Over het restaurant Den Ouden Heere

Dineer met uitzicht op het dorpsplein

Loop door knus Lisse en eindig je dag bij de gezellige mannen van het dorp: Den Ouden Heere. Strijk neer op het vaak zonnige terras met uitzicht op het dorpsplein in de zomer of warm jezelf op bij de haard binnen aan de bar in de wintermaanden. Den Oude Heere is niet alleen een plek waar je heerlijk Fusion of Frans kunt dineren, je kunt nadien ook genieten van cocktails op een van hun mooie evenementen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Den Ouden Heere

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Hebben zo gezellig en lekker gegeten. De service was perfect. We zaten boven maar door ziekte van een collega hebben ze ons netjes naar beneden verhuisd. Het personeel was helemaal top en lekker spontaan. Eten was top. Zeker voor herhaling vatbaar.
avdiest .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ja,
Prima ontvangen met een glas cava vanwege verjaardag!
Het blijft heeeeeel jammer dat er nog steeds geen kraanwater wordt geserveerd, terwijl er personen zijn die alleen kraanwater lekker vinden.
Wanneer je met 8 personen aan tafel zit, dan is het toch wel mogelijk om kannen kraanwater op tafel te zetten.
Het is in heel veel horecagelegenheden zo dat wanneer je wilt afrekenen het heel lang duurt voordat de rekening komt, zo ook bij dit restaurant, er werd gevraagd bij het afrekenen is alles naar wens geweest, nee dat was het niet, o.a. het kraanwater, het eten was prima niets op aan te merken, maar het blijft jammer dat je voor patat en brood extra moet betalen, dit moet gewoon een service zijn.
Echter de eigenaar kwam erbij staan en was behoorlijk boos omdat de cava al "gratis" was, ik zei hem dat ik daar niet om gevraagd heb. Toen vroeg hij ineens, totaal niet aan de orde, of ik wel gewerkt had en of ik dat voor niets had gedaan, dit ging weer over het kraanwater, ik kreeg niet eens de kans om te zeggen dat we ook bereid waren om tegen een redelijke prijs van 1 euro per kan kraanwater te willen betalen.
Ik heb al eerder een "aanvaring" gehad met de meneer en wilde hem een tweede kans geven maar hij was behoorlijk heetgebakerd.
Op nog geen 10 centimeter afstand probeerde hij mij te willen imponeren, dit heeft op mij totaal geen uitwerking, je kunt ook in alle redelijkheid over zaken praten, deze meneer was hiertoe totaal niet bereid.
Let wel dit was echt de laatste keer dat ik hier heb gegeten.
Nog een ding wil ik aangeven, dat wanneer er buiten wordt gerookt , de lucht van de sigaretten naar binnen komt
Zoals geheel verwacht is deze mevrouw de zaak geheel aan het verdraaien. Na binnenkomst en de 8 gratis cava voor de verjaardag werd er om kraanwater gevraagd. Dat doen wij al 30 jaar niet. dat is onze beslissing en dat kun je accepteren of niet en dan blijf je gewoon weg. Denk niet dat je als gast het beleid van een bedrijf dat al 30 bestaat kunt veranderen, zo werkt het niet. Direct begon de onredelijke gast met dreigen op internet, walgelijk! De toon was gezet, toch voor de jarige een feest gemaakt van de avond met perfect eten, super service en een perfecte plek in ons mooie bedrijf. Bij het afrekenen vond de dame het wederom nodig om tegen onze medewerkers te zeggen dat we hun avond hadden verpest. wat een meer dan nare dame. Dit soort gasten is het laatste wat je in je restaurant wil hebben. We zijn blij dat de jarige door ons is verwend met cava, perfect eten een vuurpijl met felicitaties en een heerlijke sfeer. Jammer van de gasten aan tafel die duidelijk geen fatsoen hadden en respect voor de jarige
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de wijngaardslakken, runderlende (voorafjes) en de tournedos van de green-egg. Echt een aanrader. Het was nogal druk op deze 2e pinksterdag waardoor het nogal lang duurde voordat de bediening in de gaten had dat onze glazen opnieuw gevuld konden worden maar voor de rest was de bediening prima en vooral reuze vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug want er staan nog veel meer heerlijke gerechten op de kaart die zeker het proberen waard zijn!
