Den Tol Beuningen

Van Heemstraweg 60 Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Beuningen

De perfecte pannenkoek

De trendy inrichting doet wellicht anders vermoeden, maar hier staat de pannenkoek centraal! Uiteraard staan de klassiekers op de kaart, maar wat dacht je van een Kip-cajunpannenkoek, een Japanse of een Egyptische? De creativiteit spat er af en zodra je een hap neemt weet je: dit klopt!

Meer informatie over restaurant Den Tol Beuningen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Den Tol Beuningen

Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuke zaak. Heerlijk eten ook als je iets anders dan pannenkoeken besteld! Vlotte en leuke bediening. Kortom een echte aanrader
joyce C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het geluid van de pratende mensen en rond rennende kinderen wordt versterkt en als je lang er zit wordt het zelfs irritant. je kunt niet fatsoenlijk echt met elkaar praten omdat geluid hard is. tip zou zijn om wat geluidsplaten op te hangen en of geluidsisolatie onder de tafels. dat beperkt een hoop geluid waardoor je prettigere sfeer krijgt. het eten is echt heerlijk. echt top, maar geluid is echt jammer.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant zoals wij gewend zijn van den Tol. Echt een aanrader!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Pannenkoek besteld met ijs en aardbei maar kreeg kersen werd geen probleem van gemaakt kreeg kosteloos nieuwe pannenkoek en mijn dochter mocht het ijs gewoon opeten!!
Roy E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het is een mooi restaurant ziet er mooi uit gezellige sfeer vriendelijk personeel en een brede keuze hebben ze het eten was heerlijk
Corry L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
we hebben ons wat gestoord aan de twee honden die bij de tafel naast lagen. Persoonlijk vond ik dat onhygienisch.
Kunnen grote honden niet beter buiten blijven!!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De service was heel goed en vriendelijke bediening we komen zeker nog een keer terug om nog een pannenkoek te eten en het reserveren was makkelijk
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
de pannenkoeken waren lekker maar er zat iets te veel kaneel op de bediening was goed en het ijs was heel lekker we komen zeker nog een keertje terug
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
De sfeer was goed. Het was goed gevuld en gezellig op maandagavond. De bediening was vriendelijk en goed. Wij vonden alleen alledrie de pannenkoeken niet lekker. Ze waren te dik. Te zacht van binnen. En niet zo lekker van smaak. Helaas.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
prima pannenkoeken, aardig personeel, mooie inrichting maar wel erg gehorig
Pat D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Vooraf kregen we bij het drinken breekbrood met toebehoren geserveerd zonder dat we dat gevraagd hadden of dat er iets over gezegd werd. Later stond er daarvoor €4,- voor op de rekening. Dat vind ik vervelend. De 4 verschillende pannenkoeken die we besteld hadden zagen er mooi uit echter de smaak viel tegen: gebakken in té veel boter en té dik! Daardoor machtig en zwaar. Beleg met kaas is overdreven de helft er zelfs afgehaald en datzelfde gold voor de hamkaas pannenkoek. Bediening was vriendelijk. Drukke sfeer in restaurant met tafels dicht bij elkaar zodat gesprek voeren moeilijk is. Voor ons het eerste en laatste bezoek
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben prima gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Het geluidsniveau kan beter, we konden elkaar moeilijk verstaan.
savina D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gegeten met een vriendin, de power zalm was echt top... Komen snel terug.
Justhavefun .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Eer heerlijk gegeten. Ook de kleinkinderen vinden het steeds weer een feest.
Ondanks dat de tafeltjes dicht bij elkaar staan, is er voldoende privacy.
En natuurlijk film kijken in een echte "bioscoopzaal" blijft leuk.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Altijd prima bediening. We vonden de pannenkoek dit keer gewoon minder lekker. Meestal smaakt hij lekker hoor. Volgende keer beter.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Pannekoek gegeten was prima, glas rosé erbij genomen, zag later op de bon €5 per glas
Dit vind ik buiten gewoon duur voor een eenvoudig restaurant.
Edward-Nygma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bij Den Tol hebben ze heerlijke pannenkoeken gemaakt van een super lekker beslag. Geen andere pannenkoekenbakker kan hier aan tippen. We blijven hier terugkomen. En niet alleen in Beuningen, maar ook in de andere vestigingen.
a V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
de Egyptische pannekoek moet volgens mij geen varkensvlees erop
volgens mij shoarmavlees en volgens mij proefde ik t beslag
de pannekoek iets langer door bakken
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten alleen op het moment dat het drukker was , wat langer moeten wachten om iets te bestellen. Dit was niet overdreven lang (lees 15 minuten ).
In een pannenkoeken restaurant staan de tafels en stoelen vaak dicht op elkaar. Ik had de tafels en stoelen zo neer gezet dat mensen met ruggen naar elkaar toe zitten. Nu was het zo dat je af en toe moeite moest doen om elkaar te verstaan.