Over het restaurant Delphi's

Stukje Griekenland in Utrecht

Bij een Grieks restaurant denk je aan blauw met witte luifels en ouzo met Tzatziki. De laatste twee zijn zeker inclusief bij Delphi's in Utrecht. Maar het decor gaat meer in de richting van een romantische Griekse tempel, met mooie witte bogen en rotsachtige muren. Geniet van de Griekse specialiteiten in het centrum van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Delphi's

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Delphi's

CrazyD .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten, alles van zeer goede kwaliteit. We hadden verschillende gerechten zodat we van elkaar konden proeven en alles was heel lekker, vooral de tiramisu (ik ben gek op desserts) was overheerlijk. De service was supervriendelijk. Zeker de moeite waard om er nog vaak heen te gaan.
henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een gezellige avond gehad in dit sfeervolle restaurant. Smaakvolle gerechten, goede bediening en een eigenaar die houdt van zijn vak. Juist voor die dingen ga je een avondje uit eten.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was van goede kwaliteit.
Alleen was in het restaurant verschrikkelijk veel rumoer, je kon met je partner geen fatsoenlijk gesprek voeren.
Ik had moeite om de ober te verstaan.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was perfect heerijk. De porties waren precies goed . Als vooraf hadden wij gekozen voor aubergine met groenten in een lekere saus met heerijk brood geserveerd. Hethoofdgerecht was mixed gril uitstekend. Toetje griekse yoghurt met veel vers fruit, honing en walnoten
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we zijn hier op een vrijdagavond geweest. Waren een stuk te vroeg, geen enkel probleem, mocht zelf het tafeltje uitzoeken. Werden dus fijn ontvangen. Het eten was heerlijk, na de 2e gang hebben we aangegeven te willen wachten met het dessert. Geen probleem. Na een half uur gaven we aan dat het mocht doorkomen en dat was ook weer genieten. Dit alles met de AH actie. We komen hier zeker nog terug! Leuk personeel!
theocarolien .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker buiten kunnen eten. Gastvrijheid en service is erg goed. Alle gerechten van uitstekende kwaliteit.
De vleesgerechten zijn goed bereid en heerlijk mals.
Pris H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed gegeten. Daarbij moet je wel echt van Grieks houden, want die kruiden proef je echt. Gerechten kwamen vlot door. Vriendelijk personeel en lekkere wijn, ook een plus!
Monica E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Eten en sfeer waren prima maar het was niets speciaals. Bediening was best wel slordig. Locatie is goed. Heel jammer dat aan de overkant van de straat recht voor het restaurant je over een urinuar uitkijkt.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
De carppacio miste een dressing, de vis was prima. Jammer dat er geen groenten bij het vlees zat.
De bediening was goed, aardge mensen.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Een prachtige ruime locatie, sfeervol ingericht. Een zeer, zeer vriendelijke en amicale bediening. In alle rust kunnen genieten van het eten en de sfeer.
Cootje V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Was erg druk. Men was meerdere malen een bestelling vergeten. Twee hoofdmenuś waren erg lekker. Vismenu was helaas erg droog en de moussaka was enigzins smaakloos. Voor en nagerechten ok.
Personeel kan wat meer aandacht aan de bezoeker geven door tussendoor te vragen of alles naar wens is.
esther.klusener .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Weer erg lekker gegeten. Bij Delphi's eet je niet standaard Grieks met veel vlees, maar wordt er zorg aan het eten besteed. Mooie opmaak van de borden en smakelijke gerechten Attente bediening
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben lekker en rustig kunnen eten. De drankjes waren perfect en werden op het juiste moment geserveerd.
Voor zo'n ruim restaurant vonden we het heren toilet miniem.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We moesten vrij lang wachten op het hoofdgerecht. We konden geen halve liter (huis)wijn krijgen, dus het werd een flesje van 375 ml dat achteraf maar liefst € 15,75 bleek te kosten. Toen we nog een kopje koffie achteraf namen, wilde men dat wij naar een andere plaats gingen in verband met een groot gezelschap dat meerdere tafels nodig had.
Sudesh B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten; gerechten waren erg lekker, verrassend van smaak, grote porties en vers bereid.. Uitstekende bediening. Komen hier zeker terug.
maantjemaan .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gegeten met gebruik van de AH restaurant actie. Gerechten waren redelijke porties. Moesten tussen de gangen door lang wachten. Kleine glaasjes water kosten 2 euro per glas, beetjes buitensporig. Verder vriendelijk personeel.
tvandervoorn V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Als altijd weer heerlijk gegeten, komen dus altijd weer terug. Je kunt heel kort tevoren boeken en dat is erg fijn!
Het AH menu heeft genoeg variatie en mogelijkheden. Er ligt een mooi plaatje op je bord van het door jou bestelde voedsel in perfecte conditie en combinatie.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wederom met de AH aktie bij Delphi wezen eten. Heerlijk gegeten en top bediening.
Veel keuze uit het menu van deze aktie. Prijs kwaliteit prima.