Delphi

Gravinnesteeg 2 2011 DG Haarlem Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Delphi

Een Griek naar ons hart

Als een Grieks restaurant Hippocrates quote op zijn site dan weet je dat je goed zit. Al 35 jaar verwent restaurant Delphi in de Haarlemse Gravinnesteeg haar gasten met een mooie mediterraanse kaart. Blauw geruite kleedjes, goed gevulde glazen, een attente bediening en zo nu en dan live muziek op vrijdag: Delphi is een Griek naar ons hart.

Meer informatie over restaurant Delphi

Dagelijks 16.30 - 23.00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Delphi

W. B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eten smaakte prima, erg gezellig vonden we het niet.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijke Griekse Tapas gegeten. Erg smaakvol allemaal en een leuke vriendelijke bediening.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
De via Iens reservering beloofde korting van 20% korting bleek niet op te gaan, was een feestdag. Stond niet vermeld bij de reservering.
De bediening was traag maar het zat ook helemaal vol. Kwaliteit van eten is goed niet overdadig maar voldoende.
Het lange wachten op het hoofdmenu (zeker een uur en latere klanten gingen voor) werd goed gemaakt met een wijntje op rekening van het huis. Afgesloten met koffie en ouzo van het huis. Weten niet of we volgende keer wel weer gaan. Misschien maar iets anders proberen.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Super goed eten, redelijke prijs en goed atmosfeer.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Prima gegeten. Fijn restaurant.
Toan N.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We hadden beetje last minute gereserveerd en dat kon gewoon, 1 ding er is zeker hele goeie services, de gastheer was super gezellig, vriendelijk, direct en lief! Er was 1 fout tijdens bij het serveren van ons gerecht we hadden een andere gerecht gekregen maar dit werd per direct hersteld door de gastheer en in de keuken! Het eten was heerlijk en de restaurant zag er verder schoon en verzorgd uit!
Je zag dat er alleen lokale mensen mensen zaten en deze weten dat er heerijke griekse eten wordt geserveerd
( ik zelf kom uit Alkmaar)
De restaurant zit in een zijsteeg en niet bij een grote plein, dus de echte locals weten ervan.
Bij het afrekenen kregen we nog twee Ouzo shotjes,we waren half aangeschoten wegegaan want we hadden nog een liter rooie wijn daarvoor besteld en toen zijn we doorgegaan naar de wijn grand cafe verderop om verder te gaan drinken want de stemming zat er goed in! Het is zeker een reden om weer terug te komen. Niet duur (€42), maar wel heerlijk mals eten, dat mag ook wel na 28 jaar!
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Echt tradition Grieks eten je waant je in Griekse sferen! De tapas is een aanrader en de mixed grill is overheerlijk! Echte aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed restaurant, lastig te vinden als je de weg niet weet in Haarlem.
Goede en attente bediening, en lekker eten.
Wat wil een mens nog meer...
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten van de mixed grill voor twee personen, maar de prijs was ook per persoon, want niet duidelijk uit de menukaart bleek: €22,50. Voor een bord met vlees, klein schaaltje rijst, saladebordje en knoflooksaus wel aardig betaald. Ook bier 0,4 liter voor €5,20 is aardig aan de prijs. De smaak van het eten was wel voortreffelijk!
Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zeer goed ontvangen, heerlijk eten en leuke sfeer. Echt een aanrader als je van Grieks eten houdt.
Niet lang op het eten hoeven wachten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was goed, alleen vielen de hoeveelheden erg tegen.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geen 20 procent korting gehad !
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Van te voren aangekondigd gebruik te maken van de Restaurantkaart. Precies een uur moeten wachten op onze voorgerechten (die bleken ze vergeten te zijn). Wel kwalitatief oké. Hoofdgerechten kwamen daarna sneller door. Souvlaki was kurkdroog en nauwelijks oregano te proeven. Tzaziki wel oké. Stifado weer wel smakelijk.
Bij rekening vragen bleek de 50% korting met de Restaurantkaart die we op het eten zouden moeten krijgen niet verrekend te zijn. Dat werd na reclameren alsnog goed gemaakt.
Al met al een zeer wisselende ervaring. Je zou verwachten dat een zaak die al 36 jaar op dezelfde plek zit een goed lopende en geoliede machine zou moeten zijn. Te veel slordigheden en fouten. Jammer.
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De smaak van het eten op zich was goed; hoeveelheid was matig. Bij Delphi schotel geen frites, heel klein bolletje rijst. Wel gratis desert vanwege mijn verjaardag.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten en goede vriendelijke service top! Vvvv
Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met de AH actie gegeten
( 4pers )
En was erg heerlijk, veel smaakvol.
Zoals Griekse keuken is
Keftedes als voorgerecht ( een maaltijd opzich) Delphi als voorgerecht ( vlees liefhebber = aanrader) en als toetje homemade baklava ( smullen )
Het was een keuzemenu van 45,- euro voor 2 pers
Met zijn 4 hebben we 90,- euro betaald voor gerechten dat normal 145,- euro kosten ( 4 pers) dus 56,- euro minder os 14,- euro p.p. Minder betaald.
Dwz ( om nog meer verwarring te voorkomen 22,50 p.p. In plants van 36,50p.p.

Ik lees alle recenties en begrijp echt dat mens niet kan rekenen
Schotels waren heerlijk en goed bereid.
je proeft de ervaring in alle Gerechten
Een van de beste griekse restaurants in Nederland
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg lekker gegeten, gezellige sfeer. Vriendelijke bediening.
Lizan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het AH menu was duurder dan de prijzen op de menukaart van de aparte gerechten en dat is niet zoals het hoort. Het is jammer dat zo'n goed restaurant niet echt een 2e driegangenmenu geheel gratis geeft; een beetje boerenslimheid dus.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De prijs van het AH-menu is met 45 euro veel te hoog voor het gebodene. Ingeval wij de duurste gerechten "a la carte" besteld zouden hebben, zou de prijs van dit menu 36 euro geweest zijn. In dat geval zou de keuze ook veel ruimer geweest zijn. Kortom, die 45 euro is een lucratieve manier om extra winst te maken.Nota bene, iIn de stille maanden werd dit zelfde menu via hun site voor 22,50 euro per persoon aangeboden. Hierbij was dus geen AH-spaaractie benodigd.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles was heerlijk. Met allemaal zelf en vers gemaakte gerechten. Het voorgerecht met alle voorgerechtjes van het restaurant is zeker een aanrader Zeker een aanrader dit Griekse restaurant in Haarlem.