Den Driehoek

Voordelig
Erg kort
DeSamens .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
12/11/2016 met 3 personen gegeten.
Alle 3 het menu van € 22,50 genomen.
Voorgerecht kip met vijgen, heerlijk, mooi opgemaakt. Wel iets aan de koude kant. Als het iets meer op temperatuur was geweest was het perfect geweest.
Hoofdgerecht varkens haas met kaas. Erg lekker en perfect gebakken varkenshaas, keurig rosé. Bijgerechten spruitjes en witlof lekker. Gebakken aardappels iets te vet. Friet was lekker en knapperig. Salade iets te rijk aan saus, mss naturel serveren met dressing ernaast zodat iedereen zoveel dressing kan pakken als men wil?
Hoofdgerecht vis in tempura beslag was heerlijk.
Nagerecht warme kersen met ijs was een heerlijk toetje! Goede porties.
Bediening vlot en erg vriendelijk.
Wij komen zeker nog eens terug! Prijs / kwaliteit verhouding: je krijgt meer dan waard voor je geld!
Meganyoex .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Verrassend goed restaurant in het kleine Vinkel.
Prachtig opgemaakte borden en heerlijke smaakcombinaties. Je proeft de liefde en de passie. Zeer goede kwaliteit voor de prijzen die ze rekenen. Wij komen zeker terug en kunnen het van harte aanbevelen.
Erica G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Onverwacht heerlijk gegeten op het terras van Den Driehoek in Vinkel . De chef toverde prachtige gerechten op tafel, die net zo lekker smaakten als ze eruit zagen. Malse biefstuk, superspareribs, geweldig garnituur en prachtige toetjes. Ook voor de kinderen was het heel goed, ik heb nog nooit zo'n geweldig kindertoetje gezien!
BertenIrene G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wij hebgen op 20 juni 2015 hier gegeten. Wij hebben gekozen vvor het menu du chef. Voor gerecht loempia op een bedje van salade, hoofdgerecht krokant gebakken scholfilet of haasmedailion met friet gebakken aardappelen, na gerecht ijs van witte chocola jet een warme bessen saus.
Grote porties. Bediening geweldig. Jammer dat er in het aangrenzende feestzaal steeds sound testen werden gedaan waardoor de rust werd verstoord.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Gisteren zijn we op aanraden van een kennis bij Den Driehoek in Vinkel beland. We waren er pas om half 9, maar dat was geen probleem. Als vegetariër had ik slechts keuze uit 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht. Beide gerechten bestonden overdadig uit kaas, waardoor ze erg machtig waren. Bij de hoofdgerechten kregen we, zonder vermelding op de kaart, een aantal bijgerechten, zoals gegratineerde witlof en bloemkool, gebakken aardappels en friet. Dit is natuurlijk uitstekende service, maar iedereen had meer dan voldoende aan hetgeen daadwerkelijk besteld was. Daardoor gingen alle bijgerechten nagenoeg onaangeroerd weer terug naar de keuken. Dat is natuurlijk zonde.

Al met al hebben we prima gegeten, maar is het geen zaak waar we speciaal naartoe zullen rijden.

Anna V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Helaas mocht de hond niet in het restaurant.... daarom plaats in het café.
Mijn man startte met een kreeftensoep, mooie soepschaal, ravioli en stukjes vis.
Hij was niet echt weg van de smaak, Voor mij Chef's Special volgens de kaart al een hele mond col nl. een creatie van flinterdun gesneden Iberico ham in combinatie met zacht gegaard kalfsvlees en truffel begeleid door een crème brûlée met boerenmosterd en geitenkaas en een mousse van eendenlever geserveerd met walnoot, een frisse chutney van mango en krokant gebakken tomatentoast maar dat was niet alles. Er kwam nog bij twee gebakken uienringen, en 2 geitenkaaskroketjes, salade, getoast vijgenbrood, gedroogde appeltjes en een spekreepje. De ibericobonbon gevuld met gegaard kalfsvlees was erg koud, en het kalfsvlees bestond uit erg grote stukken.
Op zich een heel mooi gerecht, maar wat mij betreft echt te veel. Het hoofdgericht van mijn tafelgenoot was een schnitzel, geen wiener helaas. Te klef met een niet homemade champignonsausje, mijn kalfsduo bestaande uit
kalfshaasmedaillon in combinatie met bonbon van gedroogde ham gevuld met kalfsgoulash geserveerd met gestoofde rode ui en oesterzwammen en een romige cognacsaus was op zich wel aardig, de goulash had een eigenaardig zuurtje. Dat hoorde echter zo volgens de serveerster. Op het bord van beide ook nog een rode kool stamppotje op een schijfje courgette, naast het bord salade, lekkere witlofgratin, frietjes, gebakken aardappelen, spruitjes.
Op zich geen onaardige zaak, maar wat mij betreft overdaad schaadt.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2013
Ons laatste bezoek aan Den Driehoek ( ja we komen er vaker) voldeed wederom aan de verwachtingen. Goede service. Zelfs over de ingeredienten werd op verzoek de achterste info naar boven gehaald. Top!