Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
andre V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Snelle bediening en lekker gegeten en niet heel duur.
ria C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
erg lekker gegeten. zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader!
Janette V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel gezellige entourage, levendig en een heel gemêleerd publiek. Je voelt je thuis en toch ben je uit. Je waant je in een bruin café waar je ook nog eens heerlijk kunt eten. De gerechten waren met zorg bereid en zagen er ook zo uit, en waren bovendien heerlijk. Hier gaan we zeker nog eens weer heen. Kortom: top!
HardenbergSuus .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten was goed. Bediening is erg traag. Voordat bestelling was opgenomen waren we 3 kwartier verder. Bediening probeert vriendelijk te doen maar is chaotisch en vergeet tafeltjes. Het heeft 3 uur geduurd om ons 3 gangen menu te krijgen, waarvan ze van het nagerecht 2 vergaten waardoor dit appart gegeten moest worden. Dat was ongezellig. Ik zou er absoluut niet heengaan als je snel een hapje wilt eten
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zoals altijd, gisteren heerlijk gegeten bij Den Herdenbergher. Hangt een fijn sfeertje en altijd leuke bediening. Zeker een aanrader! :)
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het bezoek aan Den Herbergher was voor ons een positieve verassing. Gelet op de foto's en recensies verwachtten we een "Bruin Café" waar ook een diner kon worden geserveerd.
Niets was minder waar. Ja, de sfeer ademt dat van een gezellige kroeg uit maar het eten vonden wij voor een dergelijke gelegenheid ruim boven verwachting. Een beperkte kaart maar met gerechten, zeer goed van smaak en ondanks de enorme drukte, snel en hoogst vriendelijk opgediend.
Door de aard van de gelegenheid wel erg rumoerig en geen aanbeveling voor een zakendiner waar rustig gecommuniceerd moet kunnen worden. Voor ons familietreffen, samen met een paar kleinkinderen, des te leuker en zeker geschikt voor herhaling.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goede zaak Zonder Krans voor het ouderwets genieten en op de koop toe lekker eten.Een echt aanbevolen locatie zonder poespas en leuke bediening.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Restaurant was druk, bediening erg traag, langer dan een uur gewacht op hoofdgerecht, Eten was goed, Beperkte keuze van speciale kaart,
Martina W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals gewoonlijk: Uitstekend en gezellig. Wij hadden de lauwwarme salade met geitenkaas en walnoten. Zalm op de huid gebakken. Verse vruchtensorbet. Alles uitstekend.
Torsten P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige tent, type eetcafé, donkerbruine inrichting, druk en (dus) behoorlijke rumoerig. Eten is prima, voldoende en niet duur. Goeie en vriendelijke bediening, overzichtelijke kaart, voor ieder wat wils, met een 3 gangen menu voor EUR 27,50. Eigen parkeergelegenheid, 7 minuten lopen van het station, zelfs een bushalte vlakbij.
Menja P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De bospaddestoelensoep had een beetje onbestemd smaakje, maar was wel lekker. Hoofdgerecht zalm was héérlijk! Ook de bijgerechten waren goed! Nagerecht was ook errug lekker! Echt een aanrader!
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
super bediening heel vriendelijk en eten echt kwaliteit dus een aanrader fantastisch zelden zo iets mee gemaakt
ga er gegarandeerd nog een keer terug.
hans G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Via ah actie.
Prima verhouding kwaliteit prijs.
Vlotte bediening,
Meer voor hapje eten dan voor uitgebreid uit eten.
Lokale jeugd stroomt dan vanaf 21.00 binnen zonder dat dit echt storend is.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gebruikmakend van de AH restaurantactie hier gegeten op 7 december. Viel ons tegen, we bestelden als vooraf een salade daarna spareribs en tot slot koffie. De salade had meer geitenkaas dan sla, maar goed wellicht zou het hoofdgerecht beter zijn. Echter ook dat viel tegen, de spareribs waren SUPER vet. Dit was echt niet zoals spareribs behoren te zijn, was gewoon niet goed. De koffie was uiteindelijk prima, maar ja wat wil je uit een automaat ......
rozet .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig lekker eten, vlotte bediening, konden kiezen uit de menukaart en zeker voor herhaling. Voor ons als bijkomstigheid heerlijk dicht bij huis. Tot nu toe een van de beste keuzes van de AH restaurants.
g.holverda .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was goed voor elkaar met de AH restaurantactie. Personeel was vriendelijk en gastvrij. De muziek was iets aan de harde kant, maar er verder niets over gezegd.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren aan de vroege kant maar dat was geen probleem. Het personeel was erg vriendelijk. En we hebben gewoon heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Misschien 1 minpuntje; rond rennende kinderen. Maar daar zijn de ouders natuurlijk voor verantwoordelijk.
annie W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten, gezellige bediening , bijzondere geserveerd, een aanrader om weer over te doen, we hadden de AH actie kaart, en toch veel keuze uit verschillende gerechten super!!!
Henk en Annie Woertink
annie W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
een hartelijke ontvangst, bijzonder hartelijke bediening, heerlijk gegeten, prachtig geserveerd, een aanrader , komen weer terug!!!!
gezinusdelange1968 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Natuurlijk 'weer' lekker en betaalbaar gegeten , zoals verwacht .
Leuke en gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening .
Niks op aan te merken .

Groet uit Ommen