Delphi

Nieuwe Rijn 52 2312 JH Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Voor jong en oud

Waan je in Griekse sferen bij Delphi restaurant in Leiden. Hier ben je aan het juiste adres voor een romantisch en culinair avondje uit. Begin de dag met een gezellig rondje shoppen in het historische deel van de stad en schuif daarna aan voor een welverdiende lunch. Een plek waar jong en oud samenkomt om de dag door te nemen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een goed glas wijn!

Glas champagne

Marise N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
annevdberg .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
ik wil niet veel zeggen... wij zijn al vanaf november al minimaal 7 x bij deze griek wezen eten. Het is geweldig !! niet alleen het eten maar ook de prijzen zijn top ! Veel keus uit zowel visschotels als vleesschotels. Wij proberen dan ook altijd iets anders te bestellen en elke keer is het weer eens een top gerecht wat we opgediend krijgen! Wij blijven zeker terug komen ook het personeel is zeer vriendelijk. Restaurant Delphi zeker een aanrader voor vleesliefhebbers !
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wederom hier goed gegeten de hele avond tafel vol laten zetten met kleine gerechten alles was gewoon weer erg lekker foutje gemaakt door nog een nagerecht te nemen Terwel we al vo zaten
Bernadet G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Prima knus tentje, vol aparte hoekjes, veel hangend groen en vol Griekse tafereeltjes. Zeer uitgebreide kaart , smakelijke en verzorgde plateaus, grote porties, zeer vriendelijke bediening.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Onwijs sfeervol restaurant, heel erg vriendelijk personeel en lekker eten; ook veel keuze! Zeker een aanrader om hierheen te gaan!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prettig geholpen,heerlijk gegeten het eten was ook warm en voldoende. De sfeer was prima het was om 18:00 nog rustig. Ik kom graag terug.
LeaDeBea .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vegetarische maaltijd was prima. we komen vaker bij Delphi. Soms vind ik vlees/vis te zout, nogmaals, vegetarische schotel was verrassend lekker.
fransvisserviool V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
ook voor A.H.-gasten vrije keus uit de gehele menukaart! Geslaagd diner na een dagje Leiden. Mooi in het centrum.
Aan te bevelen!
mfijnvandraat .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was druk en vol maar ons gereserveerde tafeltje stond keurig klaar. We hebben hier al eerder gegeten en dat bevalt telkens prima. De bediening is vlot en aardig. De prijs/kwaliteit is heel goed. En het eten is heel lekker.
Kortom, een geslaagde avond.
Willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We moesten even wachten maar kregen een drankje dus prima. Bediening was slecht. Hoofdgerecht kwam al voor het voorgerecht. Moest toen weer terug. Werd geen sorry gezegd, alleen geirriteerd gekeken terwijl het niet onze schuld was.
Rekening klopte ook niet. Was volle bedrag berekend terwijl we vantevoren hadden gezegd dat we een AH kaart hadden. Werd ook een beetje kortaf over gedaan.
Al met al wel lekker gegeten maar service kan beter. Het was wel vreselijk druk.
jacqueline229 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Interieur is beste gedateerd. Volgens mij nog hetzelfde als 15 jaar geleden.
Het typische Griekse muziek werd op 1 moment erg hard gezet, was niet nodig voor mij.
Moesten wachten omdat de tafel nog niet gereed was. Eten was wel erg lekker.
Mira L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
De sfeer van het restaurant was fijn en de bediening was aardig en snel. Het eten was helaas minder. De kaart omvatte bijna honderd gerechten, die dus lang niet allemaal vers gemaakt kunnen worden. De gehaktballen die we kregen waren van binnen nog koud, omdat ze waarschijnlijk uit de vriezer kwamen. Ook vond ik de porties te groot.
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Je denkt dat je in Griekenland bent, leuke inrichting. Erg vriendelijk personeel die wel van een geintje houdt. Ouzo als welkomstdrankje erg gemoedelijke sfeer. Voor een dinsdag was het erg druk en wij hebben wat lang moeten wachten op het hoofdgerecht. Dit werd echter prima in de gaten gehouden door het personeel en zij gaven zelf aan wanneer ons gerecht werd geserveerd. Aangezien de hoeveelheid van het voorgerecht best veel was hadden wij hier geen problemen mee. Je krijgt veel eten voor je geld en hebben nog eten meegenomen naar huis, prima service. Wij komen hier zeker nog een keer!
marleenvdwerf .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
met AH bon naar Delphi. Je mag kiezen van de gewone ( heel uitgebreide) kaart. Het eten was heerlijk, maar wel veel. Betalen met creditcard of contant, maar dat wist ik van tevoren. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Wij vond het gezellig daar een knus wij gaan er vaker eten
Jullie mogen het er van mij in houden.
En het een goede restaurant
Edward P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Grillschotel goed klaargemaakt. Door drukte minder goede bediening.
mpjeu .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk gegeten, alleen de porties zijn erg groot, hebben de oudere moeite mee om alles op te eten. Verder ondanks de drukte een geslaagde avond.
petervanderhoeven1 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het eten was lekker en de bediening heel vriendelijk. Het is alleen niet mogelijk om de rekening te pinnen. Alleen kontante betaling of creditcard. Dat is niet meer van deze tijd. Maar als je het weet kan je er rekening mee houden.
Thecla O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Slechte verlichting en veel te kleine letters op het menu. Bijna niet te lezen. Gerechten waren niet wat we besteld hadden en slechte kwaliteit. Voor ons geen aanrader.