Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

marinan .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Ik vond het altijd al vreemd dat wij in Nederland niet één Italiaans restaurant/pizzeria zijn tegengekomen die de pizza's maakt zoals wij ze in Toscane hebben gegeten. Hier dus wel!! Zo horen pizza's te smaken! Heerlijke dunne knapperige bodem met verse ingrediënten. Heerlijk! Al het eten is er trouwens voortreffelijk en de bediening uitstekend! De inrichting zou wat mij betreft nog iets gezelliger kunnen alhoewel het wel typisch Italiaans is. Alsof je in Toscane zit te eten. Wij komen hier zeker nog terug.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Gezellige huiskamer. Wat meer licht zou goed zijn, zodat je de menukaart goed kunt lezen. die het naar je zin wil maken. Wij komen zo nu en dan hier. Vandaag eens pizza's voor ons en onze kleinkinderen gehaald. Deze zijn overheerlijk met een dunne knappende bodem. Zoals pizza's behoren te zijn. Ook de pasta's smaken overheerlijk. Een aanrader als je zelf eens niet wilt koken.
DJH75 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Uitstekende Italiaan die werkt met verse producten. De ossenhaas, zalmforel of dorade zijn allemaal even lekker. De inrichting is knus en warm en met een ' huiskamer' sfeer zou dit restaurant ook zo in Toscane kunnen staan. De Italiaanse familie weet hun gasten altijd iets lekkers te serveren. Ik ken geen betere Italiaan in de regio Zuid Holland