Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

whc4taiwan .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hadden het AH 3 gangen menu, eentje met vis als hoofdgerecht, de andere met varkensvlees, beide smaakten prima. Het voorgerecht was heerlijk en het toetje was een lekker stukje cheesecake. De kinderen namen Lasagna en Macaroni Bolognese. Beiden lekker gesmuld. Prettige bediening. We komen zeker terug.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Een restaurant om zeker nog eens terug te gaan. We zijn er geweest met de spaaractie van ah. Wat ik jammer vond dat het menu vast stond, bij het hoofdgerecht had je de keuze uit vis of vlees. Lekker gegeten, maar uiteindelijk niet heel goedkoop (als je dan een tweede drie-gangen diner gratis krijgt).
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Wij waren hier met AH spaaractie, helemaal goed ! Heerlijk menu en super gezellige bediening, we komen zeker nog eens terug.
mararends .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Misleidend het was geen vis restaurant zo als er op het actie[ ah] stond de prijzen zeer hoog schrok van de rekening. Nooit weer!!!!!!!!!!!!!
rene.fraukje.werner .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Wij hebben van de familie Campisano, de enige èchte Italiaan in Lansigerland, een fantastisch 3 gangenmenu geserveerd gekregen met na een amuse van komkommer met geitenkaas en balsamicocrême een starter van 3 verschillende bruscetta (traditioneel met tomaat, eentje met champignons en een met pancetta, verrukkelijk). Het hoofdgerecht was er de keus tussen een prachtig zacht gegaarde Dorade (witvis) in een mooi passende witte wijnsaus of een met mozarella en serranoham gevulde kalfsfilet in een smaakvolle tomatensaus. Ter afsluiting werd een mooi stuk cheesecake met een bolletje ijs en slagroom geserveerd.
Bij dit alles dronken wij een glaasje Pinot Grigio en een Merlot uit de Dolomieten, Terre del Noce. Negen september 2015, een avond om nooit meer te vergeten.
info157 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Heerlijk 3 gangen menu gegeten zoals altijd top bij Deliziosa, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. echt een aanrader !! Ook de pizza's zijn er heerlijk.
anneliesmonique .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Heerlijk gegeten in dit kleine familierestaurant. De bediening was gezellig, persoonlijk en kundig. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
rpols57 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Restaurant is bij ons bekend en al meer wezen eten, maar nu het menu van de AH spaarkaart en we waren beiden erg verrast.
Lekker voorafje, hoofdmaaltijd van vlees of vis beied erg lekker en het toetje van de bekende huisgemaakte kwaliteit.

Een aanrader om te gaan eten bij Deliziosa !

