Den Engel - Hotel Brasserie Party & Outdoorfun

Meer informatie over restaurant Den Engel - Hotel Brasserie Party & Outdoorfun

6,8
Keiki .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met 106 personen gegeten. Het menu rundercarpaccio van Iers rund met tuinkruidendressing, paarmezaanse kaas, salade en pijnboompitjes.
Varkenshaasmedaillons met champignonroomsaus met rauwe salade, gebakken krieltjes, appelcompote, mayonaise en frietjes.
Mousse van Callebaut chocolade met slagroom en een aardbei.

Wel. De rundercarpaccio is niet smakelijk en niet op smaak gebracht. Het smaakte naar vers bloed. De dressing en kaas enz. moesten het op smaak brengen. Ik vond het niet smakelijk.
De varkenshaasmedaillons zijn perfect gebakken, rosé en zeer mals. De saus is lekker. De frietjes zijn buiten krokant en zacht van binnen, perfect, maar . . het heeft een bijsmaak. Smaakt bijna naar de rundercarpaccio, rundervet gebruikt misschien?????

Bediening is vriendelijk en zeer attent. Decor is gezellig.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Deze keer hebben wij in een groot gezelschap met 80 collega`s hier gegeten.
Ik hoorde overal positieve geluiden over het eten, onze reactie;
Rundercarpaccio van Iers rund
varkenshaasmedaillons met champignonroomsaus geserveerd met twee soorten seizoengroenten, gemengde salade, rauwkostsalades en Vlaamse frietjes met mayonaise
Als Dessert: Cappuccino van mousse van Callebaut chocolade met crème Chantilly
Wij vinden het fantastisch dat men voor een groot gezelschap, een zeer goede kwaliteit kan voorzetten.
Wij moeten wel toegeven dat er in de gangen beeldschermen hangen met informatie erop.
Wij hebben dit niet als hinderlijk ervaren.

Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Ben je in Baarle dan is dit een prima plek om te lunchen. We zaten in de serre met uitkijk over de weg waar het een gezellige drukte van belang is. Overal in deze gelegenheid staan tv schermen aan, hetzij met reclame of info over Baarle hetgeen ons in het restaurantgedeelte erg stoorde. Of je wilt of niet wordt je aandacht er steeds naar toe getrokken. Steeds een opdringerig, verspringend beeld in je ooghoeken; vandaar de 6 voor het decor. De bediening is vriendelijk. Mijn partner had een satéschotel met groenten en vlaamse friet. Ik nam een salade met geitenkaas en noten. Degelijke, royale porties, mooi opgemaakte borden en goed op smaak. Het duurde alleen wel erg lang eer we het bestelde voorgeschoteld kregen nl. wel een half uur. Voor lunchtijd is dat toch echt te lang.
Evelienvandebeemt .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Sinds tijden weer eens Den Engel bezocht. Het eerste wat mij opviel was de drukte op dinsdagavond. Eenmaal binnen verliep het allemaal vlotjes. Binnen 5 minuten hadden we ons aperitief (Gin-Tonic, mooi gepresenteerd), het brood met huisgemaakte boter volgde als ook de amuse. Hier geven ze de amuse nog als geste, zoals het hoort. Al met al begon ik te begrijpen waarom het hier zo druk was (op dinsdagavond). Het was een prettige ambiance (kerstsfeer), personeel vriendelijk, altijd op het juiste moment aanwezig, kwaliteit van het eten was heel goed. We hebben vooraf een wildplankje en gebakken ganzenlever gegeten vervolgens reerugfilet en sliptongetjes. Er was werkelijk niets op aan te merken, sinds lange tijd weer ergens de service en kwaliteit gevonden waar wij zo van houden. Den Engel heeft ons positief verrast. Wij gaan zeker nog eens terug.
Galina H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Ik heb de sinterklaasbruch gedaan vandaag.
Bestek was vuil, service was vuil.
De brunch ging maar was niet overweldigend.
Het sinterklaas gebeuren was een aanfluiting.
En echt niet zoals in de flyer staat.
Er wordt gezegt dat erop de kinderen wordt gelet ze konden zo via een andere deur naar buiten lopen.
Als je binnen komt een kerstboom in de zaal was niets van sinterklaas te vinden.
Pas toen wij er vroegen is er sinterklaasmuziek opgezet.
Het was een aanfluiting .
Jammer want het was niet gratis
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Broodje carpaccio met ganzenlever was rijkelijkbelegd en goed van smaak broodje filet americain lekker pittig met de garnituur ernaast zodat je zelf kunt aankleden. Interieur is gedateerd en de vloer ronduit vies. Overal rommel en resten op de vloer onder de banken.
Mike I.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Het is altijd gezellig druk hier, maar ook lawaaierig door het vrachtverkeer dat veelvuldig langskomt. Bediening merkte ons buiten vrij laat op, verder wel aardig.
Het eten liet net als de vorige keer wel wat te wensen over, eten te gaar of gewoon niet echt smaakvol.
L. D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Begin november weer eens gegeten in den Engel. Hèt restaurant van Baarle-Nassau van weleer. Helaas hedendaags vergane glorie. Bedienend personeel straalt weinig enthousiasme uit en de gerechten zijn sober en ouderwets. Overigens wel op smaak. Prijzen ook buitensporig hoog. Jammer..
Fam. de Weerd
Evelienvandebeemt .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Op aanraden van een vriend van me zijn we gaan eten bij Den Engel. Bij aankomst stond er een mooi ingedekte tafel klaar op het terras, je verveelt je geen moment, er gebeurt van alles in Baarle. Verder was de bediening echt top. Erg snel, vriendelijk, efficiënt, uitermate service verlenend. Schonken wijn en water op tijd bij. Het eten was creatief, verrassend, smaakvol en de porties waren uitstekend. De prijs kwaliteit is perfect in verhouding. We zijn uitermate blij verrast en zullen zeker nog een keer terug gaan naar deze Brabantse gastvrijheid!
Piewies .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Bedienining is slecht met name de oudere werknemers lopen ongeintereseerd rond en zijn vriendelijk. Heb een kipsalade besteld en heb hem terug gegeven omdat deze voor 50% vet was.kreeg verder de mededeling van de kok dat dit heel normaal was voor een kipsalade.wel kon ik een ander gerecht uitzoeken zonder bij betaling. Het gerecht van mijn partner was overigens wel redelijk tot goed