Den Burtman

Kruispolderkaai 1 4587 RE Kloosterzande Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Den Burtman

josjoos .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Zeer lekker eten. Oeps, vergetelheid van het huis (met hun excuses): geen hapje bij aperitief en geen brood op tafel. Mooi tuinterras.
Bill_jones .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Super weekend restaurant in Oost Zeeuws-Vlaanderen.
Wij gaan hier telkens graag terug naar Den Buurtman. Het ontvangst door Ria is gezelig en warm.
Het eten is voortreffelijk. Kok Jack heeft altijd verse gerechten en in het seizoen ook vers wild.
Jack en Ria hebben telkens heel geode medewerkers en hoewel van top kwaliteit, is het niet stijf maar gezelig.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Op 1e Pinksterdag gegeten bij den Burtman.
De kaart is niet heel erg groot, maar er stonden erg lekkere gerechten op, erg moeilijk kiezen.
Vanwege dieet, advies gevraagd aan de kok/eigenaar.
Op zijn advies gekozen voor een kreeftje van 600 gr.
Super lekker, heerlijk buiten kunnen eten, genieten!
Een aanrader
Rembor .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
vlees en vis waren goed de zeekraal houterig en de lamsoor ook niet geweldig , maar dat komt door de tijd van het jaar dit moet je niet in september willen serveren de friet had beter gekund de ene in de bediening was redelijk ongeinteresseerd de andere super vriendelijk alleen hond in een restaurant aan/onder tafel dat kan echt niet !!
Messalla .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Een zaak met enige pretenties: op het terras staat een bord met de boodschap dat hier alleen gegeten kan worden. Met andere woorden, alleen een drankje op het aangename terras is er niet bij. De kaart biedt een mooie verzameling gerechten, met vooral veel vis en schaaldieren. We nemen mosselen. Niet veel later verschijnen twee grote pannen op tafel. De mosselen zijn groot, stevig en heerlijk. De bijpassende frietjes maken de eetvreugde compleet. Den Burtman is niet goedkoop, maar de prima kwaliteit en flinke porties staan goed in verhouding tot de prijzen. Op het terras zit je lekker, met uitzicht over de weiden.
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Volgens ons het beste vis en vlees restaurant in de buurt van Hulst. Zit bijna altijd vol, serveer daarom op tijd. Hier kun je een uitstekend eten, vooral de vis is fantastisch, altijd vers en een zeer ruime portie. Bij vlees is de Rib-Eye fantastisch goed. Desserts en wild is wat minder, maar het voor en hoofdgerecht maakt veel goed. Voor ons een restaurant wat we zeer veel bezoeken en waar je altijd goed en vriendelijk ontvangen wordt.