Delon's Restaurant

Oudegracht 54 3511 AS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Delon's Restaurant

Delon's Restaurant heeft een warme sfeer met een knipoog naar vervlogen tijden. Wij houden van de Belgische/Franse keuken met zo nu en dan een uitstapje over een andere grens. Onze gerechten zijn smaakvol en puur, zonder overbodige franje. Voor besloten diners, borrels en feestelijke gelegenheden kunt u terecht in de werfkelder onder het restaurant.

Glas champagne

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Delon's Restaurant

Yves M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een 8,6 op iens schept te hoge verwachtingen die het niet waar kan maken. Het is een leuk, rustig restaurantje met prima en lekkere gerechten voor een schappelijke prijs. Vooral het voorgerecht de tartaar en de vissoep waren lekker, de hoofdgerechten waren oké en het toetje zag er mooier uit dan dat het smaakte.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met 2 persinen gegeten bij Delon. Vriendelijk ontvangen. We mochten een tafeltje uitzoeken. Stoelen zitten wat vreemd diep en zacht. Als appetizer stokbrood met kruidenboter. Leuk, niet echt bijzonder. Beetje weinig kruidenboter. Vooraf 1x vissoep en 1 x steak tartaar. Smalelijk. In de vissoep zat echter een hard stuk. Tartaar zonder ei wegens fibronil. Bij het eten een fles prettige merlot. Hoofdgerecht 1 x eendenborst en 1 x steak au poivre. Lekker en goed op temperatuur. Nagerecht 1x ijs en 1 x kaas. Zowel bij het hoofdgerecht als bij het nagerecht hoorden wij dat bepaalde gerechten al niet meer verkrijgbaar waren (steak en citroensorbet). Het was echter pas 19.00 uur. Na het toetje nog een koffie en een frisdrank. Bij de kaas een sherry.
Al met al prettig gegeten. Paar kleine dingetjes. Mes was niet schoon. Lege glazen bleven op tafel staan. Bediening echt heel vriendelijk en prettig. Zeker geen verkeerd adres voor een klassieke franse bistro maaltijd.
joop P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Lekker gegeten, vriendelijk geprijsd, inrichting eenvoudig, rustiek, achtergrondmuziek (chansons, retro) voortreffelijk, bediening vriendelijk en voorkomend. De sfeer van een echte franse bistro. Ik denk met plezier aan Delon.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prettig, rustig restaurant, vriendelijke bediening. Voor ieder wat wils op de kaart. Redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Smakelijk gegeten met aardige Franse chansons op de achtergrond!
cavdw V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Prima restaurant! vriendelijke bediening en heerlijk eten.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Restaurant met prima vlees, de bijgerechten en garnering waren niet slecht maar ook niet bijzonder. Op de zaterdagavond dat wij er waren was er een tekort aan personeel waardoor de bediening weinig tijd had om ons van drankjes te voorzien.
Camiel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig en juist niet zo'n groot restaurant. Geen haast en prima eten. Enige opmerking: het eten mocht iets warmer worden geserveerd, maar was verder helemaal in orde. Kleine kaart met keuze voor iedereen.
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Op zaterdag avond lekker gegeten , eenvoudige kaart met prima gerechten Sfeer is gemoedelijk meubilair mag wel een keertje aandacht krijgen
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ondanks dat we te laat waren, werden we erg vriendelijk ontvangen, mochten we nog plaatsnemen en hebben we heerlijk gegeten en was het zeker niet duur!!
Theo N.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij hebben genoten van de ambiance, het eten en de goede service.
Leuke Franse aankleding. Proficiat
Marijke A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten, porties niet te groot en de bediening was goed. Komen hier zeker terug!
Emile B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Prachtige gerechten geserveerd met mooie wijnen. Dank!
F.M. N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Prima
De volgende keer iets meer crème fraiche bij het warme chocolade taartje graag
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten waren qua porties niet heel groot, maar voor een gemiddelde eter prima. En uiteraard smakelijk! Wijnkeuze goed en betaalbaar. Delon's ademt een zeer prettige sfeer, mede ook door de vriendelijke ontvangst en bediening, erg prettig. Een klein minpuntje vonden wij de keuzes van kaas bij het nagerecht kaasplankje, dit waren wel vier erg kleine stukjes en weinig bijzonders, daar zouden ze wel eens wat aan kunnen verbeteren.
Enzo S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik werk zelf bij een vrij luxe restaurant en zelfs die zijn op de dinsdag vrij leeg. Hier was nog maar een tafel vrij op een doordeweekse dinsdag! Dat gaf al aan dat dit waarschijnlijk een goed restaurant zou zijn. De service was erg vriendelijk en goed. Het eten was mooi opgemaakt, puur van smaak en erg lekker. Porties waren van goed formaat. Het menu is vrij klein, maar zelfs uit de keuze's kon ik bijna niet kiezen; zo lekker. Ook is het goed om te melden dat hier op iens maar de helft van de voor- en hoofdgerechten staan. Dus er is meer dan hier vermeld wordt. Zeker voor herhaling vatbaar!
marian H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Vanavond heerlijk gegeten in dit gastvrije en sfeervolle restaurant. Vooraf lekkere makreel en als hoofd een kakelverse gevulde maiskipfilet met lekkere groenten. Ik kom hier zeker terug om de andere gerechten te proberen. Een aanrader.
Kay C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Very cozy place, service is excellent. Menu choices are not many but you can rely on what they did, they did it good. Food quality is greater than you paid.
Anoush D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
heerlijk restaurantje met prettig Frans karakter. Eerlijk eten zonder fratsen, zoals waar de Fransen van houden. Fijne bediening. Prima wijnen. Zeer gunstig geprijsd.
JE D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017