Over restaurant Den Ouden Heere

Dineer met uitzicht op het dorpsplein

Loop door knus Lisse en eindig je dag bij de gezellige mannen van het dorp: Den Ouden Heere. Strijk neer op het vaak zonnige terras met uitzicht op het dorpsplein in de zomer of warm jezelf op bij de haard binnen aan de bar in de wintermaanden. Den Oude Heere is niet alleen een plek waar je heerlijk Fusion of Frans kunt dineren, je kunt nadien ook genieten van cocktails op een van hun mooie evenementen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Den Ouden Heere

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Dit was ons derde bezoek dit jaar. De eerste keer zaten we lekker buiten op het terras, de tweede keer beneden en de derde keer boven. Het was vrijdagavond en het restaurant zat vol. Boven was het behoorlijk rumoerig maar wel gezellig. Het eten was heerlijk, evenals de wijn die erbij geschonken werd. Bediening was ook weer top!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heel lekker zeker een aan rader
Louisa S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Altijd een goede sfeer en bediening!
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen donderdag hier weer gegeten. Het is een goed restaurant met aparte gerechten op de kaart. Dit keer kozen we voor een pompoensoep met geitenkaasschuim (Erg lekker) en daarna lam (zeer mals, gleed zo van het botje) en sucade (lekker, maar ook wat vet en daar houd ik niet zo van.). Lekker knapperige groenten. Het bord wordt mooi opgemaakt.
Een frietje erbij bestellen (voor 2 personen) vinden wij altijd meer dan genoeg.
Donderdag is altijd een drukke dag en we waren blij dat we op het laatste moment nog een tafeltje beneden konden reserveren. Fijn bij de deur. (Ivm rollator.) Er wordt goed meegedacht.
Het enige nadeel in dit restaurant blijf ik de akoestiek vinden, die vind ik niet goed, maar dat hoort bij het pand.
Mevr Bergman, wat een fijne recensie heeft u voor ons geschreven. Bedankt daarvoor en graag tot een volgend bezoek. Groet team DOH Lisse.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Den Ouden Heere is een prima restaurant waar je in een gezellige omgeving heerlijk kunt eten én drinken. Wij hebben in ieder geval weer zitten smullen!
Joepvdeijkel V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Onlangs gegeten in Den Ouden Heere in Lisse. Met de hele familie aldaar ontvangen. Bij binnenkomst wordt je op een uiterst hartelijke wijze welkom geheten. Je voelt je meteen thuis hier. De eigenaar Hans snapt het helemaal. Hij maakt de avond onvergetelijk. De keuze van de kaart is moeilijk, alle gerechten spreken je aan. Alles is lekker de voor onze groep voor iedere wat wils. De bediening is vriendelijk en efficient. Je voelt je echt gast. Een van onze kinderen wilde iets wat eigenlijk niet op de kaart stond , maar zonder probleem werd de keuken gevraagd of het mogelijk was. En jahoor geen probleem. Veel restaurants kunnen hier wat van leren.,Voor ons een 10 met een griffel een echte aanrader voor iedereen.
Bedankt voor de leuke recensie, ik ben trots op ons team. Fijn dat u zo blij bent met ons bedrijf.
Groet team DOH.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Super verrast zijn wij na ons bezoek aan Den Ouden Heere!! Absoluut het lekkerste eten in de hele regio, gemaakt door een creatieve kok. Alles wat we gegeten hebben was van topkwaliteit net zoals de wijnen die per gerecht zijn geadviseerd en geschonken. Lekker sfeertje, leuke mensen en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zeg top!
Bedankt Corry, ik ben trots op mijn team. Groet Hans DOH
Art P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Zeer gastvrij ontvangen door de gastheer en Keurig naar onze tafel gebracht. Prettig vlot geholpen voor een drankje en een broodje. Keuze uit 3 x dagmenu, een mooi weekmenu en een zeer uitgebreide kaart, van zeer betaalbaar t/m vlees van top kwaliteit/ sternivo ! Mooie uitgebreide wijnkaart . Fantastische avond gehad ????
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Schrijf een reactie ppfff daar ben ik niet zo'n ster in en voel mij daar normaliter niet zo toe geroepen. Maar na het lezen van een aantal betere en mindere recensies vond ik het nu toch echt eens nodig om ook te reageren. Met name door de wat mindere reactie's waarvan ik denk dat ze deze etablissement zeer te kort doen. Zelf ben ik geen kenner, maar ik ben kermisexploitant en kom door heel het land met mijn attracties en eet daardoor overal veel buiten de deur. Welnu ieder jaar kijken wij uit om in Lisse te eten bij doh. Voor ons kwalitatief hoogwaardig, zeer gastvrij met veel aandacht in een hele gezellige ambiance! Wij rijden er in ons seizoen zelfs als wij niet in Lisse ziin er graag voor om! Doh antourache bediening en vooral wat u serveert TOP! Houd dit vast en ga zo door! Een zeer tevreden klant.
Bedankt voor de leuke recensie, daar worden wij blij van. Groet team DOH
