Delphi's

Neude 29 3512 AE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi's

Stukje Griekenland in Utrecht

Bij een Grieks restaurant denk je aan blauw met witte luifels en ouzo met Tzatziki. De laatste twee zijn zeker inclusief bij Delphi's in Utrecht. Maar het decor gaat meer in de richting van een romantische Griekse tempel, met mooie witte bogen en rotsachtige muren. Geniet van de Griekse specialiteiten in het centrum van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Delphi's

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

steeks .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Delphi is een uitstekend restaurant met heerlijke gerechten en een zeer attente bediening.
Ruime keus van zowel de gerechten als ook van de bijbehorende dranken.
Marvin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn hier naar toe gegaan met de restaurant-actie van AH. Lekker gegeten en goeie service! Bediening ook erg vriendelijk. De huiswijn vonden we wat minder dus vroegen we om een ander. Dat was geen probleem. Een aanrader!
Kok K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
heerlijk gegeten met ah bon genoeg keuze en mooie gerechten voldoende gevulde borden een aanrader voor mensen die een keer lekker willen eten.
HMAG .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij waren verrast door de gastvrije ontvangst ( jassen werden aangenomen) de gezellige sfeer én ' last but not least', het heerlijke eten! Hier komen we zeker terug !
Echt een aanrader!
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vlotte, vriendelijke bediening. De gerechten vonden we goed, vooral voorafje en toetje erg goed. We hebben echt genoten! De giros wat te vet voor ons, dat was het enige minpunt. Genoeg keuze op de kaart. Leuke inrichting. We komen zeker terug!
Frelmati .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Bij het AH 3 gangen menu was er voor iedere gang een ruime keuze.
De biedingen was zeer vriendelijk, attent en snel.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten bij Delphi's. Gekozen voor shared dining. Een paar verschillende voorgerechten mogen proeven. De kwaliteit was goed, lekker gegeten. De prijs stond echter niet echt in verhouding tot de porties. We waren met z'n tweeën en kregen van drie gerechten steeds drie stuks. Ik had liever van elk gerechtje twee stuks gehad en dan meer verschillende gerechten. Ook liever minder brood en een gerecht meer.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben in tijden niet zo lekker Grieks gegeten, en hele aardige bediening en goede service.
Gaan we zeker nog een keer naar toe. Top
Renee L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De service was ontzettend goed, jassen aangenomen bij binnenkomst, snelle en veel aandacht van de bediening aan tafel, helemaal top. Het eten was prima, allemaal goed van smaak, maar niet bijzonder.
Richard F.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hier met het hele gezin gegeten met de AH restaurantactie. De porties waren behoorlijk groot en de kwaliteit was goed. Bediening was vriendelijk en attent. De voorgerechten worden midden op tafel gezet zodat je van alles wat kan proeven. De feta mousse was erg bijzonder. De hoofdgerechten waren dik in orde. Het is niet het klassieke Griekse eten wat je elders tegenkomt, maar veel vers en mooi opgemaakt. Het nagerecht had huisgemaakt ijs, in plaats van bakken fabrieksijs wat je ook nog regelmatig tegenkomt. Ook buiten de restaurantacties een uitstekend restaurant om te eten, met ook dan een goede prijs kwaliteitverhouding.
mariannaberg .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant, heerlijk eten en de gerechten worden mooi geserveeerd. Heel vriendelijk en attent personeel.
Hele gezellige ambiance,
Izabellap1 P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het was heel erg lekker. Wij hebben nog gebruik kunnen maken van de AH-actie. Perfecte salades met vers brood, geode huiswijn en attente bediening. Goede sfeer. Wat kan je meer willen? Erg goed. Wij zijn dus zeer tevreden. Bednakt Delphi's!
BBJ .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vriendelijke en vlotte bediening. Wij hadden via de ah actie geluncht maar dat vond ik redelijk duur voor een salade of een soepje voor € 15,50 De gerechten waren heerlijk en keurig opgediend
werdmulg .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Donderdagavond met de AH-kaart met twee personen gegeten in Delphi's in Utrecht. We waren een half uur vroeger dan gereserveerd vanwege een uitvoering in Vredenburg, maar dat vormde geen enkel probleem. We werden hartelijk ontvangen en mochten aan een tafeltje bij het raam plaatsnemen met een mooi uitzicht op de kerstversiering van het Neude. Het speciale AH-menu bevatte een keus aan voor-, hoofd- en nagerechten. Het eten was prima en in grote overvloed, maar je moet wel een echte vleeseter zijn. Het dessert, ijs met vruchten in een potje geserveerd was verrukkelijk. Kortom, heerlijk en gezellig gegeten. We raden het een ieder aan.
AnnetBE .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Delphi op het neude. Zo'n vriendelijke bediening en ontvangst tref je niet vaak. Met een glimlach werd onze jas aangenomen en onze tafel voorgesteld. Een broodje vooraf, mooi samengestelde menukaart. Grote porties dat wel. De maaltijdsalades is een aanrader en de zalm was ook heerlijk. Aanrader dus!!
hjansenopdehaar .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben met 8 mensen heerlijk gegeten. Gerechten waren smaakvol en met zorg klaar gemaakt. Absoluut een aanrader. De bovenverdieping zat helemaal vol en daardoor wat rumoerig.
thijssen49 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De maaltijdsalade was voor mij aan de grote kant. De tip gekregen om bij de bestelling aan te geven dat het saladedeel kleiner kan zijn; een goede tip.
Prettige bediening.
McMarco .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Speciaal menu voor de AH diner actie. Voelt niet echt goed. Goedkoop plastic. Voor een toch best stevig geprijsd menu heb je niet echt het gevoel dat je een goede deal hebt. De service was redelijk maar ook niet bijzonder. Op zich lekker gegeten, maar voorlopig wel weer genoeg.
m.vanderstar .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Warm ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening. De gerechten waren smakelijk en keurig opgediend. Voor herhaling vatbaar en een aanrader..!
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wij hadden via de ah actie geluncht dat vond ik redelijk duur voor een salade of spagettie voor 15,50 en is ook niet meer voor herhalingvatbaar. Heb ook wel eens gedineerd en kreeg toen waar voor je geld!