Over het restaurant Den Ouden Heere

Dineer met uitzicht op het dorpsplein

Loop door knus Lisse en eindig je dag bij de gezellige mannen van het dorp: Den Ouden Heere. Strijk neer op het vaak zonnige terras met uitzicht op het dorpsplein in de zomer of warm jezelf op bij de haard binnen aan de bar in de wintermaanden. Den Oude Heere is niet alleen een plek waar je heerlijk Fusion of Frans kunt dineren, je kunt nadien ook genieten van cocktails op een van hun mooie evenementen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Den Ouden Heere

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 01:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
Magab H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige en zeer attente bediening
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk ongedwonge sfeer , zeer kundig en vriendelijk personeel. Eten is goed bereid en porties precies goed. Meer groente zou mogen. Mooie wijnkaart, betaalbare flessen voor liefhebbers.
Absoluut aanrader!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijke verse vis van de markt, portie groot genoeg.
Axel A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Fantastische bediening, goed eten en prima sfeer. Kortom, een aanrader voor een gezellige avond uit eten. Graag tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Altijd goed!
Bedankt Louisa, blij dat het wederom goed was. groet team DOH
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Omdat we dachten dat we nog via de speciale actie van AH (tweede menu gratis) konden gaan eten, kwamen we bij dit restaurant terecht. Helaas was dat niet het geval.
Het was gezellig druk, echter storen wij ons aan de luide 'achtergrond' muziek, hoe later op de avond hoe luider de muziek. Dat is bij vele eetgelegenheden het geval:-( jammer genoeg.
Beste Mevr Vos, leuk dat u bij ons was, wat jammer dat er een vergissing in het spel was, AH doen wij niet aan mee namelijk. Ik denk dat u het buiten onze muziek erg naar u zin heeft gehad, leuk om te horen.
Wij vonden het leuk dat u bij ons was en graag tot ziens. Team DOH.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Altijd goed!
Wat leuk Louisa, fijn dat het weer naar je zin was. Tot snel. Groet Hans en team DOH.
George C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
goed en niet duur.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Top! Zoals altijd
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuk verjaardagsetentje met verrassende smaakcombinaties. Personeel was zeer vriendelijk!!
Jef M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, de Cote du boeuf is een aanrader! Wil je geen toetje, laat je dan verrassen door het huisgemaakte extraatje.
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Perfect. Zowel het eten als de bediening. Als voorgerecht drie maal de proeverij genomen. Zowel de smaak als de presentatie uitstekend. Hoofdgerecht vis (kabeljauw), parelhoen en de DHO Hamburger. Erg lekker. Ik begrijp wel dat mensen hier al 30 jaar komen.
Onno, wat leuk dat je zo blij bent met ons bedrijf, bedankt voor je leuke feedback. Tot snel in DOH.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Dit was ons derde bezoek dit jaar. De eerste keer zaten we lekker buiten op het terras, de tweede keer beneden en de derde keer boven. Het was vrijdagavond en het restaurant zat vol. Boven was het behoorlijk rumoerig maar wel gezellig. Het eten was heerlijk, evenals de wijn die erbij geschonken werd. Bediening was ook weer top!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
heel lekker zeker een aan rader
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Altijd een goede sfeer en bediening!
Christien B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Afgelopen donderdag hier weer gegeten. Het is een goed restaurant met aparte gerechten op de kaart. Dit keer kozen we voor een pompoensoep met geitenkaasschuim (Erg lekker) en daarna lam (zeer mals, gleed zo van het botje) en sucade (lekker, maar ook wat vet en daar houd ik niet zo van.). Lekker knapperige groenten. Het bord wordt mooi opgemaakt.
Een frietje erbij bestellen (voor 2 personen) vinden wij altijd meer dan genoeg.
Donderdag is altijd een drukke dag en we waren blij dat we op het laatste moment nog een tafeltje beneden konden reserveren. Fijn bij de deur. (Ivm rollator.) Er wordt goed meegedacht.
Het enige nadeel in dit restaurant blijf ik de akoestiek vinden, die vind ik niet goed, maar dat hoort bij het pand.
Mevr Bergman, wat een fijne recensie heeft u voor ons geschreven. Bedankt daarvoor en graag tot een volgend bezoek. Groet team DOH Lisse.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Den Ouden Heere is een prima restaurant waar je in een gezellige omgeving heerlijk kunt eten én drinken. Wij hebben in ieder geval weer zitten smullen!
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Schrijf een reactie ppfff daar ben ik niet zo'n ster in en voel mij daar normaliter niet zo toe geroepen. Maar na het lezen van een aantal betere en mindere recensies vond ik het nu toch echt eens nodig om ook te reageren. Met name door de wat mindere reactie's waarvan ik denk dat ze deze etablissement zeer te kort doen. Zelf ben ik geen kenner, maar ik ben kermisexploitant en kom door heel het land met mijn attracties en eet daardoor overal veel buiten de deur. Welnu ieder jaar kijken wij uit om in Lisse te eten bij doh. Voor ons kwalitatief hoogwaardig, zeer gastvrij met veel aandacht in een hele gezellige ambiance! Wij rijden er in ons seizoen zelfs als wij niet in Lisse ziin er graag voor om! Doh antourache bediening en vooral wat u serveert TOP! Houd dit vast en ga zo door! Een zeer tevreden klant.
Bedankt voor de leuke recensie, daar worden wij blij van. Groet team DOH
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Super verrast zijn wij na ons bezoek aan Den Ouden Heere!! Absoluut het lekkerste eten in de hele regio, gemaakt door een creatieve kok. Alles wat we gegeten hebben was van topkwaliteit net zoals de wijnen die per gerecht zijn geadviseerd en geschonken. Lekker sfeertje, leuke mensen en goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik zeg top!
Bedankt Corry, ik ben trots op mijn team. Groet Hans DOH
Art P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Zeer gastvrij ontvangen door de gastheer en Keurig naar onze tafel gebracht. Prettig vlot geholpen voor een drankje en een broodje. Keuze uit 3 x dagmenu, een mooi weekmenu en een zeer uitgebreide kaart, van zeer betaalbaar t/m vlees van top kwaliteit/ sternivo ! Mooie uitgebreide wijnkaart . Fantastische avond gehad ????