Delphi

Grote Markt 25 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Authentieke Griekse gerechten en drankjes kun je hier in overvloed bestellen. Veel smaak, altijd vers en veelzijdige wijnen om uit te kiezen. Een restaurant waar je de zon proeft in alle gerechten. Het restaurant telt twee verdiepingen en heeft een gezellige, kroegachtige sfeer. Een plek waar je je meteen thuis voelt. Een kaart met héél veel gerechten; bekende en wat minder bekende maar allemaal klaar gemaakt met de beste ingrediënten. Kom je proberen?

Meer informatie over restaurant Delphi

Dagelijks 16.00 - 23.00 uur

j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
mandyvandenbergh .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Delphi is de beste Griek van BoZ! Goede service, bediening en natuurlijk het eten. Daarnaast hebben ze ook een lekker saladebuffet. Als je reserveer hoef je maar zelden op een tafeltje te wachten. En wil je lang tafelen dan bestel je eerst het voorgerecht en later je hoofdgerecht. Je krijgt altijd een Ouzo vooraf en bij de rekening een drankje vh huis, top! Echt een avondje genieten hier, aanrader!
mjcapostma .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gezien het bedrag ad @29,50 is het aanbod karig (words enigszins gecompenserrd doordat 1maaltijd gratis is).
Derhalve bij normal be Zoek te during.
stolwijk_peter .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goed restaurant met voldoende keus. Zijn goede afspraken te maken omtrent snelheid eten. Goede sfeer en gezellig personeel.
Lene S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben keurig gegeten met 6 mannen van het werk.
De bediening was gewoon leuk.
En als er een vraag was werdt dat ook gelijk gedaan dus perfect????
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Redelijk eten,indruk dat dit voorheen,vroeger beter was,met AH menu,4 personen.
Zeer tot zeer lange wachttijd,ook voorheen,vroeger beter.
Zeer vriendelijke ober,serverster.
Drankje van het huis,en bij de rekening nogmaals koffie en drankje van het huis.
Uitzondering denk,te weinig personeel in de keuken en in de zaak.
F S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was goed ,alleen kwam er een ober met de rekening waar we niet om gevraagd hadden en wilde ook onze glazen al meenemen terwijl die nog halfvol waren. Bij het afrekenen gaf hij ook nog 5 euro te weinig terug dat waren wel wat min puntjes.
Nancy T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Het blijft helaas een vreetschuur. Je krijgt alle 3 de gangen veelste snel op elkaar. Om 6 uur zijn wel gaan zitten en om 8 uur waren we alweer weg. Wij hebben alleen ons voorgerecht helemaal op, de rest niet omdat het echt te snel was.
Nico F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede kwaliteit. Nette, vriendelijke bediening en ongedwongen sfeer in een gezellig restaurant. Kortom: een aanrader.
Rianne R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij komen hier al 27 jaar en hopen nog langer van het lekkere eten en hun gastvrijheid te genieten! Leuk dat ze nu ook met de AH-actie meedoen...
essenstam .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gisteren prima gegeten bij Delphi. Eten goed en bediening goed.
Nog wel een opmerking: de mixed grill was enorm en veel te veel voor een gemiddelde eter. Voor de grote eter is dit natuurlijk een buitenkansje.
Niets van gemerkt dat wij ahbonnen hadden. Zelfs kregen wij een gratis drankje vooraf en eentje achteraf.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, je gaat zonder honger naar buiten.
Rina D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel,dit restaurant krijgt van mij een 10
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Twee opeen volgende dagen gegeten bij restaurant Delphi, kom hier veen aantal keren per jaar en ben altijd weer tevreden. Vriendelijke bediening, prima eten voor een goede prijs. Echt een aanrader.
j.w.m.reijnders .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het eten was perfect van smaak. Je gaat daar zeker ook niet met honger van tafel, het toetje kon er echt niet meer bij. Een aanrader.
Piet Van B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Volgens afspraak een tafeltje vrij ondanks grote drukte. Kunnen rustig kiezen tussen gerechten. Vriendelijke bediening en perfect bereidde gerechten. Zijn er al vaker geweest en steeds tot tevredenheid.
Tonny K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Is lang geleden , dat wij zo lekker hebben gegeten bij een Griekse restaurant. Komen zeker nog een keer terug ????Ingeborg en Tonny
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Weer super lekker gegeten .
Voor herhaling vatbaar.
rmginfra1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Onverwachts op zaterdag om 17.00 binnengelopen en binnen een uur was het restaurant vol ! Prettige bediening en het hoofdmenu voor 2 personen was overweldigend lekker. Hier komen we zeker nog eens met vrienden terug
johan B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Delphi op zaterdag 6-5-2017 Ondanks de drukte werden we snel geholpen en naar tafel begeleid. Vooraf had ik de scampi's in tomatensaus en mijn vrouw de feta saganaki. Als hoofdgerecht de mixed grill en de vegetarische pikili. Het was zo lekker dat het toetje niet meer paste. Nog wel een lekker kopje koffie met een borreltje genomen. De bediening was erg aardig en attent. We hebben genoten van een gezellige avond! Wij komen graag terug.