Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was weer als vanouds lekker. Ik heb hier nog nooit slecht gegeten. Bediening was nog niet helemaal ingespeeld op elkaar, maar deed echt haar best. Ze kunnen nog veel leren van Sylvana!
Mat P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Eten was matig, zalm krap aan gaar en kalfsvlees miste malsheid en smaak werd overstemd door de tomatensaus. M Huiswijn was erg goed. Maar zelfs als dat perfect was rechtvaardig dat niet de prijs. Minimaal 30 % hoog. Dit soort prijzen verwacht ik niet van een pizzeria annex restaurant. Spijt dat il geen pizza genomen heb. Die zijn nl en goed en de prijs waard.
mjdezwaan .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Klein zeer gezellig restaurant met fijne bediening en uitstekend eten. Wij komen er zeker terug om ook van de andere gerechten te proeven. En vrienden ... ja, die zullen we er zeker naar toe sturen!
tada .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Goede vriendelijke bediening en leuk dat ook de chef meehielp bij het uitserveren van de gerechten. Hierdoor behielden de gerechten de juiste temperatuur. We hebben het AH menu gegeten, prima smaak! Een trio van bruschetta gevolgd door dorade filet of kalfsinvoltini. Afsluiter was een lekker dessert! Prijs van het menu was wel wat aan de hoge kant voor een "Italiaan" nl 35,-, waardoor de actie van 2e menu gratis niet helemaal tot z'n recht kwam. Al met al toch lekker gegeten en gaan we zeker terug voor de pizza en pasta die er van een afstand goed uitzagen!
2roses1 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
we hebben het AH menu gegeten, ikzelf heb het kalfsvlees gegeten en mijn vrouw de dorade, heerlijk. Vriendelijke bediening en heerlijke wijn. we komen nog eens terug.
Wei-Hua G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hadden het AH 3 gangen menu, eentje met vis als hoofdgerecht, de andere met varkensvlees, beide smaakten prima. Het voorgerecht was heerlijk en het toetje was een lekker stukje cheesecake. De kinderen namen Lasagna en Macaroni Bolognese. Beiden lekker gesmuld. Prettige bediening. We komen zeker terug.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Een restaurant om zeker nog eens terug te gaan. We zijn er geweest met de spaaractie van ah. Wat ik jammer vond dat het menu vast stond, bij het hoofdgerecht had je de keuze uit vis of vlees. Lekker gegeten, maar uiteindelijk niet heel goedkoop (als je dan een tweede drie-gangen diner gratis krijgt).
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij waren hier met AH spaaractie, helemaal goed ! Heerlijk menu en super gezellige bediening, we komen zeker nog eens terug.
mararends .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Misleidend het was geen vis restaurant zo als er op het actie[ ah] stond de prijzen zeer hoog schrok van de rekening. Nooit weer!!!!!!!!!!!!!
rene.fraukje.werner .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wij hebben van de familie Campisano, de enige èchte Italiaan in Lansigerland, een fantastisch 3 gangenmenu geserveerd gekregen met na een amuse van komkommer met geitenkaas en balsamicocrême een starter van 3 verschillende bruscetta (traditioneel met tomaat, eentje met champignons en een met pancetta, verrukkelijk). Het hoofdgerecht was er de keus tussen een prachtig zacht gegaarde Dorade (witvis) in een mooi passende witte wijnsaus of een met mozarella en serranoham gevulde kalfsfilet in een smaakvolle tomatensaus. Ter afsluiting werd een mooi stuk cheesecake met een bolletje ijs en slagroom geserveerd.
Bij dit alles dronken wij een glaasje Pinot Grigio en een Merlot uit de Dolomieten, Terre del Noce. Negen september 2015, een avond om nooit meer te vergeten.
info157 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Heerlijk 3 gangen menu gegeten zoals altijd top bij Deliziosa, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. echt een aanrader !! Ook de pizza's zijn er heerlijk.
anneliesmonique .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten in dit kleine familierestaurant. De bediening was gezellig, persoonlijk en kundig. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
rpols57 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Restaurant is bij ons bekend en al meer wezen eten, maar nu het menu van de AH spaarkaart en we waren beiden erg verrast.
