Dell'arte

Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 21:00
Ekeni68 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Super lekker gegeten. Eerst 2 amuses daarna het 6-gangen menu met aangepaste wijnen. Als visliefhebber enorm genoten van de verrassende combinaties (vooral de griet met ossenstaart,morilles en aardpeer), maar ook het zeeuws lam in 4 bereidingen was geweldig! Het dessert leek wel een schilderspalet, prachtig en heel verfijnd. De bediening is zeer hartelijk, vlot, en zeer professioneel. Echt een feest om hier te eten.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Dell'arte! De combinatie van Wagyu en Ganzenlever is hemels. Daarnaast was de hertenbiefstuk heerlijk mals en zeer smaakvol. Het stoofpotje van hert was krachtig van smaak. Wij vonden het heel lekker, maar wellicht voor sommigen wat te "wild". Ook het dessert (praliné) was super. De gerechten werden prima aangevuld door de bijpassende wijnen. De bediening bij Dell'arte is professioneel zonder stijf te zijn. De inrichting is modern en smaakvol. De sfeer is rustig en vriendelijk. Locatie (tegenover het Belfort) is schitterend. Dit restaurant is een regelrechte aanrader!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We werden erg vriendelijk ontvangen en bediend door de gastvrouw, een erg attente dame. We namen het 4 gangen-menu, met vooraf glaasje cava. De hapjes van het huis waren echte smaakbommetjes. Wat volgde was van het zelfde hoge niveau. Telkens ware schilderijtjes met heerlijke smaken. Als je dan nog in een erg mooi en gezellig interieur zit, blijft de vraag: waarom heeft dit restaurant geen ster?
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Tijdens de restaurantweek hier gegeten en uiteraard de verleiding niet kunnen weerstaan om het driegangenmenu uit te breiden tot een vijfgangenmenu inclusief wijnarrangement. We hebben echt genoten! Het eten was super, elke gang zag er daarbij uit als een kunstwerk. Het wijnarrangement was goed gekozen, met name de dessertwijnen waren ook top! Wat een aanrader!
Jkl .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
De amuses beloven al veel goeds. Prachtige smaak en kleur combinaties. Als voorgerecht noordzeekrab met paling en gezouten citroen. Een prachtig palet van smaken met veel verrassing op één bord, zonder overweldigend te worden.
Als hoofdgerecht runderlende op 2 wijze: prachtig gegaard en als tartaar. Heel erg puur en lekker. Mijn tafelgenoten genieten van de Wagyu carpaccio met truffeldressing. Uiteraard laat ik de gelegenheid niet voorbij gaan om te proeven. De truffeldressing vind ik te sterk van smaak voor het prachtige vlees, maar gelukkig wordt deze los geserveerd zodat iedereen zijn eigen smaak kan volgen.
We sluiten af met een mooi kaasbord. De bediening wordt vandaag waargenomen door een jonge vakantiekracht van de hotelschool 'Ter Groen Poorte' in Brugge. Hij doet een beetje stijfjes, maar keurig netjes en foutloos zijn werk.

Kortom een prachtige gelegenheid voor een mooi diner of uitgebreide lunch.

Rien V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Zeer gastvrij ontvangen. Mooie amuses, dit beloofde wat. Werd ook absoluut waargemaakt.
Wij kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten, uitstekend van smaak en garing. Absoluut sterwaardig. Kortom een heerlijk avondje, mooie wijn en hartelijk gastvrouw
Cvdam .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Geweldig gegeten, gekozen voor het menu, zeer mooie combinaties goed op elkaar afgestemd. Desert fantastisch. Mooie entourage , we gaan zeker terugkomen.
Joshua K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Heerlijk gegeten in dit prachtige restaurant!
Als voorgerecht had ik de Carpaccio Wagyu, de lekkerste carpaccio die ik tot nu toe gegeten heb.
Als hoofdgerecht had ik rund op 2 bereidingen, het waren heerlijke stukjes mals vlees. Wel met een randje vet maar dit was makkelijk weg te snijden.
De bediening was zeer attent en gastvrij, ik raad iedereen aan om hier te gaan eten als je een culinair avondje in Sluis wil doorbrengen!
Sikko .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
We hebben in korte tijd twee keer gegeten bij dit restaurant. Na de eerste keer was de verwachting hoog en was het eten wederom van zeer hoog niveau. De service was ook erg goed. Kortom
RobDiane .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Culinaire verrassing op hoog niveau. Smaken van de bijzondere ingrediënten goed op elkaar afgestemd. Complimenten voor de chefkok. Ook de gastvrouw weet hoe het hoort en heeft verstand van zaken. Dit relatief jonge stel gaat het nog ver schoppen. Een absolute aanrader!
Oosterhuis .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Jonge ondernemers pas gestart, die heerlijk koken in een mooie zaak. Veelbelovend. Goed bereidde vis, mooie ingrediënten en een gastvrouw met verstand van wijn. We hopen dat ze stand kunnen houden. Reden om een stukje voor om te rijden.