Delphi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin
Baps .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
De jiros met kaas uit de oven was goed. Mijn part had scampi's, die slechts met veel geweld uit de schaal waren te verwijderen. D bijgeleverde patat was goed, groente was bijna, op 8 sperziebonen na, afwezig en de salade was een Grieks restaurant onwaardig.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
We hadden wat te vieren en zijn spontaan uit eten gegaan. Als we dit doen dan gaan we 9 van de 10 keer naar delphi. we zijn nog nooit teleurgesteld. alle gerechten smaken net zo lekker als de vorige keer en dat is waarom we steeds terug komen.
DubRave .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Het eten hier vind ik goed. Ik heb hier al vaak gegeten en de kwaliteit blijft hetzelfde. De porties zijn in de loop der tijd wel wat kleiner geworden, maar persoonlijk vind ik dit ten goede. Vroeger met moeite het bord leeg eten en nu goed genoeg voor een voldaan gevoel. Het decor is wel aan vernieuwing toe, het is knus en gezellig maar doet wat oubollig aan. Service is goed, bediening is behulpzaam en vriendelijk.
Xirz .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We komen hier al jaren en het is altijd goed, super gezellig en heel gastvrij. Tevens is het mogelijk om het eten af/op te halen, altijd lekker op onze makkelijke zondag. 26 februari is er weer live muziek en uiteraard zullen wij weer van de partij zijn, tot snel!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Vanwege het mooie weer op het terras gedineerd. De gevulde wijnbladeren waren lekker, niet droog met een friszuur sausje erbij. De gehaktballetjes in tomatensaus smaakten ook goed vooral de saus was heerlijk. Het broodje was wel wat aan de droge kant. De gebakken sardines waren om je vingers bij af te likken volgens mijn tafelgenoot. De olympiaschotel was veel vlees maar alles goed op smaak en zacht-mals. Goede groffe salade met kaas erop van goede kwaliteit, geen grote schaal maar dat vinden wij prima want teveel is zonde. Friet was ook prima. De hoeveelheden zijn goed in balans. Een zeer complete maaltijd wij hebben niets bij hoeven te bestellen. De bediening was attent en wat voorzichtig wat eigenlijk heel galant op ons overkwam. De enige verbetering die ik zou waarderen is het papieren tafelkleed en servetten vervangen voor iets dikkere kwaliteit maar wat er nu op tafel ligt voldoet zeker, wit en schoon. Wij zullen zeker delphi nog een keer bezoeken. Wij hebben erg lekker gegeten en wij voelden ons erg welkom.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
We hebben afgelopen weekend weer heerlijk gegeten bij Delphi. Ik had moussaka besteld en die was heerlijk sappig en goed op smaak. normaal gesproken bestel ik een grill gerecht maar ik had zin in iets anders en daar had ik geen spijt van. ook de bijgerechten bevielen me, krokante friet en vers gesneden kool en griekse salade. We zijn hier al een aantal keer geweest, je zit er fijn en in een leuke ambiance en we zijn altijd voldaan en tevreden weer naar huis gegaan. Ik had een lekkere koffie toe, maar mijn vriendin had ijs met vers fruit en slagroom, ik denk dat ik dat de volgende keer ook neem :-) tot de volgende keer
Fijnproevertjes1701 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wat een slecht eten zeg!!! Hebben afgehaald, veel teveel geld voor slechte kwaliteit voedsel! Het was koud, droog en smaakloos... De Mousaka was droog en van zout en peper hebben ze nog nooit gehoord. De patat smaakte naar gefrituurde inktvisringen en de salades erbij waren zelfs als garnering niet geschikt! We hadden ook twee kinderijsjes, oftewel aluminiumbakjes met gesmolten ijs, bruin fruit (alsof het er al weken in lag) en ook de slagroom smaakte alsof het al drie keer ingevroren was. Als dit kinderijsjes zijn... meer zoals je het 30 jaar terug in een verpleeghuis kreeg! De prijzen waren het enige dat voor "restaurant" door kon! (bestel volgende keer liever pizza's, kwart van de prijs en veel lekkerder om thuis op te eten!

In het verleden hebben we wel eens in het restaurant gegeten op de Middenweg, toen was het in ieder geval beter dan nu. Het was echt niet alleen de temperatuur of de prijs, het was gewoon ronduit slecht! Voor ons nooit meer een afhaal bij deze tent...
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Voor even waan je je hier in authentiek Griekenland. Met de bediening van de altijd vriendelijke Janis en de lekkere ouzo vooraf. Heerlijk gekruid en vers eten, en een mooie authentieke inrichting wat voor een gezellige sfeer zorgt. Als je denkt aan grieks denk je aan Delphi!
Roekoe2 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Prima ontvangst met n glas ouzo, heerlijk voorgerecht en hoofdgerecht ook prima. Eigenaar zeer bekwaam en vriendelijk, redelijke prijs voor een goed glas wijn en heerlijke olijven!!!!!!! Perfect zo zien we het graag!!!! En zeker tot ziens!!!!
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014

Ik heb al heel wat Griekse restaurants van binnen gezien. Sommige zijn goed andere minder, maar bij Delphi in Heerhugowaard moet je zijn. Ik durf te zeggen dat dit het beste Griekse restaurant is in de wijde omgeving. Ik ben hier nu al een aantal keer geweest en ben altijd tevreden en met een smile weer naar huis gegaan. De service is erg goed. De gastheer Jannis zorgt er voor dat het aan niets ontbreekt. vooraf een ouzo van het huis. De gyros is echt geweldig, nergens heb ik zulke knapperige gyros gehad, echt een aanrader!! ook de schotels zijn goed en er is een ruime keuze. Als ik deze beoordeling terug lees loopt het water me in de mond. Ik kom snel weer terug.
K-Jay .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Zeer goed gegeten, herhaaldelijk hier teruggekomen en zijn inmiddels vaste klant. De eigenaar geeft een goede indruk en is er begaan met zijn klanten. Indien er iets niet goed is, zal de eigenaar alles op alles zetten het goed te maken. Dit restaurant voelt als thuis voor ons. Ga zo door! De bediening is zeer goed en het eten wordt mooi opgediend, Lamsbout is een super aanrader!!