Delphi

Nieuwe Rijn 52 2312 JH Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi

Voor jong en oud

Waan je in Griekse sferen bij Delphi restaurant in Leiden. Hier ben je aan het juiste adres voor een romantisch en culinair avondje uit. Begin de dag met een gezellig rondje shoppen in het historische deel van de stad en schuif daarna aan voor een welverdiende lunch. Een plek waar jong en oud samenkomt om de dag door te nemen onder het genot van een heerlijke maaltijd en een goed glas wijn!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delphi

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:30

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gezellige plek met goede bediening, lekker eten met enorme porties
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk, verrukkelijk gegeten. Deskundige en zeer vriendelijk personeel. Komen beslist terug. Kwaliteit hoog niveau . Keuze genoeg. Griekse sfeer proef je zodra je al binnenkomt !
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We zijn vaste gasten en niet voor niets vanavond de dolmadakia geheten gewoon ouderwets lekker hoofdgerecht stoofpotje met konijn gewoon heerlijk en super gaar en weer geen plek voor een nagerecht terwijl de baklava zo lekker is wederom komen wij hier graag weer terug makis ga zo door
Ruben C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
leuke tent met (oudbollige) griekse sfeer in positieve zin. Geluidruchtig en gezellig. Vriendelijke obers! Alleen jammer dat je er niet kan pinnen.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten was goed zoals een Grieks restaurant in Nederland moet zijn. Tafels wat krap op elkaar, stoelen en banken met een wat harde zitting.
Bediening niets op aan te merken.
Enige minpunt is het niet kunnen betalen met de pinpas.
Bekius .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het was erg druk, waardoor het personeel alleen maar liep te rennen en weinig aandacht voor de klanten had.
Mijn voorgerecht, flapjes met feta, was taai en lauw. We hadden als dessert irish coffee gekozen.... Volgens de serveerster had ze ons verteld dat dat niet onder de ah-actie viel... Wij hebben dat niet gehoord!
Het hoofdgerecht was goed, maar veel te veel.
Inrichting is leuk, je waant je op een Grieks terras onder de bomen
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Mooie ambiance je waant je in Griekenland. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, gerechten mooi opgemaakt. Griekse gastvrijheid.
Kreeftensoep .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Muziek mag wat zachter, eten is prima, portie zou m.i. wat kleiner mogen en wat meer verse groente of tzaziki erbij ipv saladebar. Bediening is vriendelijk en redelijk vlot. Goede Griek in Leiden!
doreth .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hier gegeten met AH actie - waarbij je kon kiezen uit de gehele kaart dus dat was top!
Ontvangst was vriendelijk en met de gebruikelijke ouzo.
Het eten was van een prima kwaliteit maar de porties waren erg groot - zeg maar gerust véél te groot!!
Het restaurant is klein dus het was er hectisch en druk en het klonk er als een kippenhok - wij waren dan ook blij dat we weer buiten stonden.

Omdat we onze 3 gangen niet op kregen gevraagd of we onze baklava mee mochten nemen - werd erg vriendelijk op gereageerd en keurig ingepakt mee gegeven.
Kortom het eten is er goed - personeel vriendelijk maar als je rustig wil zitten om te eten kun je beter een andere gelegenheid uit zoeken.
smulpaap44 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten is goed. Alleen was het zeer druk en daardoor erg rumoerig. Men had de reserveringslijn te lang open laten staan, waardoor wij gevraagd zijn om een half uur eerder te komen dan was afgesproken. Het personeel liep te rennen en te draven, wat je gevoel gaf snel te moeten eten. Dit vind ik niet erg gezellig. Er stond ook mensen te wachten of er tafeltje vrij kwam. Bovendien stond ik mijn jas nog aan te doen, dat er al gelijk een personeelslid kwam om het tafeltje af te ruimen en schoon te maken. Ook dat vind ik niet erg gastvrij! Als de service niet beter wordt, zien men mij daar niet meer.
fam. de Groot
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een leuk restaurant op een goede locatie. Lekker eten, veel keuze wel erg grote porties. Het personeel was erg vriendelijk.
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Qua sfeer precies wat je kan verwachten bij het een-na-oudste Griekse restaurant van Nederland: gezellig en een vrolijke, vriendelijke bediening. De kwaliteit van het eten viel helaas zeer tegen: de lamshaas en varkenshaas van de grill waren te ver doorbakken, hadden niet de typische Griekse kruiden die je zou verwachten en de saus had geen smaak. De sperziebonen kwamen uit blik. De porties vlees waren veel te groot (ook voor grote eters): investeer liever in goed vlees wat goed bereid wordt! Voorgerechten oké, maar nagerechten waren meer slagroom dan vruchten en ijs. Jammer!
L M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Avond vol gemiste kansen! 1 uur wachten op een tafel ondanks reservering, vervolgens na nog 1 uur wachten bleek onze bon kwijt. Het eten best aardig, al kregen we niet wat we hadden besteld, maar kans om iets te vragen was er niet, conclusie: te weinig en niet behulpzaam personeel.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk goed gegeten! Goede hoeveelheid, goede kwaliteit, enthousiaste bediening. Zou het aanraden aan vrienden en familie.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten was echt geweldig .
Goeie service en was gezellig druk , dat op de maandag! . Hou je van lekker eten en gezelligheid
Amy-Marcel .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Gereserveerd en toch meer dan 45 minuten moeten wachten, belachelijk! Niet de griekse gastvrijheid die je verwacht, erg jammer. Druk, krap en een vreetschuursfeer. Bediening helemaal niet vriendelijk.
petervanhout .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten,prijs kwaliteit zeer goed mooi gegrilde ossehaas.
Heel vriendelijke bediening en een welkoms ouzo
TOP. Avond gehad met 8 personen.
pjongkiehong .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg gezellige en authentieke griek. Je krijgt veel eten voor een prima prijs. Het vlees was wel iets te droog, maar erg smaakvol.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker gegeten, ruim voldoende.
Mindere ervaring met de seating, moesten wachten op de afgesproken tijd terwijl de nodige tafels leeg stonden.
I E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geen pin aanwezig, kan niet geloven dat er nu nog restaurants bestaan waar geen pinautomaat aanwezig is..
Vervolgens bijna een half uur gezocht naar een werkende pin automaat.