Delphi

Meer informatie over restaurant Delphi

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:30

Sas01 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Beste Griekse restaurant in Den Bosch. Eten niet vet en niet zout maar perfect gegrild en gekruid. Ruime keuze uit saladebar. Grote porties, vriendelijk personeel en ook nog gratis parkeren voor de deur. Aanrader voor iedereen!
Jolijn W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Decor is heerlijk ouderwets maar oooh wat is het eten lekker. Niet te zout, niet te veel peper, heerlijk gegrild en tzasiki en feta in overvloed. Elke keer weer een traktatie.
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Eerste kennismaking met Delphi, goed bevallen, ruime porties. 2 x de Vicky schotel met ossenhaas, varkenshaas, lamscotelet, gyros en kipfilet, opgediend met rijst en tzatziki. Rauwkost zelf te kiezen in de saladebar. Als tip voor de keuken, maak gebruik van goed voorverwarmde borden dan blijft het vlees langer warm voor de gasten en eerlijk gezegd was de kipfilet droog. Verder een aangename omgeving om te vertoeven, de bediening mag iets attenter zijn.
Kaatje_85 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Vorig weekend lekker weer naar Delphi gegaan, ons favoriete restaurant! We hadden een 2 persoons schotel en die was heerlijk. Het vlees was heerlijk gekruid en lekker mals, de hoeveelheid was precies goed. Het personeel is supervriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Na het eten nog een tijd zitten natafelen met heerlijke likeurtjes, onze avond was supergezellig!
Mar1981 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Dit is nou echt een top restaurant!! Erg gezellig, het eten is echt heerlijk, bediening zeer vriendelijk. Wij gaan graag nog heel vaak terug. 100% aan te raden voor een knus diner voor 2, of gezellig met een groep.
DerrickK .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Dit mag je toch wel het beste Griekse restaurant van Den Bosch noemen. Sfeer is goed, bediening vlot en attent maar waar het uiteindelijk om gaat is natuurlijk het eten. Alles is vers, smaakt goed en porties ruim voldoende. Wij komen graag nog eens terug!
Ilske09 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Nog echt een stukje griekenland in Den Bosch. Geen standaard kaart met de welbekende souvlaki en gyros maar echte griekse gerechten en een enorme keuze. Eten is veel en erg lekker, alleen had de tonijn bij de visschotel uets minder lang gemogen dat was wel jammer. Je kunt gebruik maken van de saladebar en dit geeft je toch net iets meer mogelijkheden dan de standaard koolsalade.
Bediening en personeel is erg vriendelijk en hoewel het restaurant niet in de binnenstad zit zat het voor een maandagavond vrij vol.
zeker voor herhaling!
VanBuuren3 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Een leuk avondje uit werd alleen maar beter gemaakt met een etentje bij restaurant Delphi in Den Bosch. Ondanks dat we wat langer dan gebruikelijk op ons eten moesten wachten, was het eten erg goed. Ik ben begonnen met balderdeeg en feta waar ik altijd een grote fan van ben, gevolgd met een traditionele stifado. Een rode wijn erbij maakte het af. De bediening was erg attent maar niet altijd even oplettend. Verder heeft het restaurant een leuke uitstraling en zal ik er vast nog een keer terug komen.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Super gezellig restaurant, eten was lekker, ik had visschotel en mijn partner had lamsvlees besteld. De kok heeft zijn best gedaan, heel lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Bediening was top. Zeer goede sfeer. Ik zou dit restaurant zeker verder aanbevelen.
Gewoon toppie.

