Den Herdenbergher

Oosteinde 32 7772 CB Hardenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Den Herdenbergher

Meer dan 30 jaar een begrip in Hardenberg

Al 30 jaar een van de leukste Grand Café’s van Hardenberg. Hier voeren gastvrijheid en gezelligheid de boventoon en word jij door de vriendelijke bediening eens even lekker in de watten gelegd. Geniet van eerlijke en smaakvolle gerechten die zich tevens perfect laten combineren met de bieren en wijnen op de kaart.

Meer informatie over restaurant Den Herdenbergher

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag vanaf 11:30
- Bar vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martina W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zoals gewoonlijk: Uitstekend en gezellig. Wij hadden de lauwwarme salade met geitenkaas en walnoten. Zalm op de huid gebakken. Verse vruchtensorbet. Alles uitstekend.
Torsten P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellige tent, type eetcafé, donkerbruine inrichting, druk en (dus) behoorlijke rumoerig. Eten is prima, voldoende en niet duur. Goeie en vriendelijke bediening, overzichtelijke kaart, voor ieder wat wils, met een 3 gangen menu voor EUR 27,50. Eigen parkeergelegenheid, 7 minuten lopen van het station, zelfs een bushalte vlakbij.
Menja P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De bospaddestoelensoep had een beetje onbestemd smaakje, maar was wel lekker. Hoofdgerecht zalm was héérlijk! Ook de bijgerechten waren goed! Nagerecht was ook errug lekker! Echt een aanrader!
lepelaarweg .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
super bediening heel vriendelijk en eten echt kwaliteit dus een aanrader fantastisch zelden zo iets mee gemaakt
ga er gegarandeerd nog een keer terug.
hans G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Via ah actie.
Prima verhouding kwaliteit prijs.
Vlotte bediening,
Meer voor hapje eten dan voor uitgebreid uit eten.
Lokale jeugd stroomt dan vanaf 21.00 binnen zonder dat dit echt storend is.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Gebruikmakend van de AH restaurantactie hier gegeten op 7 december. Viel ons tegen, we bestelden als vooraf een salade daarna spareribs en tot slot koffie. De salade had meer geitenkaas dan sla, maar goed wellicht zou het hoofdgerecht beter zijn. Echter ook dat viel tegen, de spareribs waren SUPER vet. Dit was echt niet zoals spareribs behoren te zijn, was gewoon niet goed. De koffie was uiteindelijk prima, maar ja wat wil je uit een automaat ......
rozet .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Geweldig lekker eten, vlotte bediening, konden kiezen uit de menukaart en zeker voor herhaling. Voor ons als bijkomstigheid heerlijk dicht bij huis. Tot nu toe een van de beste keuzes van de AH restaurants.
g.holverda .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Het eten was goed voor elkaar met de AH restaurantactie. Personeel was vriendelijk en gastvrij. De muziek was iets aan de harde kant, maar er verder niets over gezegd.
Thea M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We waren aan de vroege kant maar dat was geen probleem. Het personeel was erg vriendelijk. En we hebben gewoon heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Misschien 1 minpuntje; rond rennende kinderen. Maar daar zijn de ouders natuurlijk voor verantwoordelijk.
annie W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben gisteravond heerlijk gegeten, gezellige bediening , bijzondere geserveerd, een aanrader om weer over te doen, we hadden de AH actie kaart, en toch veel keuze uit verschillende gerechten super!!!
Henk en Annie Woertink
annie W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
een hartelijke ontvangst, bijzonder hartelijke bediening, heerlijk gegeten, prachtig geserveerd, een aanrader , komen weer terug!!!!
gezinusdelange1968 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Natuurlijk 'weer' lekker en betaalbaar gegeten , zoals verwacht .
Leuke en gezellige sfeer met zeer vriendelijke bediening .
Niks op aan te merken .

Groet uit Ommen

Familie de Lange en Familie Olsman
rinabrak .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond een geweldige avond gehad bij Den Herdenbergher. We maakten gebruik van de AH Actie. Keuze genoeg voor deze actie op de menukaart. Alles was echt heerlijk, échte aanraders. We zaten binnen in een gezellige omgevingt. Bediening was super, weet goed en vriendelijk te adviseren over de gerechten. We komen hier zeker terug
hermwind .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het was een goede ontvangst, prettige mensen, bediening was erg goed.
Gezellig druk, prima eten voor een redelijke prijs.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Zeer vriendelijk en vrolijk personeel!
Eten was lekker op de kippendij na. Wanneer dit gerecht wel lekker was geweest, had ik niets aan te merken.
Het is voor ons te ver weg om nog een keer te gaan (dit was op doorreis) maar anders zouden we zeker nog een keertje gaan!
corweeda .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten (5 pers.). We kregen een tafel midden in de ruimte toegewezen, naast de spelers van een voetbal elftal die een overwinningsbiertje aan het drinken waren (rumoerige plek). In overleg kregen we een andere tafel en dat was beter. Het was een drukke avond alle tafels waren bezet en dan is de ruimte eigenlijk te klein. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Cor & familie uit Deventer
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Goed en gezellig, lekker gegeten.
Geesje-L .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Waren hier ivm onze vakantie. Online gereserveerd met de AH spaarkaart.
Keuze uit meerdere gerechten.
Het eten was heerlijk! De preisoep, de spareribs en de oerham smaakten prima. Lekkere en voldoende bijgerechten.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Wanneer we hier zouden wonen kwamen we zeker vaker!!!!
joke_harreveld .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Fijne bediening. Leuk menu. Toetje met mousse van onze lieve vrouwebedstro met citroensorbetijs was verrukkelijk!
Het was gezellig druk, veel keuzeplaatsen om te zitten zowel buiten als binnen.
marian.blanc .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Èr was een aparte kaart met op zich een prima keuze. Het eten was echter erg zout ! en de Tiramisu verdiende de naam niet; de bediening was heel traag. Pas na een kwartier en na zelf navraag te doen waren we pas in beeld.
Het decor was, zoals gemeld, een bruin cafe. Op zich prima. Voor een biertje ga ik wel terug maar zeker niet meer om te eten !