Den Tol Beuningen

Van Heemstraweg 60 Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Beuningen

De perfecte pannenkoek

De trendy inrichting doet wellicht anders vermoeden, maar hier staat de pannenkoek centraal! Uiteraard staan de klassiekers op de kaart, maar wat dacht je van een Kip-cajunpannenkoek, een Japanse of een Egyptische? De creativiteit spat er af en zodra je een hap neemt weet je: dit klopt!

Meer informatie over restaurant Den Tol Beuningen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Beuningen

Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was op zaterdagavond erg druk, het was dus erg fijn dat we gereserveerd hadden. Ik had doorgegeven dat we met een mindervalide persoon kwamen en hier is fantastisch rekening mee gehouden ! Goede hoge stoelen en alle ruimte om met de rollator naar de tafel te komen. Vriendelijk personeel. We hebben een gezellige avond gehad.
Familiehendriks .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Altijd goed bij Den Tol. Heerlijke pannekoeken, gezellig,vriendelijk personeel en een geweldige gastvrouw. Wij komen er regelmatig en het is altijd goed.
Corrine J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben lekker gegeten bij Den Tol. Er hangt een goede sfeer en de bediening is erg vriendelijk.
Een goede combi met de naastgelegen bioscoop.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en volop sfeer in het restaurant. Niets dan lof!
Lydia C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is altijd ontzettend vriendelijk.
De sfeer en inrichting zijn top.
Bedankt voor de heerlijke avond.
Geeke O.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Lekker eten en prima service. We moesten even wachten op onze tafel, konden plaats nemen naast de open haard en kregen en drankje van het huis. Netjes gedaan!
patriciarademakers .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Helemaal tevreden. Prima sfeer, uitstekende bediening, goede kwaliteit.
Vooral de bediening is erg aardig en attent en de wachttijd erg kort.
Wij komen vaker!!
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten, alleen zaten we vlakbij de deur die helaas erg vaak open ging en dat was niet fijn. Een koude windvlaag telkens naar binnen. Ze zouden een gordijn ofzo kunnen ophangen als soort gangetje. Ik zou de volgende keer aangeven dat ik niet bij de deur wil zitten.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke zaak. Heerlijk eten ook als je iets anders dan pannenkoeken besteld! Vlotte en leuke bediening. Kortom een echte aanrader
joyce C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het geluid van de pratende mensen en rond rennende kinderen wordt versterkt en als je lang er zit wordt het zelfs irritant. je kunt niet fatsoenlijk echt met elkaar praten omdat geluid hard is. tip zou zijn om wat geluidsplaten op te hangen en of geluidsisolatie onder de tafels. dat beperkt een hoop geluid waardoor je prettigere sfeer krijgt. het eten is echt heerlijk. echt top, maar geluid is echt jammer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant zoals wij gewend zijn van den Tol. Echt een aanrader!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Pannenkoek besteld met ijs en aardbei maar kreeg kersen werd geen probleem van gemaakt kreeg kosteloos nieuwe pannenkoek en mijn dochter mocht het ijs gewoon opeten!!
Roy E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het is een mooi restaurant ziet er mooi uit gezellige sfeer vriendelijk personeel en een brede keuze hebben ze het eten was heerlijk
Corry L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
we hebben ons wat gestoord aan de twee honden die bij de tafel naast lagen. Persoonlijk vond ik dat onhygienisch.
Kunnen grote honden niet beter buiten blijven!!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De service was heel goed en vriendelijke bediening we komen zeker nog een keer terug om nog een pannenkoek te eten en het reserveren was makkelijk
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
de pannenkoeken waren lekker maar er zat iets te veel kaneel op de bediening was goed en het ijs was heel lekker we komen zeker nog een keertje terug
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
De sfeer was goed. Het was goed gevuld en gezellig op maandagavond. De bediening was vriendelijk en goed. Wij vonden alleen alledrie de pannenkoeken niet lekker. Ze waren te dik. Te zacht van binnen. En niet zo lekker van smaak. Helaas.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
prima pannenkoeken, aardig personeel, mooie inrichting maar wel erg gehorig
Pat D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vooraf kregen we bij het drinken breekbrood met toebehoren geserveerd zonder dat we dat gevraagd hadden of dat er iets over gezegd werd. Later stond er daarvoor €4,- voor op de rekening. Dat vind ik vervelend. De 4 verschillende pannenkoeken die we besteld hadden zagen er mooi uit echter de smaak viel tegen: gebakken in té veel boter en té dik! Daardoor machtig en zwaar. Beleg met kaas is overdreven de helft er zelfs afgehaald en datzelfde gold voor de hamkaas pannenkoek. Bediening was vriendelijk. Drukke sfeer in restaurant met tafels dicht bij elkaar zodat gesprek voeren moeilijk is. Voor ons het eerste en laatste bezoek