Delphi

Matissepassage 14 7811 DT Emmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delphi

Margee .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
We wilden eigenlijk iets anders gaan eten maar dat restaurant was gesloten op maandag. Dus kozen wij voor de griek.
Vriendelijke bediening en decor ja typisch grieks restaurant.
Eten meer dan prima en griekse hoeveelheden. Heerlijke gyros. varkensvlees was wat droog, maar verder erg lekker gegeten/.
Herlinda .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Heerlijk restaurant met ruime porties. Prettige en attente bediening.
Eten was prima van smaak en zeker voor herhaling vatbaar.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Al vele jaren vaste klant, we komen graag weer! Heerlijk eten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer en persoonlijke aandacht, wat wil je nog meer? Wij kunnen dit Grieks restaurant dan ook zeker aanbevelen! Direct bij binnenkomst worden we vriendelijk ontvangen en de sfeer is goed, gezellige Griekse inrichting met knusse zitjes. Als welkomstdrankje worden glaasje met ouzo aangeboden. Alle gerechten en nagerechten zijn zeer smaakvol. Alles was naar wens en we komen graag terug.
T.E. K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vergeleken met eerder vond ik het eten matig. De susuki was goed van smaak, de souvlaki iets te droog en de gyros leek uitgedroogd en was te zout. De tatziki lekker romig.
De bediening is prima en de tafels zijn fijn van elkaar gescheiden.
De kwaliteit van het eten moet weer omhoog, voordat ik dit restaurant weer aan anderen aanraad.
Arnout R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Mixed grill goed en overdadig. Tatziki heerlijk Salade onder de maat 2 olijven ! Geen tomaat en feta uitdaging. Arie Groenberg
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
De sfeer bij Delphi was echt goed. Ziet er echt Grieks uit. Het eten smaakte goed. Was een goed vol bord met eten. De Gyros was goed, niet extreem vet, en lekker knapperig. De friet was ook niet vet, en perfect gefrituurd. Verder was de service ook goed. Het duurde niet lang voordat het eten klaar was, en er werd netjes gevraagd door de eigenaar zelf of het naar wens was.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Het eten bij Delphi is bijzonder basic. De gebruikelijke, haast cliché, Griekse gerechten staan op de kaart, maar iets verrassends is er niet te vinden. De salade is gewoon een verzameling van wat gesneden groente met wat ijsbergsla op een bordje. De Griekse Vlaamse frites zijn gefrituurd in te koude olie en zijn smakeloos. Het vlees was ontzettend droog en taai en allemaal monotoon gekruid met hetzelfde busje. Mijn anders enthousiaste eetlust heeft het hoofdgerecht niet overleefd, dus het dessert/koffie hebben we overgeslagen deze keer.
De service bestaat uit een wat oudere baas (eigenaar?) en een paar jongere dames. Anders dan het standaard 'alles naar wens?' kwam er niet uit. Een verhaal over wat ze verkopen hebben ze niet.
Het decor bestaat, ik schat al zo'n 20 jaar, uit een overdaad aan plastic druiven, nepplanten en van die klei kruiken. Dit alles maskeert het, door lekkage aangetaste, systeemplafond wat.
Uiteraard ontbreken de goedkope lijstjes met foto's van de Acropolis en beelden van Griekse goden niet.
Als dit alles de prijs had van een shoarmazaak o.i.d. was het acceptabel geweest, maar voor 55,- voor 2p zonder dessert en koffie betaal je hier veel te veel voor wat je krijgt.
Ondanks dat dit restaurant al jaren draait en onder de lokale bevolking best populair is, kom ik hier nooit weer.