Delphi

Handelsstraat 46 9501 EW Stadskanaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delphi

Esther000 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Telefonisch gereserveerd, dit ging al niet erg goed. Heel ongeorganiseerd. Toen we aankwamen werden we niet vriendelijk begroet, en wisten ze ook niks van onze reservering af. Een tafel toegewezen gekregen, niet erg duidelijk waar we plaats mochten nemen, misschien handiger geweest als ze meeliepen. Daarna kwam een zeer vriendelijke serveester onze bestelling opnemen, hier ook echt de complimenten voor. Verder heerlijk gegeten en ook genoeg kunnen eten. Naast ons ging een tafel weg, werd de tafel afgeruimd, maar niet schoongemaakt. Toen er andere mensen kwamen zitten, nog steeds niet schoongemaakt.. Ook de vrouw die niet zeer goed nederlands sprak mag overzichtelijker zijn. Zit nog veel verbetering in, ook kwa pouleren van het bestek en glazen, maar al met al lekker gegeten.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Met vier personen bij Delphi gegeten. Het was er die avond behoorlijk druk. Toch was de bediening tamelijk vlot. Samen met een tafelgenoot gekozen voor de tweepersoons visschotel. Geen spijt van gehad. Een rijke variatie aan vissoorten bood voor elk van ons voldoende keus. Een beetje water om je vingers te wassen na het eten van de grote garnalen was wel handig geweest, maar dat was dan ook het enige minpuntje.
Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Met een kleingezelschap gegeten in de Grieks Restaurant in het 'oude' centrum van Stadskanaal, dichtbij de entree naar stoomlocomotiefstation de Star aan het kanaal in Noord. Het restaurant is compact en daardoor gezellig. Druk bezocht. Het ontvangst start met een aangeboden Ouzo. Ik heb een visgerecht genuttigd: lekker, maar ook niet echt speciaal. Opvallend is hun prijsbeleid. Ik raad je aan om een bon van twintig euro te kopen hiermee krijg je direct maar liefst 50% korting tot een max. van 50 euro op je rekening. Daartegenover staat dat de bijgeleverde patatjes en aardappeltjes flink bijbetaald moeten worden. De baklava was zoals die moet zijn: zoet! De service kon de drukte nauwelijks bijbenen: mesgerei werd later aangeleverd, bij het ijs geen lepeltje...Maar wel aardig.