een pannenkoekenrestaurant verwacht, zoet, hartig en ook aan de kinderen is gedacht.

Meer informatie over restaurant Den Tol Plasmolen

Maandag t/m zondag 12:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Plasmolen

Chantal C.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Verder was het prima
Alleen wil ik doorgeven dat ik online gereserveerd heb maar bij het restaurant was dit niet bekent
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
we werden goed ontvangen ,personeel is vriendelijk en klantvriendelijk het was prima !! WE KUNNEN ONZE VRIENDEN EN FAM WEL AAN BEVELEN DEN TOL PLASMOLEN !
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
ik had gevraagd om een bos bessen pannekoek; toen werd er toegezegd dat het kleine besjes zouden zijn.
Nou de pannekoek die ik kreeg waren 6 grote bessen koud er boven op..
ze boden me wel aan om een andere te kiezen, maar echt op een vriendelijke toon was dit niet.
Bij m n moeder zat ook maar weinig geiten kaas op haar pannenkoek en helemaal geen noten zoals wel op het menu stond.
Ik vond het ook jammer dat er geen stroop en poedersuiker vast op tafels staan. En het sharing menu kun je niet apart betalen, is niet echt handig.
Bij binnekomst oogt het ook vrij donker.. Hopelijk kunnen ze wat met deze tips. Want ik was eigenlijk geen tevreden klant.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De pannenkoeken waren er binnen 10 minuten, wel erg snel. Pannenkoek zelf was lekker!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Pannenkoeken waren goed. Ondanks dat de zaak vol zat, waren we snel aan de beurt. Terwijl wij zaten te eten, wij waren er tussen 19 en er 20 uur, werd de zaak verbouwd en verschoven ivm de activiteiten voor Pasen de volgende dag. Dit was niet klantvriendelijk en ook niet relaxed eten.
Roland F.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Met dochter 5de verjaardag geweest en was een groot feest. Erg genoten en heerlijke pannenkoeken. Dessert viel wat weg tegenover de kwaliteit van de pannenkoeken
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Een goed restaurant met veel aandacht voor de pannenkoek vanuit de pan tot op tafel.
Fijne sfeer en mooi interieur, zowel binnen als buiten.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het is hier culinair pannenkoeken eten. Steeds weer verrassend en prima atmosfeer. Ik bezoek daarom Den Tol Plasmolen regelmatig.
D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
De pannenkoeken waren heerlijk. Goede service, fijne setting. Goed rekening gehouden met lactose-intolerantie. Aanrader!
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Super tof chique pannenkoekenrestaurant. Alles op en top geregeld! Eten komt vlot na bestelling, veel keuzes en mogelijkheden.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Goed restaurant, vriendelijk personeel, lekker eten voor een leuke prijs en zeker weer voor een herhaling vatbaar. Ligt op een leuke locatie.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gevoel dat je uit eten bent door de inrichting. Modern voor een pannenkoekrestaurant. Prima personeel en lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
zoals gewoonlijk. prima heel tevreden. weekends erg druk. door de week. heerlijk rustig, kun je lekker bijkletsen.
graag tot de volgende keer.
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten. Goede service. Ik was er met een verstandelijk gehandicapte man. Daar maakten ze eigenlijk geen contact mee maar waren wel respectvol.
Jeanet L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Jammer dat ze geen seniorenportie hebben. de kinderpannenkoek die nu werd geserveerd was bijna net zo groot als de normale. Hierdoor toch eten moeten laten staan.
Verder prima en de smaak was goed.
Ilse P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Als ik een michelinster zou mogen geven aan een pannenkoekenrestaurant zouden zij hem dubbel en dwars verdienen. Dit roep ik al jaren want wij komen er regelmatig. Er kan geen enkel ander restaurant aan tippen....
Antonie B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
wederom het voorafbestelde brood vergeten
s_uu_s .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Super vriendelijk personeel, leuk in de omgang met onze kinderen. En de pannenkoeken waren heerlijk! Wij komen zeker een keer terug
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De suiker en stroop is in zeer zuinige porties aanwezig op tefel, bij de vraag waarom de gember niet wordt meegebakken in de gemberpannenkoek wordt beloofd dat er navraag zal worden gedaan in de keuken.
Enige vorm van terugkoppeling is echter niet aan de orde geweest. Verder was de maaltijd smakelijk en de bediening adequaat genoeg.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten door kok Jeroen die ze bruin bakt.