Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Michael S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Wow heerlijk gegeten bij Deliziosa!
Als voorgerecht hebben we anti pasti genomen: veel te veel en erg lekker! Als hoofdgerecht een pasta Salmone, ook zeker een aanrader. De bediening is erg goed (geïnteresseerd, oplettend en echt een hart voor de zaak) en er hangt een gezellige, knusse sfeer. Zelfs de kok kwam aan het eind nog even vragen of alles naar wens was!
Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Het decor is simpel, maar geeft enigszins een vakantiegevoel. De zaak is klein en daarom ook wel een beetje knus. Wel jammer dat mensen die afhalen door het restaurant heen lopen.
Met 3 kids kregen we mooie tafel bij het raam. We hadden 2 pizza's, een pasta en salade: 4kazenpizza, pizza dolce vita en een weekgerecht: pasta met paddestoelen en truffelolie. De pizza's waren goed, de pasta smaakte prima. De wijn was slecht. Dat is wel beetje jammer. Al bij al was het eten lekker, maar de hele ambiance was geen restaurant, meer gewoon een pizzatent. En dan vind ik €14 per pizza en €17 voor onze pasta niet goedkoop.
Natalja R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Afgelopen weekend uit eten geweest met de familie en de kinderen. Wij hadden dit restaurant aangeraden na er een aantal keren zeer goed gegeten te hebben. Helaas hebben we dit keer wat verbeterpunten.
De serveerster kwam wat nors over en was niet echt bij de les vanavond. Vraag de andere tafelgenoten ook of ze nog wat willen drinken als er iemand een drankje besteld. En waarom krijgen de kinderen aan de tafel (10 en 8) geen amuse? En geen bordje voor het voorgerecht terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we deze gezamelijk zouden delen? De kinderen werden een beetje overgeslagen en dit resulteerde in niet zulke vrolijk kinderen de hele avond. Een beetje jammer want dit komt erg onvriendelijk over.
Het eten was prima en zoals we gewend waren, maar de bediening liet dit keer duidelijke steken vallen. Ik hoop dat het eenmalig was en dat ze onze kritiekpunten ter verbetering zullen aannemen.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Op aanraden van kennissen hier gaan eten. We wilden reserveren maar dat was niet nodig op maandag. Wij waren de eerste 2 gasten maar al snel waren er 5 tafeltjes bezet. Deliziosa is een heel knus restaurantje met een leuke ambiance. Het eten is werkelijk verrukkelijk en er is voldoende keus. De bediening weet ook erg goed te adviseren en doet er alles aan om het naar de zin te maken. Het enige minpuntje vind ik dat er geen aparte ingang/ruimte is voor af te halen. Maar al met al zeker een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Vanavond heerlijk gegeten in Bleiswijk Pappardelle ai funghi di bosco wat een super gerecht zeker voor de truffelfan! Perfecte bediening en heerlijk latta macchiato na gewoon top zou zelfs geen minpunt kunnen verzinnen.
Mijn advies uitproberen echt de moeite waard!
marinan .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Ik vond het altijd al vreemd dat wij in Nederland niet één Italiaans restaurant/pizzeria zijn tegengekomen die de pizza's maakt zoals wij ze in Toscane hebben gegeten. Hier dus wel!! Zo horen pizza's te smaken! Heerlijke dunne knapperige bodem met verse ingrediënten. Heerlijk! Al het eten is er trouwens voortreffelijk en de bediening uitstekend! De inrichting zou wat mij betreft nog iets gezelliger kunnen alhoewel het wel typisch Italiaans is. Alsof je in Toscane zit te eten. Wij komen hier zeker nog terug.
Proever Jan .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Gezellige huiskamer. Wat meer licht zou goed zijn, zodat je de menukaart goed kunt lezen. die het naar je zin wil maken. Wij komen zo nu en dan hier. Vandaag eens pizza's voor ons en onze kleinkinderen gehaald. Deze zijn overheerlijk met een dunne knappende bodem. Zoals pizza's behoren te zijn. Ook de pasta's smaken overheerlijk. Een aanrader als je zelf eens niet wilt koken.
DJH75 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2012
Uitstekende Italiaan die werkt met verse producten. De ossenhaas, zalmforel of dorade zijn allemaal even lekker. De inrichting is knus en warm en met een ' huiskamer' sfeer zou dit restaurant ook zo in Toscane kunnen staan. De Italiaanse familie weet hun gasten altijd iets lekkers te serveren. Ik ken geen betere Italiaan in de regio Zuid Holland