Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Rozet .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig lekker eten, vlotte bediening, konden kiezen uit de menukaart en zeker voor herhaling. Voor ons als bijkomstigheid heerlijk dicht bij huis. Tot nu toe een van de beste keuzes van de AH restaurants.
G.holverda .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was goed voor elkaar met de AH restaurantactie. Personeel was vriendelijk en gastvrij. De muziek was iets aan de harde kant, maar er verder niets over gezegd.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren aan de vroege kant maar dat was geen probleem. Het personeel was erg vriendelijk. En we hebben gewoon heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Misschien 1 minpuntje; rond rennende kinderen. Maar daar zijn de ouders natuurlijk voor verantwoordelijk.
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten, gezellige bediening , bijzondere geserveerd, een aanrader om weer over te doen, we hadden de AH actie kaart, en toch veel keuze uit verschillende gerechten super!!!
Henk en Annie Woertink
Annie W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
een hartelijke ontvangst, bijzonder hartelijke bediening, heerlijk gegeten, prachtig geserveerd, een aanrader , komen weer terug!!!!
Gezinusdelange1968 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Natuurlijk 'weer' lekker en betaalbaar gegeten , zoals verwacht .
Leuke en gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening .
Niks op aan te merken .

Groet uit Ommen

Familie de Lange en Familie Olsman
Rinabrak .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond een geweldige avond gehad bij Den Herdenbergher. We maakten gebruik van de AH Actie. Keuze genoeg voor deze actie op de menukaart. Alles was echt heerlijk, échte aanraders. We zaten binnen in een gezellige omgevingt. Bediening was super, weet goed en vriendelijk te adviseren over de gerechten. We komen hier zeker terug
Hermwind .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het was een goede ontvangst, prettige mensen, bediening was erg goed.
Gezellig druk, prima eten voor een redelijke prijs.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer vriendelijk en vrolijk personeel!
Eten was lekker op de kippendij na. Wanneer dit gerecht wel lekker was geweest, had ik niets aan te merken.
Het is voor ons te ver weg om nog een keer te gaan (dit was op doorreis) maar anders zouden we zeker nog een keertje gaan!
Corweeda .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten (5 pers.). We kregen een tafel midden in de ruimte toegewezen, naast de spelers van een voetbal elftal die een overwinningsbiertje aan het drinken waren (rumoerige plek). In overleg kregen we een andere tafel en dat was beter. Het was een drukke avond alle tafels waren bezet en dan is de ruimte eigenlijk te klein. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Cor & familie uit Deventer
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Goed en gezellig, lekker gegeten.
Geesje-L .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Waren hier ivm onze vakantie. Online gereserveerd met de AH spaarkaart.
Keuze uit meerdere gerechten.
Het eten was heerlijk! De preisoep, de spareribs en de oerham smaakten prima. Lekkere en voldoende bijgerechten.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Wanneer we hier zouden wonen kwamen we zeker vaker!!!!
Joke_harreveld .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fijne bediening. Leuk menu. Toetje met mousse van onze lieve vrouwebedstro met citroensorbetijs was verrukkelijk!
Het was gezellig druk, veel keuzeplaatsen om te zitten zowel buiten als binnen.
Marian.blanc .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Èr was een aparte kaart met op zich een prima keuze. Het eten was echter erg zout ! en de Tiramisu verdiende de naam niet; de bediening was heel traag. Pas na een kwartier en na zelf navraag te doen waren we pas in beeld.
Het decor was, zoals gemeld, een bruin cafe. Op zich prima. Voor een biertje ga ik wel terug maar zeker niet meer om te eten !
Hennieprinses .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
erg lekker gegeten, en je kunt kiezen uit verschillende gerechten wat vaak ook niet mogelijk is met de albert heyn kaart
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-spaarkaart. Daarbij moeten we aangeven dat de menukaart eenvoudig was, weinig keus b.v er stond geen visgerecht op .Bij het vleesgerecht kregen we een aantal groentes, de patat was matig .Voor-en nagerecht waren voldoende. Wij moesten erg lang wachten op de diverse gerechten, de pauzes waren te lang (oorzaak?)
De bediening was vlot, correct en vriendelijk.
Al met al zouden dit restaurant niet bij familie en vrienden aanbevelen.

Ascholten1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Alles was heerlijk! De sla mocht wel iets verser.Maar het was ook warm die dag.
Het meisje dat ons bediende heeft een dikke pluim verdiend!!
Klein minpuntje was dat ik af en toe een vlaag van sigarettenrook langs kreeg.
Boshoek .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Den Herdenberger is een heel leuk en romantisch restaurant, met heel vriendelijk personeel.
We zijn er met 4 vrienden uit eten geweest.
Vlotte bediening, gezellig terras.
3 gangenmenu was heerlijk.
Echt een aanrader.
Ook namens onze 4 vrienden

Post14 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond een geweldige avond gehad bij Den Herdenbergher. We maakten gebruik van de AH Actie. Keuze genoeg voor deze actie op de menukaart. Vooral de tomatensoep met gerookte paprika en de mousse van lieve vrouwe bedstro waren echt heerlijk, échte aanraders. Lekker buiten gezeten op het terras, maar ook binnen ziet het er erg gezellig uit. Bediening prima, weet goed en vriendelijk te adviseren over de gerechten. We komen hier zeker terug.