Delphi

Drienerstraat 12 7551 HG Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Een avondje Griekenland

Laat je meenemen door de authentieke Griekse sfeer van Restaurant Delphi in Hengelo. Een glaasje Ouzo om je welkom te heten, een decor van Griekse beelden en aardewerk en een creatieve chef die al jaren ervaring heeft met de Griekse keuken. Een avond dineren bij Delphi is een avond in Griekenland!

Meer informatie over restaurant Delphi

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
willemsengert .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij vonden alles erg goed , wij zouden zeggen op deze voet verder gaan. Zoals aangegeven vinden wij dat de muziek meer Grieks en iets harder mag.
Jacky G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
super gegeten, met de ah zegels, wel een aparte kaart maar toch voor iedereen genoeg keuze, zeer zeker een aanrader. Personeel super vriendelijk
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een super bediening en wat een gastvrijheid! Eten is heerlijk.. en meer dan genoeg. Prijs is netjes. Door de drukte moesten we even wachten, maar was de moeite waard en kregen een drankje als compensatie. Wij komen zeker terug!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
heel erg lekker gegeten en meer dan voldoende goede keus geweest in combinatie met ah 2e menu gratis
zeker voor herhaling vatbaar
jschoppink .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Wij komen hier al jaren en gaan altijd tevreden huiswaarts. vriendelijk personeel lekker mails vlees. Zeker een aanrader!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de AH restaurant kaart en zijn vriendelijk ontvangen. Dit restaurant is voor herhaling vatbaar
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij gaan altijd met plezier hier eten.Top alles.
rondelft .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
heerlijk van de ah aktie wezen eten goed restaurant, vriendelijke bediening ,eten was heerlijk lekker en veel dus niks te kort gekomen omdat het een aktie is een goede aanrader als je van grieks eten houd
anitaoosting .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Al verscheidene keren uit eten geweest met AH kaarten maar zelden werd ons zo'n prettig menu voorgehouden. De ontvangst was hartelijk En onder het genot van een ouzo mochten we onze keuze maken. Ook de bediening was vriendelijk wat maakt dat het eten nog beter smaakte. De verhouding prijs/kwaliteit/hoeveelheid is gewoon goed. Kortom...een leuke kennismaking met dit, voor ons, onbekende restaurant...Het maakte onze 31e trouwdag af!
anitaoosting .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Al een paar keer uit eten geweest met kaarten van de AH maar zelden zo'n goed menu gehad...voldoende keuze, heerlijke gerechten een vriendelijk ontvangst en bediening. Zeker een aanrader. Het maakte onze 31e trouwdag heel erg af!
GOS1956 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij hadden gereserveerd via de AH actie. De ontvangst was hartelijk en wij kregen een plaats toegewezen.
De bediening was zeer attent en toegewijd. De gerechten die wij kozen en de saladebar waren uitstekend van smaak.
Het enige wat een beetje jammer was is de vastgestelde prijs van € 32,50 voor het drie gangen menu. Over deze prijs wordt niets gemeld op de site van de AH actie.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima eetgelegenheid, prima vriendelijke en vlotte bediening en ruim voldoede portie eten.
Erg populair en reserveren is vaak wel aan te bevelen.
Goede verscheidenheid op de kaart.
Kortom aanrader.
theatimmer .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten bij Delhi. Het personeel was zeer behulpzaam. Vooral bij het rekening houden met een allergie.
daniel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
eten was goed tot uitstekend heel warm en goed geserveerd .bediening was erg vriendelijk ,ondanks dat het vol zat geen commentaar prima.alleen toen wij thuis kwamen en de rekening nog is bekeken hadden ze zich vergist moesten voor 2 expresso betalen terwijl we er 1 hadden gehad ,ouzo stond er op terwijl we dat niet besteld hadden ,en ze zeiden die krijg je van het huis ,dat maakt het al met al niet zo goedkoop als ze schrijven .maar verder was het een prima avond en eten was echt goed .voor een tweede keer met ah zegels nee ,ik denk dat je net zo goed gewoon van de kaart kan bestellen ben je even duur uit .
kirstenc .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima, alleen vreemd dat een glas water bij de wijn niet, zoals ik gewend ben, gewoon erbij wordt gegeven, maar dat dit apart werd berekend. Kreeg het dan ook wel in een flesje.
dfdfdf F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik heb gebruik gemaakt van de AH restaurantactie maar voel me toch enigszins bedonder.
Door deze actie krijg je een menu gratis wanneer je met 2 personen gaat eten.
Voor 1 menu betaal je dan 32,50 euro.
In verhouding tot de menuprijzen (tussen 15 en 20 euro) is dat erg duur.
Je krijgt dan weliswaar ook een voor- en nagerecht maar daar heb je gezien de hoeveelheid voedsel die je krijgt normaal gesproken geen of nauwelijks behoefte aan. En er is een beperkte keuze.
het hoofdgerecht dat wij kozen was ook de maandaanbieding en kost 10,50 euro.
hadden we zonder de ah actie gegeten dan hadden we ook allebei voor deze maandaanbieding gekozen. dat is dus 21 euro. tel daar 10 euro aan drankjes en koffie bij op, dan ben je 31 euro kwijt.
Nu waren we 43 kwijt..... Denk je goedkoop uit te zijn door deze ah actie en dan ben je in feite veel duurder uit.
Ik voel me bedonderd en bedrogen. Dit nooit meer. Zonder deze actie had ik minder geld uitgegeven want ik heb nu eenmaal niet veel te besteden. 32,50 euro voor 1 menu. belachelijk.
Moniek H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik ben reeds bekend met het restaurant en kom er vrij regelmatig.
Alles staat met elkaar in verhouding vind ik, prijs, interieur, kwaliteit en service/vriendelijkheid.
Ik ben positief over dit restaurant, de hoeveelheid is meer dan genoeg.
Ik heb gevoel welkom te zijn en zit er prima op mijn gemak.
jgeerdink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Beetje jammer dat er geen mogelijkheid is om een baby te verschonen.
En een fles wijn bestellen die op de kaart staat is niet mogelijk alleen een blikken karaf.

Het eten was prima en meer dan voldoende.
gerbentenbarge .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was goed, maar de bediening is wel raar want je hebt niet een vast iemand voor aan je tafel en dat vind ik persoonlijk wel fijn.
bennoweerdmeester65 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
het eten heb ik een 4 gegeven, niet vanwege het eten, dat is prima, maar de manier waarop het menu wordt samengesteld.
ze hebben een aparte menukaart gemaakt, waaruit je mag kiezen uit een voor, hoofd en nagerecht voor € 32,50. Deze prijs komt niet overeen met de normale prijskaart. vind ik dus jammer. Daarnaast kun je geen glas kraanwater krijgen, alleen bronwater, dus kopen.
uiteindelijk wel kraanwater gekregen, na een flinke discussie.