Delphi

Havenstraat 6 4531 EK Terneuzen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delphi

7,1

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Zeeuwse P.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Altijd goed geweest maar sinds de verhuizing een stuk achteruit gegaan. Rommelig en luidruchtig. Oude situatie was gezellig, dit is niks voor ons... jammer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Als vaste gast komen we dus regelmatig hier eten. Ook als familie van elders in het land komt, nemen we ze graag mee. We zijn een tijdje niet geweest toen ons kindje geboren is, maar de 1e keer daarna werd gevraagd hoe het ging en klonk hier oprechte interesse in door. Over kleine kinderen wordt totaal niet moeilijk gedaan en zijn altijd welkom. Nu is ons zoontje erg makkelijk in de omgang en kan hij dus overal mee naar toe. Dit doen we dan ook regelmatig maar we hoeven ons hier ook niet bezwaard te voelen om hem mee te nemen. Het personeel is vriendelijk, ook naar hem toe. Nu ze verhuisd zijn naar het nieuwe pand zit het elke zaterdag vol, maar dat is te begrijpen! Goede kwaliteit schotels, ruime keuze in gerechten en desserts, vriendelijk personeel voor een goede prijs. Ik heb nog nooit lekkerdere moussaka en baklava gegeten dan hier geserveerd worden. aanpassingen in de schotels zijn ook geen probleem. Liefst zouden we elke week komen..
Francisca W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren voor het eerst gegeten op de nieuwe locatie aan de markt, moet gezegd wat een prachtig restaurant is dat geworden! Erg sfeervol. Het eten is nog steeds van uitstekende kwaliteit maar ik was toch wat telleurgesteld dat de schotel voor 4 personen wat minder vlees bevatte dan ik gewend ben bij Delphi, als we met 4 grote eters waren geweest was het echt te weinig..... Ga er vanuit dat dit wel weer veranderd. Verder is en blijft het een aanrader en kom ik er al jaren en zal ik er ook blijven komen.
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Recentelijk met 5 personen bij dit restaurant gegeten. We hebben een voor- hoofd- en nagerecht besteld.

De bediening was vriendelijk en snel en de porties van de verschillende gangen waren zeer ruim.

Als voorgerechten hebben we verschillende authentieke Griekse hapjes besteld en als hoofdgerecht de Fileto Arni (lamsvlees). De keftedes (gehaktballetjes) waren aan de droge kant, maar dit werd gecamoufleerd door de tomatensaus. De Fileto Arni was goed gekruid en de portie s waren met 4 stuks vlees per bord zeer ruim.

Concluderend heeft dit restaurant een goede prijs-kwaliteit verhouding en gerechten worden snel opgediend.

annievdriel .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We eten altijd met plezier bij Delphi. Heerlijke gerechten. Keuze genoeg! We eten vaak de Teoschotel. 5 verschillende soorten gegrilld vlees. Heerlijk!
Maj1 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gegeten bij "De Griek" in Terneuzen. Eigenlijk weet ik niet waar te beginnen. Wij komen er al sinds het begin. Het is nog nooit tegen gevallen. De gerechten worden met goede ingrediënten bereid. Altijd vers. Wanneer je iets wilt aanpassen bijvoorbeeld wat geraspte kaas over je moussaka.Dan doen ze dat. Dimitrischotel; Je eet geen varkensvlees,dan maar twee stukjes kipfilet,ipv eèn.Geen probleem. Aanrader; Pikilia gia. Weet je niet wat te kiezen? Bij dit voorgerecht maak je kennis met een aantal mezes(hapjes) Bij je volgende bezoek kun je dan een van deze gerechtjes uit kiezen als èèn groot voorgerecht. Of je kunt weer gewoon genieten van deze heerlijke diversen schotel! Gewoon uit proberen.Alles is even lekker. Als dessert; voor mij: standaard de Galaktobouriko. Kan niets aan tippen. Heerlijke "pudding/taart" van griesmeel.(Terwijl ik geen normale griesmeelpudding lust. bah)De rest van mijn gezin en familie hebben de hele dessertkaart al afgewerkt. Het enige dat zij niet lekker vinden is de Baklavas. Maar voor mijn vriendin is dit weer het enige gerecht waar zij voor kiest. Dus.... Op naar Delphi.Kan niet wachten tot de Kerst ;-)) Smakelijk!