Over het restaurant Den Ouden Heere

Dineer met uitzicht op het dorpsplein

Loop door knus Lisse en eindig je dag bij de gezellige mannen van het dorp: Den Ouden Heere. Strijk neer op het vaak zonnige terras met uitzicht op het dorpsplein in de zomer of warm jezelf op bij de haard binnen aan de bar in de wintermaanden. Den Oude Heere is niet alleen een plek waar je heerlijk Fusion of Frans kunt dineren, je kunt nadien ook genieten van cocktails op een van hun mooie evenementen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Den Ouden Heere

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten bij den ouden heeren! Ontvangst was uitermate vriendelijk. Menukaart was verrassend en de service is zoals je het mag verwachten! Goede wijnen waarbij je correcte uitleg krijg. De dames weten waar ze over praten en je krijgt goed advies. Leuk zaakje dat sfeer uitstraalt en waarbij je je echt gast voelt! Enigste minpunt van de avond is dat er daadwerkelijk voor alles bijbetaald moet worden, broodje met kruidenboter en portie friet werd helaas gewoon aangeslagen op de bon. Het mag de avond niet drukken. Derest was perfect! Ga zo door.
Carine A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten, maar het moet me van het hart: een gesprek was onmogelijk vanwege de enorme herrie en de luide muziek: een gevolg van uitgelaten Koningsdag vierders of is dit altijd zo???
Beste mevr Carine, gelukkig is dit alleen op corso en koningsdag. Ik zou er direct mee stoppen als dit elke dag zo was. Probeer het zeker op een andere dag en u zult naar alle waarschijnlijkheid nog beter eten en genieten van onze eigen sfeer. Bedankt voor de mooie recensie. Groet team DOH
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vis hoeveelheid echt te weinig (vis van markt?)
Carpaccio en tournedos was goed!
Beste Hr Bakker, zoals u zelf kunt zien is het cijfer dat u ons geeft totaal niet representatief voor ons gemiddelde cijfer. Het verbaasd ons dan ook. Graag nodigen wij u uit om snel nogmaals te komen, meld u bij mij en u krijgt van ons een fles wijn ter compensatie. wij zorgen dan dat u ons een 10 geeft.
Groet hans van Heesch DOH.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prachtige locatie. Goed ontvangen, maar we hebben lang moeten wachten op het eten. Voor 1 person gluten vrij en dat ging goed. Jammer dat je nog steeds voor veel geld water moet kopen. Aanbeveling: serveer continue koud water uit de kraan. Nederlands water is heerlijk.
leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten bediening was perfect met duidelijke uitleg op mijn vragen
Magab H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige en zeer attente bediening
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk ongedwonge sfeer , zeer kundig en vriendelijk personeel. Eten is goed bereid en porties precies goed. Meer groente zou mogen. Mooie wijnkaart, betaalbare flessen voor liefhebbers.
Absoluut aanrader!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijke verse vis van de markt, portie groot genoeg.
Axel A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastische bediening, goed eten en prima sfeer. Kortom, een aanrader voor een gezellige avond uit eten. Graag tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Altijd goed!
Bedankt Louisa, blij dat het wederom goed was. groet team DOH
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Omdat we dachten dat we nog via de speciale actie van AH (tweede menu gratis) konden gaan eten, kwamen we bij dit restaurant terecht. Helaas was dat niet het geval.
Het was gezellig druk, echter storen wij ons aan de luide 'achtergrond' muziek, hoe later op de avond hoe luider de muziek. Dat is bij vele eetgelegenheden het geval:-( jammer genoeg.
Beste Mevr Vos, leuk dat u bij ons was, wat jammer dat er een vergissing in het spel was, AH doen wij niet aan mee namelijk. Ik denk dat u het buiten onze muziek erg naar u zin heeft gehad, leuk om te horen.
Wij vonden het leuk dat u bij ons was en graag tot ziens. Team DOH.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd goed!
Wat leuk Louisa, fijn dat het weer naar je zin was. Tot snel. Groet Hans en team DOH.
George C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
goed en niet duur.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Top! Zoals altijd
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuk verjaardagsetentje met verrassende smaakcombinaties. Personeel was zeer vriendelijk!!
Jef M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de Cote du boeuf is een aanrader! Wil je geen toetje, laat je dan verrassen door het huisgemaakte extraatje.
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Perfect. Zowel het eten als de bediening. Als voorgerecht drie maal de proeverij genomen. Zowel de smaak als de presentatie uitstekend. Hoofdgerecht vis (kabeljauw), parelhoen en de DHO Hamburger. Erg lekker. Ik begrijp wel dat mensen hier al 30 jaar komen.
Onno, wat leuk dat je zo blij bent met ons bedrijf, bedankt voor je leuke feedback. Tot snel in DOH.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Dit was ons derde bezoek dit jaar. De eerste keer zaten we lekker buiten op het terras, de tweede keer beneden en de derde keer boven. Het was vrijdagavond en het restaurant zat vol. Boven was het behoorlijk rumoerig maar wel gezellig. Het eten was heerlijk, evenals de wijn die erbij geschonken werd. Bediening was ook weer top!
elly S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heel lekker zeker een aan rader
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Altijd een goede sfeer en bediening!