Delphi

Meer informatie over restaurant Delphi

6,6
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
afknapper, stel jezelf voor midden op een kruispunt waar al het verkeer op je afkomt, en in Delphi zetten ze je dan aan een tafeltje.
echt op je gemak eet je dan niet, we hadden iets moeten zeggen volgens de kelner, nee daar zet je geen tafeltje weg zo kan je het ook zien.
eten zelf ging wel, niet echt super, en dan helpt het decor ook niet.
eens maar nooit meer.
Enricoboz .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het concept bij Delphi is enigszins aangepast. Overvallen borden met vlees en friet behoren tot de verleden tijd. De hoeveelheden zijn prima gedoseerd. Het eten is ook kijkende naar de prijs van een behoorlijke kwaliteit. De bediening is attent en vriendelijk. De opgediende gerechten waren van een goede kwaliteit. Prima Grieks restaurant.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Gisterenavond bij Delphi gegeten, vlees niet doorgebakken, gyros leek op doner, veel te hard door gebakken, saladebar stelde niets voor, weinig keus, geen bakjes voor sausjes, moesten we maar op een bordje doen, groente op mijn bord, ik kwam er met mijn mes niet door, verschrikkelijk, zonde van mijn geld, Delphi nooit meer!!!!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Vanavond met twee zakenrelaties gegeten bij Delphi. Vooraf kozen we voor Pikilia, een combi van Griekse gerechten. Negen voortreffelijke gerechtjes die we met z'n drieën deelden. Hierna kozen twee voor de mixed grill en een voor de Lefkogorischotel. Vlees was prima op smaak, maar het was voor ons allemaal te veel..hier zou Delphi voor zichzelf winst kunnen maken door portionering aan te passen. Hebben nu zelfs de patat onaangeroerd moeten laten, zonde. Nog wel keuze gemaakt van saladebar...heerlijke olijven en tzatziki. Zaten buiten, maar dit is wel een tochthoek op het gezellige plein. Aanrader.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Delphi is een aanrader, het eten en de service zijn goed! voor zowel een groep als een diner voor twee is mogelijk(spreek uit ervaring). de ligging van dit restaurant ligt centraal op de Grote Markt van Bergen op Zoom dus wil je heerlijk grieks eten op een gezellige plek ga dan zeker naar Delphi!!!
Zeker een aanrader is de Bifteki Royale!!!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
2 x in 3 dagen bij Delphi gegeten. Het eten is er heerlijk, de bediening prima en de prijs / kwaliteit is dik in orde. Wat ik persoonlijk een heel leuk aspect van Delphi vind is dat je altijd gratis gebruik mag maken van de saladebar. Wij vonden de kalamata olijven heerlijk! Verder hebben we genoten van de Griekse salade, de spinazie/feta pasteitjes en de vegetarische schotel. Delphi loopt prima en is echt een aanrader.
GauchoNL .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Deze week diverse gasten uit Kenya op bezoek. Lux uit eten gaan is aan deze mensen niet besteedt, daar zij meer liefhebbers zijn van grote porties goed gegrild vlees en vis. Deze keer kiezen we voor Grieks restaurant Delphi op de markt. Ik zelf ben geen grote liefhebber ben van Grieks eten in Nederland, daar de meeste Griekse restaurants gemakshalve kiezen voor voorbereidt voedsel (vooral voor de voorgerechtjes) en wordt er weinig meer echt vers in eigen keuken klaar gemaakt.

We zijn er pas om kwart over acht en voor een maandagavond zit de zaak redelijk vol. Genoeg bediening aanwezig en zonder moeilijk te doen kiezen we als voorgerecht voor de uitgebreide Pikilia mix warm/koud/vis. En als hoofdgerecht een mix van vlees en vis schotel.
We zijn met 7 personen en het tafeltje is wat klein om alle voorgerechten weg te zetten. De variatie van gerechtjes is groot en allemaal even smakelijk. Duidelijk dat de meeste van de koude en warme gerechtjes hier nog wel in eigen keuken gemaakt worden.

De schotels vis en vlees zijn rijkelijk voorzien en met name het vlees is van heel goede kwaliteit. Als extraatje krijgen van de chef nog 3 grote biefstukken apart geserveerd, wellicht heeft hij in de gaten dat onze Keniaanse gasten grote vleeseters zijn.

Alles heel smakelijk en van goede kwaliteit, maar zoals gewoonlijk te veel vlees en vis, dus we vragen om een 'doggy bag' , zodat de rest meegenomen kan worden voor de lunch op kantoor.
We sluiten af met verse baklava en Griekse yoghurt met honing en walnoten.

