Delphi

Gravinnesteeg 2 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      spitiko baklavas
      spitiko baklava

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Delphi

Een Griek naar ons hart

Als een Grieks restaurant Hippocrates quote op zijn site dan weet je dat je goed zit. Al 35 jaar verwent restaurant Delphi in de Haarlemse Gravinnesteeg haar gasten met een mooie mediterraanse kaart. Blauw geruite kleedjes, goed gevulde glazen, een attente bediening en zo nu en dan live muziek op vrijdag: Delphi is een Griek naar ons hart.

Meer informatie over restaurant Delphi

Centrum Haarlem
  • : Kamp, Appelaar

Dagelijks 16.30 - 23.00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Voor hoofd en nagerecht involdoende.
Charlotte .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wezen eten met de AH actie. We waren verrast door de kwaliteit van het eten. Ook de Griekse wijn was heerlijk, iets te koud, maar deze kwam later meer op temperatuur waardoor de wijn meer tot zijn recht kwam. Ik kom zeker nog een keer terug.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Het is een leuk restaurant in een steegje. Bij binnenkomst werden we vriendelijke ontvangen. Er werd ons verteld dat het restaurant al 40 jaar bestond.

Wat ons opviel was dat er geen glaasje ouzo van het huis werd geserveerd en dat er ook geen stukje stokbrood met kruidenboter vanaf kon, zoals dat bij de meeste Griekse restaurants waar wij komen wel het geval is.

Het restaurant heeft een beperkte kaart.

Het eten smaakt over het algemeen heerlijk, alhoewel het niet bijster veel is wat je op je bord krijgt geserveerd. Mijn arni me meli bestond echter alleen uit een gekookte aardappel, een lamsboutje en wat gebakken champignons met wat jus. Mijn partner had lamskoteletten, maar die vertelde me dat de bijbehorende giros wel wat aan de droge kant was. Mijn kleindochter had een pikilia met patat als hoofdgerecht. Ik heb haar niet horen klagen, maar ik vond zelf wel dat er maar een minuscuul beetje patat op haar bord met pikilia was gelegd. Bij het eten ontbrak ook iets van een salade. Het toetje was heerlijk.

Voor hetgeen je in dit restaurant op tafel krijgt, is de prijs veel te hoog.
Inno B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Wij komen er terug
T.J. B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prima Griek!
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We hadden het gevoel dat we snel weg moesten. Er werd vaak gevraagd of we de rekening wilden, terwijl we gewoon jn gesprek waren. Zonde!
Wnouris N.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
prettig restaurant, vooral als je er met meerdere personen gaat eten. Met Ah-kaart actie daar gegeten en vind ik de prijs aan de hoge kant voor wat je er voor krijgt.
Britta A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten, de sfeer in het restaurant goed en de service geweldig
Ties V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben buitengewoon heerlijk gegeten. Klassieke Griekse gerechten, voortreffelijk bereid. En een heerlijke vegetarische schotel, boven alle verwachting!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Inmiddels de derde keer dat we hier gingen eten. En niet zonder reden: dit restaurant serveert gewoon een goede Griekse dis in een prettige ambiance zoals je bij een Grieks restaurant verwacht. Vooral de pikilia voorgerechtenschotel is om te smullen. De bediening is chill en niet opdringerig, maar ook niet gecompliceerder dan gewoon iemand die je borden na het eten opstapelt en afruimt.
Toch valt er iedere keer wel iets een pietsie tegen bij dit restaurant: de logistiek rondom de reservering loopt niet goed, of je krijgt vlees dat koud wordt geserveerd of net wat té ver door gebakken is, of een colaatje dat geen prik meer heeft, of je korting wordt niet doorberekend op de bon. Kortom, het lijkt alsof er door de relaxte houding gewoon onvoldoende puntjes op de i terecht komen hier. En dat is jammer, want voor ons betekend dat vrees ik wel dat we hier mogelijk niet meer terug zullen komen helaas.
Dieneke P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk eten.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Vriendelijke mensen, heerlijk buiten gezeten, fantastisch eten!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed eten en een geweldige vriendelijke bediening
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
het zag er gezellig uit, werden vriendelijk ontvangen alleen het was er wel erg koud en tochtig vooral in de hoeken.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Prima restaurant, zelfs nog een drankje achteraf.
Wat een gastvrijheid.
Laureanne A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Vond de kaart vrij beperkt en friet moet bijv apart bijbesteld worden. Dat vind ik altijd een beetje schraal..
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Goed Restaurant !!
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
goed restaurant kom beslist terug
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vrolijke mensen, fijne avond.