Delphi

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jovanlijssel .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
In een ietwat verouderd decor, dachten we lekker te kunnen eten. De bediening op zich was prima, maar het eten leek echt nergens op.
Gamba waren "muf" en NIET ontdaan van darmkanaal !! Rest van de schotel verdiende ook al geen prijs, behalve die , die ik moest betalen. Duur uit eten bij de Griek maar een tegenvaller van formaat. Ik kom er nooit meer.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Het is vaak druk bij Delphi en dat is niet voor niets. Zo gauw je binnen bent waan je je meteen in Griekse sferen. Je kunt er erg lekker eten voor een zeer vriendelijke prijs. Dit restaurant is dan ook "De keus van Rob Geus" en dat maakt men ook zeker waar.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Met een vriendin rond 5 uur aangeschoven bij de Delphi in Oss. Het personeel was vriendelijk en proffesioneel. We hadden twee keer de zalm met inktvisringen besteld met stokbrood met tzatiki als bijgerecht. We hadden beide meer dan genoeg aan het hoofdgerecht alleen, was zeker een flinke portie en erg lekker. Het eten stond snel op tafel ondanks de drukte en de prijs/hoeveelheid/kwaliteitverhouding was meer dan voldoende. Daarna nog aardbeien met ijs en yoghurt met honing besteld als nagerecht. Een zeer geslaagde avond en zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval snel weer terug!