Den Dijk

Maasdijk 68A 5317 KS Nederhemert Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Den Dijk

Ties_S .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
onlangs op een warme zomer avond op het terras van Den Dijk gegeten..... het 4 gangen verrassingsmenu.... in één woord geweldig gegeten.... van voorgerecht tot dessert... uitmuntende kwaliteit... en dingen die (bijna) nergens meer tegen komt..... zeg maar, wie heeft er nog hangop op de dessertkaart staan... geweldig lekker... vriendelijke bediening.... en wat wijzigen is geen enkel probleem.......komen zeker nog eens terug....
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
In een oergezellige ouderwets Hollandse omgeving word je bediend door vriendelijke gastvrije medewerkers. Hier hoef je niet lang op je eten te wachten, is de kaart (eventueel ook seizoens gebonden) uitgebreid. Wensen qua aanpassingen zijn mogelijk. Hier wordt economisch gedacht met hart voor de natuur. Niet teveel neerzetten, is het toch te weinig, krijg je meer, geen probleem.
Ja, absoluut het aanbevelen waard. Voldoende parkeerplaatsen, ook gelegenheid om op het terras te eten. De prijzen zijn hier nog ouderwets leuk. Kano huur bij de buren, wandelen in de omgeving. Ga zelf kijken en ontdek dit culinaire hoogstandje in een gezellige omgeving!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Onlangs gegeten bij deze zaak. De vriendelijke en behulpzame eigenaar serveerde ons prima eten. Vers en goed klaargemaakt. Prijs/kwaliteit is prima in orde. De entourage is wat oubollig bruin. Maar dat mocht de pret niet drukken.