Den Dill

31-180412010

Meer informatie over restaurant Den Dill

Omebertus .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
De tosti is inderdaad geweldig. Maar wat ik echt geweldig vind zijn de vlammetjes. Die zijn behalve heet ook pikant. Sausje erbij, exquis!
Stefan1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De mix van warme lekkernijen, geserveerd op een lauw-warm bord met een grote diversie aan sauzen, is niet te versmaden tijdens een bezoek aan dit etablissement. De sfeervolle achtergrondmuziek en stijlvol geklede bediening maakt jet plaatje voor een diner in semi-barokstijl compleet.
Stefananderson .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
zeer gezellige taveerne die bekend staat om het gebakken witte brood gevuld met ham en kaas. De hierbij geserveerde saus uit Chili zorgt ervoor dit typische streekgerecht onder de vele gasten als top favoriet is uitgeroepen. Het vriendelijke personeel draagt bij aan een gesellige avond. De eigenaar, die te boeken staat als boegbeeld van het Ridderkerkse uitgaansleven, staat bekend als een lokale entertainer.