Over restaurant Den Burgh

Weg van de drukte

In deze sfeervol gerestaureerde boerderij aan de rand van Hoofddorp kom je helemaal tot rust. Met ingrediënten die voornamelijk afkomstig zijn van lokale boeren, bereiden ze hier gerechten met een klassieke basis. Moderne invloeden worden echter niet geschuwd en dat zorgt voor de mooiste creaties.

Meer informatie over restaurant Den Burgh

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten en super vriendelijk, ook zeer goede communicatie voor het bezoek en daarbij een heerlijk glas champagne prijs kwaliteit is goed.
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is niet eerder voorgekomen dat wij 2 keer in 1 week naar hetzelfde restaurant gaan. Maar als de kwaliteit van de gerechten én de bediening fenomenaal zijn, dan kom je snel terug. Allereerst complimenten voor onze gastvrouw Sylvia: wat een professionele, vakkundige en vrolijke dame! Zo zouden we er meer willen zien in de horeca. De gerechten waren allemaal heerlijk van smaak en mooi van opmaak. De dessertkaart mag wel wat uitgebreider en spannender. Mooie wijnkeuze en heerlijk brood!
Dick P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ivm mijn werk jubileum heb ik mijn collega's getrakteerd op een business lunch. We hebben genoten, maar niet zozeer van de lunch. Prijs / kwaliteit viel me erg tegen. De broodjes waren karig beleg en erg weinig. Ik zal het restaurant voor een lunch dan ook zeker niet aanraden aan mijn collega's en vrienden.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
6 gangen verrassing diner. Mooi en zeer smakelijk. Nog completer zou zijn om gehele avond zelfde ober te hebben. Indien grotere groepen aanwezig zijn is geluidsniveau rumoerig kan storend worden
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met 4 stellen wezen eten. We hebben gekozen voor 6 gangendiner. Er werd voldoende rekening gehouden met de verschillende voorkeuren aan tafel. Op zich prima eten maar kwaliteit was niet op ieder bord hetzelfde. De bediening is bijzonder. Eigen structuur gaat boven klantgerichtheid. Dames krijgen niet als eerste het eten bijvoorbeeld. Duidelijke afspraken over de prijs van het wijnarrangement waardoor de rekening van het drinken bijna hoger was dan het eten. De omgeving nodigt niet direct uit. Waarschijnlijk veel zakelijke gasten door de week. In het weekend relatief rustig qua bezetting.
Stijn B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Naast de snelweg en kantoortorens van Hoofddorp verwacht je niet zo'n charmante boerderij met sfeervolle inrichting en een prachtig terras. Zodra je binnen bent waan je je in een andere wereld. Het personeel is correct en attent en de gerechten zijn erg goed van smaak.
Dirksalomons .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Sfeervolle oase in de woestijn van kantoorgebouwen in deze satellietstad van Schiphol... Heerlijke tuin, beperkt maar uitmuntend menu, prachtig geserveerd en met grote kunde geprepareerd -- compliments to the chef... Probeer hun olijfolie ijs! Met bramen en gestoofde peertjes! Na de supermalse entrecote...

