Delphi

Nieuwe Rijn 52 2312 JH Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Voor jong en oud

Waan je in Griekse sferen bij Delphi restaurant in Leiden. Hier ben je aan het juiste adres voor een romantisch en culinair avondje uit. Begin de dag met een gezellig rondje shoppen in het historische deel van de stad en schuif daarna aan voor een welverdiende lunch. Een plek waar jong en oud samenkomt om de dag door te nemen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een goed glas wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delphi

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:30

• Amex , MasterCard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Prima alternatief voor vegetariërs ( in Leiden is het vegetarisch aanbod pover). Wij konden als voor- en ook als hoofdgerecht kiezen uit de koude en warme voorgerechten, (met 2 personen 2 voorgerechten voor/ 3 voorgerechten als hoofdgerecht), was meer dan voldoende en ontzettend lekker, ook nog een prima saladebuffet erbij , al met al goed lekker en heel gezellig gezellig gezeten met een vriendelijk eindbedrag.
annevdberg .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
petervanhout .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Wij hebben een heerlijk Zalm en Giro's genomen ,was werkelijk voortreffelijk,ook een aparte saladebar aanwezig voor degene die daar trek in heeft,zeer vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar !
Andrea B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gedateerd decor met nep planten. Grote porties, maar heel vet en ongerafineerd. Kalamaren waren smakeloos. Een man gooide een spons vol zeep om tafels schoon te maken terwijl mensen aan het eten waren. Er zijn zeker betere Griekse reastaurants in Leiden voor dezelfde prijs.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Donderdagavond heerlijk gegeten met 4 personen voor de AH-actie. Je kon uit de hele menukaart kiezen en die was zeer uitgebreid. Er werd goed rekening gehouden met de allergieën van 2 personen. Zeer vriendelijke bediening, ze kwamen regelmatig vragen of het lekker was. Nou, het was heel lekker, de porties waren erg groot en je kon het ook nog zelf aanvullen bij de saladebar. Gezellig restaurant, echt een aanrader!
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten is prima, de ambiance is leuk. Hoe men omgaat met reserveringen is echter onder de maat. We hebben een half uur moeten wachten op onze tafel waarbij het personeel ons middenin de zaak liet staan wachten met onze jas aan. Als je niet uitkijkt wordt je omver gelopen door ze. Na een half uur kwam een kleine tafel achteraf vrij. Dat is niet mijn idee van een reservering: lang wachten en de slechtste tafel krijgen. Opmerkingen hierover werden weggewuifd. Helaas, ik ga de volgende keer op zoek naar een ander Grieks restaurant.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij hebben hier met ons gezin van zeven op woensdagavond gegeten de zaak was helemaal afgeladen ondanks de drukte hebben we weer super gegeten gebakken mosselen met knoflooksaus waren voortreffelijk en de souvlaki Ioannis ook super mals en ook de saladebar een uitkomst voor onze kinderen was het ook super de bediening weet er precies mee om te gaan ! Zeker voor herhaling vatbaar !!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Dit restaurant geeft je het gevoel echt in Griekenland te zijn. Dat is de sfeer die je binnen krijgt.
Het eten was heerlijk. Vooraf een verzameling van gerechten was heerijk en voor 2 personen genoeg. Hoofdgerecht een souflaki. Heerlijk mals en de saladebar had ook veel keus. De wijn in traditionele karaffen en een vriendelijke oplettende bediening maakte het eten hier tot een klein feestje. Yamas!
John Z.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het AH menu van de restaurant actie gebruikt. We mochten een keus maken uit de kaart. Voor, hoofd en nagerecht. Voorgerect diverse vis was heerlijk van smaak. Vleesschotel Delphi prima gegrild en goed op smaak. nagerecht prima. Heerrlijk gegeten en genoten van deze avond, in de gezellige ambiance.
L.M.A. S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was heerlijk. De porties zijn echter te groot. Zonde om de helft te laten staan
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wederom geweest en zoals gewoonlijk weer goed voorgerecht dolmadakia en metsafonie deze kaas is zo lekker en echt Grieks doet ons denken aan Kreta hoofdgerecht Vicky schotel met kotelet en ossenhaas en kip en een varkenssnitzel en giros echt lekker als afsluiting frape we zaten echt vol en voldaan wij zijn vaste gasten als het niet goed zeggen we dat echt wel maar dit was weer voor een herhaling vatbaar
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Tijdens een weekendje Leiden heerlijk gegeten bij Delphi.
Een echte aanrader!!
Marjowermink W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Lekker gegeten. Vol bord. Grote drukte op de zaterdagavond maar toch snel geholpen. Inrichting kan opfrisser gebruiken.
Jill D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Heerlijk gegeten, sfeervolle inrichting en erg vriendelijke bediening. Wel een tip om de menukaart op internet even te updaten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige plek met goede bediening, lekker eten met enorme porties
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We zijn vaste gasten en niet voor niets vanavond de dolmadakia geheten gewoon ouderwets lekker hoofdgerecht stoofpotje met konijn gewoon heerlijk en super gaar en weer geen plek voor een nagerecht terwijl de baklava zo lekker is wederom komen wij hier graag weer terug makis ga zo door
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk, verrukkelijk gegeten. Deskundige en zeer vriendelijk personeel. Komen beslist terug. Kwaliteit hoog niveau . Keuze genoeg. Griekse sfeer proef je zodra je al binnenkomt !
Ruben C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
leuke tent met (oudbollige) griekse sfeer in positieve zin. Geluidruchtig en gezellig. Vriendelijke obers! Alleen jammer dat je er niet kan pinnen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten was goed zoals een Grieks restaurant in Nederland moet zijn. Tafels wat krap op elkaar, stoelen en banken met een wat harde zitting.
Bediening niets op aan te merken.
Enige minpunt is het niet kunnen betalen met de pinpas.
Bekius .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was erg druk, waardoor het personeel alleen maar liep te rennen en weinig aandacht voor de klanten had.
Mijn voorgerecht, flapjes met feta, was taai en lauw. We hadden als dessert irish coffee gekozen.... Volgens de serveerster had ze ons verteld dat dat niet onder de ah-actie viel... Wij hebben dat niet gehoord!
Het hoofdgerecht was goed, maar veel te veel.
Inrichting is leuk, je waant je op een Grieks terras onder de bomen