Delphi

Gravinnesteeg 2 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Delphi

Een Griek naar ons hart

Als een Grieks restaurant Hippocrates quote op zijn site dan weet je dat je goed zit. Al 35 jaar verwent restaurant Delphi in de Haarlemse Gravinnesteeg haar gasten met een mooie mediterraanse kaart. Blauw geruite kleedjes, goed gevulde glazen, een attente bediening en zo nu en dan live muziek op vrijdag: Delphi is een Griek naar ons hart.

Meer informatie over restaurant Delphi

Dagelijks 16.30 - 23.00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met de AH actie gegeten
( 4pers )
En was erg heerlijk, veel smaakvol.
Zoals Griekse keuken is
Keftedes als voorgerecht ( een maaltijd opzich) Delphi als voorgerecht ( vlees liefhebber = aanrader) en als toetje homemade baklava ( smullen )
Het was een keuzemenu van 45,- euro voor 2 pers
Met zijn 4 hebben we 90,- euro betaald voor gerechten dat normal 145,- euro kosten ( 4 pers) dus 56,- euro minder os 14,- euro p.p. Minder betaald.
Dwz ( om nog meer verwarring te voorkomen 22,50 p.p. In plants van 36,50p.p.

Ik lees alle recenties en begrijp echt dat mens niet kan rekenen
Schotels waren heerlijk en goed bereid.
je proeft de ervaring in alle Gerechten
Een van de beste griekse restaurants in Nederland
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg lekker gegeten, gezellige sfeer. Vriendelijke bediening.
Lizan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het AH menu was duurder dan de prijzen op de menukaart van de aparte gerechten en dat is niet zoals het hoort. Het is jammer dat zo'n goed restaurant niet echt een 2e driegangenmenu geheel gratis geeft; een beetje boerenslimheid dus.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De prijs van het AH-menu is met 45 euro veel te hoog voor het gebodene. Ingeval wij de duurste gerechten "a la carte" besteld zouden hebben, zou de prijs van dit menu 36 euro geweest zijn. In dat geval zou de keuze ook veel ruimer geweest zijn. Kortom, die 45 euro is een lucratieve manier om extra winst te maken.Nota bene, iIn de stille maanden werd dit zelfde menu via hun site voor 22,50 euro per persoon aangeboden. Hierbij was dus geen AH-spaaractie benodigd.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles was heerlijk. Met allemaal zelf en vers gemaakte gerechten. Het voorgerecht met alle voorgerechtjes van het restaurant is zeker een aanrader Zeker een aanrader dit Griekse restaurant in Haarlem.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Porties waren erg royaal, kan dit restaurant aanbevelen.
Het maakte geen verschil dat we met AH bonnen kwamen.
Barbara E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Er was bij mij wat verwarring over de prijs van het menu. De medewerkers waren zeer hulpvaardig en de bazin nam de website erbij om te kijken of er misschien iets fout was. De fout zat bij mij. Ruiterlijk toegegeven en zeer vriendelijk aanvaard. We hebben met zijn vieren van twee menu's gegeten en een extra portie lamsvlees van de kaart bij besteld omdat weecht kleine eters zijn en de porties groot zijn. Zeker met 3 gangen. We kregen nog ouzo van de zaak toe. Zeer tevreden en erg lekker en gezellig gegeten.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We komen al jaren bij Delphi omdat het eten en drinken lekker is voor jong en oud. Het is er erg gezellig en er is een fijn contact ontstaan met de eigenaar en zijn familie en andersom. Een aanrader!
