Della Casa

Keucheniusstraat 2 3144 EN Maassluis Nederland Kaart

Over restaurant Della Casa

Kwaliteit en service

Della Casa is gevestigd in Maassluis en heeft een enorm aanbod aan Italiaans eten. Het is van oorsprong een bezorgrestaurant maar het is zeker de moeite waard om er een keer te gaan dineren. Vanwege de kwaliteit van het eten en de geleverde service hebben ze al is de titel bezorgtopper van Nederland mogen dragen. Het is dus tijd om die kwaliteit en service een keer mee te maken en die verrukkelijke pizza’s ter plekke te proberen.

Meer informatie over restaurant Della Casa

6,9
6,8
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gegeten in pizzeria Della Casa, daar waar het pizzadeeg met de hand wordt gemaakt en alles in een houtoven wordt afgebakken. Je krijgt een mandje brood (uit de oven, lijkt iets gegrilld) met kruidenboter van het huis, als voorgerecht Sigara Boregi, bladerdeeg met spinazie en daarna een pizza. De sfeer in het restaurant is iets gedateerd, maar de pizza's zijn prima. Bediening is vriendelijk. Het duurde even voordat de pizza op tafel stond en het voorgerecht werd met de pizza geserveerd, vandaar de zeven voor de service. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Prima gegeten op uitnodiging vanwege een verjaardag.
De huiswijn was alleszins acceptabel en de de pizza's lekker en voldoende qua hoeveelheid. Met een groep gegeten aan een lange tafel.
Goed gegeten. Kleine en rustige ambiance. Bediening niet opmerkelijk wat service en enthousiasme betreft, hier valt winst te behalen. Ook de (huis)wijnkeuze zou iets uitgebreid kunnen worden.
Zonder voor- en nagerecht maar inclusief drankjes (wijn/bier/frisdrank) tussen de 110 en 120 euro voor 11 personen en dan een smakelijke pizza op. Waar vind je dat nog? Positieve ervaring.
Gjansen .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We zijn vriendelijk ontvangen bij Della Casa. Onze jassen werden aangenomen en we konden plaatsnemen aan een tafel voor twee achterin het restaurant. De zaak zat nu helemaal vol. We hadden de keuze uit een door hun samengestelde 3 gangenmenu. Daar kon ook vanaf geweken worden als je iets duurders wilde hebben, maar dan moet je wel het verschil bijbetalen. We zijn begonnen met tomatensoep en kregen warm stokbrood met kruidenboter van het huis ! Heel aardig van ze ! Daarna een grote pizza met iets te veel zout erin (krijg je een droge mond van) en als nagerecht: koffie. Het bedienend personeel was netjes en alles op tijd bezorgd. In dit kleine sfeervolle restaurant willen we best nog een keer terugkomen hoor ! Minpuntje: achterin de zaak was een deur naar het magazijn waar veel koude lucht uitkwam, dit werd opgelost door een handdoek in de deurnaad te steken. Laat hier effe een timmerman naar kijken, of zet er geen tafeltje neer. Voor de rest alles in orde !
Hartea .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
leuke zaak, echt Italiaans, goede bediening, kwaliteit en prijs prima. veel
menu keuzemogelijkheden, zeker voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Eerlijk gezegd vind ik koffie of thee geen nagerecht bij een 3 gangendiner . Verder was het prima diner van de iensbonnen .
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Het eten was geweldig .De service buitengewoon vriendelijk. En de zaak vonden we heel gezellig. Alles bij elkaar zeker een reden om aan iedereen aan te bevelen.
Voor ons tot ziens en hartelijk bedankt.

