Delphi

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Delphi

Een Griek naar ons hart

Als een Grieks restaurant Hippocrates quote op zijn site dan weet je dat je goed zit. Al 35 jaar verwent restaurant Delphi in de Haarlemse Gravinnesteeg haar gasten met een mooie mediterraanse kaart. Blauw geruite kleedjes, goed gevulde glazen, een attente bediening en zo nu en dan live muziek op vrijdag: Delphi is een Griek naar ons hart.

Meer informatie over restaurant Delphi

Dagelijks 16.30 - 23.00 uur

• Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Lianne N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zeer goed ontvangen, heerlijk eten en leuke sfeer. Echt een aanrader als je van Grieks eten houdt.
Niet lang op het eten hoeven wachten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten was goed, alleen vielen de hoeveelheden erg tegen.
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geen 20 procent korting gehad !
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Van te voren aangekondigd gebruik te maken van de Restaurantkaart. Precies een uur moeten wachten op onze voorgerechten (die bleken ze vergeten te zijn). Wel kwalitatief oké. Hoofdgerechten kwamen daarna sneller door. Souvlaki was kurkdroog en nauwelijks oregano te proeven. Tzaziki wel oké. Stifado weer wel smakelijk.
Bij rekening vragen bleek de 50% korting met de Restaurantkaart die we op het eten zouden moeten krijgen niet verrekend te zijn. Dat werd na reclameren alsnog goed gemaakt.
Al met al een zeer wisselende ervaring. Je zou verwachten dat een zaak die al 36 jaar op dezelfde plek zit een goed lopende en geoliede machine zou moeten zijn. Te veel slordigheden en fouten. Jammer.
Hugo W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De smaak van het eten op zich was goed; hoeveelheid was matig. Bij Delphi schotel geen frites, heel klein bolletje rijst. Wel gratis desert vanwege mijn verjaardag.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Lekker gegeten en goede vriendelijke service top! Vvvv
Ingeborg B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben met de AH actie gegeten
( 4pers )
En was erg heerlijk, veel smaakvol.
Zoals Griekse keuken is
Keftedes als voorgerecht ( een maaltijd opzich) Delphi als voorgerecht ( vlees liefhebber = aanrader) en als toetje homemade baklava ( smullen )
Het was een keuzemenu van 45,- euro voor 2 pers
Met zijn 4 hebben we 90,- euro betaald voor gerechten dat normal 145,- euro kosten ( 4 pers) dus 56,- euro minder os 14,- euro p.p. Minder betaald.
Dwz ( om nog meer verwarring te voorkomen 22,50 p.p. In plants van 36,50p.p.

Ik lees alle recenties en begrijp echt dat mens niet kan rekenen
Schotels waren heerlijk en goed bereid.
je proeft de ervaring in alle Gerechten
Een van de beste griekse restaurants in Nederland
Els D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Erg lekker gegeten, gezellige sfeer. Vriendelijke bediening.
Lizan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het AH menu was duurder dan de prijzen op de menukaart van de aparte gerechten en dat is niet zoals het hoort. Het is jammer dat zo'n goed restaurant niet echt een 2e driegangenmenu geheel gratis geeft; een beetje boerenslimheid dus.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De prijs van het AH-menu is met 45 euro veel te hoog voor het gebodene. Ingeval wij de duurste gerechten "a la carte" besteld zouden hebben, zou de prijs van dit menu 36 euro geweest zijn. In dat geval zou de keuze ook veel ruimer geweest zijn. Kortom, die 45 euro is een lucratieve manier om extra winst te maken.Nota bene, iIn de stille maanden werd dit zelfde menu via hun site voor 22,50 euro per persoon aangeboden. Hierbij was dus geen AH-spaaractie benodigd.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Alles was heerlijk. Met allemaal zelf en vers gemaakte gerechten. Het voorgerecht met alle voorgerechtjes van het restaurant is zeker een aanrader Zeker een aanrader dit Griekse restaurant in Haarlem.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten
Vriendelijke bediening
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening.
Porties waren erg royaal, kan dit restaurant aanbevelen.
Het maakte geen verschil dat we met AH bonnen kwamen.
Barbara E.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Er was bij mij wat verwarring over de prijs van het menu. De medewerkers waren zeer hulpvaardig en de bazin nam de website erbij om te kijken of er misschien iets fout was. De fout zat bij mij. Ruiterlijk toegegeven en zeer vriendelijk aanvaard. We hebben met zijn vieren van twee menu's gegeten en een extra portie lamsvlees van de kaart bij besteld omdat weecht kleine eters zijn en de porties groot zijn. Zeker met 3 gangen. We kregen nog ouzo van de zaak toe. Zeer tevreden en erg lekker en gezellig gegeten.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
We komen al jaren bij Delphi omdat het eten en drinken lekker is voor jong en oud. Het is er erg gezellig en er is een fijn contact ontstaan met de eigenaar en zijn familie en andersom. Een aanrader!
Mariecke B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fijn gedineerd. Precies zoals een Grieks restaurant moet zijn. Heerlijke gerechten en hartelijke bediening. Leuke ambiance.
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten in dit authentiek Griekse restaurant. Vriendelijke service. De stifado (stoofschotel) vonden we het lekkerst.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij aten daar in het kader van de AH restaurant actie. Eerder bij andere Griekse restaurants gegeten; we hebben dus wat vergelijkingsmateriaal. In bijn alle Griekse restaurants wordt je verwelkomd met een glaasje Ouzo, hier niet. De gereserveerde gerechten waren meer van gewoon en niet echt smaakmakend. Je probeert als eigenaar toch de smaakpapillen van de gasten te prikkelen en serveert dan iets lekkers en niet de standaard gerechten. Het nagerecht zag er niet aantrekkelijk uit; er was weinig aandacht aan geschonken en serveer er goed bestek bij. Zeker niet voor zo'n prijs. Dan komen ze nog eens terug. Nu zeker niet. De wijnkaart was exorbitant duur. Een halve liter Retsina voor € 11, . Hoe durf je dat te vragen voor een iets betere wijn dan de huiswijn. Jammer een gemiste Kans
M P.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het menu van de AH-restaurantactie was verhoogd naar 45,00 euro. Als we hetzelfde hadden samengesteld via de menukaart zouden we 10 euro goedkoper uit geweest zijn. Dit klopt dus totaal niet!!
Ook voor een glaasje (zeer zuinige) wijn en een glaasje cola geserveerd in een heel smal glaasje wordt teveel geld gevraagd.
Wij slaan dit restaurant voortaan over!
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
3 gangenmenu (Albert Heijn) was 45,00 euro p.p. veel te duur. Als je alles los besteld, dan ben je 33,50 euro kwijt.
Dat scheelt 11,50 p.p. maal 2 23,00 euro. Je wordt dus genaaid waar je bij staat, Ik zal ook nooit meer met een spaarkaart van Albert Heijn uit eten gaan.
Het eten was prima en de bediening was vriendelijk.