Over het restaurant Den Ouden Heere

Dineer met uitzicht op het dorpsplein

Loop door knus Lisse en eindig je dag bij de gezellige mannen van het dorp: Den Ouden Heere. Strijk neer op het vaak zonnige terras met uitzicht op het dorpsplein in de zomer of warm jezelf op bij de haard binnen aan de bar in de wintermaanden. Den Oude Heere is niet alleen een plek waar je heerlijk Fusion of Frans kunt dineren, je kunt nadien ook genieten van cocktails op een van hun mooie evenementen.

Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Den Ouden Heere

Joanie P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Dit was ons tweede bezoek en ook was het best druk op een maandagavond, wachttijd viel mij en de service was uitstekend.
Wat fijn Joanie, dat jullie weer hebben genoten bij ons. Bedankt voor de mooie cijfers namens team DOH.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
we hebben goed gegeten, de service was uitstekend (al had men toch misschien beter een hele fles salentin wijn kunnen adviseren). toch een goed gevoel over gehouden.....
Hallo Jeroen, fijn dat je hebt genoten. Wat de wijn betreft, het maakt niets uit, per glas of fles de zelfde prijs. Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons een mooie recensie te geven. Tot snel in DOH.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
leuke gerechten, we zaten naast een open haard, leuke bediening, ook de eigenaar houdt alles in de gaten en komt naar gewenst een praatje maken.Erg leuk , erg gezellig, dus ik raad het iedereen aan.
Bedankt Mevr. Baarse, wat een leuke persoonlijke recensie.
Graag tot ziens in DOH.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goed restaurant.
Bedankt Henk voor de mooie cijfers. Team DOH
Renata-j .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Weer heerlijk gegeten met de kinderen als afsluiting van de vakantie. Nieuwe mooie gerechten voor ons en vertrouwd de heerlijke gefileerde spare ribs voor de meiden. Vriendelijk en gezellig. Voor herhaling vatbaar
Hallo Renata, bedankt voor de leuke recensie, daar worden wij blij van.
bedankt team DOH.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het menu zoals op Iens staat is nu anders. Ik had namelijk Bavette USA, op oosterse wijze met verse geroosterde knoflook en soja, enoki's en shii take paddestoelen, Ik kreeg: aardappelpuree met daarin gedrukt een hele grote rib van een dier. Dat was niet zo'n prettig gezicht. Op die rib lag het vlees in stukjes gesneden met een sojasaus. Er zaten een paar enokipaddenstoeltjes op als versiering, echt heel weinig. De shitakes waren helaas gewone gebakken champignons, dat was wel een afknapper want ik had me echt verheugd op de shii-takes. Ik maakte een opmerking naar het meisje wat bediende, maar ze snapte niet wat ik bedoelde ze kende het woord shii take niet. Toen zei ik: de shii takes waren zeker op want ik heb gewoon champignons gekregen, waarop ze zei dat ze dat niet wist en liep weg. Ik had medium besteld maar kreeg echt rauw vlees met een aangebrand randje, alsof de pan al aardig zwart was voordat het vlees erin ging. En de geroosterde knoflook heb ik echt nergens gevonden. Ik was verbaasd over de aardappelpuree want die stond helemaal niet in het gerecht. Het vlees was ook best weinig voor die prijs, ik denk dat het ongeveer 125 gram was.
Beste Mevr. Mens,

Onze bavette welk behoord tot het beste vlees (Noord-America) weegt toch echt rond de 200 gram. De saus wordt gemaakt van gepofte knoflook, dat zou je als kritische eter toch moeten proeven, en ons vlees gaat op de Green-Egg, houtskool dus, ook dat verbaasd ons dan weer, u heeft het over een pan??. Wij serveren de Bavette op een bot van Tomahawk met drie soorten paddenstoelen, dus ook bij uw gerecht !! Dit gerecht is echt heel gaaf en behoord tot het meest gefotografeerde gerecht van onze kaart. Ons personeel is zeer professioneel en zou nooit zo reageren op een serieuze klacht. Zoals u zelf kunt zien komt u mening niet overeen met het gemiddelde cijfer van ons op Iens. Het is jammer dat u onwaarheden verkondigd op het net en ook de beschrijving van het gerecht van uw tafelgenoot niet vermeld? Dat was blijkbaar wel perfect en dan vermeld je gewoon niets? Ons bedrijf bestaat al 30 jaar op hoog niveau, serveert geweldige kwaliteit en maakt heel veel gasten blij.