Kortom een goed adres met vlotte en attente bediening en goed eten.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Delphi is al jaren ons/mijn favoriete restaurant vanwege de enorme keus aan vlees- en
zeer goede visgerechten. Jammer dat je als vaste klant niet meer herkend wordt door het
zeer wisselend personeel in de bediening. Vroeger Ralph, Rob, Ilias en Dimitrios!!! Nogmaals
het eten is perfect . Leo
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Heerlijk gegeten. Dit restaurant staat bekend om de uitstekende bereiding van het vlees. De saladebar kan beter. De keuze is beperkt, terwijl appelmoes en mayonaise uit de toon vallen. Waarom serveren Griekse restaurants toch altijd friet. Alsof de Griekse keuken niet genoeg is.
W S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Tussen kerst en nieuwjaar daar met een groep van acht een bezoek gebracht. Je verwacht deze dagen minder drukte na de kerst. Maar toch gezellig druk. Bij binnenkomst een vriendelijke ontvangst. Voor ons een mooie ronde tafel. Perfect. Eerste drankje en welkomst ouzo kwamen al snel op tafel. Rustig een keuze kunnen maken van de uitgebreide menukaart. Heerlijke voorgerechten opgemaakt op mooie ruime borden. Smullen met heerlijk vers gebakken stokbrood met kruidenboter. Daarna een ruim gevarieerde grill schotel van vlees en vis en ook een heerlijke lamsbout en scampies met pasta met daarbij heerlijke tomatensaus met basilicum en kruiden, dit allemaal geserveerd met frites en rijst en daarbij kun je eventueel gebruikmaken van de saladebar. Heerlijke bijpassende voortreffelijke wijn die niet perse per fles maar ook per glas kon worden besteld. Voor de hongerige onder ons nog een lekker dessert. Goede kwaliteit met verse producten en detail voor opmaak van de borden. Het oog wilt ook wat. Correcte, vriendelijke en vlotte bediening, niets was teveel gevraagd die avond. Mooie en goede prijs kwaliteitverhouding. Dat alles in een sfeervol met warme kleuren ingericht Grieks restaurant. Zeker een aanrader.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Deze zondagavond zat alles stampvol, maar de gerechten kwamen in een normaal tempo en met een lach op tafel. Heerlijke vissoep, verrukkelijke pikilia. Genoten! en een prima pkv. Om vaker naar toe te gaan
Afcabo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Heerlijk tafelen in een gezellige sfeer en een menukaart die een keuze maken niet eenvoudig maakt als je van authentieke Griekse gerechten houdt. Prijs en kwaliteit verhouding is zeer goed en een zeer vriendelijke bediening die je wensen respecteert als je een verandering in een bepaalde schotel wilt kortom een Griek die mijns inzien een van de betere is in West-Brabant.
Joost N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Je wordt als je binnenkomt meteen vriendelijk begroet door het personeel en je krijgt een heerlijk glaasje ouzo. De kaart is erg veelzijdig en je hoeft niet lang te wachten. Het eten is heerlijk en ruim voldoende. Ook erg leuk dat er Grieken in de bediening werken. Kortom: dikke aanrader!
Amanda77 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Lekker eten met nette medewerkers die geregeld bij je aan tafel komen om te vragen of het lekker is en of alles naar wens is.
Prijs technisch is het echt een meevaller.
We hadden een heerlijke mix grill voor 2 personen en dat was echt voldoende.
Daarnaast kon je het vrijblijvend aanvullen met de saladebar die vers en hygienisch eruit zag.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
De zaak is groter dan de buitenkant doet vermoeden. Zodra je binnenkomt is de saladebar het eerste wat je ziet. De inrichting is gezellig donker met nisjes en trappetjes. De bediening is erg vriendelijk en doet niet moeilijk over kleine aanpassingen in menu's of schotels.
De saladebar is vrij standaard maar voldoet aan alle eisen. Grappig is het dat de tzatziki die je normaal gesproken standaard op je bord (hoofdgerecht) krijgt, onderdeel uitmaakt van het saladebuffet. Als je net als ik een liefhebber ben van een flinke dot tzatziki bij mijn vlees, zul je op je kleine saladebordje al plaats moeten maken voor de tzatziki. De souzouki is lekker gekruid en goed gegrild, de gyros was wat aan de harde kant.
Maar al met al is Delphi een zeer acceptabel Grieks restaurant met waar ik zonder bedenkingen gewoon terug zal komen als ik trek heb in veel vlees.
Eten1744 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Goeie Griek echt lekker eten! Decor is erg netjes en het personeel is vriendelijk. Prijzen zijn goed en de griek hoort bij de betere grieken in Nederland.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2013
Delphi is een uitstekende Griek waar je buiten de typische Griekse gerechten ook heerlijke vele visgrechten kan eten. O.a op de plaat gebakken Dorade ,Zwaardvis, Garnalen en Kabeljauw. De Zeetong wordt in de roomboter gebakken. De keuze en prijs/kwaliteit visgerchten is heel goed t.o.v. andere restautants in BoZ. Al met al een aanrader ook gezien het tempo waarin je wilt dineren. Dit valt allemaal te regelen.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2012
Delphi is een goede Griek op de Grote Markt in Bergen op Zoom. Het eten was prima bereidt en smaakte goed. Leuk is dat je de saladebar kosteloos mag gebruiken. Jammer is dat er geen keuze kan worden gemaakt tussen patat en aardappeltjes bij de schotels (enkel patat kregen wij nu). De bediening vonden wij vriendelijk en snel.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Wij komen hier nu al jaren geregeld, service is uitermate goed en vriendelijk. Het eten is prima voor een redelijke prijs. Erg druk in het weekend (reserveren) vooral zaterdag erg druk. Wie niet in de drukte (weekend) wil zitten, is het beter rond tussen 17:00 / 18:00 uur te komen. Door de weeks is het zeker goed toeven bij Delphi.
Joost Oomen .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2012
We hebben hier al enkele keren gegeten omdat de kwaliteit constant goed is en de bediening erg vriendelijk. Grieks eten zoals je mag verwachten. Standaard, dat wel, maar goed gekruid, goed warm en knapperig. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.