Delphi

Grote Markt 25 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Authentieke Griekse gerechten en drankjes kun je hier in overvloed bestellen. Veel smaak, altijd vers en veelzijdige wijnen om uit te kiezen. Een restaurant waar je de zon proeft in alle gerechten. Het restaurant telt twee verdiepingen en heeft een gezellige, kroegachtige sfeer. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Een kaart met héél veel gerechten; bekende en wat minder bekende maar allemaal klaar gemaakt met de beste ingrediënten. Kom je proberen?

Meer informatie over restaurant Delphi

Dagelijks 16.00 - 23.00 uur

Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij komen hier al 27 jaar en hopen nog langer van het lekkere eten en hun gastvrijheid te genieten! Leuk dat ze nu ook met de AH-actie meedoen...
essenstam .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gisteren prima gegeten bij Delphi. Eten goed en bediening goed.
Nog wel een opmerking: de mixed grill was enorm en veel te veel voor een gemiddelde eter. Voor de grote eter is dit natuurlijk een buitenkansje.
Niets van gemerkt dat wij ahbonnen hadden. Zelfs kregen wij een gratis drankje vooraf en eentje achteraf.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, je gaat zonder honger naar buiten.
Rina D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel,dit restaurant krijgt van mij een 10
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Twee opeen volgende dagen gegeten bij restaurant Delphi, kom hier veen aantal keren per jaar en ben altijd weer tevreden. Vriendelijke bediening, prima eten voor een goede prijs. Echt een aanrader.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was perfect van smaak. Je gaat daar zeker ook niet met honger van tafel, het toetje kon er echt niet meer bij. Een aanrader.
Piet Van B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Volgens afspraak een tafeltje vrij ondanks grote drukte. Kunnen rustig kiezen tussen gerechten. Vriendelijke bediening en perfect bereidde gerechten. Zijn er al vaker geweest en steeds tot tevredenheid.
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Is lang geleden , dat wij zo lekker hebben gegeten bij een Griekse restaurant. Komen zeker nog een keer terug ????Ingeborg en Tonny
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Weer super lekker gegeten .
Voor herhaling vatbaar.
rmginfra1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Onverwachts op zaterdag om 17.00 binnengelopen en binnen een uur was het restaurant vol ! Prettige bediening en het hoofdmenu voor 2 personen was overweldigend lekker. Hier komen we zeker nog eens met vrienden terug
johan B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Delphi op zaterdag 6-5-2017 Ondanks de drukte werden we snel geholpen en naar tafel begeleid. Vooraf had ik de scampi's in tomatensaus en mijn vrouw de feta saganaki. Als hoofdgerecht de mixed grill en de vegetarische pikili. Het was zo lekker dat het toetje niet meer paste. Nog wel een lekker kopje koffie met een borreltje genomen. De bediening was erg aardig en attent. We hebben genoten van een gezellige avond! Wij komen graag terug.
toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
afknapper, stel jezelf voor midden op een kruispunt waar al het verkeer op je afkomt, en in Delphi zetten ze je dan aan een tafeltje.
echt op je gemak eet je dan niet, we hadden iets moeten zeggen volgens de kelner, nee daar zet je geen tafeltje weg zo kan je het ook zien.
eten zelf ging wel, niet echt super, en dan helpt het decor ook niet.
eens maar nooit meer.
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het concept bij Delphi is enigszins aangepast. Overvallen borden met vlees en friet behoren tot de verleden tijd. De hoeveelheden zijn prima gedoseerd. Het eten is ook kijkende naar de prijs van een behoorlijke kwaliteit. De bediening is attent en vriendelijk. De opgediende gerechten waren van een goede kwaliteit. Prima Grieks restaurant.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gisterenavond bij Delphi gegeten, vlees niet doorgebakken, gyros leek op doner, veel te hard door gebakken, saladebar stelde niets voor, weinig keus, geen bakjes voor sausjes, moesten we maar op een bordje doen, groente op mijn bord, ik kwam er met mijn mes niet door, verschrikkelijk, zonde van mijn geld, Delphi nooit meer!!!!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Vanavond met twee zakenrelaties gegeten bij Delphi. Vooraf kozen we voor Pikilia, een combi van Griekse gerechten. Negen voortreffelijke gerechtjes die we met z'n drieën deelden. Hierna kozen twee voor de mixed grill en een voor de Lefkogorischotel. Vlees was prima op smaak, maar het was voor ons allemaal te veel..hier zou Delphi voor zichzelf winst kunnen maken door portionering aan te passen. Hebben nu zelfs de patat onaangeroerd moeten laten, zonde. Nog wel keuze gemaakt van saladebar...heerlijke olijven en tzatziki. Zaten buiten, maar dit is wel een tochthoek op het gezellige plein. Aanrader.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Delphi is een aanrader, het eten en de service zijn goed! voor zowel een groep als een diner voor twee is mogelijk(spreek uit ervaring). de ligging van dit restaurant ligt centraal op de Grote Markt van Bergen op Zoom dus wil je heerlijk grieks eten op een gezellige plek ga dan zeker naar Delphi!!!
Zeker een aanrader is de Bifteki Royale!!!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
2 x in 3 dagen bij Delphi gegeten. Het eten is er heerlijk, de bediening prima en de prijs / kwaliteit is dik in orde. Wat ik persoonlijk een heel leuk aspect van Delphi vind is dat je altijd gratis gebruik mag maken van de saladebar. Wij vonden de kalamata olijven heerlijk! Verder hebben we genoten van de Griekse salade, de spinazie/feta pasteitjes en de vegetarische schotel. Delphi loopt prima en is echt een aanrader.
GauchoNL .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Deze week diverse gasten uit Kenya op bezoek. Lux uit eten gaan is aan deze mensen niet besteedt, daar zij meer liefhebbers zijn van grote porties goed gegrild vlees en vis. Deze keer kiezen we voor Grieks restaurant Delphi op de markt. Ik zelf ben geen grote liefhebber ben van Grieks eten in Nederland, daar de meeste Griekse restaurants gemakshalve kiezen voor voorbereidt voedsel (vooral voor de voorgerechtjes) en wordt er weinig meer echt vers in eigen keuken klaar gemaakt.

