Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

Bouwbedrijf M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was erg lekker! Ook veel! Kindermenu ook erg veel, ze konden het niet op! (En wij dus ook niet meer...) ,-) personeel erg aardig naar de kinderen toe! voor de kinderen was het wel wat lang.. leuk om zo te doen met a h actie!
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Het is een restaurant en café in één en dat merk je aan het geluid maar ook aan de bediening. Om zonder al te veel lawaai te kunnen tafelen moet je achterin gaan zitten. Hierdoor ontsnap je wel meer aan de aandacht van de bediening. Dus lang wachten tussen de gangen.
a.kolk8 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het is een prima restaurant. Gezellig en goed ingericht. Een ieder voelt zich daar goed. Personeel vriendelijk en klantgericht. Het eten was goed en met zorg bereid en geserveerd. Klinkt misschien vreemd: doch je kan zien en proeven of een gerecht met zorg en aandacht en passie voor het vak bereid wordt. Het werd met dezelfde aandacht geserveerd.
clontkeizer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
we hebben een heel genoeglijke avond gehad met familie allemaal tevreden gasten, voor herhaling vatbaar.
Lekker gegeten en een goed glaasje wijn!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker eten voor een prima prijs. Vriendelijke bediening en vlotte service. De uitgebreide bierkaart maakt het helemaal af.
M.E. G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hadden een gezellig plekje vlakbij het raam. Het eten was heel lekker en van goede kwaliteit. De bediening was vriendelijk. Het was wel wat lawaaierig door al de mensen aan de bar, dichtbij ons tafeltje. Dat hadden we wel wat rustiger gewild.
marcel P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was prima, bediening goed, wat wil je nog meer? En dat allemaal normaal al tegen een heel scherpe prijs. En als die scherpe prijs door de actie nog eens gehalveerd wordt kan je alleen maar helemaal tevreden zijn.
A T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en lekker buiten gezeten. De uitkijk is wat minder, maar verder was alles prima. Een gezellige locatie.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Kortom prima. Goed eten. Leuk en vriendelijk personeel. Wat zouden mijn vrouw en ik nog meer willen. Als het zo is dan willen wij niets meer.
fintelmanw .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Super restaurant echt een aanrader. Waarde voor je geld. Lekker eten en gezellige bediening. De moeite waard. Leuk plekje.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Met AH actie hier gegeten. Hierdoor is de keuze beperkt.
Mosterdsoep een beetje waterig op wat mosterdzaad na geen tievoegingen. Fetasalade goed.
Burger redelijk , te gaar daardoor droog. Makreel redelijk, friet prima.
Creme brulee goed, aangeklede koffie redelijk.
Bediening snel en heel vriendelijk. Wel waar naar het geld.
avink01 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prettige bediening. Keuze menu is goed. Samenstelling hoofdgerecht kan beter door meer groente en erbij. Nagerecht (creme Brulee) lekker.
loes V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hele leuke veranda. Prettige ongedwongen sfeer en goede keuze in menu. Aanrader om gezellig uit eten te gaan in een sfeer van bruine kroeg
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Uitstekend eten in een prettige sfeer. Bijzonder vriendelijk personeel en met speciale dieetwensen werd op een vanzelfsprekende manier rekening gehouden.Een aanrader!
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH menu!
Je kan fijn buiten zitten onder de veranda en ze zijn zeer klantvriendelijk!!
Jammer dat we niet in de buurt wonen anders zouden we vaker gaan
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Het eten was heerlijk en er was voldoende keuze, de bediening was vriendelijk. We mochten binnen of buiten zitten, vaak zijn er voor het AH menu gereserveerde tafeltjes. Prima restaurant!.
Gertrude G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prettige, vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten voor een heel mooi prijsje.
Wij zaten bij het lekkere weer op het buitenterras, wat goed verzorgd en met veel bloemen aangekleed is. Binnen vonden wij de muziek veel te hard en ook niet stijlvol. Buiten hadden we daar geen last van.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een prima restaurant. Het is dat we er 2 uur rijden vanaf wonen want anders gingen we daar zeker meer naartoe. Wat de wachttijd betreft: Dat had wat ons betreft wat sneller gemogen, maar het aardige personeel een het goede weer vergoedde veel op het terras.
Ajpijlman P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
De ontvangst en de bediening in het bruine 'eetcafé ' waren vriendelijk, niets mis mee. De mosterdsoep was prima, lekker en goed op temperatuur. Het hoofdgerecht: de gepaneerde makreel had iets krokanter gebakken kunnen worden, de smaak was goed, de groente was een beetje een ondergeschoven kind en de rauwkost was zeer matig(o.a. geen dressing), de gegaarde kippedij was smakelijk. Het nagerecht maakte veel goed: apfelstrudel met échte vanillesaus, de crème brûlée en de bolletjes ijs(prima van grootte) vormden een goede afsluiting. En de rekening viel mee, ook prima!
jose.mallie .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Vooral de aangeklede koffie/thee zag er super uit :) Verder hadden we een gezellig plek om te zitten.