Delphi

6,1
6,4
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
wij hadden een groupon bon en we kregen een tafeltje buiten.

we hadden een drie gangenmenu met cocktail en alles was prima en goed verzorgt en eten was prima.
Puki .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vandaag voor de tweede keer hier gegeten. Eerste keer goed bevallen dus zijn we teruggegaan. Leuke actie, mix grill voor twee personen voor 25 euro waarbij je drie soorten vlees, aardappels, salade en tzatziki krijgt, geen geld dus. Eten was net zoals de eerste keer weer heerlijk. Vriendelijke bediening, lekker rustig en een supermooie zaak. Mochten we ooit weer in Gouda zijn komen we zeker terug.
Jessicabloemendal .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vanavond gegeten bij Delphi. Het eten was super. Zeker de moeite waard. Lekker vers Grieks eten. Bediening heel erg aardig en behulpzaam. Er hing een hele relaxte sfeer en ze waren erg vriendelijk voor onze kinderen. Hier gaan we zeker vaker eten.
AnneenBen .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
We hebben vanavond met 3 personen gegeten bij Delphi, via groupon
De recensies schrokken ons een beetje af..
Maar hier was niet van terug te merken!
De bediening was super! aardig en ontzettend behulpzaam.
Het eten was heerlijk, en de porties ook prima.
Zeker een keer naar toe gaan, gewoon een heel leuk restaurant!
Wij gaan zeker nog een keer terug!
RolfE .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Via Groupon een 3 gangenmenu voor 2 personen verkregen en na de recenties hier te hebben gelezen verwachten we niet veel soeps. Het was echter het tegenover gestelde. Prima service, leuke ambiance en als je zag wat je voor de prijs kreeg waren we zeer aangenaam verrast. Ruime porties, een ander voorgerecht dan op de kaart was mogelijk en een extra souflaki, omdat mijn vrouw toch giros erbij had gekregen terwijl dat achterwege mocht blijven. De serveerster was echt super!
Norbert K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Restaurant Delphi toch maar bezocht na al die negatieve recenties. Tja snap helemaal niets van die negativiteit op internet of misschien wel, voor een tientje eten door veilingenmensen. Voor dat geld eet ik nog niet bij een fastfoodketen!Restaurant is gedateerd maar Grieks en gezellig. Gastvrij personeel, mensen met ervaring. Het eten was zeer goed, zelfs nog een leuk praatje gehad met de kok.
Een aanrader in het mooie oude centrum van Gouda. Ons zien jullie weer snel terug!
Honden01 .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Vandaag gegeten bij Delphi,mijn dochter ( 13 jaar ) had ons getrakteerd op een gift for 2 bon t.w.v. € 35.
Daar kwam mevr vd bediening,jullie hebben een bon,ja zegt mijn dochter van mijn zakgeld gespaard.Nou dan heb ik een verassingsmenu voor je ouders,even aan de kok vragen. ik zat in spanning,en ja hoor het kon.Willen jullie vh huis een stokbroodje,ok doen we.
Toen kwam her verrassings menu " mixed grill ' het was aangebrande gyros en 2 hamburgers.
Mijn dochter zegt teleurgesteld is dit alles voor die bon.Ja helaas.
Dit menu kost € 25 voor 2 personen stond buiten op een bord,dus lekker verdienen zo.
Wij stonden binnen 45 minuten buiten,een grote miskleun.Dit restaurant nooit, maar dan ook nooit bezoeken
