Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Den Herdenbergher

Joke N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten! Waarom moet mijn recensie 120 tekens bevatten als het kort en bondig kan?!
Willy L.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoewel het erg druk was, was alles prima geregeld. Lekker eten, super aardige bediening.We hadden een hele leuke en gezellige avond in Den Herdenbergher. Een echte aanrader.
hamhuisf .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima drie gangen menu met

voor elke gang keuze
Uit vier gerechten
Komen zeker nog opeens terug.
Gezellige sfeeer. Was erg ,druk.
Riette H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant, eten was erg goed! Ik kende dit wel als café/uitgaansgelegenheid maar had er nog nooit gegeten. Ze hadden een speciale kaart voor deze AH actie waarbij we konden kiezen tussen 4 voor/hoofd en nagerechten. Er was voor ieder wat wils. We konden zelfs met €3,50 bijbetaling een steak krijgen. Super!
W.J.G B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, cafe- restaurant met erg plezierig personeel met aankleding uit de jaren 60.
Het open aangrenzende cafe met bijbehorende muziek maakt het erg levendig.
De keuken is niets mis mee...evenals het vrolijke personeel....top.
Siska K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goed en gezellig restaurant. Personeel heel vriendelijk. Met ah zegels hier gegeten. Uitgebreide keuze op deze menukaart. Heerlijk gegeten.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
zeker voor herhaling vatbaar echt een goede aanrader als je in de buurt bent
wij rijden hier graag een half uurtje voor.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij komen niet uit de omgeving en werden verrast door de vlotte ontvangst, de gezellige en 'no nonsens' sfeer. Ook de kwaliteit van het eten was zeer goed te noemen.
De warme uitstraling van het restaurant beviel ons uitstekend. Kortom: onze complimenten.
Jammer dat in de salade een stukje plastic verpakking voorkwam. Duidelijk dat dit een 'slip of the tong' was.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Ik heb lekker gegeten met mijn moeder, prima ambiance.
Als je niet van een kroeg achtige sfeer houdt, moet je niet gaan.
Maar ik vond het sfeertje iets gezelligs hebben.
Met de AH bon.
En heel vriendelijke bediening.
gr. Bianca Bieringa
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Op vrijdagavond onder de veranda in de zon is het eten vrijwel geen optie terwijl dit wel was verzocht bij de reservering. Tussen de vele drinkenbroeders/-zusters met veel rook is dit geen pretje. Een prima/vlotte bediening,met een mooi uitgevoerde AH-kaart, wam goed over ondanks de drukte. Alleen jammer dat de keuze uit steeds weer vier gerechten erg mager was. Binnen een donkerbruin-, gezellig eetcafe met een leuke uitstraling. Het voorgerecht van pittige chicken wings was prima. Het gerecht voor beiden resp. makreelfilet en Den Herdenburger op een bedje van gebakken aardappelen was ook prima. Daarbij ook nog twee schijven brood en een schaal frites met salade ging net iets te ver in onze beleving. Het nagerecht was perfect. Kortom een wat matig geheel in totaliteit wat wij niet zo snel weer zullen doen.
Govert W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er was keuze uit een kleine kaart met voldoende variatie. De sfeer was goed en vriendelijk. Het was voor de derde maal dat wij hier hebben gegeten.
Marjanne D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier aten (met spaarkaart van AH) en het was weer super!
Vriendelijk personeel en heerlijk eten voor een prima prijsje.
Gezellige levendige sfeer met gewone tafels afgewisseld met hoge tafels.
Erg leuk, ook prima met kinderen. We hadden wel zelf wat tekenspulletjes meegenomen.
amtuin .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij waren daar nog nooit geweest.Het is een gezellig restaurant.Omdat wij via ah zegels geboekt hadden kregen wij eerst een beperkte kaart. Via internet zagen wij de menulijst waar meer keuze opstond. Dit was geen enkel probleem om daar een keuze uit te maken, tegen een meerprijs wat voor ons geen probleem was.
rietvandersluis .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Leuke ontvangst,gezellige locatie,prima eten.
Adviseerden over parkeren ,maar vergaten te zeggen dat het koopavond was en dus niet gratisi konden parkeren.Bij terugkomst een boete van 61 euro!!!!!!!!!!! Erg jammer.
wvkiljan K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Echt een grand café met leuke kaart, prettige ongedwongen bediening kortom een aanrader. Ontvangst prettig ze wisten direct wie we waren en je voelt je direct thuis. Leuk restaurant om in een ontspannen sfeer lekker te eten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellige sfeer, eten was goed en bediening zeer vriendelijk! Zowel binnen als buiten is het heerlijk vertoeven, aanrader om ooit nog eens te eten.
Maartje P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zeer plezierige service van de medewerksters.
Mogelijk vanwege de drukke avond, toch vrij lang gewacht op verschillende gangen. Zou korter kunnen!
Maar wel een adres om terug te komen.
Roelie S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten op een leuk terras. De bediening was ook zeer plezierig. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
remcosmits753 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
lekker gegeten en erg goede bediening. ook toen we tijdens het eten vroegen of we alsnog naar binnen konden. was dit geen probleem.