Werner M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De eerste keer hier gegeten. Lekker en soms ook verrassend. Zeker een aanrader.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten bij den ouden heeren! Ontvangst was uitermate vriendelijk. Menukaart was verrassend en de service is zoals je het mag verwachten! Goede wijnen waarbij je correcte uitleg krijg. De dames weten waar ze over praten en je krijgt goed advies. Leuk zaakje dat sfeer uitstraalt en waarbij je je echt gast voelt! Enigste minpunt van de avond is dat er daadwerkelijk voor alles bijbetaald moet worden, broodje met kruidenboter en portie friet werd helaas gewoon aangeslagen op de bon. Het mag de avond niet drukken. Derest was perfect! Ga zo door.
Carine A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten, maar het moet me van het hart: een gesprek was onmogelijk vanwege de enorme herrie en de luide muziek: een gevolg van uitgelaten Koningsdag vierders of is dit altijd zo???
Beste mevr Carine, gelukkig is dit alleen op corso en koningsdag. Ik zou er direct mee stoppen als dit elke dag zo was. Probeer het zeker op een andere dag en u zult naar alle waarschijnlijkheid nog beter eten en genieten van onze eigen sfeer. Bedankt voor de mooie recensie. Groet team DOH
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vis hoeveelheid echt te weinig (vis van markt?)
Carpaccio en tournedos was goed!
Beste Hr Bakker, zoals u zelf kunt zien is het cijfer dat u ons geeft totaal niet representatief voor ons gemiddelde cijfer. Het verbaasd ons dan ook. Graag nodigen wij u uit om snel nogmaals te komen, meld u bij mij en u krijgt van ons een fles wijn ter compensatie. wij zorgen dan dat u ons een 10 geeft.
Groet hans van Heesch DOH.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prachtige locatie. Goed ontvangen, maar we hebben lang moeten wachten op het eten. Voor 1 person gluten vrij en dat ging goed. Jammer dat je nog steeds voor veel geld water moet kopen. Aanbeveling: serveer continue koud water uit de kraan. Nederlands water is heerlijk.
leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten bediening was perfect met duidelijke uitleg op mijn vragen
Magab H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige en zeer attente bediening
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk ongedwonge sfeer , zeer kundig en vriendelijk personeel. Eten is goed bereid en porties precies goed. Meer groente zou mogen. Mooie wijnkaart, betaalbare flessen voor liefhebbers.
Absoluut aanrader!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijke verse vis van de markt, portie groot genoeg.
Axel A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastische bediening, goed eten en prima sfeer. Kortom, een aanrader voor een gezellige avond uit eten. Graag tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Altijd goed!
Bedankt Louisa, blij dat het wederom goed was. groet team DOH
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Omdat we dachten dat we nog via de speciale actie van AH (tweede menu gratis) konden gaan eten, kwamen we bij dit restaurant terecht. Helaas was dat niet het geval.
Het was gezellig druk, echter storen wij ons aan de luide 'achtergrond' muziek, hoe later op de avond hoe luider de muziek. Dat is bij vele eetgelegenheden het geval:-( jammer genoeg.
Beste Mevr Vos, leuk dat u bij ons was, wat jammer dat er een vergissing in het spel was, AH doen wij niet aan mee namelijk. Ik denk dat u het buiten onze muziek erg naar u zin heeft gehad, leuk om te horen.
Wij vonden het leuk dat u bij ons was en graag tot ziens. Team DOH.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd goed!
Wat leuk Louisa, fijn dat het weer naar je zin was. Tot snel. Groet Hans en team DOH.
George C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
goed en niet duur.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Top! Zoals altijd
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuk verjaardagsetentje met verrassende smaakcombinaties. Personeel was zeer vriendelijk!!
Jef M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de Cote du boeuf is een aanrader! Wil je geen toetje, laat je dan verrassen door het huisgemaakte extraatje.