Delphi

Meer informatie over restaurant Delphi

Duur
Alexander Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Delphi ziet er van buiten gezellig uit dus we kozen om bij hier naar binnen te gaan.

Eenmaal aan onze tafel zagen we dat het erg vies was. De tafel was nog niet echt schoon en overal zat stof. Ook op de bar en op het doek aan het plafond zaten allemaal vlekken en het leken wel muizen keutels.
Wij vonden het erg slecht en niet lekker van smaak. We hebben vaker veel lekkerder grieks gegeten. Voor ons niet nog een keer.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Goede griek, bestaat al jaren. Lekkere combinatie mogelijk van moussaka en vlees gerechten.
Er was een kleine fout gemaakt bij de rekening, werd keurig in orde gemaakt met excuses.
Prima restaurant
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Eten was weer goed in Delphi. Een mooie centrale plek bij het centraal station waar je ook gezellig buiten zit. Als je van echt Grieks eten en ruime porties houdt , vind je hier wat je zoekt.
Emiel G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Je wordt vriendelijk welkom geheten door het zeer vriendelijke personeel van dit restaurant. Het restaurant is typisch Grieks ingericht en hierdoor lekker sfeervol. Echter waren er wat slordigheden: gaten in het tafelkleed e.d.. Het eten, in ons geval de artemisschotel, was meer dan genoeg. De ossenhaas was voortreffelijk de gyros was echter naar mijn mening iets te gekruid.
Manushara .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Samen met man, zus en zwager heerlijk gesmuld. We hadden drie artemesschotels en een lamsschotel. Het vlees was heerlijk mals en overvloedig. De erbij geserveerde groente en frites hebben we nauwelijks geproefd omdat de schotels op zich al meer als voldoende waren. Lekker buiten op het terras werden we vriendelijk en gastvrij bediend. Prijs kwaliteit verhouding een negen. Zeker een aanrader voor iedereen die lekker Grieks wil eten.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wij kwamen met 6 personen al om 16.00 uur binnen om te dineren dus het was er nog heel erg rustig. De inrichting is keurig en verzorgd maar een beetje fantasieloos. De baas zelf is een zeer aardige en gastvrije Griek die zorgt dat je je welkom voelt. De meisjes van de bediening nog een beetje onervaren maar erg aardig. We hebben met 6 personen verschillende schotels besteld. De vegetarische mousaka was erg lekker, de lamskoteletten waren heerlijk en de andere vleesschotels waren ook meer dan prima. De porties zijn groot. Toen wij weggingen begon de zaak al aardig vol te lopen met gasten.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Op zaterdagavond om 19.00 uur (zonder reservering) nog het laatste vrije tafeltje bemachtigd.
Lekker gegeten. De schotel met gemengde voorgerechten is een aanrader. De Xanthischotel en de Moussaka zijn ons ook goed bevallen. Alleen jammer dat de witte koolsalade op was.
Vriendelijke bediening, modern interieur. In het weekend kun je beter tevoren reserveren.
JM1982 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Onlangs hier gegeten. We troffen een gezellig ogende Griek, waar het eten prima smaakte en (zeker ook niet onbelangrijk) de bediening er zeer goed in slaagde om je een welkom gevoel te geven. De vaart zat er goed in, en niet dusdanig dat je geen tijd krijgt om fatsoenlijk je bordje leeg te eten. Waar we nog dachten dat een bepaalde opmerking wellicht veel moeite zou veroorzaken, bleek dat geen enkel probleem te zijn: de scampi's kunnen dus gewoon op verzoek gepeld worden. Een bijzondere pluim gaat naar de baklava, die alle verwachtingen overtrof, en het andere nagerecht (ijs) opgediend krijgen in een volledig eetbaar bakje van bladerdeeg verdient ook een speciale vermelding. Onder aan de streep zijn de prijs en de kwaliteit hier zeer goed in balans. Al met al bezorgde Delphi ons dus een uitstekende ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.
Guusie .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
We zijn beter gewend als het om Grieks eten gaat. Groenten druipen in het vet, de frites hebben zwarte spikkels (te oud vet?). De koolsalade was niet vers, het varkensvlees was te rood, de kruiden ontbraken, knoflooksaus was pure mayonaise met knoflook. Echt jammer.. Management doe iets !!!
Serpent .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Gisteravond met me vrouw wezen eten,wat als eerste opviel was een mooie schone zaak,warme uitstraling,warm welkom ! Mijn vrouw bestellende vis zalm en ik een vlees schotel,super lekker beide gerechten helemaal top mooi opgemaakt,zeer goed het oog wil ook wat. De bedienging was een zeer vriendelijke Griek,heel gezellig we gaan zeker terug komen met de kinderen,niets anders dan lof !
Groet Fam. Van Dick

Roetert .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Goed om te ervaren dat de eigenaar een 5 sterrenkok heeft aangenomen, die de sterren van de hemel kookt! Geweldig lekker gegeten, lekkere gerechtjes met een Griekse touche!
In een vertrouwd Griekse omgeving genieten van de "nieuwe" Griekse keuken!
Kortom: een aanrader en een aanwinst voor Arnehm!
Mick K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Wij zijn een jaar eerder wezen eten hier, en waren zeer teleurgesteld. Nu op uitnodiging van familie weer, en er bleek niets veranderd.

Bij het serveren van onze gerechten bleek dat één gerecht (van de vier...) vergeten was. Het was zeker niet schreeuwend druk in de zaak. Als goedmakertje kreeg ik een bord giros aangeboden. Vriendelijk afgeslagen. Ook moesten wij vragen om de salade die bij ons gerecht geserveerd zou worden. Daarnaast kon de bediening ons niets vertellen over de 'typisch Griekse wijn'.

Mijn echtgenote vroeg een alcoholvrij biertje en was blij met de Warsteiner. Het volgende alcoholvrije biertje was van een ander merk, want 'de Warsteiner is op, maar deze is eigenlijk beter'. Wonderlijk.

Een gegeven dat mij echt verbaasd heeft was de garnituur/ bordvulling van een halve opgesneden rode uit bij het hoofdgerecht (?) en wat stukken banaan (...), kiwi en ananas, beiden met de schil er nog om. Geen fraai idee.

De prijzen die worden gevraagd zijn niet in verhouding tot de kwaliteit. Al met al alles behalve een aanrader, hier komen wij niet terug.
Yann R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Ga vooral voor de heerlijke inktvis. Lekker vers en met een lekker, niet te dik, knapperig korstje. Ach voor de huiswijn moet je niet komen, maar de vleesschotel is lekker en de bijgerechten zijn overdadig. Kortom een aardige griek met goede verse producten die goed gekruid zijn. Jammer dat het vragen naar de rekening nogal wat moeite kost. Maar dat is bijna gewoon hier in Nederland.
14Marcel .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Eerste keer dat ik hier kwam was het eten prima, inmiddels ben ik minder enthausiast.
De porties zijn kleiner geworden, wat positief is. De oude porties was echt vreetschuur formaat.
Naast kleinere porties is het vetgehalte van het vlees toegenomen. Daar zit het probleem.

Verder kun je hier nog steeds goed eten voor een redelijke prijs.
Verwacht geen hemels diner, maar gewoon goed Grieks eten