Den Tol Beuningen

Van Heemstraweg 60 Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Beuningen

De perfecte pannenkoek

De trendy inrichting doet wellicht anders vermoeden, maar hier staat de pannenkoek centraal! Uiteraard staan de klassiekers op de kaart, maar wat dacht je van een Kip-cajunpannenkoek, een Japanse of een Egyptische? De creativiteit spat er af en zodra je een hap neemt weet je: dit klopt!

Meer informatie over restaurant Den Tol Beuningen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Beuningen

Diana K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
prima pannenkoeken, aardig personeel, mooie inrichting maar wel erg gehorig
Pat D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vooraf kregen we bij het drinken breekbrood met toebehoren geserveerd zonder dat we dat gevraagd hadden of dat er iets over gezegd werd. Later stond er daarvoor €4,- voor op de rekening. Dat vind ik vervelend. De 4 verschillende pannenkoeken die we besteld hadden zagen er mooi uit echter de smaak viel tegen: gebakken in té veel boter en té dik! Daardoor machtig en zwaar. Beleg met kaas is overdreven de helft er zelfs afgehaald en datzelfde gold voor de hamkaas pannenkoek. Bediening was vriendelijk. Drukke sfeer in restaurant met tafels dicht bij elkaar zodat gesprek voeren moeilijk is. Voor ons het eerste en laatste bezoek
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben prima gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Het geluidsniveau kan beter, we konden elkaar moeilijk verstaan.
savina D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gegeten met een vriendin, de power zalm was echt top... Komen snel terug.
Justhavefun .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eer heerlijk gegeten. Ook de kleinkinderen vinden het steeds weer een feest.
Ondanks dat de tafeltjes dicht bij elkaar staan, is er voldoende privacy.
En natuurlijk film kijken in een echte "bioscoopzaal" blijft leuk.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Altijd prima bediening. We vonden de pannenkoek dit keer gewoon minder lekker. Meestal smaakt hij lekker hoor. Volgende keer beter.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Pannekoek gegeten was prima, glas rosé erbij genomen, zag later op de bon €5 per glas
Dit vind ik buiten gewoon duur voor een eenvoudig restaurant.
Edward-Nygma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bij Den Tol hebben ze heerlijke pannenkoeken gemaakt van een super lekker beslag. Geen andere pannenkoekenbakker kan hier aan tippen. We blijven hier terugkomen. En niet alleen in Beuningen, maar ook in de andere vestigingen.
a V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
de Egyptische pannekoek moet volgens mij geen varkensvlees erop
volgens mij shoarmavlees en volgens mij proefde ik t beslag
de pannekoek iets langer door bakken
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten alleen op het moment dat het drukker was , wat langer moeten wachten om iets te bestellen. Dit was niet overdreven lang (lees 15 minuten ).
In een pannenkoeken restaurant staan de tafels en stoelen vaak dicht op elkaar. Ik had de tafels en stoelen zo neer gezet dat mensen met ruggen naar elkaar toe zitten. Nu was het zo dat je af en toe moeite moest doen om elkaar te verstaan.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ja wel vaker geweest en gehaald. Maar vanavond was het wel echt mis gevraagd om de salade op de pannenkoek te leggen. Duidelijk aangegeven maar nee hoor apart. 2 kinderpannekoeken. Geen stroop geen poedersuiker. Helemaal niks. Ja geven ze aan dat het druk is ja daarom verwacht ik nog wel waar ik om vraag
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
De pannenkoeken bij Den Tol zijn altijd heerlijk. Bediening is vlot en de aankleding is in tegenstelling tot de meeste pannenkoekenrestaurants modern en stijlvol.
robert W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten met mijn schoonouders, komen snel terug..
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Aanrader !!!!!! Heerlijk gegeten
inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
leuke sfeervolle tent. hele snelle service. vriendelijk. zeer lekkere pannenkoeken. echt een aanrader.
bastiaanschuur .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, prima prijzen, sfeervol restaurant en het eten stond binnen 10 minuten op tafel. Kortom een echte aanrader!
Ilse A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker pannenkoeken! Nergens ooit beter gegeten dan bij Den Tol. Kom hier al vanaf kinds af aan. Echt een aanrader!
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Als teamuitje gingen wij naar Den Tol toe, ondanks dat het druk was en wij met een grote groep kwamen waren alle pannenkoeken er tegelijk en waren ze weer lekker gebakken.
De bediening was erg leuk en spontaan, je wordt snel geholpen.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Diverse voorgerechten, een enorme keuze uit zoete, hartige en exotische pannenkoeken, ( van 5,-- tot 16,50), waarvan sommige geserveerd met rauwkostsalade. Bij een aantal kan de pannenkoek worden vervangen door rijst
We bestelden de boerenpannenkoek (14,--), een spek/appelpannenkoek (10,50) en voor mij was de pannenkoek met 3 Franse kazen (16,50).
Flinke en buitengewoon smakelijke pannenkoeken, ondanks de ruime vulling uitstekend gegaard. Wel had de Franse kaaspannenkoek erg veel walnoten, en de beloofde vijgencompote had veel weg van aardbeienjam.
Ook de ossenhaas met geroerbakte groenten, shi-take en yakitorisaus met rijst (16,50) was erg lekker.
De drankjes zijn redelijk geprijsd, de bediening was buitengewoon enthousiast, vriendelijk en snel tijdens de drukte rond 7 uur, waarvoor een extra compliment!
Een paar keer per jaar ben ik enkele dagen in Beuningen, en ga dan altijd wel genieten van een pannenkoek bij Den Tol.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een prima kwaliteit pannenkoeken. De ene heel goed gevuld met grote gamba's, met groente gebakken in de wok en begeleid door een schaaltje koude groente en wat zoetig smakende pepersaus; prima combinatie. De andere was eveneens goed gevuld met een goede kwaliteit varkenshaassaté en ook met een schaaltje koude groente en de pepersaus. Beide goed gebakken.
Goede en snelle bediening in een mooi uitziende entourage, een pand dat inpandig de uitstraling heeft van een oude fabriekshal.
Jammer dat het restaurant beperkt zichtbaar is. Rijdend van oost naar west is de aanduiding zichtbaar op de zijkant van het pand. Komend vanuit westelijke richting is er niets te zien en rij je her dorp weer uit om vervolgens om te keren en er achter te komen waar je moet zijn.
De naam van het restaurant zou beter aan de voorzijde kunnen staan.
Het was in ieder geval de moeite waard om te zoeken waar het ligt.