Vriendelijke groet Team DOH
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Fijne bediening , goede atmosfeer maar wel prijzig . Qualiteit was ok ( goed stukje vlees , goede vis) maar voor de prijs mager aangekleed. Brood en frietjes moet je apart bijbestellen.
Toetjes vonden we echt teleustellend. Voor 10 euro een tiramisu zonder alcohol - droog en gemaakt met langevingers. Jammer. We hebben het wel gezellig gehad
Beste Mevr Belilos, bedankt voor uw recensie met best een mooi cijfer. Wat de Tiramisu betreft, alcohol mag natuurlijk nooit direct aanwezig zijn in een dessert, daar moet u een likeurtje voor bestellen. Wij verwerken natuurlijk wel likeur in de tiramisu, een tiramisu zonder lange vingers zou door elke Italiaan direct in de prullenbak worden gegooid, dat hoort er echt in. Fijn dat u toch genoten heeft en blijkbaar prima heeft gegeten. Tot snel weer in DOH en dan is het likeurtje bij uw dessert van ons.
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Lekker buiten gezeten op een heerlijke zomeravond. 1 x dagvis met risotto, was heel lekker. De dagschotel was een aanfluiting, de salade nicoise was drie blaadjes sla met een grote kwak tonijnsalade met veel mayo. Bij het afruimen aangegeven dat het enorm tegenviel..... oh jammer was het antwoord. Voor ons voorlopig niet meer.
Beste mevr Leezer, wat spijtig dat onze salade u niet beviel, het bevreemd ons ten zeerste? De dagschotels worden al 30 jaar in grote getalen gegeten, meer dan geprezen en we krijgen daar veel featback over, dit verhaal is ons dan ook totaal onbekend. Onze tonijn salade is zeer rijk gevuld, verfijnt met tomaat, gekookt ei, Henrycouverts, drie soorten sla en perfect aangemaakte tonijn met kappertjes, ui en saus Americain, dus geen mayonaise. Het broodje uit de oven met rode pesto maakt het perfect af en krijgt veel lofzang. We begrijpen uw verhaal dus niet.
Graag vragen wij u om het nogmaals te proberen, de dagschotel is dan vanzelf sprekend voor onze rekening. Team DOH.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Hebben zo gezellig en lekker gegeten. De service was perfect. We zaten boven maar door ziekte van een collega hebben ze ons netjes naar beneden verhuisd. Het personeel was helemaal top en lekker spontaan. Eten was top. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mevr van Gennip, we hebben u graag onze service geboden. Fijn dat u heeft genoten en hopen dat u snel weer bij ons komt genieten. Vriendelijke groet team DOH.
avdiest .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ja,
Prima ontvangen met een glas cava vanwege verjaardag!
Het blijft heeeeeel jammer dat er nog steeds geen kraanwater wordt geserveerd, terwijl er personen zijn die alleen kraanwater lekker vinden.
Wanneer je met 8 personen aan tafel zit, dan is het toch wel mogelijk om kannen kraanwater op tafel te zetten.
Het is in heel veel horecagelegenheden zo dat wanneer je wilt afrekenen het heel lang duurt voordat de rekening komt, zo ook bij dit restaurant, er werd gevraagd bij het afrekenen is alles naar wens geweest, nee dat was het niet, o.a. het kraanwater, het eten was prima niets op aan te merken, maar het blijft jammer dat je voor patat en brood extra moet betalen, dit moet gewoon een service zijn.
Echter de eigenaar kwam erbij staan en was behoorlijk boos omdat de cava al "gratis" was, ik zei hem dat ik daar niet om gevraagd heb. Toen vroeg hij ineens, totaal niet aan de orde, of ik wel gewerkt had en of ik dat voor niets had gedaan, dit ging weer over het kraanwater, ik kreeg niet eens de kans om te zeggen dat we ook bereid waren om tegen een redelijke prijs van 1 euro per kan kraanwater te willen betalen.
Ik heb al eerder een "aanvaring" gehad met de meneer en wilde hem een tweede kans geven maar hij was behoorlijk heetgebakerd.
Op nog geen 10 centimeter afstand probeerde hij mij te willen imponeren, dit heeft op mij totaal geen uitwerking, je kunt ook in alle redelijkheid over zaken praten, deze meneer was hiertoe totaal niet bereid.
Let wel dit was echt de laatste keer dat ik hier heb gegeten.
Nog een ding wil ik aangeven, dat wanneer er buiten wordt gerookt , de lucht van de sigaretten naar binnen komt
Zoals geheel verwacht is deze mevrouw de zaak geheel aan het verdraaien. Na binnenkomst en de 8 gratis cava voor de verjaardag werd er om kraanwater gevraagd. Dat doen wij al 30 jaar niet. dat is onze beslissing en dat kun je accepteren of niet en dan blijf je gewoon weg. Denk niet dat je als gast het beleid van een bedrijf dat al 30 bestaat kunt veranderen, zo werkt het niet. Direct begon de onredelijke gast met dreigen op internet, walgelijk! De toon was gezet, toch voor de jarige een feest gemaakt van de avond met perfect eten, super service en een perfecte plek in ons mooie bedrijf. Bij het afrekenen vond de dame het wederom nodig om tegen onze medewerkers te zeggen dat we hun avond hadden verpest. wat een meer dan nare dame. Dit soort gasten is het laatste wat je in je restaurant wil hebben. We zijn blij dat de jarige door ons is verwend met cava, perfect eten een vuurpijl met felicitaties en een heerlijke sfeer. Jammer van de gasten aan tafel die duidelijk geen fatsoen hadden en respect voor de jarige
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk gegeten van de wijngaardslakken, runderlende (voorafjes) en de tournedos van de green-egg. Echt een aanrader. Het was nogal druk op deze 2e pinksterdag waardoor het nogal lang duurde voordat de bediening in de gaten had dat onze glazen opnieuw gevuld konden worden maar voor de rest was de bediening prima en vooral reuze vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug want er staan nog veel meer heerlijke gerechten op de kaart die zeker het proberen waard zijn!
Werner M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De eerste keer hier gegeten. Lekker en soms ook verrassend. Zeker een aanrader.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten bij den ouden heeren! Ontvangst was uitermate vriendelijk. Menukaart was verrassend en de service is zoals je het mag verwachten! Goede wijnen waarbij je correcte uitleg krijg. De dames weten waar ze over praten en je krijgt goed advies. Leuk zaakje dat sfeer uitstraalt en waarbij je je echt gast voelt! Enigste minpunt van de avond is dat er daadwerkelijk voor alles bijbetaald moet worden, broodje met kruidenboter en portie friet werd helaas gewoon aangeslagen op de bon. Het mag de avond niet drukken. Derest was perfect! Ga zo door.
Carine A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hebben erg lekker gegeten, maar het moet me van het hart: een gesprek was onmogelijk vanwege de enorme herrie en de luide muziek: een gevolg van uitgelaten Koningsdag vierders of is dit altijd zo???
Beste mevr Carine, gelukkig is dit alleen op corso en koningsdag. Ik zou er direct mee stoppen als dit elke dag zo was. Probeer het zeker op een andere dag en u zult naar alle waarschijnlijkheid nog beter eten en genieten van onze eigen sfeer. Bedankt voor de mooie recensie. Groet team DOH
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Vis hoeveelheid echt te weinig (vis van markt?)
Carpaccio en tournedos was goed!
Beste Hr Bakker, zoals u zelf kunt zien is het cijfer dat u ons geeft totaal niet representatief voor ons gemiddelde cijfer. Het verbaasd ons dan ook. Graag nodigen wij u uit om snel nogmaals te komen, meld u bij mij en u krijgt van ons een fles wijn ter compensatie. wij zorgen dan dat u ons een 10 geeft.
Groet hans van Heesch DOH.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prachtige locatie. Goed ontvangen, maar we hebben lang moeten wachten op het eten. Voor 1 person gluten vrij en dat ging goed. Jammer dat je nog steeds voor veel geld water moet kopen. Aanbeveling: serveer continue koud water uit de kraan. Nederlands water is heerlijk.
leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten bediening was perfect met duidelijke uitleg op mijn vragen
Magab H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige en zeer attente bediening
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk ongedwonge sfeer , zeer kundig en vriendelijk personeel. Eten is goed bereid en porties precies goed. Meer groente zou mogen. Mooie wijnkaart, betaalbare flessen voor liefhebbers.
Absoluut aanrader!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijke verse vis van de markt, portie groot genoeg.