Delon's Restaurant

Oudegracht 54 3511 AS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delon's Restaurant

Delon's Restaurant heeft een warme sfeer met een knipoog naar vervlogen tijden. Wij houden van de Belgische/Franse keuken met zo nu en dan een uitstapje over een andere grens. Onze gerechten zijn smaakvol en puur, zonder overbodige franje. Voor besloten diners, borrels en feestelijke gelegenheden kunt u terecht in de werfkelder onder het restaurant.

Glas champagne

Theo N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, porties niet te groot en de bediening was goed. Komen hier zeker terug!
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtige gerechten geserveerd met mooie wijnen. Dank!
F.M. N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima
De volgende keer iets meer crème fraiche bij het warme chocolade taartje graag
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten waren qua porties niet heel groot, maar voor een gemiddelde eter prima. En uiteraard smakelijk! Wijnkeuze goed en betaalbaar. Delon's ademt een zeer prettige sfeer, mede ook door de vriendelijke ontvangst en bediening, erg prettig. Een klein minpuntje vonden wij de keuzes van kaas bij het nagerecht kaasplankje, dit waren wel vier erg kleine stukjes en weinig bijzonders, daar zouden ze wel eens wat aan kunnen verbeteren.
Enzo S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik werk zelf bij een vrij luxe restaurant en zelfs die zijn op de dinsdag vrij leeg. Hier was nog maar een tafel vrij op een doordeweekse dinsdag! Dat gaf al aan dat dit waarschijnlijk een goed restaurant zou zijn. De service was erg vriendelijk en goed. Het eten was mooi opgemaakt, puur van smaak en erg lekker. Porties waren van goed formaat. Het menu is vrij klein, maar zelfs uit de keuze's kon ik bijna niet kiezen; zo lekker. Ook is het goed om te melden dat hier op iens maar de helft van de voor- en hoofdgerechten staan. Dus er is meer dan hier vermeld wordt. Zeker voor herhaling vatbaar!
ratking H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit gastvrije en sfeervolle restaurant. Vooraf lekkere makreel en als hoofd een kakelverse gevulde maiskipfilet met lekkere groenten. Ik kom hier zeker terug om de andere gerechten te proberen. Een aanrader.
Kay C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Very cozy place, service is excellent. Menu choices are not many but you can rely on what they did, they did it good. Food quality is greater than you paid.
Anoush D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
heerlijk restaurantje met prettig Frans karakter. Eerlijk eten zonder fratsen, zoals waar de Fransen van houden. Fijne bediening. Prima wijnen. Zeer gunstig geprijsd.
JE D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Fantastisch gegeten! Heel prettige Franse sfeer. Fijne bediening, kortom: hier komen we zeker terug!
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Delon. Van te voren werd er verteld dat de wachttijd iets langer zou kunnen zijn door drukte. Was voor ons geen probleem, we hadden geen haast. Ik vond het allemaal reuze meevallen. Heb niet het gevoel gehad dat we erg lang moesten wachten.
Het eten was erg lekker!! Het chocoladetaartje is een echte aanrader.
Fijne gastvrouw, leuke sfeer.
Wij komen zeker nog een keertje terug.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
We hebben werkelijk heerlijk gegeten en komen hier zeker heel vaak terug!
Elzie .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Gisteren weer een gezellig dagje Utrecht gedaan.Inmiddels een traditie om bij delon's een hapje te eten.Dit keer was ik met mijn vriendinnen club,We hebben weer heerlijk gegeten.Bediening toppie , net zoals de sfeer.Ik kijk weer uit na een volgende keer
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Bij binnenkomst was het een tegenvaller, dat we niet in de gewelven zaten langs de 'oude gracht' . Op de Iens-site was die indruk wel gewekt.
Een vriendelijke gastvrouw deed erg haar best voor ons. Ze maakte een foutje bij het geven van informatie, maar ze heeft dat prima hersteld door het gerecht te vervangen door een andere gerecht. Chapeau.
Het eten was prima. Wij komen graag nog eens terug.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten is verrukkelijk, de eendenbout is echt een aanrader en neem zeker ook een crepeje na. De service en de sfeer was erg fijn. We komen zeker snel weer langs!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Klassiek Franse keuken, goede gerechten, verwacht geen spanning, tegenvallende wijnen
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Relaxed gegeten met een groep van 7. Rustige prettige huiskamersfeer, geen razend snelle bediening dus, maar alle tijd om van je gezelschap te genieten. Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige avond gehad.
Sabrina M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Leuk ontvangst en uitstekende bediening met een prettige glimlach! Gekozen voor een heerlijke salade vooraf en een malse entrecote als hoofdgerecht in combinatie met een biologische Merlot = jammie! Als guilty pleasure de crème brulée gedeeld. Geen lange wachttijden, gewoon relaxed een avondje uit met prima gerechten!
Rik B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Erg lekker gegeten. De eigenaresse is een erg gastvrije vrouw en je voelt je direct welkom. Inrichting is ook erg leuk, geluidsniveau was lekker rustig. Prima avond!