Groeten Fam. j.s Dost.
Wjclammers .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Toen we ons aanmeldden werd verteld dat het restaurant een eigen AH menu had samengesteld. Eerdere AH gasten bestelden nl. alleen dure gerechten. Volgens het restaurant werd er te weinig verdiend op dure menu's. Dit begrijpen wij niet. De keuze was nu beperkt tot een voorgerecht waaronder soep en salade, de 6 goedkoopste pizza's als hoofdgerecht en als dessert was er alleen de keuze uit koffie of thee. Wij hadden ons een totaal ander menu voorgesteld.
Janzuyder .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Leuke tent gezellige bediening en een goede zweer en lekker. Makkelijk parkeren en best een leuke plaaats om even uit te gaan,
Cl.schneider .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Bij binnenkomst wist men dat we AH kwamen. De tafel stond klaar. Vier menuboeken erop. Ze laten ons 5 minuten zoeken in het menuboek. Dan pas komen ze vragen wat we willen eten en drinken. Dan gaat het mis. We hebben geen keuze!! Er zijn drie voorgerechten en TWEE soorten pizza, namelijk één, bestaande uit een korst + mazerella + vijf schijfjes wordt. Verder niets erin. En één, bestaande uit een korst + mazerella + een beetje fruit. Bijbetalen kan niet. Hiervoor kiezen of afzien van AH en à la carte eten. Misselijk gedrag! Ik zal iereen afraden om daar heen te gaan.
Barvdrm .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wat een fiasco. Hadden daar al 2x A la Carte gegeten met de AH diner actie en nu waren ineens de regels veranderd. Keuze uit 3 voorgerechten (dat kan nog) en daarna keuze uit 2 pizza's (dat kan echt niet) en als toetje koffie of thee (dat kan helemaal niet).
Al met al heel slecht geregeld en een flinke tegenvaller!
Njpoels .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Met een niet te groot gezelschap is het daar prima eten! Echt een beetje italiaans tentje! Wij waren met z,n drietjes en dan kun je ook nog een gesprek voeren! Hoewel het niet zo groot is!
Irenedebloois .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het goedkoopste van het goedkoopste van de kaart was gratis. We waren meer kwijt dan we normaal betalen bij de afhaal van Dela Casa. Zonde van onze kaart.
De pizza's zijn heerlijk, maar we betaalden eigenlijk veel te veel.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Wat positief was het feit dat we warm brood kregen met kruidenboter van het huis.Als starter had ik Funghi Trifolati(champignons) en dit was zeer kleine hoeveelheid zonder salade of saus en kostte bijna 6 euro.Hoofdgerecht was pizza met kaas, uien, gehakt en Champignons en toen de pizza kwam was er extreem veel gehakt op de pizza gedaan, was een soort gehaktberg die je kon uitsmeren over de hele pizza en het gehakt was niet lekker. Tenslotte het toetje, dit was uitgeholde Citroen met ijs erin en toefje slagroom, wel lekker maar voor €5.30 te duur. De rekening kwam in klein doosje met 2 snoepjes erin en dat was attent.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Het eten is goed maar ik zal niet gauw mijn vrienden adviseren daar te gaan eten.De bediening deed echt hun best en aan vriendelijkheid ontbrak het zeker niet maar ik kreeg het gevoel dat ik in een kantine/eethuis in de haven zat. In feite is dit ook zo want het adres ligt in het havengebied.Wel moet gezegd zijn dat de prijs ongekend laag is.Maar ondanks de goede kwaliteit wat eten betreft voor mij niet aantrekkelijk voor eenbolhende keer.
Paul. 0815happyday&
Cindy.rodenrijs .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ik had gereserveerd voor 4 personen (twee volwassenen, twee kinderen). Ik had dus 2 volle kaarten van de restaurantactie meegenomen, zodat we 2 x het tweede driegangenmenu gratis zouden hebben. Toen we aankwamen, werd ons verteld dat we maar 1 kaart in konden leveren per tafel. Dit staat niet zo op de site vermeld.
We konden ook alleen kiezen uit pasta of pizza wat betreft tweede gratis gerecht.
We waren er in juli ook al een keer geweest met de restaurantactie en toen konden we wel van de gehele kaart kiezen. Heel vreemd!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk . Eeen lekker broodje werd snel gepresenteerd bij het drankje , maar waarom mensen 45 minuten laten wachten op het voorgerecht ? De andere gangen kwamen wel in een goed tempo.
De inrichting was strak maar zeker niet ongezellig.
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
AH zegels vrije keuze van de kaart. 1 kaart per gezelschap. De website werkt snel en erg goed. We kozen hetzelfde. Het eten was subliem. Meteen bij aankomst een mandje warm brood op tafel met kruidenboter dat niet op de rekening staat.

Vooraf kozen we knapperig bladerdeeg met fetta kaas, gevolgd door zéér grote entrecôte in ruime gordonzola saus . Precies gebakken zoals het hoort. Er werd voor elk een aparte zeer ruime schaal met goede patat en weer veel salade bij geserveerd. Toe namen we vanille ijs-slagroom. De bediening is on-hollands vriendelijk en zéér voorkomend. Héél fijne mensen. Minder content was ik dat Spa blauw zonder flesje werd geserveerd en er uit zag als een glas water.

Het is een online bestelservice met zichtbaar veel klanten. Dat is een goed teken. De mogelijkheid ter plekke te gebruiken is ruim, zowel binnen als op terras, soort eetcafé. De zaak loopt als een trein; goed te merken aan de via terras langs schuivende dozen. Zoek je bedrijvigheid dan zit je hier goed. Maar die situatie is van buiten goed in te schatten dus geen verrassing. Het is dus een bewuste keuze. Ons beviel het desondanks uitstekend. De zon scheen, we zaten op terras. En hoeveel keer kun je dat.
Door de ligging buiten centrum is het terras goed geschikt voor een groep jongelui/gezelschap.
Nlagerwaard .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Weer heerlijk gegeten hier, komen ook weer snel terug! Het eten liet wat lang op zich wachten, maar dat was niet gek met een volle tent, mensen aan de balie kwamen afhalen en drukke bezorgdienst. Eten was weer zalig en petje af voor de heren in de keuken, die hebben zich de blubber gerend!
Breur8 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Heerlijke kalsbiefstuk met een fantastische saus! Ook het voorgerecht met die lekker gebakken mosseltjes was niet te versmaden. Het ijsje met roomijs, caramel en krokante witte chocola vond ik heel lekker.
Waar maak je nog mee dat de wijn zo aantrekkelijk is geprijsd? Ook de bediening was zeer vriendelijk en dat ondanks de drukte.
De inrichting is sober,maar wel huiselijk. Als de ruimte ,zoals nu met een grote groep als gezelschap, vol is, dan is het wel luidruchtig, en kun je elkaar soms moeilijk verstaan. Dat nemen wij dan maar in relatie tot de kwaliteit van het eten op de koop toe. Wij komen in ieder geval voor lekker Italiaans eten zeker terug!
Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
we hebben niet gegeten afspraak was niet doorgekomen restaurant was nog leeg maar was volgeboekt dus een mindere ervaring,eigenlijk kunnenwe geen recensie geven over het eten en de service we zijn onverrichter zaken weer vertrokken jammer.
Weet niet waar het aan ligt volgens de site was er voldoende ruimte maar in het restaurant .
Ik denk dat een van de twee niet optimaal wordt bijgehouden.