Kaatje_85 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Zoals altijd stelt Delphi niet teleur. Ze hebben een nieuwe ober, wij moesten erg met hem lachen. Het gyrospannetje was wederom overheerlijk en ook de andere gerechten smaken prima. Personeel kent je als je er al een paar keer bent geweest en dat merk je ook (op een zeer positieve manier). Dit is een heerlijk gezellig restaurant waar wij nog vele malen hopen te komen.
Arina V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Gegeten met vriendinnen. Er wordt vet gekookt. De verfijning is ver te zoeken. De Griekse keuken is veel puurder dan de wijze waarop hier wordt gekookt. Wel betaalbaar en mooi opgemaakt. Sfeer is echt toeristisch Grieks. Ober maakte een flauwe grap waardoor één van ons enorm schrok. Zeer ongepast. Dit werd goedgemaakt met een grand dessert voor ons allen. Was wel weer leuk. Een keer maar nooit weer. Ik begrijp de goede recensies niet.
Proefbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Met een groep van 19 personen bij Delphi gaan eten.
Reservering was duidelijk.
Vooraf geprobeerd al wat te regelen qua eten , maar dit zou in de zaak wel goed komen.
Bij binnenkomst in de zaak in 2 minuten menu geregeld.
Ouzo als binnenkomer
Diverse warme en koude voorgerechtjes met feta uit de oven.
Mixed grill , moussaka , stoofpotjes , lamsbout uit de oven als hoofdgerecht, alle toppers die ik op Internet gezien had.
Lekkere griekse rijst en frietjes erbij. Gyros heerlijk knapperig.
Het eten werd mooi gelijk voor de hele groep gebracht , het was heerlijk en het hoofdgerecht ook veel te veel.
Door alle overvloed niet eens bij salade bar geweest.
Slechts 1 persoon nam ijs na, ook dit zag er groots uit met vuurwerk.
Nog gezellig nagetafeld met Metaxa en andere likeurtjes en water
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding
Verwacht hier geen luxe stoelen of grote zitruimtes
Het was vrij warm , dus we moesten veel drinken,
en degene die achter de lange tafel zaten , konden vrijwel niet weg naar salade buffet
Verder was het een gezellig stukje Griekenland in Nederland , met vriendelijke goede bediening
PMartens M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Met de familie gegeten, groep van 19 personen, goed gegeten en gedronken voor een prima prijs.
Goede sfeer en prettige bediening.
Eerder al eens geweest en toen was het ook erg goed.
Restaurant bevind zich net buiten het centrum dus parkeren voor de deur en gratis.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Bij toeval hier terecht gekomen, en wat een super restaurant.
Een heerlijke mixgrill en een geweldige stoofpot besteld.
Ruime porties....gelukkig!
Sfeer restaurant is gezellig, warm interieur en bediening is vriendelijk en klantgericht.
We gaan hier met familie nog eens terug, en hopen dat het dan nog net zo geweldig eten is als afgelopen week.
Delphi is recht een Iens topper 2014
Houtjetouwtje .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Prima eten, eigenlijk wat je bij een Grieks restaurant verwacht. Leuke bediening, snel geholpen. Grote porties zoals ook altijd bij een Griek. Een gezellig restaurant!
Eleonorah .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2013
Vanavond opnieuw heerlijk gegeten bij Delphi. Bij binnenkomst omarmd de zaak je wat betreft de knusse, ontspannen sfeer, de vriendelijke bediening en griekse muziek. We eten vaker grieks maar de kwaliteit en de grote keuze aan traditionele griekse gerechten (waaronder heerlijke stoofpotjes, feta uit de oven,.. )in dit restaurant is bovengemiddeld goed. Ook voor onze kinderen (2, 5 en 8 jaar) is er voldoende keuze. kortom: aanrader!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Toen we aankwamen zat het bomvol, wat natuurlijk al een goed teken is. Er werd hier en daar wat verschoven en zo konden we nog zitten. Naderhand kwam een ruimere tafel vrij en werd netjes alles omgezet. Het eten is erg lekker, vers, goed gekruid en ruim voldoende hoeveelheid. Bediening is erg vriendelijk en enthousiast. We kregen de indruk dat veel gasten zeer regelmatig er komen, wat een bijna familiaire indruk gaf. Ik kom hier graag terug !
Mariekeveenendael .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Ons favoriete restaurantje! heerlijk, niet duur en vriendelijke bediening.
Poli kala!! De mix grill is onze favoriet maar alle andere gerchtjes van de kaart zijn allemaal top!
Rickwielens .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteits verhouding, gezellig en super vriendelijke service. Hoofdgerecht lamsbout uit de oven is onder de 18 euro en is perfect klaargemaakt. Aanrader, we komen zeker terug.
Arneos .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Stabiel goed. Dat kan je niet van heel veel restaurants zeggen. Maar wel van Delphi. Inmiddels ben ik hier een aantal keren geweest en het blijft gewoon prima. De keuken zorgt ervoor dat gegrild vlees sappig blijft (en dat kom je vaak anders tegen) en de gyros is lekker knapperig. En wat heerlijk, ruim voldoende tsaziki. Mooie stoofpotjes ook. De bediening is attent en uiterst vriendelijk. Het prijsniveau is uitstekend. Logisch dat het hier druk is! Een tip: zorg voor feta bij het saladebuffet. Of serveer dat apart. Ik blijf graag terugkomen.