Michaelvanhien .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Mensen laat u niet verleiden door Groupon of vakantieveiling, het is uw geld niet waard. Als voorgerecht hadden we soep van de dag; kippensoep. De kip was nergens te bekennen, was vooral te zoute soep met vermicelli. Wij vermoeden dat het soep uit blik is geweest. Mensen aan de tafel naast ons bestelden ook de soep van de dag, maar dat was (slechts een paar minuten na onze bestelling ) tomatensoep....Hoofdgerecht was souflaki en bestond uit 2 kleine spiesjes met een paar patatjes. Zelfs bij een doorsnee kindermenu krijg je meer! Toetje was het eerder op deze site genoemde bolletje ijs met slagroom. Die hebben we maar overgeslagen....De aankleding/ bediening van het restaurant was weinig bijzonder en straalt weinig warmte en gezelligheid uit.
Mmmblom .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten via de bonnen 3 gangen menu was niet veel aan, weinig tot geen keus, het eten op je bord was ver te zoeken en smaakte ook niet naar meer, het toetje (verassingstoetje) was heel erg triest een bolletje vanille ijs met slagroom en chocolade saus. Slagroom smaakte nergens na en droop nog net niet van je bord af. Bedieding was niet vriendelijk en liep heel rommelig door elkaar heen. 1 meisje bleef vriendelijk. Heel jammer de eerste indruk blijft toch hangen.
S V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Via een deal hier terecht gekomen wat betekende dat we heel beperkte keus hadden. Het begon al goed met een kant-en-klaar slecht afgebakken knoflook broodje waarvan de kwaliteit zo beroerd was. Ik vraag me af waar je die kunt inkopen. Het voorgerecht was niet bijzonder maar oké. Het hoofdgerecht was daarintegen dramatisch. Pangius file, ik had er zin. Tot ik het, tot mijn verbazing, gefrituurd op bord zag liggen. Mijn tafelgenoot had 2 stukken van hetzelfde vlees met ieder hun eigen smaak. Vraag me af wat daar mee gebeurd is. De bediening deed zijn best maar door het lege restaurant wel erg prominent aanwezig. Heel jammer deze ervaring.
Brazen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Sorry, ik kan werkelijk geen greintje sympathie in mijn beoordeling van deze toko opwekken. Via Veiling etentje "gewonnen", we verheugde ons op eindelijk weer eens Grieks. Als eerder al gerecenseerd is, word je in de zaak geparkeerd op een "afwerkplek". Ergens op de tocht en in een hoek...iets met vaste klanten bladibla. Vervolgens liet de bediening erg lang met allerlei excuses (welke niet mogelijk waren) op zich wachten. Gesprek met bediening wees uit dat veiling bedoeld is om kennis te maken met het restaurant, het concept werd dus kennelijk wel begrepen. Nagerecht was helemaal triest. Een ijsbol op een groot bord, ook hier met een excuus namelijk dat de slagroom op was.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Ik sluit mij helemaal aan bij de recenties van vakantieveiling. Deze mensen kunnen beter geen aanbiedingen doen.
Er stond niet eens gyros op het verkorte menu.
WWanneer je afweek van het menu moest je 15 euro betalen, opzich netjes maar niet als je gerecht goedkoper is.
Heel lastig ook uitleggen dat als je hoofdmenu laat vervallen door iets van 14 euro je dan geen 15 hoort te betalen. .Het is maar een euro vond de mevrouw maar dat is niet gewoon.

