Den Druppel Brasserie

Meer informatie over restaurant Den Druppel Brasserie

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mariondolf .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Onze zoon heeft coeliakie ( glutenintolerantie) en de kok deed alle moeite om iets lekkers en glutenvrij's voor hem op tafel te zetten. Het personeel was super vriendelijk, het eten was heerlijk en de prijs kwaliteitsverhouding was ook heel goed. We gaan hier zeker vaker terug komen?
Groenteman1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Wij kwamen binnen en vroegen om een tafel voor 4 personen. Was geen probleem en na enkele minuten kwam jongedame vragen voor de drank.
Na het brengen van de drank werd de bestelling opgenomen en we kregen vooraf een lekker klein soepje met 1 stokbroodje belegt met pate.
Als voorgerecht kun je bij de soepen kiezen voor groot of kleine kom ???
Raar want zit 1 euro verschil in en klein kost al 4,95 wat al veel is voor kommetje soep,. Ik bestel de grote uien soep en vriend van ons grote tomaten soep. Krijg dus klein uiensoep en vriend groot waar bijna geen verschil in zit !
In de uien soep grote aantallen kruid nagels aanwezig waardoor er toch een smaakje aan de soep word toegevoegd.
De konijn 2x van mijn vrouw en haar vriendin past in een klein kommetje en volgens mij zijn deze naar de sport school geweest , zo weinig vlees zat eraan !
Daarbij werd een heel klein kopje rode kool geserveerd met ook nog een vel erop wat betekent snel in magnetron verwarmt.16,95
Ik bestel sate van de haas en zit alleen klein beetje sla bij en geen warme groente ! Daarbij is het vlees taai en sate saus komt uit een emmertje wat is aangevuld met kruiden. 14,75
Vriend besteld schnitzel stroganof en krijgt een schnitzel die precies uit ziet zoals in een friture en saus is zigeuner en geen stroganof.
We vragen om mayonaise 4 personen en krijgen 4 plastic zakjes mayo.
Deze zaak verdient dus geen klanten . Buiten hangen nog de kerst verlichting en op de vensterbank binnen staan nog kerst huisjes.
Sorry wij betaalde 112,00 euro voor 4 personen maar hadden beter naar de friture op de hoek kunnen gaan en hadden dan voor 30 euro beter gegeten.
deze gasten zijn door ons op zachte wijze uit de zaak verwijderd door dat ze zich niet konden gedragen. zij hebben inderdaat een amuze gegeten en verder en verder niets genuttigd. wij nemen deze kritiek dus niet aan . team den druppel

Reactie van proever:

Jammer dat ze het niet sportief aannemen en zaken op orde stellen.
Wat voor een amuze bedoelen ze als eerste ? Dat mini kopje soep dat al een half uur klaar staat want stond al een velletje op. Nee het gaat hier toch echt over het eten. Wij zullen altijd als limburgers goed eten waarderen en dit is de eerste keer in vele jaren dat dit ons overkomt. Ondernemen in de horeca is meer als mensen slecht eten voor zetten en de hoofdprijs vragen . Jammer dat dit restaurant wat gewoonweg een gaar keuken is , niet gecontroleerd word op prijs en kwaliteit t.ov. van andere wel goeie restaurants in limburg en omgeving. Hopelijk komen andere gasten hier ook achter die dit lezen en een recentie schrijven wat voor alle nederlanders toch belangrijk is de waarde van deze site hoog in het vaandel houden !
Sas S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met 6 personen op vaderdag gegeten. Ons werd vriendelijk verzocht zoveel mogelijk hetzelfde te bestellen want de kok werd gek in de keuken?? Dus 4 maal schnitzel en 1 maal spareribs en 1 maal saté. Op het drinken hebben we lang moeten wachten. Maar goed als je lekker eet is dat geen probleem. 1 van de schnitzels was rauw van binnen dus deze moest terug naar de keuken alwaar hij werd opgewarmd evenals de op het bord liggende frites. De spareribs waren zwart en het vlees droog voor zover er vlees aanzat. Ook deze teruggestuurd. Kreeg vervolgens een verse..... Hieraan zat helemaal geen vlees.... De kok kwam aan tafel en vroeg aan de overigens zeer aardige bediening welke mevrouw zijn spareribs niet lekker vond. Dit hoorbaar voor iedereen. Vervolgens ging hij in gesprek en werd er tussen neus en lippen even gezegd dat hij ze voor mij echt niet anders ging maken!! Ze waren niet zwart dat was een honingdressing.... Ja ja. Kortom 2 van de 6 personen waren niet tevreden. Wel alle lof voor het meisje van de bediening. Ze liep zich het vuur uit haar sloffen. Voor ons geen 2e keer Brasserie Den Druppel!
wij staan bekend dat onze spare ribs zo goed zijn . bij deze mevrouw ben ik aan tafel geweest zij vond de ribbetjes niet lekker zij kwam alleen maar in 2 of 3 sterren restaurants daar waren ze veel beter waren volgens haar........het zij zo de kok

Reactie van proever:

Jammer dat U niet tegen kritiek kunt.... Maar om de waarheid te verdraaien?
Ik wens iedereen een smakelijke maaltijd bij U.
Smaken verschillen nou eenmaal!
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wij zijn wezen eten op 6-6-2014. Super vriendelijke bediening, je wordt als een prins bediend.
eigenaar is een top gozer met hart voor het hele geheel. Eten was echt mega lekker en de tijd wat men voor de gasten heeft echt geweldig, we werden in de watten gelegd en je voelt je er thuis. komen graag eens terug. Ga zo door toy toy

Groetjes uit Gebrook
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Geweldige kok, zeer creatief en gedreven....een aanpassing van een gerecht is geen probleem bij deze man. Kwaliteit van de gebodene producten is subliem. Ook de huiswijn is erg lekker.
Een echte aanrader. Brasserie is niet het juiste woord voor deze locatie....menig restaurant kan hier een puntje aan zuigen
12bu34ja .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Gezellig klein restaurantje, vriendelijke bediening, voldoende menu's op de kaart en heeft men wensen op vegetarisch gebied dan is de kok altijd bereid om iets smakelijks te maken. Komen regelmatig terug bij Den Druppel
Daantje35 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Lekker gegeten, porties waren groot, kwaliteit was prima!
Op de kaart stond voldoende en er waren nog diverse gerechten naast de kaart te krijgen. Bediening was heel vriendelijk. Restaurant had een gezellige, aangename, huiselijke sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Harrie03 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
klein huiskamer restaurant.
prettige bediening
klein doch complete kaart
keuken niet snel maar alles was zeer vers
wijnen goed en niet duur
porties waren aan de grote kant
Marcel99 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Het eten was redelijk, de serveerster was wat aan het stuntelen ondanks dat er bijna niemand was. De sfeer vonden wij wat kil. Niet echt voor een gezellig avondje samen uit.
ElineA .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Tijdens onze vakantie in Schimmert meerdere keren bij dit restaurant gegeten en geen enkele keer teleurgesteld. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Zeer goede service. Een aanrader dus!