Delphi

Nieuwe Rijn 52 2312 JH Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Voor jong en oud

Waan je in Griekse sferen bij Delphi restaurant in Leiden. Hier ben je aan het juiste adres voor een romantisch en culinair avondje uit. Begin de dag met een gezellig rondje shoppen in het historische deel van de stad en schuif daarna aan voor een welverdiende lunch. Een plek waar jong en oud samenkomt om de dag door te nemen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een goed glas wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delphi

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:30

• Amex , MasterCard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten was goed en de bediening gezellig en naar wens. De porties behoorlijk groot. De zaak geeft een donkere indruk, maar wij hadden een tafel bij het raam en dat is luchtig en met een gezicht op het uitgaans publiek en het water erg gezellig.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten ! Hoefde niet lang te wachten op de gerechten. En de bediening is heel erg aardig. De porties die je krijgt zijn groot.
Celine B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Flinke porties en heel veel keuze! Maar precies zoals je van de Griek kan verwachten, heerlijk.
De desserts leken wel een beetje simpel, maar dit is enkel n.a.v. wat er op de kaart stond.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,we kregen zoveel dat we het niet op konden.ze boden ons aan om het mee naar huis te nemen)
Wel jammer dat het erg rumoerig was,praten met elkaar was geen doen.
Maar het weerhoud ons niet om de volgende keer weer hier naar toe te gaan.
Een gezellig restaurant met super aardige bediening.
mail81 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het eten was niet geweldig. Het was erg zout en de soep smaakte aangebrand.
Bediening was wel prima. Wij zullen hier niet meer heen gaan
johanklunder .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,ruime porties, jammer dat we geen koffie als nagerecht mochten kiezen ,maar zeker voor herhaling vatbaar ,
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Eén van de betere Grieken. Ruime keus en prima eten. Alleen jammer dat je niet met PIN kunt betalen; dat is toch niet meer van deze tijd.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Prima restaurant met heerlijke gerechten.
Het enige nadeel is dat je niet met bankpas kan betalen.
Sabine Z.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen en de obers dachten goed mee en waren enthousiast. Ik had om een ruime tafel gevraagd en die hebben wij ook gekregen. Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Bediening was vlot en het eten was heerlijk, ik ben een flinke eter maar kon mijn bord met moeite leeg krijgen. Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen.
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We kwamen wat laat aan, maar dat was geen probleem. Daardoor liep onze maaltijd uit tot sluitingstijd, maar de bediening heeft ons rustig laten uiteten.
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met de AH restaurantactie ben je verplicht om 3 gangen te bestellen, en dat is best veel! De porties zijn erg groot, en het eten is prima dus je wilt het allemaal opeten! Het personeel was ook heel behulpzaam, en snel van dienst. Ik had de vegetarische samenstelling van de kok, en al de verschillende groente waren lekker, vooral de aardappels. We gaan zeker terug.
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben lekker gegeten met de AH-actie. Je kan gewoon uit de gehele menukaart kiezen en de prijzen zijn goed. Het was een gezellige avond.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Redelijk Grieks restaurant met voldoende vegetarische opties. Kwaliteit viel ons vergeleken met andere Griekse restaurants in Nederland wat tegen. Zeker niet slecht, maar er zijn zeker betere Griekse restaurants. Wel gastvrij, vriendelijk en prijs-kwaliteit is in orde. Wij hadden Spanakotiropitta (duidelijk uit de diepvries en niet vers), kolokithakia (zonder knoflook) en Feta saganaki. Ik miste de Choriatiki op de menukaart.
annette V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wederom erg lekker gegeten, porties mogen iets kleiner????
Els P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten, teveel maar zo lekker......om die reden het toetje overgeslagen. We hebben weer een restaurant aan ons lijstje met favorieten toegevoegd.
Arianne R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Met de kinderen uit logeren hadden we eindelijk eens tijd om samen uit eten te gaan. We hadden al een tijdje geen Grieks meer gegeten, dus besloten daarvoor te kiezen. Omdat we een AH-menu hadden, waren we verplicht 3 gangen te eten. Wij zijn goede eters, dus dat moest geen probleem zijn, maar we kregen onze borden echt niet op, zoveel was het. Het was echter wel heel lekker! En er waren meer dan genoeg vegetarische opties.
Als voorgerecht had mijn man feta uit de oven en ik auberginemousse. Het was beide heerlijk. Er zat behoorlijk wat knoflook in mijn gerecht, dus daar moet je wel van houden.
Als hoofdgerecht hadden we allebei een schotel met allerlei gerechten (ze hadden twee vegetarische schotels, dus die kozen we maar allebei): van spinakopita, aardappels, bonen, tot gevulde paprika, verschillende sausjes, rijst... we hadden zeer veel verschillende dingetjes om te proeven. Het was allemaal erg lekker, maar véél te veel. We mochten ook van de gratis saladebar gebruikmaken, maar daar kwamen we niet eens aan toe.
Als dessert hadden we Griekse yoghurt en walnotentaart, ook goed. Mijn man vond de taart wat klein van stuk, maar stiekem was hij ook blij, want hij kon echt niet meer.
Het eten was dus prima en ook de service was goed. Wellicht komen we nog een keertje terug, en dan gaan we waarschijnlijk meteen voor het hoofdgerecht.
Jolanda Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Wachttijd was langer dan normaal, maar dat was het zeker waard. Zoals altijd was het eten weer fantastisch, de salade bar is niet bijzonder
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het was druk maar wel gezellig.
Wij hebben lekker gegeten .
Griekse muziek en een glaasje ouzo erbij wat wil een mens nog meer.