Elly en Rob.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Ik heb vanavond 2 pasta's afgehaald. De tortellini was best (in verhouding wel erg veel tomatensaus), maar de spaghetti met olijfolie, Spaanse pepers en knoflook was oneetbaar heet. Smaakte verder nergens meer naar, alleen naar peper. De smaak was compleet doodgeslagen, geen knoflook geproefd. Met 2 grote glazen water en Parmezaanse kaas uit mijn koelkast eroverheen heb ik het tegen heug en meug opgegeten. Zelfs zonder de rode stukjes peper, die heb ik eruit gehaald, bleef het een oneetbare hap. Was er geen tabasco doorheen gedaan? Ik heb erover gebeld met jullie, kreeg te horen dat deze pasta zo heet hoort te smaken. Ik geloof hier niets van, want de vorige keer dat ik hetzelfde gerecht bestelde smaakte het heel normaal en lekker. Ondanks dat het maar 6 euro kostte: zonde van het geld.
Bee-Gee .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Jammer dat - ondanks de reservering en de terugmeldingen via mail - deze niet doorgekomen is bij het restaurant, zodat zij van niets wisten. Wij hadden de reserveringsmail gelukkig bij ons.
Arie_Stein .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We vonden het eten prima. Vonden alleen de prijs voor dit AH menu tehoog. De bediening was vriendelijk en sfeer goed. Jammer vinden wij het dat de afhalers dicht langs je tafel voorbij lopen. We komen hier zeker terug.
peter S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Hartelijk welkom geheten. De tafeltjes staan wat dicht op elkaar maar het valt te doen. Jammer dat de afhalers door het restaurant moeten. Amuse van geroosterd brood met bruchetta. Smakelijk. Jammer dat het voorgerecht ook geroosterd brood met verschillende soorten bruchetta was. Smaken vielen echter niet tegen. Hoofdgerecht kalfsvlees met rauwe ham. Erg lekker echter een bord vol. Nagerecht kon er niet meer in. Goed gecompenseerd met koffie en vloeibaar koekje. Restaurant afficheert zichzelf als visrestaurant, dit vind ik enigszins misleidend maar dit was tijdens de ah-actie
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Eten was prima en bediening ook. Pizza bodem heel krokant en de overige gerechten waren dik in orde. Komen zeker nog een keer terug. Nadeel is dat de stoelen voor 4 personen dicht tegen elkaar aan moeten staan ivm de smalle tafel. En de akoestiek is slecht, met muziek erbij kun je elkaar door al het lawaai nauwelijks verstaan.
Maar misschien speelt dat minder als het niet zo druk is.
Joap .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Via de AH-restaurantactie hebben we hier gegeten. Het eten was wel lekker maar erg flauw. Behalve het bijgerecht met spaghetti, dat was veel te spicy!! Daarnaast was het vleesgerecht een veel grotere hoeveelheid dan het visgerecht waar we uit konden kiezen. We vonden het eten en de sfeer wat "gewoontjes". Ook jammer dat mensen die kwamen afhalen in dezelfde ruimte stonden en er doorheen liepen, wat erg afdeed aan het restaurant-gevoel.
sasja-v .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Zaterdag avond gegeten. Op de kaart veel klassieke recepten. Wij hebben als voorgerecht procuitto melone gegeten. Goede smaak en goede hoeveelheid. Als hoofdgerecht pizza. De pizza van de maand pizza taleggio was verrukkelijk. Mijn tafelgenoot had pizza met vis wat ook lekker was. De pizza was goed gevuld, had een goede dunne bodem en was heerlijk knapperig. Hierna koffie genomen waarbij we een limoncello van het huis kregen. De bediening was vlot en aardig. Al met al heel gezellig en aan te raden om een keer te gaan eten.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Wow heerlijk gegeten bij Deliziosa!
Als voorgerecht hebben we anti pasti genomen: veel te veel en erg lekker! Als hoofdgerecht een pasta Salmone, ook zeker een aanrader. De bediening is erg goed (geïnteresseerd, oplettend en echt een hart voor de zaak) en er hangt een gezellige, knusse sfeer. Zelfs de kok kwam aan het eind nog even vragen of alles naar wens was!
Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!
Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Het decor is simpel, maar geeft enigszins een vakantiegevoel. De zaak is klein en daarom ook wel een beetje knus. Wel jammer dat mensen die afhalen door het restaurant heen lopen.
Met 3 kids kregen we mooie tafel bij het raam. We hadden 2 pizza's, een pasta en salade: 4kazenpizza, pizza dolce vita en een weekgerecht: pasta met paddestoelen en truffelolie. De pizza's waren goed, de pasta smaakte prima. De wijn was slecht. Dat is wel beetje jammer. Al bij al was het eten lekker, maar de hele ambiance was geen restaurant, meer gewoon een pizzatent. En dan vind ik €14 per pizza en €17 voor onze pasta niet goedkoop.
Natalja R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2014
Afgelopen weekend uit eten geweest met de familie en de kinderen. Wij hadden dit restaurant aangeraden na er een aantal keren zeer goed gegeten te hebben. Helaas hebben we dit keer wat verbeterpunten.
De serveerster kwam wat nors over en was niet echt bij de les vanavond. Vraag de andere tafelgenoten ook of ze nog wat willen drinken als er iemand een drankje besteld. En waarom krijgen de kinderen aan de tafel (10 en 8) geen amuse? En geen bordje voor het voorgerecht terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we deze gezamelijk zouden delen? De kinderen werden een beetje overgeslagen en dit resulteerde in niet zulke vrolijk kinderen de hele avond. Een beetje jammer want dit komt erg onvriendelijk over.
Het eten was prima en zoals we gewend waren, maar de bediening liet dit keer duidelijke steken vallen. Ik hoop dat het eenmalig was en dat ze onze kritiekpunten ter verbetering zullen aannemen.
Christel B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Op aanraden van kennissen hier gaan eten. We wilden reserveren maar dat was niet nodig op maandag. Wij waren de eerste 2 gasten maar al snel waren er 5 tafeltjes bezet. Deliziosa is een heel knus restaurantje met een leuke ambiance. Het eten is werkelijk verrukkelijk en er is voldoende keus. De bediening weet ook erg goed te adviseren en doet er alles aan om het naar de zin te maken. Het enige minpuntje vind ik dat er geen aparte ingang/ruimte is voor af te halen. Maar al met al zeker een aanrader.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Vanavond heerlijk gegeten in Bleiswijk Pappardelle ai funghi di bosco wat een super gerecht zeker voor de truffelfan! Perfecte bediening en heerlijk latta macchiato na gewoon top zou zelfs geen minpunt kunnen verzinnen.
Mijn advies uitproberen echt de moeite waard!