Delphi's

Neude 29 3512 AE Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Delphi's

Stukje Griekenland in Utrecht

Bij een Grieks restaurant denk je aan blauw met witte luifels en ouzo met Tzatziki. De laatste twee zijn zeker inclusief bij Delphi's in Utrecht. Maar het decor gaat meer in de richting van een romantische Griekse tempel, met mooie witte bogen en rotsachtige muren. Geniet van de Griekse specialiteiten in het centrum van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Delphi's

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

McMarco .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Speciaal menu voor de AH diner actie. Voelt niet echt goed. Goedkoop plastic. Voor een toch best stevig geprijsd menu heb je niet echt het gevoel dat je een goede deal hebt. De service was redelijk maar ook niet bijzonder. Op zich lekker gegeten, maar voorlopig wel weer genoeg.
M.vanderstar .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Warm ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening. De gerechten waren smakelijk en keurig opgediend. Voor herhaling vatbaar en een aanrader..!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Jeannette N.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima gegeten; degelijke kwaliteit en duidelijk te merken dat ze goede kwaliteit ingrediënten gebruiken.
Erg aardige beniening
Wieke G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijke bediening, lekkere rode huiswijn. Voorgerecht lauw en smaakloos. Hoofdgerecht eveneens smaakloos. Niet voor herhaling vatbaar helaas.
B A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was speciaal voor de restaurantactie sanengesteld. Het zag er qua opmaak minder goed uit. Het hoofdgerecht viel tegen. Geen groente, geen aandacht voor opmaak en een beetje lauw.
De service was prima en de inrichting sfeervol.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Erg gezellig en lekker gegeten bij Delphi's samen met mijn treinvriendinnen. Maakten gebruik van de AH actie, dus helemaal top!
JWE .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gewoon lekker gezellig bij Delfi, zoals altijd
Het eten,bediening en de sfeer zijn top!
Een aanrader.
Voorheen hadden ze een salade-bar, jammer dat die weg is.
Anne-Rie B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig druk, maar wel rumoerig. Ondanks drukte (soms te) vlotte bediening. Inrichting modern met Griekse accenten.
Voor de AH-actie een aparte kaart met 3-gangen menu voor € 34,75, wat wij aan de hoge kant vinden! Porties zijn net goed. Geen topper, maar wel de moeite waard om terug te komen.
Micha S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk restaurant met vriendelijk personeel en met lekker eten. Is geen standaard Griek. Leuk restaurant met vriendelijk personeel en met lekker eten.
I W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prijs was niet in verhouding tot de kwaliteit van het eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. We betaalden 35,95 voor een 3 gangenmenu. Hetzelfde menu zouden we bij een ander restaurant misschien 20 euro voor betalen. Het eten was niet bijzonder. De bediening was wel top.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Delphi's is een topper in Utrecht. Heerlijke en uitgebreide kaart en perfect bereide gerechten. Bediening zeer vriendelijk.
Roelf D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij deze geweldige Griek was het weer prima als altijd. Toen we kwamen zat het helemaal vol op het tafeltje voor ons na. 3 gangen allemaal perfect en echt Grieks, en zeer attent personeel.
Sham M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Alles in dit estabiliment drukt je met de neus op de feiten dat het om de knip gaat. Het is heel lastig om je aan het gevoel te onttrekken. De porties zijn uitzonderlijk klein. Smaak en kwaliteit zijn net aan. Alles, salade, friet etc moet je extra bijbestellen. Zo ook het karaf water, die in een fles komt. Deze fles blijkt dan voor 1/3 stiekum met extra glaswerk verkleint te zijn.

Jammere etalering van wat een gemiddelde maar goede kunnen had kunnen zijn.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij delphi's met de AH restaurant actie. Daarnaast was de gastheer erg gastvrij. En er hing een ontspannen sfeer in het restaurant.
Mi C.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Lekker gegeten. Vlees en feta zijn top. Alleen nagerecht (tiramisu), dat wel huisgemaakt was, bestond voornamelijk uit geklopte slagroom. Hou ik persoonlijk niet zo van.

Bediening ook erg aardig!
Frankenjoske .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We waren met een groepje van 5vrouwen om gezellig bij te praten. Nou, dan zit je daar verkeerd: Het was bomvol en heel lawaaierig, op een donderdag met de AHrestaurantactie is dat ook niet zo gek, natuurlijk. Wel jammer!
Verder vonden we de serveerster kortaf en gehaast, ze liep weg terwijl we nog tegen haar spraken, gewoon onbeleefd!
Waarschijnlijk ook last van de drukte..!
Het eten..: Was in orde maar we vonden het te duur voor de geboden kwaliteit!
Hfvanwgmail .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten is top. By far de beste griek van Utrecht. Locatie, ontvangst, personeel, alles is oke.
Zeker een aanrader! Wij komen hier iig zeker terug.
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
- Een "speciale" Iens/AH-kaart die de korting voor het bedrijf opving;
- Het reserveringssysteem mbt Iens-klanten werkte niet volgens de medewerkers van Delphi, ondanks dat er een e-mail bevestiging door mij was ontvangen;
- vreemd dat dit al de 2e keer was (eerder in Deventer) dat men de spaarkaarten gewoon weer teruggaf. Werkt de actie niet meer? wellicht heeft dit te maken met mijn eerste punt.

Een volgende keer doe ik niet meer mee en betaal wel de "normale" prijs.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima restaurant; goede kwaliteit van het eten en een correcte bediening.
Enige opmerking: jonge dames van de bediening spreken ons, mensen van rond de 60, aan met jij en jullie. Dat voelt niet goed. Wellicht aandacht voor omgangsvormen