Delphi

Meer informatie over restaurant Delphi

5,8
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Wat een aanfluiting. Na precies 1 uur en 20 minuten wachten hadden we het gehad, terwijl de mensen rond ons die later binnen waren hun eten al voor de snuit hadden staan, was onze tafel nog leeg. We besloten te vertrekken en net op dat moment kwam de serveerster met de salade aan. We besloten het dan maar te proberen. De kommetjes met salade werden op de tafel gesmeten omdat mevrouw op haar tenen was getrapt, nee vriendelijkheid is hier geen gemeen goed bij de bediening. Het eten? Matig, ik heb beter geproefd. Slecht was het zeker niet, maar het anderhalf uur wachten niet waard.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Toch wel zeker 20 keer in dit restaurant wezen eten. Mede omdat we tevreden waren over het eten, en omdat dit op loopafstand is.
We liepen hier 's avonds langs, en bedachten dat het leuk was voor een grieks dessert te eten bij Delphi, maar dat is iets wat blijkbaar erg vreemd is.
De vrouw die bediende was erg kortaf nadat we kenbaar maakten alleen een dessert te willen eten, ook kregen we geen officiële rekening maar een bedrag op een bierviltje geschreven (?).

Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Op een woensdagavond gegeten in dit enorme restaurant, dat zo goed als leeg zat (weliswaar laagseizoen, maar toch). Bij Griekse restaurants ga ik vaak voor de geijkte mixgrills, maar ditmaal koos ik voor lam uit de oven met sperziebonen. Een salade complementeerde het geheel. Minpunt: de lam was ietwat aangebrand aan de overschaal. Pluspunt: malser lamsvlees heb ik zelden gezien. Viel letterlijk van het bot af, en zeer smaakvol. Alleen al hiervoor zou ik zo weer terug willen komen.
Guidomaas .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Na anderhalf uur wachten eindelijk de voor gerechten. Na wederom weer een ca 45 minuten wachten afgerekend zonder het hoofd gerecht gehad te hebben. Wat een slechte tent.
Tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
We hebben hier met 4 personen een hoofd schotel gegeten
Prima eten en ruim voldoende voor ons allemaal
Wij vonden de prijzen goed te doen t.o.v. wat wij in het Westen gewend zijn
Yellie .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
afgelopen zaterdag hier gegeten, en heel erg gelukkig het restaurant weer verlaten :) we zaten buiten dus wel veel last van het verkeersgeluid maar het eten maakte dat meer dan goed. grote porties, zeer goed vlees, geweldige smaken, alles hartstikke vers... bijgerechten (gebakken aardappels, grote witte bonen in tomatensaus) super lekker. Salades heel vers met komkommer, tomaat, sla enz en een lekkere dressing. Ik ben een kleine eten dus ik bestelde een bordje warme meze (11.00 euro) was echt heel erg lekker. Helaas wonen wij helemaal in Rotterdam anders kwamen we iedere week :)
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
we komen hier nu al meer dan 25 jaar en dat is niet voor niets want het eten is gewoon super.
het personeel is vriendelijk en de skordalia saus is een aanrader.
vooraf een heerlijke ouzo en de laatste jaren krijg je na afloop nog een heerlijk grieks likeurtje.
ik kom zeker terug.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Op terugreis na een dag Zuid-Limburg wilden we vroeg (we hadden nog een forse rit voor de boeg), snel en makkelijk eten.

We streken met een groep van zes neer in een nog bijna leeg restaurant. De menukaarten en drankjes waren snel geregeld, aangevuld met ouzo's (van matige kwaliteit) van het huis.

De menukaart bevatte alle geijkte Griekse (grill-)gerechten, en na bestelling duurde het niet lang voor we ons eten voor onze neus hadden. Stokbrood bij de voorgerechten in plaats van pitabrood, jammer.
De spanakopita en calamari-salade waren goed, de 'side salads' waren vers, maar nogal inspiratieloos.

De hoofdgerechten waren er net zo snel, en waren van redelijke kwaliteit: goed gegrilld vlees, maar opmaak en bijgerechten (friet, side salad) waren niet opmerkenswaardig. De retsina bij mijn hoofdgerecht was acceptabel, maar ook niet veel meer dan dat.

Gezien het vriendelijke prijskaartje (rond EUR 15 voor een hoofdgerecht) was de prijs-/kwaliteitsverhouding OK, maar het enigszins 'anonieme' eten is geen reden om snel weer terug te gaan...
Rob1961 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten. Absoluut een afknapper. Nadat de bestelling was opgenomen duurde het een uur voordat we te eten kregen. Personeel draaft wel rond, maar ongeïnteresseerd en zonder sturing. Op enig moment vroeg een meisje of we al dessert wilden hebben - Lieve meid, we hebben zelfs nog geen hoofdgerecht gekregen. Na een half uur een ober hierop aangesproken - Mijn collega komt zo bij u ! De collega kwam na 10 minuten melden dat ons tafeltje over 3 minuten aan de beurt was in de keuken. Afijn, 10 minuten later werden 2 salades geserveerd, 5 minuten later de schotel voor mijn vrouw en weer 10 minuten later mijn vegetarische schotel, die zich het beste laat omschrijven als kroos in tomatensaus. Er lagen wat slappe witte- en sperciebonen op het bord, naast een paar drijfnatte aardappels en wat rijst. Een beetje opgewarmd in de magnetron. Smakeloos en niet eten. Ik heb de hele handel terug gegeven. Een kopje koffie of drankje voor het lange wachten, zelfs een excuus daarvoor, was er niet bij.
Als je je geld verbrandt heb je er waarschijnlijk nog meer plezier van dan wanneer je het in dit restaurant uitgeeft.
Jolandafrijnts .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
afgelopen zaterdag er geweest. Het moest een gezellig familie-dineetje worden. Op het voorgerecht een half uur moeten wachten en op het hoofdgerecht meer dan 1 uur. Als het dan nog lekker was, het vlees was nog rauw. dit is niet de kwaliteit die je zou verwachten van dit restaurant. In het verleden was het altijd wel goed. Als ze zo doorgaan, gaan ze de verkeerde kant op. We hebben geen nagerecht besteld omdat het al veel te laat was.
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
De delphi speciaal spies blijft mijn favoriet. Heerlijke spies met meerdere vleessoorten.
Vooraf de sardientjes met skordalia saus gehad, tevens heerlijk.
Stokbrood en ouzo krijg je van het huis. Goede service.
Bediening is snel.
Bij het nuttigen van voorgerecht en hoofdgerecht wel gevraagd om er even tijd tussen te laten. Anders volgt het erg snel.