Delphi

Gravinnesteeg 2 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      spitiko baklava

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Delphi

Een Griek naar ons hart

Als een Grieks restaurant Hippocrates quote op zijn site dan weet je dat je goed zit. Al 35 jaar verwent restaurant Delphi in de Haarlemse Gravinnesteeg haar gasten met een mooie mediterraanse kaart. Blauw geruite kleedjes, goed gevulde glazen, een attente bediening en zo nu en dan live muziek op vrijdag: Delphi is een Griek naar ons hart.

Meer informatie over restaurant Delphi

Centrum Haarlem
  • : Kamp, Appelaar

Dagelijks 16.30 - 23.00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Marja G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het restaurant is niet met zijn tijd meegegaan.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Kapotte tafelkleden, onverzorgde tuin, niet schoon
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het is goed toeven in de mooie binnentuin. Relaxte sfeer!
Tonijnsteak was lekker, echter werd deze opgediend met een saus eroverheen. Dat vond ik jammer want bij een steak bepaal ik liever zelf of ik er een saus overheen wil :-)
Els D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekker in de mooie tuin gezeten. Goede bediening.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Twintig jaar geleden was ik al een regelmatige bezoeker van Delphi. Vooral in de zomer in de heerlijke tuin.
Nu komen we speciaal van uit Alkmaar voor de prima keuken, de attente bediening en de Griekse zomersfeer in de tuin.
Roxanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Je voelt je meteen thuis en de mensen van Delphi zijn ontzettend aardig. Een hele fijne avond gehad.
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het restaurant heeft een gezellige binnentuin met tafels. Perfect met dit mooie weer. De bediening was erg vriendelijk en we werden snel bediend. We hebben heerlijk gegeten.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk in de tuin gezeten. We hadden een gemengd voorgerecht en een gemengde vleesschotel. Het gemengde voorgerecht was echt een feestje. Het hoofdgerecht smaakte ook prima, maar was weinig verrassend: diverse vleessoorten op een schaal, rauwkost en rijst. De gyros op de bodem van de schaal was een beetje aangebrand. Bediening was perfect, sfeer was uitstekend.
Anna-Greet W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening. Buitentafels aan onderkant niet schoon, dus witte broek bleef niet wit
José G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Het eten was echt heel erg lekker en meer dan genoeg. Geen halve glaasjes wijn en de Ouzo on the house maakte alles compleet.
Lieuwe K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Dure Griek, voor de kwaliteit van het eten. Aanmerkelijk duurder dan in andere plaatsen. Weinig gevarieerde kaart
Marieke Y.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Erg aardig personeel en goed eten.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten smaakte prima, erg gezellig vonden we het niet.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke Griekse Tapas gegeten. Erg smaakvol allemaal en een leuke vriendelijke bediening.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De via Iens reservering beloofde korting van 20% korting bleek niet op te gaan, was een feestdag. Stond niet vermeld bij de reservering.
De bediening was traag maar het zat ook helemaal vol. Kwaliteit van eten is goed niet overdadig maar voldoende.
Het lange wachten op het hoofdmenu (zeker een uur en latere klanten gingen voor) werd goed gemaakt met een wijntje op rekening van het huis. Afgesloten met koffie en ouzo van het huis. Weten niet of we volgende keer wel weer gaan. Misschien maar iets anders proberen.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super goed eten, redelijke prijs en goed atmosfeer.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten. Fijn restaurant.
Toan N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hadden beetje last minute gereserveerd en dat kon gewoon, 1 ding er is zeker hele goeie services, de gastheer was super gezellig, vriendelijk, direct en lief! Er was 1 fout tijdens bij het serveren van ons gerecht we hadden een andere gerecht gekregen maar dit werd per direct hersteld door de gastheer en in de keuken! Het eten was heerlijk en de restaurant zag er verder schoon en verzorgd uit!
Je zag dat er alleen lokale mensen mensen zaten en deze weten dat er heerijke griekse eten wordt geserveerd
( ik zelf kom uit Alkmaar)
De restaurant zit in een zijsteeg en niet bij een grote plein, dus de echte locals weten ervan.
Bij het afrekenen kregen we nog twee Ouzo shotjes,we waren half aangeschoten wegegaan want we hadden nog een liter rooie wijn daarvoor besteld en toen zijn we doorgegaan naar de wijn grand cafe verderop om verder te gaan drinken want de stemming zat er goed in! Het is zeker een reden om weer terug te komen. Niet duur (€42), maar wel heerlijk mals eten, dat mag ook wel na 28 jaar!
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Echt tradition Grieks eten je waant je in Griekse sferen! De tapas is een aanrader en de mixed grill is overheerlijk! Echte aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed restaurant, lastig te vinden als je de weg niet weet in Haarlem.
Goede en attente bediening, en lekker eten.
Wat wil een mens nog meer...