Den Baas en zijn madam

Meer informatie over restaurant Den Baas en zijn madam

7,2
David V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker Bourgondisch eten, de barman weet zeer goed een passend biertje te serveren bij het eten en de bediening was zeer vriendelijk! weer een topavond!
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
het was heel erg druk, om 18:30 gereserveerd.
De sfeer was top!!
De bediening ook.
Jammer dat de Gamba's van het hoofdgerecht te ver waren: Ze waren te gaar, de vis viel uit elkaar.
Rudyverschelle .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteren bij den naas en zijn madam nogmaals geweest. Vooraf een Gentse strop vant vat! Heerlijk biertje met een mooi uitzicht op het meer. Net als de vorige keer was het eten weer heel goed. Verse friet bij de vleestrio. Ik ga zeker weer terug.
Margo54 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
eten was redelijk echter de walm uit de keuken blijft in het restaurant hangen dat maakt het er niet beter op en twee man bediening is wat weinig als de zaak vol loopt. Ze doen de best maar mag toch wat meer service verwachten want afgezien dat ik mijn kleding naar de stomerij kon brengen wordt er wel een volwassen prijs gerekend
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
vroeger 't Kraaienest van van Gaale, Nu den Baas en zijn madam! Dat kan niet anders dan dat het beter is!!!

En dat is het ook, mooie plek zo op de kop van het havenplateau. Lekker eten leuke biertjes beetje eetcafe achtig met wel restaurant prijzen maar wat wil je, Nu moeten ze het verdienen om straks te kunnen overwinteren

Tongetjes gegeten was dik in orde. dessert verfrissend.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijke zeewolf gegeten, op een bedje van zeekraal. Mooie portie, romige en stevige vis. Smaakte uitstekend! Vanwege het mooie weer was het erg druk en de bediening had het zwaar en redde het met veel inzet. We moesten wel wat lang wachten, de keuze uit de grote bierkaart maakte het wachten aangenaam. Het dessert bracht niet wat er beloofd was, maar ach op zo'n mooie dag en vriendelijke serveerters.........
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Eigenlijk waren we benieuwd of de magere recensies wel terecht waren, want we hebben hier vaker (en lekker!) gegeten. Gelukkig was alles prima in orde! Het eten was heerlijk, mooi opgediend, goed warm op voorverwarmde borden, niets op aan te merken. De bediening is zeer attent, ondanks de drukte van veel Belgen die in de stemming waren voor de voetbalwedstrijd tegen Wales. Enig minpuntje (en besproken met het personeel) is de werking van de afzuiginstallatie, dat kan beter maar is zeker niet storend. Het eten was zo lekker dat we twee dagen later er weer zijn gaan eten en ook toen was alles meer dan OK! Gewoon een keer bij de Baas gaan eten!!
Rudyverschelle .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
voor het eerst naar Wolphaartsdijk geweest. Vroeger zat den baas en zijn madam in Middelburg. Dat was altijd een topper. Nu even naar Wolphaartsdijk.

Eten : 9, Vlaams bourgondisch. Een Cote a lós gegeten van 1 kg !! mijn vrouw had de gamba's ! 10 grote black tigers zoals de bediening ons vertelde.

Service : 8, Bediening is ok, het is en blijft een bourgondische tent. zeer vriendelijke meiden daar.

Decor: 10, over het decor valt te twisten. Wij vinden het geweldig met al die oude spullen overal. kan me wel voorstellen dat niet iedereen dit leuk vind

Tevens 150 soorten bier. Moeilijk te kiezen
Bafanisa .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Hoge verwachtingen gezien de recensies. Helaas was het één grote desillusie, de soep was lauw en het hoofdgerecht (varkenshaas) was koud. Via de serveerster onze borden terug naar de keuken, na 15 minuten kregen we onze borden weer terug.....nu was het eten lauw! Bij betaling dit nog eens gedeeld met de eigenaar die ons vertelde dat hij dit al vaker had gehoord en misschien toch eens een extra warmtelamp moest plaatsen (?????!!!!!!)
Jammer van de mooie plek voor een restaurant maar voor ons een NO-GO meer
Riengro .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
De bediening was niet berekend op de drukte en maakte nogal wat foutjes
De niet Belgische frieten waren nogal vet, althans het vet lag onderin en een klein schaaltje voor vier personen .
De drankjes waren lauw en de ijsblokjes die we gevraagd hadden kwamen op een andere tafel terecht
Het grand dessert was meer vloeibaar dan vast
De rekening klopte niet en er moest heel wat worden bijgesteld
Kortom... Wij komen hier niet meer terug
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Wat een prachtige ligging en een terras op de zon aan de haven van Wolphaartsdijk! Op het eten valt niets aan te merken. Beide gerechten (steak met pepersaus en een trio van vis) waren erg lekker, de geserveerde Vlaamse friet (aardappels van lokale boer) prima van smaak, salade erbij, zeer attente bediening, leuk interieur.....wat wens je nog meer!? Dat er meer van dit soort eetgelegenheden zijn! Gewoon lekker en ongedwongen uit-eten!