Den Overkant

Meer informatie over restaurant Den Overkant

Voordelig
Meike V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Echt een gezellig eetcafé waar je nog gewoon voor een leuke prijs nog goed kunt eten!
Met kinderen is het helemaal een feest , personeel zeer vriendelijk .
Voor ons gezin een goede reden om zondag voor om te rijden.
Tot snel
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Met familiedag hier bbq gedaan. Eten prima, maar organisatie hopeloos. Voor 40 man bier is niet te doen voor 1 meisje in de bediening. Jongen achter bbq bleef koppig te weinig vlees en vis op de plaat gooien. Hele avond in de rij en rook gestaan... Terras lijkt wel leuk.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Gisteren hier de gehele middag en gedeelte van de avond doorgebracht.
Kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin, eten is prima (niet heel bijzonder maar kwaliteit van de ingekochte producten is prima (keurslager uit Goirle, vis van Vis & Meer, etc.) en service is prima te noemen. Zij doen iig enorm hun best!
Vanwege het onweer stond er (toen we van het terras regenden) al binnen een tafel voor ons klaar.
Grootste plus is toch wel de prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker aan te raden bij goed weer en met kinderen.
Corinne A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
3 januari met onze kinderen van 6 en 8 hier gegeten: goed eten en niet te duur. Bediening vriendelijk maar loopt niet helemaal goed: wij kregen bijvoorbeeld onze koffie al maar de dessertborden lieten ze gewoon staan. Maar geen reden om niet terug te komen. Kinderen kunnen op speelzolder terecht en hoeven dus niet constant aan tafel te blijven zitten.Terras en speeltuin lijken ook aantrekkelijk om in de zomer terug te komen.
George D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Gewoon voor elkaar, niet heel bijzonder, geen extreem perfecte bediening, maar gewoon ruim voldoende. Leuke theetafel gehad, eten in overvloed. Met kinderen, zeker bij goed weer, gewoon een prima plekje als je niet naar een culinair feest op zoek bent.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
We werden toch een beetje gelokt naar dit restaurant door een prijslijst met zeer lage prijzen (E1,60 voor een tapbiertje bv). Wat opviel was de enorme drukte, kennelijk kan de lokale bevolking de lage priojzen wel waarderen. Goed dan de cijfers:

- Een 7 voor het eten, plus zijn de prijzen dei laag zijn en de kwaliteit van het eten(vers). Echter was het vlees zwart geblakerd. Patat was slap(niet lang genoeg gebakken). Jammer dat goede producten niet helemaal goed bereid worden.
- Een 4 voor de service, omdat meerdere producten werden vergeten(appelmoes en aardappelkroketjes wel besteld nooit gekregen). Bediende gooit tot 2 x toe een vol glas drinken om. Zegt alleen sorry en dat was het. Volgende mederwerker gesproken en verzocht om een nieuwe glas drinken. Weer niks. Pas medewerker 3 zorgde voor een nieuw glas drinken.

Om 19:00 uur zou onze tafel weer vergeven worden aan andere gasten. Voor hal zeven waren we klaar met eten. Echter duurde het ruim een half uur voordat de tafel werd afgeruimd. Zodat we geen ijsje meer konden bestellen.

Jammer we gingen met een rot gevoel weg, dit restaurant laat veel te veel steken vallen.
Chantalle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Wij komen hier regelmatig met de kids zodat ze lekker kunnen spelen, en wij omdat het terras erg gezellig is, en de prijzen erg aantrekkelijk zijn voor de drankjes.. Meerdere malen hier geluncht, de club sandwiches zijn hier erg lekker, en ipv chips krijg je er verse friet bij met lekkere romige mayonaise.. Ook een aantal keer hier gegeten, meestal gaan wij voor de kipsaté wat erg mals is met lekkere pittige pindasaus, of de Big Willem, een supergrote Burger (die ik niet op krijg) Ook de burger is altijd erg mals, ook hierbij krijg je verse friet met mayonaise je kunt ook kiezen voor gebakken aardappeltjes of aardappelkroketjes voor een meerprijs.. De desserts zijn ook heerlijk.. vooral de Dame Blanche, met echte goede slagroom! Zalig! personeel is vrij jong, maar zeer klantvriendelijk, netjes en correct! Ook zijn ze vlot in de bediening.
Isabellevisser .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Met een bevriend gezin afgesproken bij Den Overkant. Gastvrij ontvangen, de kids bestelden nog net een drankje en waren toen vertrokken naar de gezellige, veilig afgesloten speeltuin. Biefstukje of Big Willem (een mega hamburger!) met aardappels en groenten en sla. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Betrokken (jonge) bediening. Ouderwetse Dame Blanche toe, wat wil je nog meer?
Doreen G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Na een fietstochtje geen zin om te koken maar wel zin in een pasta. Voor €11krijg je een bord vol pasta met kip, champignons en groene pesto met room. in het midden van de pasta stond een kannetje eigeel. Dat hebben wij niet gebruikt. Ook was er brood bij. je kon ook voor friet kiezen( bij pasta?) De room was overheersend, de pesto had wat meer kunnen zijn maar verder was het, zeker gezien de prijs, een prima bord eten.