Delphi's

Neude 29 3512 AE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delphi's

Stukje Griekenland in Utrecht

Bij een Grieks restaurant denk je aan blauw met witte luifels en ouzo met Tzatziki. De laatste twee zijn zeker inclusief bij Delphi's in Utrecht. Maar het decor gaat meer in de richting van een romantische Griekse tempel, met mooie witte bogen en rotsachtige muren. Geniet van de Griekse specialiteiten in het centrum van Utrecht!

Meer informatie over restaurant Delphi's

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

JanBMdN .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten en gedronken in een goede atmosfeer met fijne, correcte en snelle bediening. Deze keer met de AH bonusactie, volgende keer weer gewoon, met keuze uit de hele kaart. Nagerecht Tiramisu is een aanrader.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Snelle service, vooraf aangegeven dat wij niet veel tijd hadden (2 uur) en of het mogelijk was alle gangen door te geven. Geen probleem en heerlijk gegeten. Niet al te druk ook (woensdagavond) en erg gezellige sfeer.
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heel gezellig, zowel binnen als buiten. Heel vriendelijke bediening. Uitstekend verzorgde maaltijd menu's. Door een medewerkster van het restaurant werd ook nog extra aandacht gegeven aan de 60ste verjaardag van mijn zus. Door bij het dessert een vuurwerk te plaatsen. Heel erg leuk gedaan.
Eva R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ze hebben heerlijke vegetarische schotels met aubergine, echt super lekker. Mijn vriend was ook heel tevreden met zijn vis.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
was oke, maar niet meer dan dat.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een van de betere Griekse restaurants in het centrum van Utrecht. Vlotte en attente bediening met een gastvrije uitstraling! De gerechten zijn erg smakelijk zoals je het ook zou willen verwachten. Prettige ambiance, niets op aan te merken. We komen graag terug!
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De kaart was niet uitgebreid. Wat er op stond was smakelijk en zag er ook goed uit. Fijne service en prettige gemeende aandacht van het personeel. Zeker om terug te komen
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
heerlijk
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Fijn om te zien hoe gastvrij 1 van de obers was, anderzijds juist teleurstellend om te zien hoe bedroevend matig 2 van de andere obers ons hielpen. We blijven terugkomen voor het goede voedsel en hopen dat de eigenaar de vaste staf laat leren van de gastvrije nieuwe obers....
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
heerlijk gegeten; goede smaken en verse producten; echt beter dan de gewone griek. De ober was af en toe wat belerend, maar de smaak van het eten en gezelligheid met vrienden maakte dat goed. Tafeltje was erg klein voor 5 personen en een fles wijn. Overigens erg lekkere gekoelde rode pniot noir gedronken.
Petro S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Was keurig geregeld.
Konden gelijk naar ons tafeltje.
Eten was fantastisch, en de bediening was prima.
We waren in alles voorzien, Is ook gezellig binnen.
Dus wij gaan daar nog een keertje eten binnenkort.
1 puntje, we kregen geen glaasje ouzo bij binnenkomst.
Maar wel een aanrader dit restaurant
Wendy M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, prettige sfeer. Fantastische bediening die het vak verstaat en van een etentje een belevenis maakt. Is zeer voor herhaling vatbaar. Aanrader.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prettige ontvangst, professioneel team dat goed op elkaar lijkt ingespeeld. Ondanks de drukte hoefden we tussen de gangen niet lang te wachten. Van oorsprong Grieks, is het getransformeerd tot een mediterraans restaurant met een ruime keuze aan gerechten, waaronder ook nog steeds Griekse.
We aten hier in het kader van de AH restaurant actie, konden kiezen uit alle gerechten op de kaart.
Alle gerechten waren smaakvol. Hier geen nouvelle cuisine, voorgerecht met lamsgehakt was al vrij veel.
Bijpassende wijnen werden op tijd geserveerd, een later bijbesteld Griekse salade stond binnen 2 minuten op tafel. Alleen € 34,75 voor een 3 gangenmenu lijkt ons aan de hoge kant, ondanks dit minpuntje komen we hier zeker terug.
miep M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
leuk restaurant. met ah bon gegeten, maar kwamen erachter dat je zonder bon net zo duur uit zouden zijn als we normaal bij een griek zouden eten. voor salade 6,5 euro voor een klein schaaltje is best prijzig.
friet enzo moet je nog extra betalen en kinder menu alleen hoofdgerecht 10 euro kwamen we toch op een rekening uit van bijna 70 euro.
Kees Jan W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heel lekker gegeten. Vooraf een garnalenauberginekroket. Daarna een aubergine grilgerecht. En toe een cheesecake, die overigens niet erg overkwam als een cheesecake, want hij luchtig. Topgriek!
Stefanie D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg lekker eten, goed ontvangen en een leuk Griekse sfeer. Wel enigszins rumoerig, maar al met al een hele leuk avond gehad!
josjerovekamp .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
AH-actie en toch uitstekend eten (fijn om uit een aantal heerlijke gerechten te kunnen kiezen)! Anders Grieks, qua eten maar ook qua inrichting. Sfeervol. Prettige bediening ondanks de drukte want het restaurant werd zeer druk bezocht, terecht. We waren er al heel lang niet meer geweest en hebben het bij deze herontdekt.
Noortje H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijn restaurant, gunstig gelegen. Goede ontvangst en we konden een tafeltje uitzoeken,
Heerlijk gegeten, het was een fijne afsluiting van de dag.
steeks .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Delphi is een uitstekend restaurant met heerlijke gerechten en een zeer attente bediening.
Ruime keus van zowel de gerechten als ook van de bijbehorende dranken.
Marvin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We zijn hier naar toe gegaan met de restaurant-actie van AH. Lekker gegeten en goeie service! Bediening ook erg vriendelijk. De huiswijn vonden we wat minder dus vroegen we om een ander. Dat was geen probleem. Een aanrader!