Den Tol Beuningen

Van Heemstraweg 60 Beuningen Nederland Kaart

Over het restaurant Den Tol Beuningen

De perfecte pannenkoek

De trendy inrichting doet wellicht anders vermoeden, maar hier staat de pannenkoek centraal! Uiteraard staan de klassiekers op de kaart, maar wat dacht je van een Kip-cajunpannenkoek, een Japanse of een Egyptische? De creativiteit spat er af en zodra je een hap neemt weet je: dit klopt!

Meer informatie over restaurant Den Tol Beuningen

Dagelijks 12.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Engels gesproken , Terras
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Pannekoek gegeten was prima, glas rosé erbij genomen, zag later op de bon €5 per glas
Dit vind ik buiten gewoon duur voor een eenvoudig restaurant.
Edward-Nygma .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bij Den Tol hebben ze heerlijke pannenkoeken gemaakt van een super lekker beslag. Geen andere pannenkoekenbakker kan hier aan tippen. We blijven hier terugkomen. En niet alleen in Beuningen, maar ook in de andere vestigingen.
a V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
de Egyptische pannekoek moet volgens mij geen varkensvlees erop
volgens mij shoarmavlees en volgens mij proefde ik t beslag
de pannekoek iets langer door bakken
Evelyn S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten alleen op het moment dat het drukker was , wat langer moeten wachten om iets te bestellen. Dit was niet overdreven lang (lees 15 minuten ).
In een pannenkoeken restaurant staan de tafels en stoelen vaak dicht op elkaar. Ik had de tafels en stoelen zo neer gezet dat mensen met ruggen naar elkaar toe zitten. Nu was het zo dat je af en toe moeite moest doen om elkaar te verstaan.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Ja wel vaker geweest en gehaald. Maar vanavond was het wel echt mis gevraagd om de salade op de pannenkoek te leggen. Duidelijk aangegeven maar nee hoor apart. 2 kinderpannekoeken. Geen stroop geen poedersuiker. Helemaal niks. Ja geven ze aan dat het druk is ja daarom verwacht ik nog wel waar ik om vraag
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
De pannenkoeken bij Den Tol zijn altijd heerlijk. Bediening is vlot en de aankleding is in tegenstelling tot de meeste pannenkoekenrestaurants modern en stijlvol.
robert W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten met mijn schoonouders, komen snel terug..
mieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Aanrader !!!!!! Heerlijk gegeten
inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
leuke sfeervolle tent. hele snelle service. vriendelijk. zeer lekkere pannenkoeken. echt een aanrader.
bastiaanschuur .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke bediening, prima prijzen, sfeervol restaurant en het eten stond binnen 10 minuten op tafel. Kortom een echte aanrader!
Ilse A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker pannenkoeken! Nergens ooit beter gegeten dan bij Den Tol. Kom hier al vanaf kinds af aan. Echt een aanrader!
Prisca .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Als teamuitje gingen wij naar Den Tol toe, ondanks dat het druk was en wij met een grote groep kwamen waren alle pannenkoeken er tegelijk en waren ze weer lekker gebakken.
De bediening was erg leuk en spontaan, je wordt snel geholpen.
PeerkeF .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Diverse voorgerechten, een enorme keuze uit zoete, hartige en exotische pannenkoeken, ( van 5,-- tot 16,50), waarvan sommige geserveerd met rauwkostsalade. Bij een aantal kan de pannenkoek worden vervangen door rijst
We bestelden de boerenpannenkoek (14,--), een spek/appelpannenkoek (10,50) en voor mij was de pannenkoek met 3 Franse kazen (16,50).
Flinke en buitengewoon smakelijke pannenkoeken, ondanks de ruime vulling uitstekend gegaard. Wel had de Franse kaaspannenkoek erg veel walnoten, en de beloofde vijgencompote had veel weg van aardbeienjam.
Ook de ossenhaas met geroerbakte groenten, shi-take en yakitorisaus met rijst (16,50) was erg lekker.