We zijn er pas om kwart over acht en voor een maandagavond zit de zaak redelijk vol. Genoeg bediening aanwezig en zonder moeilijk te doen kiezen we als voorgerecht voor de uitgebreide Pikilia mix warm/koud/vis. En als hoofdgerecht een mix van vlees en vis schotel.
We zijn met 7 personen en het tafeltje is wat klein om alle voorgerechten weg te zetten. De variatie van gerechtjes is groot en allemaal even smakelijk. Duidelijk dat de meeste van de koude en warme gerechtjes hier nog wel in eigen keuken gemaakt worden.

De schotels vis en vlees zijn rijkelijk voorzien en met name het vlees is van heel goede kwaliteit. Als extraatje krijgen van de chef nog 3 grote biefstukken apart geserveerd, wellicht heeft hij in de gaten dat onze Keniaanse gasten grote vleeseters zijn.

Alles heel smakelijk en van goede kwaliteit, maar zoals gewoonlijk te veel vlees en vis, dus we vragen om een 'doggy bag' , zodat de rest meegenomen kan worden voor de lunch op kantoor.
We sluiten af met verse baklava en Griekse yoghurt met honing en walnoten.

Kortom een goed adres met vlotte en attente bediening en goed eten.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Delphi is al jaren ons/mijn favoriete restaurant vanwege de enorme keus aan vlees- en
zeer goede visgerechten. Jammer dat je als vaste klant niet meer herkend wordt door het
zeer wisselend personeel in de bediening. Vroeger Ralph, Rob, Ilias en Dimitrios!!! Nogmaals
het eten is perfect . Leo
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Dit restaurant staat bekend om de uitstekende bereiding van het vlees. De saladebar kan beter. De keuze is beperkt, terwijl appelmoes en mayonaise uit de toon vallen. Waarom serveren Griekse restaurants toch altijd friet. Alsof de Griekse keuken niet genoeg is.