Delphi

Grote Markt 25 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Authentieke Griekse gerechten en drankjes kun je hier in overvloed bestellen. Veel smaak, altijd vers en veelzijdige wijnen om uit te kiezen. Een restaurant waar je de zon proeft in alle gerechten. Het restaurant telt twee verdiepingen en heeft een gezellige, kroegachtige sfeer. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Een kaart met héél veel gerechten; bekende en wat minder bekende maar allemaal klaar gemaakt met de beste ingrediënten. Kom je proberen?

Meer informatie over restaurant Delphi

Dagelijks 16.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig druk
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, het was alleen veel te veel. De zaak was helemaal vol, gezellig druk op een doordeweekse dag!
We komen zeer zeker weer terug!
famvanraay .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mensen zijn heel vriendelijk En het is er gezellig zitten En het eten ziet er heel goed uit En lekker rustig genieten van de gezelligheid
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Hebben super lekker gegeten
Lekker voorgerecht calamaris
Mixed grill
Ijs met Amerenekersen
vriendelijk personeel een aanrader!
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijke gerechten en sfeervol
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Het eten was heerlijk,de bediening goed.Wij gaan zeker nog eens terug.Het werd behoorlijk druk,maar iedereen deed zijn best.
cvdkasteele .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Gewoon goed net als alle voorgaande keren bij dit griekse restaurant. AH- menu zowel voor-hoofd als nagerecht ruime keuze.
coby W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was weer goed zoals altijd al vele keren gaan eten.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
altijd top hier!! eten is heerlijk, gezellige sfeer en als "vaste klant" voel je je zeer welkom
erik E.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
super
lieskeg .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met AH bon gegeten. Prima keuze, lekker eten en zeker ruim voldoende. Vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar
marryarnold .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij zijn heel fijn ontvangen en men vroeg bij binnenkomst direct of wij voor het AH menu kwamen, ja dus. Wij werden naar een tafeltje begeleid en direct voorzien van een ouzo. De keuze van het AH menu was perfect voor, ieder was wils. Het eten was heerlijk en het wijntje ook. Wij hadden een heerlijke avond en komen zeker terug voor nog zo'n heerlijk avondje.

Marry en Arnold Vink
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Weinig aandacht tijdens het eten, hebben na een uur wachten zelf maar om het dessert gevraagd.
Na het vragen om de rekening is deze op tafel gelegd en na weer 20 minuten wachten de jassen aangedaan en zelf maar naar de kassa gelopen om af te rekenen.
Eten was goed maar mag meer aandacht aan de klant besteed worden.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vorig jaar heerlijk gegeten , zonder AH actie, en nu terug gegaan met AH actie. De aparte menukaart met een menu van € 29,50 is zeer gevarieerd, ruime keuze uit voorgerecht , hoofdgerecht en nagerecht.
Geen ouzo bij binnenkomst. Je mocht zelf aangeven wanneer je het hoofdgerecht wilde hebben en het nagerecht. Nette bediening , het was zo veel dat we het niet op konden. Degene die geen nagerecht nam kon in plaats daarvan ook koffie of thee krijgen. Bij het afrekenen en heerlijk Grieks dessertdrankje gekregen. Kortom we komen terug en het is een aanrader voor wat betreft de kwaliteit van de gerechten.
annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was heel lekker en veeeeeel . Ik had de zalm met kaas en kon het echt niet allemaal op. Het was een heel groot stuk zalm . Ze hebben het zo lief in een bakje gedaan en thuis hebben de honden (4) er allemaal een stukje van gehad . Dus echt, we gaan nog meer naar Delphi.
Acw S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
De bediening was goed het eten was heerlijk .De hoeveelheid is voor 65 plussers te veel we konden het dan ook niet op.Dus het geheel is een aanrader,komen zeker weer eens terug
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg lekker, de bediening buitengewoon vriendelijk en de inrichting gezellig.
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We komen al heel wat jaren bij Delphi en we zijn altijd prima behandelt.We zaten na het hoofdgerecht helemaal vol en hoefden geen nagerecht.Omdat we met 7 personen waren kregen we toen een drankje van het huis om het toch af te sluiten.Erg prettig
cvdkasteele .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gewoon goed. Zowel voor-hoofd als nagerecht. Saladebar ruim en gevarieerde keuze.
Perfecte AH menu actie door dit restaurant .Zijn al verschillende keren geweest en komen zeker weer terug. Echt een van de betere griekse restaurants.
G S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Weinig ruimte en veel tafeltjes geplaatst! Verder heerlijk gegeten...