Delphi

Drienerstraat 12 7551 HG Hengelo Nederland Kaart

Over restaurant Delphi

Een avondje Griekenland

Laat je meenemen door de authentieke Griekse sfeer van Restaurant Delphi in Hengelo. Een glaasje Ouzo om je welkom te heten, een decor van Griekse beelden en aardewerk en een creatieve chef die al jaren ervaring heeft met de Griekse keuken. Een avond dineren bij Delphi is een avond in Griekenland!

Meer informatie over restaurant Delphi

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Theatimmer .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten bij Delhi. Het personeel was zeer behulpzaam. Vooral bij het rekening houden met een allergie.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
eten was goed tot uitstekend heel warm en goed geserveerd .bediening was erg vriendelijk ,ondanks dat het vol zat geen commentaar prima.alleen toen wij thuis kwamen en de rekening nog is bekeken hadden ze zich vergist moesten voor 2 expresso betalen terwijl we er 1 hadden gehad ,ouzo stond er op terwijl we dat niet besteld hadden ,en ze zeiden die krijg je van het huis ,dat maakt het al met al niet zo goedkoop als ze schrijven .maar verder was het een prima avond en eten was echt goed .voor een tweede keer met ah zegels nee ,ik denk dat je net zo goed gewoon van de kaart kan bestellen ben je even duur uit .
Kirstenc .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima, alleen vreemd dat een glas water bij de wijn niet, zoals ik gewend ben, gewoon erbij wordt gegeven, maar dat dit apart werd berekend. Kreeg het dan ook wel in een flesje.
Dfdfdf F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Ik heb gebruik gemaakt van de AH restaurantactie maar voel me toch enigszins bedonder.
Door deze actie krijg je een menu gratis wanneer je met 2 personen gaat eten.
Voor 1 menu betaal je dan 32,50 euro.
In verhouding tot de menuprijzen (tussen 15 en 20 euro) is dat erg duur.
Je krijgt dan weliswaar ook een voor- en nagerecht maar daar heb je gezien de hoeveelheid voedsel die je krijgt normaal gesproken geen of nauwelijks behoefte aan. En er is een beperkte keuze.
het hoofdgerecht dat wij kozen was ook de maandaanbieding en kost 10,50 euro.
hadden we zonder de ah actie gegeten dan hadden we ook allebei voor deze maandaanbieding gekozen. dat is dus 21 euro. tel daar 10 euro aan drankjes en koffie bij op, dan ben je 31 euro kwijt.
Nu waren we 43 kwijt..... Denk je goedkoop uit te zijn door deze ah actie en dan ben je in feite veel duurder uit.
Ik voel me bedonderd en bedrogen. Dit nooit meer. Zonder deze actie had ik minder geld uitgegeven want ik heb nu eenmaal niet veel te besteden. 32,50 euro voor 1 menu. belachelijk.
Moniek H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Ik ben reeds bekend met het restaurant en kom er vrij regelmatig.
Alles staat met elkaar in verhouding vind ik, prijs, interieur, kwaliteit en service/vriendelijkheid.
Ik ben positief over dit restaurant, de hoeveelheid is meer dan genoeg.
Ik heb gevoel welkom te zijn en zit er prima op mijn gemak.
Jgeerdink .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Beetje jammer dat er geen mogelijkheid is om een baby te verschonen.
En een fles wijn bestellen die op de kaart staat is niet mogelijk alleen een blikken karaf.

