Speciale deals

-30% op de menukaart

Promotie geldig zonder enige beperking. Je eet wat je wil en geniet van je maaltijd. Promotie is alleen geldig a la carte en voor het gereserveerde tijdstip. Speciale menu’s en drankjes zijn niet inbegrepen

Over het restaurant Den Huzaar

BRUGGE – Na een dagje cultureel Brugge kan je honger stillen in Den Huzaar, en dit op een steenworp van de Grote Markt.

AUTHENTIEK – Wie hier komt eten eet lekkere streekgerechten in een authentieke sfeer. Start met een Oostends vissoepje of een garnaalkroket, laat je daarna verleiden door Brugs stoofpotje van varkenswangetjes met krieken of hoevekonijn.

MEER DAN ETEN – Kom je op het juiste moment dan kan je genieten van een lekker maaltijd bij goede muziek tijdens een diner dansant of een echte Huzarenmaaltijd in een aangepast decor.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Menuprijzen

Lunchmenu doordeweeks

Meer informatie over restaurant Den Huzaar

Bus Brugge Markt

Non-stop service: van 11u30 tot 22u30 (elke dag)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Overdaad aan licht. Liever sfeerverlichting
Jacob B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Teleurstellende en rommelige bediening. Gerechten waren redelijk maar niet meer dan dat. Zeker geen top keuken.
Walter M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Senza infamia e senza lode
Eduard M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Very, very nice place!!!
Greta H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Goed,maar geen leuke tafel ,eerder koud
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Een beetje prijzig met de korting die ze gaven via iens was het tedoen
Wen V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Restaurant ziet er wat gedateerd uit maar voldoet. Geen uitgebreide menukaart maar de bestelde gerechten waren smaakvol en voldoende. We vonden de gerechten wel wat aan de prijs voor wat het is.
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Ottimo
Veronique R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De Brugse waterzooi van kip was niet wat ik er van verwacht had. Voor de rest geen opmerkingen. Een rustig gezellig kader om te kunnen eten.
Amarant P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was zeer lekker, goed verzorgd, vriendelijke bediening en gezellig interieur! Weinig groentjes maar ben zeker niet met honger van tafel gegaan. Aanrader!
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Erg geslaagd bezoek. Enig minpunt was de onaangename live-muziek.
Lisen A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Maten var ok, men inte mer.....
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Wij zijn op dit restaurant gesteld. Het is naar onze zin. Alleen was het een nadeel. Wij hebben geen korting van 30 procent gekregen. Een ober was boos op ons toen we de korting gevraagd. Hij was zeer onbeleefd. Zijn glimlach is veranderd naar zijn ontevredenheid.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Wij zijn erg tevreden over dit restaurant. Goede atmosfeer, smakelijk eten, uitstekend service, zeer goede kwaliteit etc.
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Was heel lekker, goede ontvangst, heel vriendelijk. Ik had vermeld dat het mijn vriend zijn verjaardag was en ze hadden een kleine surprise, wat ik top vond. Voor herhaling vatbaar.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Goede bediening, zeer lekker eten. Zal zeker nog terug gaan.
daniël P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
hoofdgerecht kwalitatief zeer goed. Bij de varkenswangetjes mochten in het stoofpotje een beetje gestoofde groentjes zoals kleine wortelen, groene boontjes en... liever dan de kersen die door de bruine saus niet opvallen.
Dessert : zowel keuze als kwaliteit viel erg in de smaak. Koffie en bijlagen : zeer goed. Presentatie van de gerechten ZEER goed
Snelheid van bediening : ZEER goed
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Vissoep veel te weinig vis, waterdun verre van vers. Sliptong had meer weg van een sardine. Moet wel diepvries zijn geweest. Niet van de graat te krijgen. Verschrikkelijk duur!!
Annemarie N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
De bediening was niet erg attent en gaf niet een heel welkom gevoel. Het eten was in orde, maar vrij duur voor de kwaliteit die je kreeg. Wij hadden het stoofvlees (heerlijk mals) en konijn maar hier zat totaal geen groente bij. Dat misten we wel. Zouden hier niet nog eens teruggaan.
Eddy M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
live muziek top, eten lekker, bediening goed, maar tussenperiodes te kort (vb voorgerecht reeds op tafel als aperitief nog halfvol is)