Delphi

Nieuwe Rijn 52 2312 JH Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Voor jong en oud

Waan je in Griekse sferen bij Delphi restaurant in Leiden. Hier ben je aan het juiste adres voor een romantisch en culinair avondje uit. Begin de dag met een gezellig rondje shoppen in het historische deel van de stad en schuif daarna aan voor een welverdiende lunch. Een plek waar jong en oud samenkomt om de dag door te nemen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een goed glas wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delphi

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:30

• Amex , MasterCard , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Delphi

Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een 13 in een dozijn Griek. Vlees was flauw en ook niet echt lekker. Leek eerder gekookt dan gegrild. Stoffige zaak. Om 10 uur werden we de zaak uitgekeken. Dame blanche was ok. Jammer want best prijzig.
Co P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, het eten was zeer snel, kregen bij ontvangst een drankje en ook toen we weg gingen. Het eten was lekker.
Fred K.
Goed eten gezellig restaurant
Aad J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, prettige sfeer, obers heel vlot. Maar was weer even vergeten dat je er nog steeds niet kunt pinnen! Dus dan moet je wandelen......geen ramp maar toch. Daardoor krijgt de service geen 10.
Aw V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prettige sfeer en heel erg lekker gegeten. De gerechten werden goed geserveerd, zeer ruime hoeveelheden. Heel gezellig en professioneel restaurant. We gaan hier zeker nog een keer eten!
jpouwerkerk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Zoals vanouds hebben we weer heerlijk genoten, van de warme ontvangst, de persoonlijke aandacht en het heerlijke eten. Jammer dat het voorgerecht met zalm ook gekruide roomkaas zou bevatten, dat was dus niet het geval.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Eten was weer heerlijk;-) Zodra het wat drukker in het restaurant is, merk ik wel dat het rumoeriger wordt, en dat je elkaar minder verstaat, en dat je dan automatisch harder gaat praten om elkaar te verstaan.
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Kwamen er vroeger veel. Nu overgenomen door een neef die het dezelfde uitstraling geeft. Vlotte bediening, prima eten,vriendelijk personeel. Kortom goed en gezellig voor een leuke avond uit.
Rien B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten is bij Delphi uitstekend het vlees is heel goed en mals.
De bediening is vriendelijk.
Geen lange tijd wachten voor het eten geserveerd wordt.
Wij kunnen het zeker aanraden om daar te gaan eten.
Marjolijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
1 minder puntje : bij een enkele gang leek het meer om de [grote] hoeveelheden op het bord te gaan dan om de verfijning [ een bergje rijst en een bergje puree en ,een bergje gebakken aardappels...niet nodig ! liever 1 soort kiezen en die wat exquizer !!!
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
ivm de Ah-actie verplicht 3 gangenmenu wat voor de kleine eter een hele uitdaging is.
zowel voor als hoofdgerecht veel op je bord. lekker gegeten vrolijk personeel.
Een leuke tent om nog eens te komen.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was top de bediening vriendelijk en snel
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel vriendelijk personeel, eten was heel erg lekker, je krijgt grote porties dus echt waar voor je geld. Beveel het zeker aan! Wij gingen op een maandag, in het weekend is het waarschijnlijk drukker.
Kate H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Mals zwaardvis, en lekkere vlees! Ambiance en gezelligheid onder de blauwe lucht van een authentiek Grieks taverna. Zeker aan te bevelen.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben gegeten via AH-actie en konden alle gangen uit de menukaart kiezen. Alle gerechten waren goed bereid en smaakvol. Bediening was zeer vriendelijk. We hadden alleen een beetje pech omdat een grote groep van 70 personen kwamen eten. Dit gaf wel een rumoerig geheel. We komen zeker een keer terug.
donna74 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Geen structuur in de bediening. Trage bediening. Ik denk eigenaar oudere man, was stug en nors. Echt gevoel ohhh ah kaart met korting. Geen aanrader dus:(
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Ondanks dat er een calamiteit in de zaak was, ambulancemedewerkers hebben hulp moeten verlenen aan een oudere dame. Daarvoor was er de nodige verschuivingen met tafels en stoelen nodig. Medewerkers restaurant zeer flexibel en adequaat gereageerd in samenspraak met familie.
Chapeau! Hoop van harte dat alles goed komt met oudere dame!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Top! Maar het was wel op 4 oktober!!!!!
LIane D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Leuk restaurant veel privacy, vriendelijk personeel. Goede kaart. Supergoede keuken. Makkelijk te bereiken. Parkeergarages in de buurt.
marionligtvoet .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Was supergezellig!!
Zeer vriendelijk personeel!!!
Eten was heerlijk en de bediening was goed, zodra de flesjes leerwaren werden die gelijk opgehaald.
Voor herhaling vatbaar.