Delon

Oudegracht 54 3511 AS Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Delon

The Food Shop zit in één van de gewelven van de Utrechtse gracht. De ontstane koepelvorm roept het idee van een grot op, al verraden de doorkijkjes uitzicht onder de bruggen door. De inrichting is vintage ingericht, met beeldjes, wit linnen en er klinken Franse chansons. Een deel heeft een roze vloer en veel bloemen. Deze werfkelder is bestemd voor privé diners, borrels en (huwelijks) feesten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Delon

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Puur eerlijk eten, om je bord bij af te likken. Zeer vriendelijke bediening en goede adviezen over eten en drank. Genoten! Een aanraden als je uit eten gaat om t eten en niet om de liflafjes, gerechten die aangeprezen worden met te veel bijvoeglijke naamwoorden en gezien worden in de hipste tent.
Ae-Ri N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een leuke plek om met vrienden te eten! De bediening was erg aardig en behulpzaam. Wel moesten we met een groep van 6 erg lang wachten op het hoofdgerecht. Toen dit kwam, stelde het zeker niet teleur. Ook desserts waren lekker. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed!
G S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We wilden een mandje met brood vooraf wat ze niet bleken te hebben. We bestelden het duurste gerecht (18,50) van de kaart iets met haantjes(Kip) we kregen een diep bord waar een bleek leek wel gekookt haantje dreef in een soort soep van doperwten, stukjes wortel en aardappel. Het zag er niet lekker uit en dat was het ook niet. Geen lekkere kruiden maar wel erg zout. De bediening daar in tegen was heel vriendelijk. Al met al geen aanrader!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een fijn restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Een speciaal verzoek, werd gehonoreerd. Top, een aanrader!
Marjolijn P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, informeel en gastvrij. De chef is heel creatief omgegaan met mijn lactosevintolerantie.
Aretta H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Verrukkelijk gegeten, leuke bediening met goede uitleg en advies over de menukaart, er werd goed rekening gehouden met onze dieetwensen.
Alles was vers en met zorg klaargemaakt, een aanrader!!!
En dat allemaal voor zeer redelijke prijzen, we komen zeker terug
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goed advies over de gerechten en bijpassende wijn. Het zat binnen korte tijd vol waardoor er veel druk op de enige serveerster kwam te staan. Maar daar scheen niemand veel last van de hebben. De sfeer was goed; al met al genoten van lekker diner, voor herhaling vatbaar. Serveren is op vrijdagavond een must!
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Onbekend pareltje aan de Oudegracht. Dit restaurant viel mij op door de goede recensies die het kreeg. Van de buitenkant niet heel opvallend als restaurant, binnen hartelijk ontvangen. Prima gegeten, lekkere gerechten van een constante kwaliteit die alleen maar betere leek te worden met iedere volgende gang. Een goed voorgerecht met een rilette van makreel, prima hoofdgerechten: een kabeljauwfilet voor mijn partner een voor mij in west-malle tripel gestoofde varkenskoontjes. Als dessert een prima samengesteld kaasplankje voor mijn tafelgenoot en een zeer smaakvol warm geserveerd chocoladetaartje met bosvruchten, zo een waar de vloeibare chocolade uitloopt als je deze open snijdt, mmmm. De grootste meevaller was de rekening. Voor deze prijzen zijn er maar heel weinig plaatsen in Utrecht waar je zo lekker kan eten!!
Dianne D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
prima gegeten. Eenvoudig maar lekker en voor een goede prijs. Vriendelijke bediening
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Met een groepje mensen gegeten in dit sfeervolle restaurant. Bediening was uitstekend, en zeer attent. Voorgerecht iel een beetje tegen. Coquilles op heel veel van iets dat op bloemkoolpuree leek. teveel puree waarin de coquille verdronk. Hoofdgerecht entrecote was zeer goed, en de kaasplank ook. Leuke plek, en al met al prima keus (ook de gerechten van mijn tafelgenoten zagen er goed uit)
Joeri G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke huiselijke sfeer. Aardige bediening met bestand van zaken.
Jitske V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fijn en knus restaurant. Goed eten tegen een mooie prijs. Zeker een aanrader! Mooi verstopt restaurantje in Utrecht.
Mischa R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening is prima en de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Enige minpunt is de afzuiging van de keuken. Het was veel te warm in het restaurant en mijn kleren stonken naar baklucht.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Romantisch plekje. Rustige sfeer met Franse chansons. Menu is prettig beperkt. Wij hebben er heerlijk gegeten en genoten van de sfeer en vriendelijke no-nonsens bediening. No-nonsens gold ook voor het eten, niets complex, maar gewoon eenvoudige en goede combinatie van smaken! Alhoewel ik hier voor het eerst koontjes op een menu heb zien staan. Komen zeker nog eens terug om die te proberen.Hoop dat ze niet te snel ontdekt worden door het grote publiek, want dan zou deze plek haar charme kunnen verliezen.
Elzie .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Na ongeveer een jaar hier weer terecht gekomen. Nu met met man wat gegeten. Hij hadden de hertenbiefstuk, en ik de vis van de dag. Beide erg lekker. Net als de vorige keer wasmachine de sfeer en bediening ook weer helemaal top. Komen snel weer terug.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Dit restaurant bezoek ik regelmatig, met relatie's, familie of wanneer het werk is uitgelopen eventueel alleen. Eigenaren zijn altijd even vriendelijk, het restaurant ademt een warme en relaxte sfeer uit zo aan het "rustige" stukje van de Oudegracht, maar toch op slechts 100 meter van de Potterstraat. De Franse chansons maken het plaatje compleet. Het eten is altijd goed op smaak (zeker de rib-eye bearnaisesaus:-))en met zorg bereid. de prijs/kwaliteit verhouding is alleszins redelijk. Een aanrader!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een verborgen topertje!!! is dit gezellig restaurantje aan de gracht. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. De ribeye is een aanrader net zoals het toetje de creme brulee. wij komen zeker een keer hier terug. nogmaals een verborgen toppertje!
Kreeft49 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Een niet te groot, intiem restaurant waar het goed toeven was. Aangename en opgewekte bediening. Zeer verleidelijke voorafjes, maar die hebben we deze keer voorbij laten gaan (we eten er vaker) en gekozen voor een malse rib-eye in een rode wijn saus en een biologisch varkensfiletje met bleu en gerookte paprika saus. Een subtiele combinatie, dit laatste.
Onszelf verwend met een lekker toetje en koffie in het avondzonnetje toe. We gingen erg tevreden weg.
Lotje66 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Een heerlijk restaurantje in alle opzichten: lekker eten, goede wijnen, perfecte bediening in een knusse sfeer. Of je er nu komt met z'n tweeën of met een grotere groep, ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. De rib-eye is mijn favoriet. Maar eigenlijk maakt het niet uit wat je er eet, het smaakt allemaal bijzonder goed.
De kelder met een klein terras aan de Oudegracht is echt top. Heb er verleden jaar mijn verjaardag gevierd. Ideaal voor feesten en partijen.
Een blijvertje!