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Het is altijd heel sfeervol in Den Ouden Heere en je ontmoet er steeds weer je kennissen en vrienden. Het eten is altijd weer verrassend, met nieuwe gerechtjes en vaak weer een sausje of een bijlage die weer helemaal nieuw is, dankzij de creativiteit van de kok. De kwaliteit van vlees en vis is altijd hoog , terwijl de prijs redelijk blijft. In andere restaurant krijg je vaak heel klassieke gerechten en dingen die je al vaak hebt geproefd, maar bij den Ouden Heere is het vaak heel vernieuwend. De wijnen zijn uitstekend en er worden mooie wijn-spijscombinatie gemaakt. Ik kom steeds weer terug om hier te genieten van eten en wat daar allemaal bij hoort. Prima zaak.
Mes_Sander .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Heerlijk gegeten, drie gangen menu voor een super prijs. Wat werden we verrast, fijne ambiance, sfeer en personeel Later op de avond nog gezellig aan de bar gezeten. Wij komen zeker nog eens terug!
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Kraanwater bestellen is hier geen optie. Je kunt alleen flessen water a EUR 5,50 (!) per fles bestellen. De serveerster liet al direct merken dat ze helemaal geen zin had in onze opmerkingen en de rest van de avond kon er geen lachje meer af. Het eten was zeer karig (geen jus/saus, geen groenten, hooguit een paar grote frieten. Bij de carpaccio zit tegenwoordig geen sla meer. Frietjes, salade of jus/saus moet je allemaal apart bestellen (en dus betalen). Een van de gasten had een medium tournedos besteld, maar deze was behoorlijk rauw. Met zijn opmerking aan de serveerster werd totaal niets gedaan.
Wij zijn diverse keren tot tevredenheid bij dit restaurant geweest, maar dit was de laatste keer. Helaas niet meer voor herhaling vatbaar.
Mevr Bouwman, bij navraag aan onze medewerksters blijkt dat u vrij snel na binnenkomst al gedreigd heeft met een negatieve recensie op Iens. Dat is volledig tegen het beleid van Iens en riekt naar chantage. Daarmee heeft u zelf al de toon gezet, en heeft u eigenhandig u avond uit, negatief beïnvloed. Ik ga er vanuit dat Iens u recensie zal verwijderen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk restaurant in het hart van Lisse
Altijd een overheerlijke kaart.
Carpaccio nergens zo lekker als hier.
Prima bediening en Eric de chef kok, daar zijn er weinig van.
Als je bij dit restaurant een klacht hebt, mankeer je iets :-)
Bedankt heer Stroeve, leuke recensie, daar worden wij blij van.
Groet team DOH en tot snel.
Marlou B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Weekendje Lisse dus dan ga je hier eten. Niet gereserveerd. Net nog 1 tafeltje op een aangenaam plekje aan het raam. Ondanks de drukte buitengewoon prettig bediend. Goeie (vleugel)wijnen. De lekkerste entrecote ooit. Aanrader!
Kevin.t85 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
De witte chocolade brownie als toetje was verrukkelijk. Deze zou ik standaard op de menukaart zetten. Beste toetje ooit!
Annemiekwarmerdam .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
het eten was heerlijk en we hebben genoten van de gezellige sfeer
we gaan zeker nog een keer terug en de bedinging was ook heel goed
Tamar L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf een carpacio met een heerlijke rosé . Daarna de Amerikaanse tournedeau .... Met een goede Torres' wijn . Super goede bediening.... De eigenaar was aanwezigen hield alles goed in de gaten. Absoluut een aanrader!!!!
Dank je wel Tamar voor de lieve reactie. Fijn dat je hebt genoten. Tot snel in DOH.
Groet Hans.
Fransgaalem .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten bij Den Oude Heere is altijd weer een feest. Uitstekende bediening met weet van het vak. Het eten is altijd lekker, ambiance gezellig.
Bedankt voor de leuke reactie, graag tot ziens in DOH.
Groet team DOH
Avdiest .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Prettige ontvangst, eten was lekker, uitstekende bediening, echter heb ik 1 tip, wanneer iemand zegt jarig te zijn, zeg dan niet geef dit door bij reservering want dan krijgt men een glas cava, maar geef dan de koffie als kado.
Lauwii .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijk gegeten, echt een geslaagd avondje uit bij DOH! We hadden een gezellig tafeltje met z'n 2en op de bovenverdieping. Een lekker flesje rode huiswijn (Merlot) erbij, als voorgerecht de carpaccio en als hoofdgerecht de USA ossenhaas, erg mals! De tijd tussen de gerechten was precies goed. Helaas hadden wij nog andere plannen die avond maar de volgende keer gaan we ook lekker uitgebreid natafelen. Het eten is niet alleen goed, maar het personeel doet ook nog eens enorm hun best waardoor we ons erg op ons gemak voelden. De vrij hoge fooi die wij gaven was dan ook meer dan verdiend. Bravo! Tot de volgende keer!
Dank voor het prachtige verhaal, daar doen wij het voor. Blije gasten in DOH.
Groet team DOH.