Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Den Herdenbergher

Lh V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
voor de tweede keer uit eten maar helaas ook bij dit restaurant kwamen we voor niks.
dit restaurant doet ook niet mee met de actie van AH.
wat een bedrieglijke actie.
waar kunnen we dan terecht met onze bonnen van AH
Wervershoof en Den Herdenbergher in Hardenberg

SCHANDE DEZE ACTIE.
Familie J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
We hadden al veel popcorn gegeten in de bioscoop voordat we kwamen, dus we verwachten niet veel te eten. Voor de kinderen waren er gelukkig kindermenu's die er zo in gingen. Wij hadden allebei een schnitzel met gebakken groenten. Die werd in notime naar binnen gewerkt. We hadden allebei nog nooit zo'n lekkere schnitzel gehad. Kortom, lekker eten zonder poespas. De patatjes waren ook erg lekker, een beetje gekruid.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We konden helemaal niet eten daar met de ah actie, dat is alleen maar een lokkertje dat je alsnog daar eet, maar daar hebben we boos voor bedankt, stelletje onbeschofte mensen
Manda S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Tfel moest nog worden schoongemaakt !
Vond het eten (Vlees) lauw vond dat heel jammer van het lekkere vlees.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het was een leuk en gezellig eetcafé personeel heel behulpzaam en aardig alleen het enige en toch wel het grootste minpunt was dat ze bij aankomst om te eten niet waren aangesloten bij de Ah actie volgens jullie site waren ze wel aangesloten bij de actie zodoende konden wij de volle prijs betalen ik zou het dan ook zeer op prijs stellen dat wij hierin gecomposeerd worden ik hoop graag op uw reactie mijn e-mail adres is remyclerc@quicknet.nl
Dolf W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten op het schitterend vernieuwde terras! Bediening was ook zeer vriendelijk! Hier gaan we zeker vaker dan 1 keer borrelen/lunchen/dineren!
Helene D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prettig restaurant om te zijn. Goede sfeer. Eerlijke hap eten. Jammer dat zalm als voorgerecht zo weinig was. Het was extreem lekker nl.
J W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Met de AH actie heerlijk gegeten, voldoende keuze op de kaart, verrassend goede presentatie, enthousiaste mensen aan het werk, gezellige sfeer. Aanrader voor diegene die gewoon gezellig ergens goed en verzorgd wil eten.
Rien M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Super leuk grand cafe, gezellige sfeer en prima gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en attent. Een aanrader als je gewoon lekker wilt eten of drinken.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima locatie en restaurant is sfeervol ingericht met aan de bar locale bezoekers. Heerlijk gegeten en leuke en vlotte bediening. Prijs kwaliteit verhouding is in balance.
J B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een gezellig restaurant met leuke en vriendelijke serveerster. De gerechten waren smaakvol en dank zij de AH actie redelijk van prijs. Ik kom hier beslist nog eens terug als we in de buurt zijn.
JAN B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
uitstekende en zeer vriendelijke bediening en verdiend dus een aanbeveling voor een etentje met familie en vrienden.Het was ons eerste bezoek sinds jaren maar het uitstekend bevallen.Voor herhaling vatbaar.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten! Waarom moet mijn recensie 120 tekens bevatten als het kort en bondig kan?!
paulien D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed, prettige bediening, er was ruimte om je wensen kenbaar te maken. leuk verblijf.prijs kwaliteit was optimaal.
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug. Ook de uitgebreide bierkaart is een aanrader.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hoewel het erg druk was, was alles prima geregeld. Lekker eten, super aardige bediening.We hadden een hele leuke en gezellige avond in Den Herdenbergher. Een echte aanrader.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima drie gangen menu met

voor elke gang keuze
Uit vier gerechten
Komen zeker nog opeens terug.
Gezellige sfeeer. Was erg ,druk.
Riette H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant, eten was erg goed! Ik kende dit wel als café/uitgaansgelegenheid maar had er nog nooit gegeten. Ze hadden een speciale kaart voor deze AH actie waarbij we konden kiezen tussen 4 voor/hoofd en nagerechten. Er was voor ieder wat wils. We konden zelfs met €3,50 bijbetaling een steak krijgen. Super!
W.J.G B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig, cafe- restaurant met erg plezierig personeel met aankleding uit de jaren 60.
Het open aangrenzende cafe met bijbehorende muziek maakt het erg levendig.
De keuken is niets mis mee...evenals het vrolijke personeel....top.
Siska K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer goed en gezellig restaurant. Personeel heel vriendelijk. Met ah zegels hier gegeten. Uitgebreide keuze op deze menukaart. Heerlijk gegeten.