Dé V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Was nog nooit hier geweest. Kom er 2x per dag langs. Wat een top restaurant. Uitstekende kwaliteit, prachtige ambiance, zeer net personeel, en dat alles voor een redelijke prijs. Echt een aanrader.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vandaag gelunched, koos voor een Caesar salade, dat moet goed zijn. Niet dus, de kip op de salade bestond uit kippendij wat niet goed gegrild was dus de vettigheid droop er vanaf. Ik heb geen commentaar gegeven omdat ik met mijn bedrijf uit eten was en niet wilde zeuren. Toen de borden werden opgehaald, vroeg de serveerster, omdat er allemaal kip op mijn bord lag, of de kip niet goed was. Ik zei nee, het was vet en ik hou niet van vet. Ze ging naar de kok, kwam terug met de mededeling, dat het zo goed was. Nou, ik heb nog nooit in mijn leven een caesar salade gegeten met vette kip. Yak.
Voor mij, een dikke onvoldoende, wat wil de klant, wat vindt de kok. Ze zijn een beetje arrivee daar en dat is geen goede zaak.
Astrid1977 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Vorige week prima gegeten in dit trendy restaurant in een prachtig gerenoveerde boerderij. Het heeft een open keuken waar mooie gerechten uit tevoorschijn worden getoverd. De kreeftenbouillon vonden we niet heel bijzonder maar de steak tartare was heerlijk en voor de mangoclafoutis zou ik nog een keer terugkomen! De bediening was zeer professioneel, maar ook wel erg overtuigd van zichzelf. Desalniettemin is restaurant Den Burgh zeker de moeite van een bezoek waard!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Lekker gegeten - zoals altijd. Het was een drukke avond waardoor de service wat minder was dan gebruikelijk - lang zonder een drankje gezeten. Zeker goede optie om te herhalen!
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Dit restaurant is ondergebracht in een voormalige monumentale boerderij. Restaurant, bar en keuken bevinden zich in een grote open ruimte, wat voor veel levendigheid zorgt. We kozen het 6 gangen tasting menu met wijnarrangement. Drie gangen met vis (onder meer gerookte zalm, bouillabaisse met rivierkreeftjes en op de huid gebakken schelvis), de vierde gang bevatte drie bereidingen van rundvlees, gevolgd door een kaasplankje en een dessert.
Mooie, smaakvolle gerechten, goed in balans en met zorg gepresenteerd. De wijnen pasten goed bij de gerechten. Het bedienend personeel is vriendelijk en zeer attent, maar bij het serveren van de gerechten viel op dat de uitleg die niet overal hetzelfde was. Ook de uitleg van de wijnen is nog wel voor verbetering vatbaar.
Voor herhaling vatbaar!
Gon Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Als vooraf aten we oesters en linzensoep, waarbij we een Chablis kozen als beste begeleider bij de oesters.
Als hoofdgerecht kozen we een Corvina, een heerlijke vis, erg smaakvol, en een steak tartaar, ook prachtig bereid.
We sloten af met een plateau Franse kazen en een amandel-stoofpeertaartje, alles even lekker.
De professionele en vriendelijke bediening maakte ons diner compleet.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Den Burgh was een bijzondere ervaring.
DE sfeer verraste ons, het eten was met recht buitengewoon en de bediening liep uitstekend.
Een echte aanrader voor een avondje met gasten of met tweeën genieten.
Jammer dat ik daar niet in de omgeving woon.
Michielsmeding .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. 6 gangen verrassingsmenu, waarbij enorm goed rekening werd gehouden met onze wensen. Tijd tussen de gangen was soms wat lang maar ondanks dat komen we zeker nog eens terug.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen zaterdagavond met mijn vrouw gegeten bij Den Burgh. We namen beide het 6-gangen diner. Vooraf een heerlijke colheita port gedronken. De gerechten waren stuk voor stuk goed op smaak en met aandacht voor detail gepresenteerd. De gestoofde zeebaarsfilet was met huid, deze was helaas wat stug. De smaak was erg goed. De bediening was vriendelijk en professioneel. Voor decor een iets lagere waardering, hoewel de entourage en locatie prachtig is, kun je elkaar nauwelijks verstaan in de restaurant zaal vanwege het gebruik van een grote ruimte met veel harde oppervlakte. Verder prima restaurant!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vanmiddag gelunched in deze leuke ambiance. Mooi adres op dit bedrijven terrein. Bediening redelijk adequaat. Niet ok om €3,50 voor extra brood te rekenen zonder dit te vermelden. Daarbij vind ik €39,50 voor 2 redelijk karige salades (geweldig qua presentatie en smaak overigens) en een tonic en cola en dus dat extra brood echt stevig aan de prijs. Maar het zat wel vol, dus misschien vind niet iedereen dat
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere kaart, had de ravioli genomen als hoofdgerecht, de tonijn op meerdere manieren als voorgerecht, witte rioja gedronken erbij, doordeweeks altijd vol. Komen zeker terug........
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
mooi nieuw gezellig restaurant voor lunch dicht bij kantoren in Hoofddorp. Makkelijk parkeren, leuke lunchkaart voor kleine en wat uitgebreidere lunch.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
De terrine als voorgerecht is echt een aanrader. Wel moet je van een zoetje houden vanwege de appelstroop. De ossenhaas met zoete aanrader was subliem. Heel mooi heel mals vlees, medium gebakken zoals dat hoort. De zoete aardappel was evenals de appelstroop van het voorgerecht flink zoet. Als dessert, voor inmiddels de tweede maal de appel-rabarber crumble, echter hier moet je wel zoetekauw in hart en nieren voor zijn. Het glazuur knalt van je tanden. Ongetwijfeld om het zure van de rabarber te maskeren. Overigens zou ik wel iets meer zuur willen proeven én zou de crumble laag dikker mogen zijn en iets kruimeliger/harder gebakken. De bediening was top, soepel en vloeiend zoals dat hoort te zijn. Samengevat voortreffelijk gegeten, ik hou van zoet én soepele niet overdreven bediening op maat.