Over het restaurant Delphi's

Stukje Griekenland in Utrecht

Bij een Grieks restaurant denk je aan blauw met witte luifels en ouzo met Tzatziki. De laatste twee zijn zeker inclusief bij Delphi's in Utrecht. Maar het decor gaat meer in de richting van een romantische Griekse tempel, met mooie witte bogen en rotsachtige muren. Geniet van de Griekse specialiteiten in het centrum van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Delphi's

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Delphi's

Roland K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Zoals alle keren de afgelopen tijd attente bediening die ook echt luistert naar wat je wensen zijn, erg fijn als je zoals ik khd-arm eet en wat menu-aanpassingen vraagt.
Eigenlijk niets te klagen maar een klein cv-radiator op de wc mag nu wel in de wintermaanden ;-)
JanBMdN B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wederom lekker gegeten. De gyros die ik had kan beter, zal wel incidenteel zijn, want alle vorige keren was deze heel lekker. Lekker flesje Retsina bij het eten, voor de Griekse sferen.
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima eten maar iets aan de prijs voor wat het is.
thijsyo .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was behoorlijk smaakloos en proefde eigenlijk ook alsof het van de groothandel kwam. We voelde ons allemaal na afloop ook niet erg lekker.
Jorika O.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Authentieke griekse gerechten, dus niet alleen de standaard bulken met vlees. Ook veel vegetarische gerechten. Het is een drukke bedoening binnen, maar je kan elkaar nog prima verstaan. Er stond stond een hele wachtrij, maar toch werden we niet opgejaagd om snel weg te gaan. Erg fijn. Ga ik zeker nog een keer eten. Aanrader.
Joëlle L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk, de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam!
De tafels staan wel erg dicht op elkaar, maar dat was het enige minpuntje.
Al met al een heerlijk restaurant waar ik zeker nog eens naar terug ga.
marjan W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Goed eten,wat veel, redelijke service en redelijk rumoerig door veel groepen die er eten. Maar alles bij elkaar zeker aan te bevelen !
jwilting .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Middle of the raod, niet speciaal. Uitstekende locatie in het hart van Utrecht. Qua eten niet speciaal, wel een gezellig terras.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten bij Delphi was erg goed en vooral de voorgerechten waren erg origineel. De bediening was erg vriendelijk en we werden snel geholpen.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ja, echt Grieks voorzover er van feta tot yoghurt een grote varieteit was en veel vless, lekker geroosterd. Maar ook wel vernieuwd: feta gebraden, vlees op een bedje van wisselende salades: toch ook veel neiuws op de borden.
Voor ons doen erg veel te eten, maar ouderen van 75-89 eten nu eenmaal eigenlijk te weinig voor een echt 3-gangen menu.
Denise A.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima restaurant op een fijne en bekende locatie in Utrecht.
Bij binnenkomst wordt een mandje brood met tapenade geserveerd. Je krijgt dan ook meteen de kaart. Voor 35 euro p.p. kan je kiezen uit gerechten van een drie gangen menu.
De kaart is niet heel uitgebreid, wat ik juist prettig vind omdat ik dan niet zo hoef te twijfelen.
Voorafje was prima. Hoofdgerecht ook lekker, maar ontbrak aan groenten en wat frietjes. (Deze kon je er wel bij bestellen, Maar ik vind het persoonlijk toch iets wat erbij inbegrepen hoort te zijn) Toetjes ook lekker, maar niet bijzonder.
Overall: Lekker gegeten, Maar niet uitzonderlijk.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten, alles van zeer goede kwaliteit. We hadden verschillende gerechten zodat we van elkaar konden proeven en alles was heel lekker, vooral de tiramisu (ik ben gek op desserts) was overheerlijk. De service was supervriendelijk. Zeker de moeite waard om er nog vaak heen te gaan.
henk H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een gezellige avond gehad in dit sfeervolle restaurant. Smaakvolle gerechten, goede bediening en een eigenaar die houdt van zijn vak. Juist voor die dingen ga je een avondje uit eten.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Goede service!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was van goede kwaliteit.
Alleen was in het restaurant verschrikkelijk veel rumoer, je kon met je partner geen fatsoenlijk gesprek voeren.
Ik had moeite om de ober te verstaan.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was perfect heerijk. De porties waren precies goed . Als vooraf hadden wij gekozen voor aubergine met groenten in een lekere saus met heerijk brood geserveerd. Hethoofdgerecht was mixed gril uitstekend. Toetje griekse yoghurt met veel vers fruit, honing en walnoten
giokbwee.tan .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het drie gangen menu is heel goed en leuk opgediend. Het personeel is erg vriendelijk.
Het hoofdgerecht gegrild dorada is heel lekker klaar gemaakt en het dessert cheese cake met bosvruchten is ook heel erg lekker.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we zijn hier op een vrijdagavond geweest. Waren een stuk te vroeg, geen enkel probleem, mocht zelf het tafeltje uitzoeken. Werden dus fijn ontvangen. Het eten was heerlijk, na de 2e gang hebben we aangegeven te willen wachten met het dessert. Geen probleem. Na een half uur gaven we aan dat het mocht doorkomen en dat was ook weer genieten. Dit alles met de AH actie. We komen hier zeker nog terug! Leuk personeel!
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker buiten kunnen eten. Gastvrijheid en service is erg goed. Alle gerechten van uitstekende kwaliteit.
De vleesgerechten zijn goed bereid en heerlijk mals.
Pris H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed gegeten. Daarbij moet je wel echt van Grieks houden, want die kruiden proef je echt. Gerechten kwamen vlot door. Vriendelijk personeel en lekkere wijn, ook een plus!