Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
inge V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Samen met Jolande heb ik heerlijk gegeten. Ik ben vegetariër, de kok had voor mij een verrassing gemaakt. Deze verassing viel in goede aarde. De kaart is goed en de bediening aardig en vakbekwaam. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was redelijk. Voorgerecht, salade met plakjes vleeswaar, simpel maar goed. Stokbrood goed vers.\Vis uit het AH menu had totaal geen karakter. Vis en saus, smaakloos, wel goed gegaard. Friet was vers gebakken.
Nagerecht, koffie compleet, wel erg kleine hapjes maakte deze koffie compleet. Slagroom wel vers.
Het geheel onderscheidde zich in niets. Wel storend was de aanwezigheid van enkele mensen die de gelegenheid gebruiken als stamkroeg. Met name 1 persoon had voldoende op en schreeuwde naar iedereen die hij (dacht) te kennen, wat niet in alle gevallen zo was. Sprak ook iedereen aan. Storend! Geen reden om nog een keertje te bezoeken.
Marchien M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk eten en een heel gezellig restaurant.
Een aanrader!!
Eltje D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
goed restaurant. gezellige sfeer. bediening prima. heerlijk gegeten. bezoek voor herhaling vatbaar. van harte aanbevolen.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Leuke bediening. Vriendelijk personeel.
Eten prima kwaliteit/prijsverhouding.
Gezellig restaurant op mooie locatie.
Gunstige ligging.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker en gezellig. Goede, humoristische bediening. Leuke mensen die daarnaast ook nog alles mooi uit serveren. Het weer was ook nog eens perfect.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Na een dag fietsen in de omgeving van Hardenberg heerlijk op het terras gezeten en nadien uitstekend gegeten.
Zeker een aanrader
Dorinda L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten, prima keuzes op het menu, bediening was goed! Een aanrader voor de volgende keer. Alleen na lange tijd zitten was het eet bankje niet helemaal comfortabel meer.
hamhuisf .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima 3-gangen menu in kader van de AH actie met voor elke gang keuze uit 4 gerechten.
Prima diner. Doen we nog wel eens weer
andre V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle bediening en lekker gegeten en niet heel duur.
ria C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
erg lekker gegeten. zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader!
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel gezellige entourage, levendig en een heel gemêleerd publiek. Je voelt je thuis en toch ben je uit. Je waant je in een bruin café waar je ook nog eens heerlijk kunt eten. De gerechten waren met zorg bereid en zagen er ook zo uit, en waren bovendien heerlijk. Hier gaan we zeker nog eens weer heen. Kortom: top!
HardenbergSuus .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed. Bediening is erg traag. Voordat bestelling was opgenomen waren we 3 kwartier verder. Bediening probeert vriendelijk te doen maar is chaotisch en vergeet tafeltjes. Het heeft 3 uur geduurd om ons 3 gangen menu te krijgen, waarvan ze van het nagerecht 2 vergaten waardoor dit appart gegeten moest worden. Dat was ongezellig. Ik zou er absoluut niet heengaan als je snel een hapje wilt eten
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd, gisteren heerlijk gegeten bij Den Herdenbergher. Hangt een fijn sfeertje en altijd leuke bediening. Zeker een aanrader! :)
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het bezoek aan Den Herbergher was voor ons een positieve verassing. Gelet op de foto's en recensies verwachtten we een "Bruin Café" waar ook een diner kon worden geserveerd.
Niets was minder waar. Ja, de sfeer ademt dat van een gezellige kroeg uit maar het eten vonden wij voor een dergelijke gelegenheid ruim boven verwachting. Een beperkte kaart maar met gerechten, zeer goed van smaak en ondanks de enorme drukte, snel en hoogst vriendelijk opgediend.
Door de aard van de gelegenheid wel erg rumoerig en geen aanbeveling voor een zakendiner waar rustig gecommuniceerd moet kunnen worden. Voor ons familietreffen, samen met een paar kleinkinderen, des te leuker en zeker geschikt voor herhaling.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede zaak Zonder Krans voor het ouderwets genieten en op de koop toe lekker eten.Een echt aanbevolen locatie zonder poespas en leuke bediening.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Restaurant was druk, bediening erg traag, langer dan een uur gewacht op hoofdgerecht, Eten was goed, Beperkte keuze van speciale kaart,
Martina W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals gewoonlijk: Uitstekend en gezellig. Wij hadden de lauwwarme salade met geitenkaas en walnoten. Zalm op de huid gebakken. Verse vruchtensorbet. Alles uitstekend.
Torsten P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige tent, type eetcafé, donkerbruine inrichting, druk en (dus) behoorlijke rumoerig. Eten is prima, voldoende en niet duur. Goeie en vriendelijke bediening, overzichtelijke kaart, voor ieder wat wils, met een 3 gangen menu voor EUR 27,50. Eigen parkeergelegenheid, 7 minuten lopen van het station, zelfs een bushalte vlakbij.