Het eten was prima en meer dan voldoende.
Gerbentenbarge .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was goed, maar de bediening is wel raar want je hebt niet een vast iemand voor aan je tafel en dat vind ik persoonlijk wel fijn.
Bennoweerdmeester65 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
het eten heb ik een 4 gegeven, niet vanwege het eten, dat is prima, maar de manier waarop het menu wordt samengesteld.
ze hebben een aparte menukaart gemaakt, waaruit je mag kiezen uit een voor, hoofd en nagerecht voor € 32,50. Deze prijs komt niet overeen met de normale prijskaart. vind ik dus jammer. Daarnaast kun je geen glas kraanwater krijgen, alleen bronwater, dus kopen.
uiteindelijk wel kraanwater gekregen, na een flinke discussie.
Corkantje .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik was nog nooit bij Delphi geweest, het is ons prima bevallen, de bediening was
correct en meedenkend, de sfeer was goed en er waren veel mensen.
Ermo32 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Bediening was prima. Eten was matig, grill schotel veel te veel, patat had er niet bij gehoeven. Alle soorten vlees smaakte nogal hetzelfde. Storend was het lawaai van koeling de saladebar, of je naast een oude rammelende koelkast zat. Terwijl mensen zaten te eten werd de kap van de saladebar schoongemaakt, de salades werden er niet eerst uit gehaald maar er werd schoonmaakmiddel boven de salades op de kap gespoten. Dit kan niet, en ook zeker niet als er nog mensen zitten te eten, de lamp van deze bar werd na de schoonmaakbeurt uit gedaan waardoor je het gevoel kreeg dat het restaurant dicht ging terwijl het nog vroeg in de avond was. Interieur was erg gedateerd. Wijnkeuze was er nauwelijks. Koekje bij de koffie was in de folie gesmolten en slof. Bediening was wel vriendelijk en vlot.
Ellen256 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten in restaurant Delphi. Als voorgerecht had ik de champignons, een echte aanrader, het hoofdgerecht de moussaka was ontzettend lekker. De bediening is altijd enorm vriendelijk en attent! Een heerlijk uitje dus.
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening is snel en vriendelijk. Het eten was redelijk goed maar zeker niet spectaculair. Hoeveelheid eten was goed.
Astridkrone97 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Eten was erg lekker en de bediening super vriendelijk!! Een echte aanrader dus!
Hengelo mag er trots op zijn om dit leuke, vriendelijke en goede restaurant te hebben!
Wvandescheur10 V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Je kunt merken dat vele van ons met de ah bon uit eten gaan. M.a.w. druk, druk. Maar hebben lekker gegeten, was eigenlijk te veel zelfs voor mij. Wij raden deze griek aan. Prima service.
Berthetty.wilmink .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
De twee menu kaarten werden door elkaar gehaald. Menu kaart Delpi een 3-gangen diner voor €19,95 en de AH menu kaart 3 gangen diner € 32,50
Allebei het zelfde 3 gangen diner. Een ernorme besparing.
Mirjam.wijnands .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Dik tevreden. Gezellige sfeer en vriendelijke, vlotte bediening. Het eten was heel erg lekker! De porties waren wat aan de grote kant. als wij alleen een hoofdgerecht hadden genomen, wat ruim voldoende was, waren we niet veel duurder uit geweest dan nu. Een echte aanrader om nog eens naartoe te gaan!

Mirjam
Jowetter .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Goed gebalanceerd keuzemenu. Ruime porties en goed op smaak. De service was goed en vriendelijk. Fijn dat voldoende tijd werd gelaten tussen de gangen.
Lisetteaverdijk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten bij Delphi! !
Vriendelijk personeel, heerlijk eten en een gezellige sfeer!!!!! Het menu van de AH heeft genoeg keuzes!
Goldenjul .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik vond alles lekker wat er geserveerd werd. Had een vegetarisch menu. De service was uitstekend, vriendelijk en netjes. De hele familie heeft heerlijk gegeten. Het was een feestje.
Coach123 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met AH actie kaart gegeten. Tafel gereserveerd aan het raam. Uiterst vriendelijke bediening. Aparte AH menu kaart met voldoende keuze. Voorgerecht gehakt met tomatensaus, prima van smaak. Hoofdgerecht een mix van verschillende vleessoorten, zeer royale portie, erg smakelijk. Dessert dame blanche, maar liefste 4 bolletjes eis met slagroom. Wij zijn goede eters, maar 3 gangenmenu was meer dan genoeg en van zeer goede kwaliteit. kortom kan dit restaurant van harte aanbevelen.