Delphi

Oostwaarts 11 2711 BA Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Een warm - Ouzo - welkom

Dit Griekse restaurant is gerund door twee Griekse echtparen die vervlochten zijn in een Griekse wereld van gastvrijheid, gezelligheid en de tafel rijk gevuld met eten, zoals de Grieken dat doen. Uiteraard word je verwelkomt met een heerlijk ouzootje van het huis, wat een begin is van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Delphi

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
mevrouw V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Nu al redelijk wat keren hier gegeten.Zowel op drukke als rustige avonden.De bediening is vriendelijk ,behulpzaam en kindvriendelijk.
Keuken en wc's zijn altijd super schoon evenals de tafels en menukaarten.
Zeer gunstige prijs/kwaliteit verhouding.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Mijn favoriete restaurant in Zoetermeer. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten. Ik ga er altijd met een (te) volle buik weg. Het zijn ruime porties met voldoende bijgerechten en te lekker om te laten staan. Ze doen er alles aan om aan je wensen te voldoen. Kortom, echt een aanrader!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Vanavond geweest met mijn partner. We houden van Grieks eten en in Zoetermeer wilden we graag Delphi proberen. Met gemengde gevoelens hebben we hier de avond doorgebracht. De bediening was wisselend vriendelijk. Het meisje dat ons hielp was uitermate vriendelijk, de Griekse man (wellicht de eigenaar) was geprogrammeerd. Ons voorgerecht, gebakken mosselen, waren heerlijk. Het hoofdgerecht souflaki voor mij en mixed grill vis voor mijn man waren niet bijzonder. De zalm en tonijn van de mixed grill waren te gaar en droog geworden. De garnalen waren niet vers en daarom niet lekker. Mijn souflaki was goed, maar waarom lag er gyros op mijn bord, dat stond toch niet op de kaart? De frietjes en salade waren heel goed. De huiswijn was typisch Grieks, maar de Merlot was heerlijk, helaas behoorlijk aan de prijs. Al met al niet slecht, maar ook zeker niet een tweede keer waardig. Zeker ook omdat de ober, de Griekse man niet reageerde op onze opmerkingen over de te droge vis. Hij knikte en liep vervolgens weg. Later kregen we een zelf gemaakt likeurtje van het huis, maar dat maakt geen enkele indruk op ons. We hebben liever dat hij onze kritiek serieus neemt!!
Gilberto J.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Gisteren hier wezen eten. Vriendelijke ontvangst. Het begint met (verse) stokbrood en kruidenboter van het thuis terwijl je op je gemak de menukaart kan bekijken. Vervolgens krijg je ook nog eens lekker gekoelde ouzoo! Gekozen voor gebakken mosselen (Midia) als voorgerecht met een heerlijke verse knoflookachtige saus (Skordalia). Als hoofdgerecht werd het de Mixed grill schotel (Lamskoteletten en kipfilet) Dit was werkelijk overheerlijk en super van smaak! Heerlijk gekruid en een flinke portie ook nog! Personeel is aardig en vriendelijk. Dit is een van de beste Griekse restaurants in Nederland! Wij gaan hier zeker vaker komen eten!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Waren 1 van de lekkerste lamskoteletten die ik gegeten heb. Vlees van de anderen was zeer mals, patat en salade heerlijk. Was ook gezellig druk. Bediening was zeer vriendelijk. we werden super snel bediend. Klasse!!
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Hier weer eens geweest na een tijdje niet, was lekker maar heeft geen wauw factor, geen menu deze keer maar a la carte gegeten, was goed de lamscombinatie genomen. Bij lamsvlees is een kruidenboter wel heel erg lekker maar ik schrok wel van de extra prijs voor een portie 3,50 euro vind ik persoonlijk veel geld. Bediening is goed. Alleen jammer dat als je op het verhoogde deel zit dat je telkens een schokje krijgt als iemand langs komt. Er zit volgens mij een plankje los,
Samenvattend niet slecht voor een hapje te eten ,maar mag wel eens denken aan vernieuwing van de kaart.
FamMark .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst. Vers stokbrood met kruidenboter. Ouzo van het huis. Restaurant was gezellig druk (driekwart vol). Bediening zeer vriendelijk. Gyrosschotel prima van smaak, voldoende, heerlijke friet en frisse sla. Prima restaurant, heerlijke gerechten en een goede sfeer.
We werden vlot bediend. Inrichting (onderhoud) mag wat aandacht krijgen.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij hebben hier met 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 9 gegeten.
Je krijgt gelijk stokbrood met kruidenboter en ouzo op tafel, erg attent.
We hadden het 3 gangenmenu, meer dan genoeg , zeer smaakvol en netjes geprijsd.
Serveerster zeer kindvriendelijk en spontaan, kids kregen gelijk een kleurplaat en kleurtjes.
Komen hier zeker nog eens terug.
SNail .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Alles bij elkaar genomen was het niet slecht, maar zeker niet genoeg om nog een keer terug te komen. Het restaurant doet niet echt grieks aan. We waren er op een donderdag. De bediening was vriendelijk, maar ondanks dat er niet veel gasten waren duurde het soms lang voordat we bediend werden. De mixed grill was karig, de sliptong mocht warmer worden geserveerd. Ter vergelijking met de naamgenoot in Leiden, waar we graag komen, was het niet slecht maar zeker niet goed genoeg om terug te komen.
FamMark .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Stokbrood met kruidenboter en een heerlijke koude ouzo is van het huis. De Hermes-schotel is legendarisch, de gyros is lekker knapperig en gekruid. Voor de bierliefhebbers is er Swinckels. Bediening is attent en beleefd. Decor een 9 omdat de tafels op enkele plaatsen wat krap op elkaar staan. Dus minder privacy. Top tent!
