Den Tol Beuningen

Van Heemstraweg 60 Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Beuningen

De perfecte pannenkoek

De trendy inrichting doet wellicht anders vermoeden, maar hier staat de pannenkoek centraal! Uiteraard staan de klassiekers op de kaart, maar wat dacht je van een Kip-cajunpannenkoek, een Japanse of een Egyptische? De creativiteit spat er af en zodra je een hap neemt weet je: dit klopt!

Meer informatie over restaurant Den Tol Beuningen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Beuningen

• Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Deze keer hebben we redelijk lang moeten wachten voor we onze bestelling konden plaatsen en er werd uitgeserveerd, wij zaten binnen, het terras was ook open en goed gevuld. Misschien was het nog even de balans zoeken tussen binnen en terras.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We vroegen omdat we eerst brood hadden of de pannenkoeken niet te snel door konden komen. Er werd gezegd dat ze opletten of we klaar waren met het brood voordat de pannenkoeken op tafel zouden komen. Helaas, in no time stonden ze er. In een uur sta je weer buiten
Z.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Gezellig en lekker gegeten! Vriendelijke bediening en fijne omgeving om even met mijn gezin te genieten van een pannekoek.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Supervriendelijke mensen, ik voel me altijd enorm welkom!
Wachttijd was overigens geen probleem, het was onverwacht druk, ze bleven met ons communiceren en we zaten heerlijk bij de open haard.
Herwin D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Kleine puntje, toen we binnen kwamen zijn we ontvangen en wees de mevrouw onze tafel aan en liep niet mee. eten;we vonden deze keer de pannenkoek niet al te warm en slagroom was niet zoet. Maar even voor de duidelijkheid dit zijn hele kleine kritieken
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
de ingang moet iets aan gedaan worden zat voor de 2e keer in de tocht en nu is het winter
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Restaurant Den Tol ( gastvrouw) had gelukkig direct n oplossing voor ons toen bij binnenkomst bleek dat onze reservering -via IENS- NIET was doorgegeven !!!
rob M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
in vergelijking met eerdere bezoeken lijkt de keuken positief verandert. De samenstelling van een drietal bestelde pannenkoeken is positief anders naar onze ervaring
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
goede service, lekker eten! niet duur voor wat je krijgt. je gaat als een gevulde pannenkoek naar huis! vele variaties, dus genoeg keuze voor iedereen. en zeker lekkere toetjes, zoals het pintje!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Gezellige sfeer, eten goed verzorgd. Bediening was snel aanwezig en vriendelijk.
Voor een volgende keer is Den Tol zeker weer aan te raden
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Jammer dat het eten niet heet was, zeker de rijst en gamba's waren lauw....hebben het ook doorgegeven
de pannenkoek was goed....

mvg Annie v Wijk
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
mis een speelhoek voor de kinderen. Verder nette zaak met heerlijke pannekoeken. Wellicht zou het ook handig zijn kleinere (kleine) kinder pannekoeken te maken.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het was wederom een zeer geslaagde, gezellige avond !
De pannenkoeken waren heerlijk!
De kaaspannenkoek van onze dochter was aan de onderkant zwart gebakken, deze werd zonder probleem snel vervangen door een nieuwe, goed gebakken pannenkoek!
J. G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We wilden dit nieuwe pannenkoeken restaurant uitproberen. Helaas erg tegengevallen. De kinderpannenkoeken waren slecht belegd zodat de kinderen de pannenkoek maar half opaten. Daarnaast was er telefonisch aangegeven dat er buiten pannenkoeken ook ander gerechten waren en de kok zeer creatief, omdat er een kind bij was dat geen pannenkoeken lust. Daar aangekomen was er ineens niets anders te kiezen dan pannenkoeken. Spijt dus als haren op mijn hoofd dat we dit restaurant gekozen hebben. Niet voor herhaling vatbaar.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Mooi restaurant.
Vriendelijk personeel.
Heerlijk gegeten.
Echt een aanrader voor alle leeftijden.
Binnenkort weer een x terug.
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijke pannenkoeken met heel veel mogelijkheden. Super. En erg vriendelijk personeel! Wij komen hier regematigd. Soms in combinatie met een film.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was op zaterdagavond erg druk, het was dus erg fijn dat we gereserveerd hadden. Ik had doorgegeven dat we met een mindervalide persoon kwamen en hier is fantastisch rekening mee gehouden ! Goede hoge stoelen en alle ruimte om met de rollator naar de tafel te komen. Vriendelijk personeel. We hebben een gezellige avond gehad.
Familiehendriks .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Altijd goed bij Den Tol. Heerlijke pannekoeken, gezellig,vriendelijk personeel en een geweldige gastvrouw. Wij komen er regelmatig en het is altijd goed.
Corrine J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We hebben lekker gegeten bij Den Tol. Er hangt een goede sfeer en de bediening is erg vriendelijk.
Een goede combi met de naastgelegen bioscoop.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en volop sfeer in het restaurant. Niets dan lof!