Delphi

Drienerstraat 12 7551 HG Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Een avondje Griekenland

Laat je meenemen door de authentieke Griekse sfeer van Restaurant Delphi in Hengelo. Een glaasje Ouzo om je welkom te heten, een decor van Griekse beelden en aardewerk en een creatieve chef die al jaren ervaring heeft met de Griekse keuken. Een avond dineren bij Delphi is een avond in Griekenland!

Meer informatie over restaurant Delphi

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gedateerde inrichting maar keuken en bediening super!,
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Aanrader!
andries P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Een gastvrij en gezellig restaurant in hartje Hengelo.
Vriendelijke bediening. Kortom een goede keus voor
bezoekers van Hengelo.
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel, snelle bediening,We zijn er zeker niet de laatste keer geweest denk dat er nog velen volgen kortom en echte aanrader!!!
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Aardige dames in de bediening. Zeer tevreden over alles. Kleindochter kreeg nog een puntzak met snoep. via een vriendin aanbevolen. We zijn er inmiddels al 3 keer geweest.
Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben weer genoten van de heerlijke grillschotel. Niet duur, vriendelijk personeel en goed vers en veel eten. Enige nadeel is de kou die soms binnen komt door de binnenkomst van nieuwe gasten.
ga.verhoeff .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Leuke gelegenheid, wel druk maar niet te.
Vlotte bediening leuk personeel , goed eten , we gaan zeker nog een keer vaker daar eten.
Jisca W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super leuk restaurant, lekker eten, goede service en leuk personeel.
Prijs kwaliteit verhouding is ook goed.
Echt de moeite waard om naar toe te gaan! Kan met 2 personen of een hele groep het maakt voor delphi niet uit. Toprestaurant!
Rian C.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Uitstekend voor niet veel geld genoten van het dagmenu.
Supervriendelijke bediening !
Pkuiper K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Na een vriendelijke ontvangst wachtte ons (2 echtparen) een heerlijke maaltijd - het geheel in een ontspannen sfeer! Dit restaurant zullen we zeker aanbevelen!
Rene O.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad met een prima bediening in een uitstekende ambiance ! We komen zeker een keer terug .Ga zo door voor de volgende nominatie.
Miep B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Alles was keurig verzorgd .We gaan hier zekers nog vaker naar toe. Personeel ook heel vriendelijk, We hadden pech dat de kermis er.was, zo dat we de auto slecht konden parkeren
JoyceZ-K .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De zalm was super lekker maar de rest was gewoen en niets bijzonder. Vriendelijk personeel. Eerste drankjes duurt een beetje lang.
wagtem V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We waren hier terecht gekomen met een AH-kaart. Hoewel het restaurant hoog stond aangeschreven vonden wij het wel goed, maar geen 8,5 waard. Er was ruime keuze aan voor-, hoofd- en nagerechten. Op de reguliere kaart stond uiteraard nog veel meer lekkers. De bediening was goed, vriendelijk en redelijk vlot.
joop B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
is altijd goed bij Delphi een hele goed Grieks restaurant het eten was heel goed en het ijs toetje was geweldig en de bediending is ook zeer vriendelijk en correct
Desmond O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Jammer dat Delphi er vanuit gaat dat elke reservering via IENS een AH-restaurantactie-reservering is, terwijl wij gewoon van de kaart wilden eten en daar ook voor hadden gereserveerd.
Tweede keer dat ons dit overkomt, de ontvangst is daardoor helaas niet prettig en de tafellocatie is ook minder.
Eten is top en in zeer ruime porties.
goldenjul .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Alles was heel goed in orde, zeer vriendelijk personeel. We hebben een leuke avond gehad.
Voor herhaling vatbaar.
Iedereen heeft genoten
M S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten! je kun uit een bepaald menu je gerechten kiezen. Alles smaakte heerlijk, Alleen stond ik er een beetje verbaasd van dat toen ik Mousaka vegetaria bestelde, er vollop gehakt in zat. Nu was dat voor mij geen probleem. Maar stel dat iemand die vegetarisch dat besteld, is dat niet prettig. Verder was het personeel zeer aardig en hebben wij ons zeker vermaakt.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij komen uit Almelo en via een vriendin aan dit restaurant gekomen. Het eten is goed en de bediening erg vriendelijke. Geen lange wachttijden. Wij komen zeker terug.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We zijn met de ah restaurantactie geweest. Na het welkomstglaasje ouzo hebben we lekker gegeten en de tijden tussen de gerechten door zijn gemiddeld.