Den Engel

Markt 10 4503 AG Groede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Den Engel

Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Voor de lunch tijdens de vakantie weer aangeschoven bij Den Engel. Twee maal mosselen en de kinderen (4 en 1) konden gewoon een beetje meesmikkelen. De mosselen waren 'natuur', van goede kwaliteit en prima bereid. Kopje koffie toe, bijzonder vriendelijke bediening en de rekening was netjes. Een aanrader, zowel binnen als op het terras.
Mir J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Met twee personen gegeten bij de Engel. Aparte ambiance met allerlei (heiligen) beelden, serviesgoed en emaille keuken attributen. Styling ook op tafel was iets wat overdone.
Heerlijke tournedos en gebakken paling als hoofdgerecht. Prima maaltje. Tips: De frietjes, handgemaakt, mogen wat knapperiger: iets langer in de friteuse. De groenten (broccoli en bloemkool uit de oven) mogen juist wat minder lang gegaard zodat ze nog een bite houden. Toetjes weer heerlijk! Vriendelijke bediening.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Oh oh wat zijn garnalenkroketjes toch een super uitvinding vanonze zuiderburen en ook bij Den Engel zijn ze errug lekker. Daarnaast waren de mossels zeker niet te versmaden en mijn tafelgenoten genoten van gebakken schol en tong en waren enthousiast. Een hemels plekje zullen we maar zeggen met een knipoog naar alle engelen en een compliment voor de bediening, aardig, attent en snel. ik kom hier graag weer terug.
Baco2000 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Meerdere malen tijdens vakanties en weekendjes weg hebben we daar gegeten. Altijd prima in orde. Van de zomer nog genoten van een heerlijke lunch op het terras.