Wij hadden een groupon met een cocktail..de cocktail was een klein ouzo glaasje met iets groens.

We hebben nagerecht laten vervallen maar ook dat konden ze niet wat verrekenen met de gyros...hoeft ook niet maar zou toch kunnen want 2x nagerecht en 1x hoofdgerecht vervallen. ..reken maar uit.

Vakantieveiling en groupon zijn normaal aanbiedingen om kennis te maken met iets anders maar dit nodigt zeker niet uit om nog eens terug te gaan.
Wij waren telefonisch wel verteld dat het menu niet de hele kaart is . maar pasta en risotto is niet bepaald grieks en geen gyros is wat bijzonder.
Op internet is de bon nog te koop en hier staat een heel ander keuze menu vermeld. Ook verkort maar veel aantrekkelijker.
Dit krijg je dus niet

Dukatie .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Hier via een aktie en dat werd bij binnenkomst helaas ook direct duidelijk: speciaal hoekje waarin we het gevoel hadden te worden "afgewerkt". Dat er in geval van een aktie een speciaal menu geldt, alle begrip voor. Maar een dergelijk menu zou wel zodanig moeten zijn dat het van ons terugkerende klanten maakt. Dat heeft het niet gedaan.
Wcvs .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Afgelopen zaterdag weer eens gegeten bij Delphi. We kwamen er vaak, maar door omstandigheden was het nu wat langer geleden. Inrichting is veranderd. Wat ons betreft niet geslaagd. Niet 'Grieks', maar wat dan wel? Mooie vloer, mooie lampen, maar verder.... Kan met weinig kosten veel beter.
Het eten wordt geserveerd op de tafel. Zelfs een place mat kan er niet af. Niet prettig. Bij de schotel ontbraken opscheplepels...
En dan die muziek. Te hard en waarom die draaitafel? Zijn we in een disco dan? Bovendien, als ik in een Grieks restaurant eet, wil ik Griekse achtergrondmuziek. Dat dominante, maar nietszeggende scherm voegt totaal niets toe.
Toen we gegeten hadden (niet verkeerd) hadden we allebei het idee dat we van iets afscheid genomen hadden.
O, ja. In een restaurant in Nederland wil ik in het Nederlands aangesproken worden.
Diner44 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Vandaag gegeten bij Delphi, aangegeven dat we via vakantieveiling kwamen.
Er was gelijk al weinig intresse....
Als voorgerecht keftedes, waarschijnlijk opgewarmde gehaktballetjes(3 stuks) die droog waren....
Na het voorgerecht wordt ons verzocht om het gebruikte bestek, dus met etenresten erop wederom te gebruiken voor het hoofdgerecht, vreemd?
Het hoofdgerecht, klein souflaki stokje en giros wat wel lekker Was, maar super weinig.
Als uitsmijter een bolletje ijs met wat chocolade saus.
Bij een fastfood keten krijg je meer waar voor je geld!
Het Is een super uitgekleed menu, en het voelt alsof je niet welkom bent bij restaurant delphi.
Dus snel afgerekend en thuis maar een koffie gedronken ipv bij restaurant delphi.
Hier komen wij dus niet meer.........
Westhof .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Via vakantie veiling besproken.
Je krijgt een beperkt keuze menu aangeboden.
Als je als restaurant reclame wil maken via vakantieveiling laat dan zien wat je te bieden hebt en je klanten wil binden.
Voorgerecht Dolmades in een tomatensaus waren aan de ene kant heet en de andere helft koud.
Mayonaise op de dolmades was waarschijnlijk als decoratie bedoeld ?
Het hoofdgerecht souvlaki schotel was een stokje met wat kleine stukjes vlees en een bescheiden hoeveelheid giros en wat salade de smaak was goed.
Dessert een half gesmolten bolletje ijs met wat slagroom en te veel chocoladesaus.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Naar aanleiding van een eerder positief bezoek weer naar Delphi geweest voor een all-you-can-eat Mixed Grill. Het decor is ongewijzigd: overdreven Grieks, niet heel praktisch ingericht.

Het eten herinnerde ik me als positief, maar dat was dit keer jammer genoeg niet het geval. Weinig variatie in de schotels, geen enkele vorm van saus of aankleding naast een klein hoopje tzatziki en wat ui - voor 2-3 man per schotel! Vraag om nog een halve schotel, aangezien een hele te veel had geweest en ze hebben aangegeven niet te willen verspillen, werd met slechte excuusjes afgewimpeld. De gyros was voldoende, al hadden ze soms de wat zwarte stukken weg kunnen laten. De kip en gehakt gerechten waren droog en hadden weinig smaak. Wel voldoende feta en lekkere groene pepers in de bijgevoegde salade.

Jammer genoeg was de service buitengewoon slecht. Ze konden de reservering al niet vinden (online), we moesten tweemaal ons verplaatsen van plek, en er was dus totaal geen ruimte voor afwijkingen op het menu. Daarbij spraken 2 van de 3 bedienden geen of slecht Nederlands.

Een zeer teleurstellend bezoek die niet zal leiden tot een vervolg.
Billywhite27 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Ik ben hier via vakantieveilingen terecht gekomen. Je merkte dat de service zich hierop ook aanpaste, een klant via vakantieveilingen is blijkbaar minder belangrijk, jammer. Eten vond ik erg tegenvallen, terwijl ik een fan ben van de Griekse keuken. Had vooraf gehaktballetjes die niet eens helemaal warm waren, het vlees bij het hoofdgerecht had niet veel smaak. Weinig smaak en het leek ook wel een beetje oud. Bij het toetje een soort dame blanche, die was wel prima. Decor is echt heel erg benadrukt Grieks, dat vond ik opzich nog wel oke. Service en eten vielen wat tegen en alleen voor de inrichting van het restaurant hoef je ook niet terug te komen, jammer.
Nachtjebodegraven .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Drie-gangenmenu gewonnen bij vakantieveilingen.nl. Door de recensies hielden wij ons hart vast, maar dit is ons 200% meegevallen. De sfeer was goed en de bediening heel vriendelijk. Het eten was ruim voldoende alleen bij het toetje had je geen keus. Zeker de moeite waard !
MaartenVianen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Wij waren nogal huiverig na het lezen van de recensies. In het mooie Gouda hebben mijn vrouw en ik toch prima gegeten in Delphi. Oké, porties waren niet erg groot maar wel smakelijk. Aardige bediening en service was ook niets op aan te merken. Delphi heeft voor Vakantieveilingen een prima formule en als je jezelf daar niet in kan vinden, dan lijkt het wijselijk om iets duurder van de gehele kaart te gaan bestellen. Kortom, gewoon een redelijk goed Grieks restaurant.