Delphi

Drienerstraat 12 7551 HG Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Een avondje Griekenland

Laat je meenemen door de authentieke Griekse sfeer van Restaurant Delphi in Hengelo. Een glaasje Ouzo om je welkom te heten, een decor van Griekse beelden en aardewerk en een creatieve chef die al jaren ervaring heeft met de Griekse keuken. Een avond dineren bij Delphi is een avond in Griekenland!

Meer informatie over restaurant Delphi

M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Joppa14 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ouzo als entree erg leuk.Voorgerecht Gevulde champignons GEWELDIG!!!!!een mousaka (niet vegetarisch)prima 3 maal grilschotel PRIMA!!! mijn vlees aan de koude kant. Salade buffet een geweldige extra. Rijst en patat te veel. 2 maal dame blanche 2 maal verse vruchten PRIMA. Het geheel was FANTASTISCH!!!
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Grieks heeft altijd onze voorkeur als we uit eten gaan. Daarom al veel vergelijkingsmateriaal. Deze griek was gewoon goed. Goed ontvangst....glaasje Ouzo....Eten was goed. De vegetarische mousaka is zeker een aanrader! Nadien geen toetje meer gepakt, maar thee......dat zegt voldoende over de grootte van de porties vooraf.
Ed L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Was hier via de ah actie kan niet anders zeggen dan dat dit niet te merken was, we werden heel erg goed geholpen. Eten echt prima de portie waren erg goed, bij gerechten waren wel wat te veel voor ons. Ik kan het iedereen aanraden!????
Agnes S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goed eten. Vriendelijke bediening. Wel lang wachten op het dessert.
Maar toen we het aangaven, ging het alsnog redelijk vlot.
Gertrud G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben in een rustieke en sfeervolle omgeving een fijne avond gehad .
De bediening was zeer professioneel .
Het eten was voortreffelijk gemaakt en smaakte ook heerlijk .
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Kan niets anders zeggen dan dat de bediening vriendelijk, netjes en beleefd was. En heel erg lekker gegeten. Was echt een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Bernadette S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel goed
Miranda Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad dankzij de goede sfeer, de bediening (zeer vriendelijk) en natuurlijk het lekkere eten. We gaan zeker gauw een keer naar Delphi. Een aanrader!
willemsengert .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden alles erg goed , wij zouden zeggen op deze voet verder gaan. Zoals aangegeven vinden wij dat de muziek meer Grieks en iets harder mag.
Jacky G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
super gegeten, met de ah zegels, wel een aparte kaart maar toch voor iedereen genoeg keuze, zeer zeker een aanrader. Personeel super vriendelijk
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een super bediening en wat een gastvrijheid! Eten is heerlijk.. en meer dan genoeg. Prijs is netjes. Door de drukte moesten we even wachten, maar was de moeite waard en kregen een drankje als compensatie. Wij komen zeker terug!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
heel erg lekker gegeten en meer dan voldoende goede keus geweest in combinatie met ah 2e menu gratis
zeker voor herhaling vatbaar
jschoppink .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij komen hier al jaren en gaan altijd tevreden huiswaarts. vriendelijk personeel lekker mails vlees. Zeker een aanrader!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de AH restaurant kaart en zijn vriendelijk ontvangen. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij gaan altijd met plezier hier eten.Top alles.
rondelft .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heerlijk van de ah aktie wezen eten goed restaurant, vriendelijke bediening ,eten was heerlijk lekker en veel dus niks te kort gekomen omdat het een aktie is een goede aanrader als je van grieks eten houd
anitaoosting .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Al verscheidene keren uit eten geweest met AH kaarten maar zelden werd ons zo'n prettig menu voorgehouden. De ontvangst was hartelijk En onder het genot van een ouzo mochten we onze keuze maken. Ook de bediening was vriendelijk wat maakt dat het eten nog beter smaakte. De verhouding prijs/kwaliteit/hoeveelheid is gewoon goed. Kortom...een leuke kennismaking met dit, voor ons, onbekende restaurant...Het maakte onze 31e trouwdag af!