Delphi

Nieuwe Rijn 52 2312 JH Leiden Nederland Kaart

Over restaurant Delphi

Voor jong en oud

Waan je in Griekse sferen bij Delphi restaurant in Leiden. Hier ben je aan het juiste adres voor een romantisch en culinair avondje uit. Begin de dag met een gezellig rondje shoppen in het historische deel van de stad en schuif daarna aan voor een welverdiende lunch. Een plek waar jong en oud samenkomt om de dag door te nemen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een goed glas wijn!

Glas champagne

cinlala .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Erlo .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Na dagje uit met zoonlief hier gegeten met ah actie. Bediening was prima maar ratelt wel snel verhaaltje af. Brood werd weggehaald zonder te vragen of we klaar waren (lag nog wat in het mandje). Eten grote porties maar vond er helaas weinig smaak aan. Had echt meer verse Griekse kruiden op gemogen. Ben anders gewend.
Ber B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij komen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden. Grote porties incl. saladebar, waardoor je meestal geen voor- en of nagerecht besteld. Nu met de AH actie was het heel leuk (en vooral lekker) om ook eens een voorgerecht te kiezen.
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
erg druk... mensen staan echt naast je tafel te wachten...
GEEN PIN!! erg slecht!!! kon wel zogenaamd pinnen, maar dat kost veel transactiekosten dus alleen contant of creditcard.

meerdere keren verkeerde bestelling zowel eten als drinken wordt op tafel bezorgd.
op de bon stond deze bestellingen dan ook op!

muziek was volgens ons maar 1 cd. en stond ook erg hard.

eten was oke. veel en van alles wat. smaakte op zich goed.

zou er niet nog een keer heen gaan.
Thecla M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het eten was heerlijk, wel veel te veel voor ons. Bediening zeer vriendelijk en alert. De kaart was moeilijk te lezen voor ons 55+ met leesbril. We kozen voor het verrassing menu. Dat bleek eigenlijk gewoon de grilschotel te zijn. Wel heerlijk mals vlees.
Aanrader! ????
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige sfeer aardig personeel en goede service het eten was fantastisch maar veel te veel het gyrospannetje is een aanrader we komen graag nog een keer terug
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wederom geweest met vrienden op zondag lekker gezellig druk ondanks dat nam het personeel tijd genoeg voor ons eten was weer perfect het girospannetje genomen en de bekremetze allebei perfect een aanrader voor mensen die echt Grieks eten lekker vinden
Harriet O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het eten was heerlijk! Drie gangen. Grote keuze. Heel gezellige inrichting, je waande je in Griekenland! Heel beleefd en fijn, gezellig personeel. Echt een aanrader!
GMoller .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg goed gegeten, veel vlees. Mooi ingericht voor een Grieks restaurant. De sfeer is goed, de bediening prima. Alleen kun je er niet met pin betalen.
Matlaszkata .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was heerlijk, maar te veel. Met AH kaart moet je ook voorgerecht en naagerecht bestellen, en dit is te veel samen met het hoofdgerecht. Mar dat is heel goed, dat je de rest ook meenemen kan, omdat de grillschotel echt te groot is.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gezellig Grieks restaurant waar wij al meer dan 20 jaar komen. Het eten is heerlijk en je krijgt zeker niet te weinig! Erg vriendelijk personeel.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker eten in een geEllige setting. Vriendelijk personeel. Eten is van goede kwaliteit en je gaat zeker niet met honger naar huis. Neem wel creditcard of contanten mee, je kunt er namelijk niet pinnen (maestro)
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Super eten gezellige sfeer en leuke gezellige bediening. Wij komen er regelmatig met collega's.....dit x met partner. Het restaurant is altijd druk bezocht.
Annevdberg .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
het is een top beleving. alles klopt iedereen doet zijn uiterste best om je op je gemak te stellen en het naar je zin te maken. kom zeker nog eens terug.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hoofdgerecht bestaat uit heel veel vlees, maar ze hebben een doggybag.
Ze hebben geen pinautomaat!
Kwaliteit vh eten is gemiddeld.
Ariana M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Lekker veel en prima lekker eten. Prima bediening, wel heel alleen maar mannelijke bediening, geeft een beetje een mannen-sfeer. Heel gezellig en knus ingericht.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijk personeel en het eten zoveel echt waar voor je geld.
Gezellig zitten.,klein minpuntje muziek staat een beetje tehard verder super kom zeker terug.
Marise K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Na uitleg van de AH-actie konden we alles kiezen. Opletten, je kan alleen contant of met credit card betalen.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Super gegeten!
Gezellige sfeer!
Bediening was ook vriendelijk.
Helaas moesten we wachten tot er een tafel vrij kwam terwijl we wel gereserveerd hadden.
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Fantastische Griek in Leiden: lekker eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. De laatste keer met de AH actie gegeten, daardoor helemaal voordelig. Eerlijk gezegd was een 3-gangenmenu voor mij te veel, je krijgt altijd grote porties. Goede service met zeer vriendelijke bediening. Het restaurant zat helemaal vol (en is vrij rumoerig), maar er was iets te weinig personeel, waardoor het soms wat langer duurde. Was voor ons geen punt, beter dan overhaast gedoe.
Al met al zeker een aanrader en we komen snel weer terug.