Lekker voorafje, hoofdmaaltijd van vlees of vis beied erg lekker en het toetje van de bekende huisgemaakte kwaliteit.

Een aanrader om te gaan eten bij Deliziosa !

Elly en Rob.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Ik heb vanavond 2 pasta's afgehaald. De tortellini was best (in verhouding wel erg veel tomatensaus), maar de spaghetti met olijfolie, Spaanse pepers en knoflook was oneetbaar heet. Smaakte verder nergens meer naar, alleen naar peper. De smaak was compleet doodgeslagen, geen knoflook geproefd. Met 2 grote glazen water en Parmezaanse kaas uit mijn koelkast eroverheen heb ik het tegen heug en meug opgegeten. Zelfs zonder de rode stukjes peper, die heb ik eruit gehaald, bleef het een oneetbare hap. Was er geen tabasco doorheen gedaan? Ik heb erover gebeld met jullie, kreeg te horen dat deze pasta zo heet hoort te smaken. Ik geloof hier niets van, want de vorige keer dat ik hetzelfde gerecht bestelde smaakte het heel normaal en lekker. Ondanks dat het maar 6 euro kostte: zonde van het geld.
Bee-Gee .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Jammer dat - ondanks de reservering en de terugmeldingen via mail - deze niet doorgekomen is bij het restaurant, zodat zij van niets wisten. Wij hadden de reserveringsmail gelukkig bij ons.
Arie_Stein .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We vonden het eten prima. Vonden alleen de prijs voor dit AH menu tehoog. De bediening was vriendelijk en sfeer goed. Jammer vinden wij het dat de afhalers dicht langs je tafel voorbij lopen. We komen hier zeker terug.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Hartelijk welkom geheten. De tafeltjes staan wat dicht op elkaar maar het valt te doen. Jammer dat de afhalers door het restaurant moeten. Amuse van geroosterd brood met bruchetta. Smakelijk. Jammer dat het voorgerecht ook geroosterd brood met verschillende soorten bruchetta was. Smaken vielen echter niet tegen. Hoofdgerecht kalfsvlees met rauwe ham. Erg lekker echter een bord vol. Nagerecht kon er niet meer in. Goed gecompenseerd met koffie en vloeibaar koekje. Restaurant afficheert zichzelf als visrestaurant, dit vind ik enigszins misleidend maar dit was tijdens de ah-actie
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Eten was prima en bediening ook. Pizza bodem heel krokant en de overige gerechten waren dik in orde. Komen zeker nog een keer terug. Nadeel is dat de stoelen voor 4 personen dicht tegen elkaar aan moeten staan ivm de smalle tafel. En de akoestiek is slecht, met muziek erbij kun je elkaar door al het lawaai nauwelijks verstaan.
Maar misschien speelt dat minder als het niet zo druk is.
Joap .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Via de AH-restaurantactie hebben we hier gegeten. Het eten was wel lekker maar erg flauw. Behalve het bijgerecht met spaghetti, dat was veel te spicy!! Daarnaast was het vleesgerecht een veel grotere hoeveelheid dan het visgerecht waar we uit konden kiezen. We vonden het eten en de sfeer wat "gewoontjes". Ook jammer dat mensen die kwamen afhalen in dezelfde ruimte stonden en er doorheen liepen, wat erg afdeed aan het restaurant-gevoel.
sasja-v .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Zaterdag avond gegeten. Op de kaart veel klassieke recepten. Wij hebben als voorgerecht procuitto melone gegeten. Goede smaak en goede hoeveelheid. Als hoofdgerecht pizza. De pizza van de maand pizza taleggio was verrukkelijk. Mijn tafelgenoot had pizza met vis wat ook lekker was. De pizza was goed gevuld, had een goede dunne bodem en was heerlijk knapperig. Hierna koffie genomen waarbij we een limoncello van het huis kregen. De bediening was vlot en aardig. Al met al heel gezellig en aan te raden om een keer te gaan eten.