cdriessen .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Weer heerlijk gegeten bij de beste Griek! Moussaka, en mijn vriendin "Meteora": ossenhaas, scampi's en zalmfilet. Uitstekend bereid! Bediening erg vriendelijk en goed. Ook de ambiance mag er zijn! Aanrader!!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Prima en betaalbaar driegangenmenu gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk, de inrichting had minder tierelantijnen dan sommige andere Griekse restaurants. De mixed grill was niet overdadig maar ruim voldoende (zeker in een driegangenmenu), de gyros had naar onze smaak wat steviger gekruid mogen zijn maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Als nagerecht hadden wij een chocoladecakeje met smeltende chocolade met ijs en slagroom. Dat was echt héérlijk!
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Samen met mijn tafelgenoot op een donderdagavond gegeten. het ruime schone en gezellige restaurant was voor de helft gevuld. We werden direct voorzien van vers stokbrood en kruidenboter. Beide kozen we voor een menu (19 euro, niet duur). De voorgerecht waren lekker, een Griekse salade en een tonijnsalade. Hoofdgerecht Mixed grill en Gyros speciaal. De mixed grill was prima, de gyros van mijn tafelgenoot was te klef door de rode saus en er zat weinig smaak aan. Als dessert hadden we vanille ijs met ameretti en die was erg lekker. We werden prima geholpen, de bediening was vrolijk, jong en behulpzaam.
JeroenDeGroot .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met mijn vrouw. Allebei een drie gangen menu genomen en ik moet toegeven dat de kwaliteit en kwantiteit van het eten prima is. Vooraf lekkere gebakken mosselen en als hoofdgerecht de giros speciaal. De giros was lekker gekruid en was heerlijk in combinatie met de saus. Als toetje de chocolade cake met vanille ijs, een machtige combinatie maar wel lekker. Tot slot, het personeel was vriendelijk en attent, het decor ziet er mooi uit en heeft een gezellige Griekse sfeer. Kortom, jullie zien ons snel weer terug!
Theopisti .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heel Lekker eten voor een goede prijs. Ruime assortiment vlees. Vooral de kipfilet is een aanrader. Gezellige Griekse sfeer voor een geslaagde avond. We komen zeker terug en bevelen het restaurant ondertussen aan.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gisteravond gegeten bij Delphi. Eerste keer omdat we voor een concert in Zoetermeer moesten zijn.
We kozen het 3-gangenmenu. Het eten us netjes verzorgd, leuk gepresenteerd en smaakte prima.
Personeel vriendelijk, echter vonden wij het erg hinderlijk dat meerdere personeelsleden, keer op keer bij de onze tafel stonden om te vragen hoe het eten smaakte en om je bord weg te halen al dan niet leeg.
Aanrader echter om hier te eten.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wij hadden pikilia als voorgerecht, daarna hadden wij een lamscombinatie, het vlees was lekker en mals maar het was erg weinig en dan vinden wij het nog al duur voor dat gene wat er geboden wordt, de rijst was erg flauw en de friet en salade erg weinig
Lowie B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Afgelopen zaterdag hier met een groep van 10 man gegeten. Iedereen had gekozen voor het week menu waardoor het eten voor iedereen bijna gelijktijdig op tafel kwam. eten was gewoon goed redelijk portie voorgerecht hoofd een specialiteit netjes salade en frietjes tussen de personen op tafel neergezet. Nu de service diverse malen aan de serveerster moeten vragen waar ons drinken bleef, achteraf blijkt er maar 1 achter de bar te staan die drankjes in schenkt voor het hele restaurant..storend. De uitstaling van het restaurant vind ik ook karig te modern naar mijn idee en veel te warm. Kortom zal best een keer terug gaan met mijn vrowu
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik ben wekelijks wel te vinden in Delphi. Samen met Parthenon in de Dorpsstraat niet de goedkoopste maar zeker de beste Griekse restaurants in Zoetermeer. De welkom ouzo is lekker koud. De kaart is niet super uitgebreid maar er is voor elk wat wils. Afgelopen vrijdag een Hollandse garnalen cocktail (10.50) en Gyros speciaal (15.50) genomen. Wederom fantastisch. Stokbrood is altijd vers en de kruidenboter van topkwaliteit. Traditionele Irisch Coffee toe en 75 euro lichter voldaan naar huis. NB mijn vrouw drinkt bacardi cola-light dus vandaar de prijs. Ik kan het iedereen aanraden. Wanneer het vol zit is het wel erg rumoerig. Maar of dat nu een min of een pluspunt is daar ben ik nog niet uit.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Delphi is een Grieks restaurant in het uitgaansgebied van het Stadshart van Zoetermeer.

Het restaurant is redelijk gezellig ingericht en altijd brandschoon.

De bediening is vriendelijk en snel. De kaart is beperkt, de prijzen zijn wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het eten is ruim voldoende. De porties zijn redelijk en je gaat nooit met een lege maag naar huis.

We waren de eerste gasten en werden uiterst vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Zodra je aan tafel zit, wordt er gelijk een mandje stokbrood met kruidenboter en een glaasje Ozu geserveerd, zodat je rustig de kaart kunt doornemen.

We hebben een halve liter Retsina, een Meteora schotel en een Sirtaki schotel besteld. De bestelling werd vlot geserveerd en smaakte uitstekend.

Tot de volgende keer maar weer.