Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Den Herdenbergher

Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten op het schitterend vernieuwde terras! Bediening was ook zeer vriendelijk! Hier gaan we zeker vaker dan 1 keer borrelen/lunchen/dineren!
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prettig restaurant om te zijn. Goede sfeer. Eerlijke hap eten. Jammer dat zalm als voorgerecht zo weinig was. Het was extreem lekker nl.
j.warrink .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten, voldoende keuze op de kaart, verrassend goede presentatie, enthousiaste mensen aan het werk, gezellige sfeer. Aanrader voor diegene die gewoon gezellig ergens goed en verzorgd wil eten.
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super leuk grand cafe, gezellige sfeer en prima gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Een aanrader als je gewoon lekker wilt eten of drinken.
J B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig restaurant met leuke en vriendelijke serveerster. De gerechten waren smaakvol en dank zij de AH actie redelijk van prijs. Ik kom hier beslist nog eens terug als we in de buurt zijn.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima locatie en restaurant is sfeervol ingericht met aan de bar locale bezoekers. Heerlijk gegeten en leuke en vlotte bediening. Prijs kwaliteit verhouding is in balance.
JAN B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
uitstekende en zeer vriendelijke bediening en verdiend dus een aanbeveling voor een etentje met familie en vrienden.Het was ons eerste bezoek sinds jaren maar het uitstekend bevallen.Voor herhaling vatbaar.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten! Waarom moet mijn recensie 120 tekens bevatten als het kort en bondig kan?!
paulien D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed, prettige bediening, er was ruimte om je wensen kenbaar te maken. leuk verblijf.prijs kwaliteit was optimaal.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug. Ook de uitgebreide bierkaart is een aanrader.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoewel het erg druk was, was alles prima geregeld. Lekker eten, super aardige bediening.We hadden een hele leuke en gezellige avond in Den Herdenbergher. Een echte aanrader.
Hamhuisf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima drie gangen menu met

voor elke gang keuze
Uit vier gerechten
Komen zeker nog opeens terug.
Gezellige sfeeer. Was erg ,druk.
Riette H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant, eten was erg goed! Ik kende dit wel als café/uitgaansgelegenheid maar had er nog nooit gegeten. Ze hadden een speciale kaart voor deze AH actie waarbij we konden kiezen tussen 4 voor/hoofd en nagerechten. Er was voor ieder wat wils. We konden zelfs met €3,50 bijbetaling een steak krijgen. Super!
W.J.G B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, cafe- restaurant met erg plezierig personeel met aankleding uit de jaren 60.
Het open aangrenzende cafe met bijbehorende muziek maakt het erg levendig.
De keuken is niets mis mee...evenals het vrolijke personeel....top.
Siska K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goed en gezellig restaurant. Personeel heel vriendelijk. Met ah zegels hier gegeten. Uitgebreide keuze op deze menukaart. Heerlijk gegeten.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zeker voor herhaling vatbaar echt een goede aanrader als je in de buurt bent
wij rijden hier graag een half uurtje voor.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij komen niet uit de omgeving en werden verrast door de vlotte ontvangst, de gezellige en 'no nonsens' sfeer. Ook de kwaliteit van het eten was zeer goed te noemen.
De warme uitstraling van het restaurant beviel ons uitstekend. Kortom: onze complimenten.
Jammer dat in de salade een stukje plastic verpakking voorkwam. Duidelijk dat dit een 'slip of the tong' was.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik heb lekker gegeten met mijn moeder, prima ambiance.
Als je niet van een kroeg achtige sfeer houdt, moet je niet gaan.
Maar ik vond het sfeertje iets gezelligs hebben.
Met de AH bon.
En heel vriendelijke bediening.
gr. Bianca Bieringa
P.d.vanmameren V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op vrijdagavond onder de veranda in de zon is het eten vrijwel geen optie terwijl dit wel was verzocht bij de reservering. Tussen de vele drinkenbroeders/-zusters met veel rook is dit geen pretje. Een prima/vlotte bediening,met een mooi uitgevoerde AH-kaart, wam goed over ondanks de drukte. Alleen jammer dat de keuze uit steeds weer vier gerechten erg mager was. Binnen een donkerbruin-, gezellig eetcafe met een leuke uitstraling. Het voorgerecht van pittige chicken wings was prima. Het gerecht voor beiden resp. makreelfilet en Den Herdenburger op een bedje van gebakken aardappelen was ook prima. Daarbij ook nog twee schijven brood en een schaal frites met salade ging net iets te ver in onze beleving. Het nagerecht was perfect. Kortom een wat matig geheel in totaliteit wat wij niet zo snel weer zullen doen.
Govert W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er was keuze uit een kleine kaart met voldoende variatie. De sfeer was goed en vriendelijk. Het was voor de derde maal dat wij hier hebben gegeten.