De drankjes zijn redelijk geprijsd, de bediening was buitengewoon enthousiast, vriendelijk en snel tijdens de drukte rond 7 uur, waarvoor een extra compliment!
Een paar keer per jaar ben ik enkele dagen in Beuningen, en ga dan altijd wel genieten van een pannenkoek bij Den Tol.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Een prima kwaliteit pannenkoeken. De ene heel goed gevuld met grote gamba's, met groente gebakken in de wok en begeleid door een schaaltje koude groente en wat zoetig smakende pepersaus; prima combinatie. De andere was eveneens goed gevuld met een goede kwaliteit varkenshaassaté en ook met een schaaltje koude groente en de pepersaus. Beide goed gebakken.
Goede en snelle bediening in een mooi uitziende entourage, een pand dat inpandig de uitstraling heeft van een oude fabriekshal.
Jammer dat het restaurant beperkt zichtbaar is. Rijdend van oost naar west is de aanduiding zichtbaar op de zijkant van het pand. Komend vanuit westelijke richting is er niets te zien en rij je her dorp weer uit om vervolgens om te keren en er achter te komen waar je moet zijn.
De naam van het restaurant zou beter aan de voorzijde kunnen staan.
Het was in ieder geval de moeite waard om te zoeken waar het ligt.
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Aan de sfeer en de entourage van het restaurant is veel aandacht besteed. Er is ook gedacht aan de kinderen. De bediening is vriendelijk, maar loopt bij grotere drukte wat minder geolied. De kwaliteit van het eten is goed. Er is voldoende keuze en het meubilair nodigt uit om langer te blijven zitten. Een mooie locatie te combineren met een avondje bioscoop als buurman.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gisteravond bij Den Tol in Beuningen gegeten met onze 2 kleinkinderen normaal blijven ze nooit zitten maar nu kregen ze gelijk een kleurplaat dus ze begonnen gelijk te kleuren heel snel daarna waren de pannenkoeken er al we hebben heerlijk gegeten en de kinderen ook
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Dit restaurant heb ik met opzet niet gedeeld of geliked op Facebook omdat ik echt bang ben dat het te druk wordt en er geen plaats meer is voor ons, inmiddels al ca 40 keer geweest en het is en blijft TOP, helaas altijd druk maar altijd goed, zowel bediening sfeer als eten top!
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Een uitstekend pannenkoekenrestaurant van een hoger niveau dan wat je verwacht bij een dergelijk restaurant. Verrassende pannenkoeken, prima bediening en uiterst betaalbaar, kortom een zaak om terug te komen.
VAS .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Op donderdag 23 april zijn de bewoners en de vrijwilligers/familieleden van zorgcentrum Alde Steeg in Beuningen op uitnodiging van de Stichting Vrienden van de Alde Steeg naar het pannenkoekenrestaurant Den Tol in Beuningen geweest. In een modern pand naast de bioscoop heeft Den Tol een trendy uitstraling gekregen. Met de grootste bakwand van Nederland worden er 13 pannenkoeken tegelijk gebakken. In totaal 53 personen namen deel aan dit uitstapje.Beginnend met een wandeling van Alde Steeg naar het restaurant en genietend van een drankje en eindigend met een grote pannenkoek.
fairytea .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij waren met 13 man, onze serveerster was erg jong en het was erg druk, misschien was het ook wel haar eerste dag, maar ze had het nog niet helemaal in de vingers. De pannenkoeken waren heerlijk echt weer eens wat anders te bieden dan andere restaurants. Het drinken viel tegen wat priklimonade betreft, daarvan leek telkens de prik bijna af te zijn, of het kwam door teveel ijs in het glas. Mijn dochter kreeg haar pannenkoek niet op, ze dacht ik vraag het gewoon mee naar huis.
Nou dat vonden ze heel vanzelfsprekend en werd nog in een mooie warmhouddoos gedaan ook, door de eigenaresse, die overigens bijzonder vriendelijk was. De ambiance was erg sfeervol, dat begon buiten al waar ze vuur hadden branden. We komen hier zeker terug!