Mariecke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fijn gedineerd. Precies zoals een Grieks restaurant moet zijn. Heerlijke gerechten en hartelijke bediening. Leuke ambiance.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit authentiek Griekse restaurant. Vriendelijke service. De stifado (stoofschotel) vonden we het lekkerst.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij aten daar in het kader van de AH restaurant actie. Eerder bij andere Griekse restaurants gegeten; we hebben dus wat vergelijkingsmateriaal. In bijn alle Griekse restaurants wordt je verwelkomd met een glaasje Ouzo, hier niet. De gereserveerde gerechten waren meer van gewoon en niet echt smaakmakend. Je probeert als eigenaar toch de smaakpapillen van de gasten te prikkelen en serveert dan iets lekkers en niet de standaard gerechten. Het nagerecht zag er niet aantrekkelijk uit; er was weinig aandacht aan geschonken en serveer er goed bestek bij. Zeker niet voor zo'n prijs. Dan komen ze nog eens terug. Nu zeker niet. De wijnkaart was exorbitant duur. Een halve liter Retsina voor € 11, . Hoe durf je dat te vragen voor een iets betere wijn dan de huiswijn. Jammer een gemiste Kans
M P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het menu van de AH-restaurantactie was verhoogd naar 45,00 euro. Als we hetzelfde hadden samengesteld via de menukaart zouden we 10 euro goedkoper uit geweest zijn. Dit klopt dus totaal niet!!
Ook voor een glaasje (zeer zuinige) wijn en een glaasje cola geserveerd in een heel smal glaasje wordt teveel geld gevraagd.
Wij slaan dit restaurant voortaan over!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
3 gangenmenu (Albert Heijn) was 45,00 euro p.p. veel te duur. Als je alles los besteld, dan ben je 33,50 euro kwijt.
Dat scheelt 11,50 p.p. maal 2 23,00 euro. Je wordt dus genaaid waar je bij staat, Ik zal ook nooit meer met een spaarkaart van Albert Heijn uit eten gaan.
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk.
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
We hebben de spaarkaart van Albert Heijn gebruikt om hier te eten dus dachten met het afrekenen een mooie prijs te betalen. Dit viel erg tegen omdat het menu 45 euro p.p. was wat het echt niet waard was. Wij hebben op de gewone prijskaart gekeken en als we daar uit hadden gekozen waren we net zoveel kwijt geweest als nu. Trouwens op de kaart staan helemaal geen menu's deze is speciaal voor Albert Heijn gemaakt. Wij voelden ons toch een beetje genept.
Gerardernabos G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We hebben genoten van het heerlijke eten. Zeker het voorgerecht met diverse hapjes is een grote aanrader! Heerlijk! We hebben zelf aangegeven dat we heel rustig wilden eten. Dit restaurant is zeer aan te bevelen. De eigenaar was ook erg vriendelijk!
inapasveer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hier wezen eten via ah restaurantbon.
Op de nota zagen we dat er voor 1 diner 45,00 wordt gerekend. Dit is het absoluut niet waard. Ze hebben dus eerst de prijzen verhoogd en dan krijg je het tweede menu gratis. Rare aktie!!
De prijs kwaliteit verhouding is zo ver te zoeken. Voor ons geen tweede keer.
Ank V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Een hele gezellige plek in het hartje van Haarlem.
Ook een unieke binnentuin.
Het eten was echt origineel Grieks.
Aanrader
delia H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
we zijn bij Deplhi geweest met de AH actie. We hebben lekker gegeten voor een goede prijs, mèt de bonnen. Maar het menu is duurder dan wat voor combinatie ook ook neemt!! Een beetje voor de gek gehouden!
Verder is het wel een rustig gezellig plekje. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk! Eigenaar kwam een gezellig praatje maken.
We komen een keer terug zonder AH actie dan zal het waarschijnlijk ook goedkoper zijn
C. O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goed gegeten, maar wel jammer dat het keuze menu was samengesteld uit het gewone menu. De AH-menuprijs was 45 euro, maar als je dezelfde gerechten uit het gewone menu had gekozen was je veel goedkoper uit geweest, namelijk 33 euro! Al met al dus wel wat voordeliger omdat tweede menu gratis is, maar je voelt je toch een beetje genept! En daardoor geen prettige kennismaking met dit restaurant. Nogmaals: wel lekker gegeten!!!!