Delon

Oudegracht 54 3511 AS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delon

The Food Shop zit in één van de gewelven van de Utrechtse gracht. De ontstane koepelvorm roept het idee van een grot op, al verraden de doorkijkjes uitzicht onder de bruggen door. De inrichting is vintage ingericht, met beeldjes, wit linnen en er klinken Franse chansons. Een deel heeft een roze vloer en veel bloemen. Deze werfkelder is bestemd voor privé diners, borrels en (huwelijks) feesten.

Glas champagne

Marc R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Dolf L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Delon's is een gezellig kleinschalig restaurant aan de Oudegracht.
Het is erg gezellig ingericht en de ontvangst is uiterst gastvrij.
De bistro achtige kaart is niet heel uitgebreid, maar genoeg lekkere gerechten.
Ik heb er die avond de gekonfeite eindbout gegeten, heerlijk!
Mijn disgenoten hadden de hertenbiefstukjes gegeten en waren er erg blij mee.
Het geserveerde garnituur bij de gerechten waren ook erg lekker, diverse groeten die passen bij het seizoen!
Kortom voldoende reden om snel weer terug te komen!!!
Kelly M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch gegeten! De sfeer is wat sleetse vintage en daar moet je van houden.
Wat jammer was is dat de afzuiging noodgedwongen uit moest om de warmte te behouden wat je komt te staan op rode ogen en naar eten ruikende kleding.
Voor het eten en bediening ga ik zeker terug, maar dan wel in de zomer...
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik heb hier gegeten met een groter gezelschap in de werfkelder. Die plek is fantastisch voor private dining met een groep. Voorgaande jaren aten we hier een vast vooraf afgesproken menu. Dit jaar konden alle gasten van de kaart bestellen. Ik heb vooraf coquilles genomen en de franse stoofpot als hoofdgerecht. De bereiding van de coquilles was niet super, jammer van zo'n mooi product. De stoofpot was bijzonder lekker, de aardappelgratin erbij ook maar de groenten waren wat droog en smakeloos. De kaasplank die ik als nagerecht had was erg lekker en goed verzorgd. Jammer dat de cognac op was maar de desertwijn smaakte ook goed.
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Bediening aardig, de eendenbout verrukkelijk en het toetje prima. Voor de donderdagavond rustig, wat voor ons heel prettig was.
kreeft49 H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Zeer plezierige ambiance. Geluidsniveau is rustig zodat er zonder al te veel inspanning een gesprek te voeren is. We werden snel en erg vriendelijk bediend.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Misschien trof ik ze op een slechte dag, maar de vis heb ik na een paar happen aan de kant geschoven. Omdat mijn vriend ziek werd vroeg ik of we het toetje mee konden nemen. Toen kreeg ik een snauw, de eerste keer dat er in een restaurant naar me geschreeuwd is. Bijzonder onklantvriendelijk en onprofessioneel.
Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een op het oog eenvoudig restaurant. Korte, meest klassiek Franse kaart.
Heerlijke smaken, superbediening.
Echt een aanrader
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig restaurant, goede balance tussen kwaliteit en eenvoud. Mooie samengestelde gerechten die met zorg bereid zijn en vriendelijke bediening.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een prettig, sfeervol restaurant met vlotte, professionele bediening en goed eten. Pas 2 maanden open maar zeker een blijvertje. Wij hebben met vier personen een heerlijke avond gehad.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Leuke sfeer, goede bediening, lekker eten en prima wijn, kortom gewoon ongecompliceerd goed.
Emma W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
De service is goed bij Delon, vriendelijke en oplettende bediening. Eten is helaas niet de kwaliteit die je voor deze prijs mag verwachten. Vlees was goed maar de saus bremzout. Verder te simpel voor de prijs.
Joost F.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima eten lekkere smaken niet heel verrassend. Niet veel keuze in open wijn.wat er was was lekker. Zo in de winter was het er wat koud.
Jan A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prima eten, goede bediening, aan te raden!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Puur eerlijk eten, om je bord bij af te likken. Zeer vriendelijke bediening en goede adviezen over eten en drank. Genoten! Een aanraden als je uit eten gaat om t eten en niet om de liflafjes, gerechten die aangeprezen worden met te veel bijvoeglijke naamwoorden en gezien worden in de hipste tent.
AR N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een leuke plek om met vrienden te eten! De bediening was erg aardig en behulpzaam. Wel moesten we met een groep van 6 erg lang wachten op het hoofdgerecht. Toen dit kwam, stelde het zeker niet teleur. Ook desserts waren lekker. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed!
G S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We wilden een mandje met brood vooraf wat ze niet bleken te hebben. We bestelden het duurste gerecht (18,50) van de kaart iets met haantjes(Kip) we kregen een diep bord waar een bleek leek wel gekookt haantje dreef in een soort soep van doperwten, stukjes wortel en aardappel. Het zag er niet lekker uit en dat was het ook niet. Geen lekkere kruiden maar wel erg zout. De bediening daar in tegen was heel vriendelijk. Al met al geen aanrader!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een fijn restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. De bediening was vriendelijk en persoonlijk. Een speciaal verzoek, werd gehonoreerd. Top, een aanrader!
Marjolijn P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, informeel en gastvrij. De chef is heel creatief omgegaan met mijn lactosevintolerantie.