Den Baigneur

Elizabetlaan 288 8301 Knokke-Heist België Kaart

Over het restaurant Den Baigneur

STRAND – In de gezellige badplaats Knokke-Heist, niet ver van het strand, kunt u als liefhebber van de verfijnde Franse keuken met wereldse invloeden perfect eten bij restaurant Den Baigneur.

INTIEME SFEER – In dit intieme huiskamerrestaurant met maximaal 14 zitplaatsen is dineren of lunchen een bijzondere aangelegenheid. Hier proeft u de no nonsense cuisine van chef Marc Germonprez, die zijn terroir keuken steeds weer een nieuwe draai geeft. Maakt de 'Nice to (m)eat you' entrecôte u nieuwsgierig? Of wat te denken van de 'Flanders fields' patrijs?

WOONHUIS – Het restaurant is gevestigd in een verbouwd woonhuis wat bijdraagt aan de charme en sfeer. Wilt u het hele restaurant exclusief voor uw groep reserveren? Ook dat kan.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Den Baigneur

Tram Duinbergen (T0)

Lunch: van 12u tot 13u30 (behalve maandag)
Diner: van 19u tot 22u00 (behalve maandag)

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven