Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Deliziosa

Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten, goede bediening en goede prijs/kwaliteitsverhouding!
Arnold A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede parkeergelegenheid en ontvangst gevolgd door lekker eten. Beetje krap binnen, maar wel gezellig. Reden om nog eens langs te gaan.
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Mooi opgemaakte borden.
Vriendelijke bediening.
Alleen afhalen van pizza’s achterin restaurant wat onrustig.
Mensen, die steeds langs je tafeltje lopen.
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk en net restaurant. Jammer dat je niet een pizza kon kiezen van de kaart wat voorheen wel kon. De pizza die ik kreeg was tevens erg lekker.
Wij komen terug.
martineten .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Het was een afhaalpizzeria. Als je dat van te voren weet heb je een iets lagere verwachting. Op de site van IENS stond Italiaans restaurant. Er waren ook andere gerechten maar daar mochten wij nu niet uit kiezen. De pizza was overigens best goed. Het is voor de lokale bevolking leuk zo iets in de buurt te hebben. Maar dit restaurant had een hogere score dan het restaurant waar we vorige week waren en die was top.
kobus47 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De keuze was denk ik beperkt doordat we een AH restaurantbon hadden. Wat ik van mijn vrouw weet is dat er meer keuze mogelijkheden zijn. Wat we hebben gekozen was goed en de pizza was ruim voldoende en lekker. Ook heerlijke toetjes gegeten. De vermouth vond ik prijzig. Verder wil ik het bedienend personeel een compliment geven voor de keurige bediening. Ook een kok nam bij een ander tafeltje de moeite om iets uit te leggen aan andere gasten. Compliment!!!!
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prijs van het AH menu niet in verhouding tot hetgeen je krijgt. Wij vonden het weinig sfeervol hebben en komen niet voor een 2e keer terug.
Martien W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De tijden voor het reserveren via de IENS-website klopten niet met de mogelijkheden van het restaurant.
Zo was er op IENS alleen een mogelijkheid om te reserveren voor 19.30 uur.
Na telefonisch contact met het restaurant bleek dat we veel eerder al terecht konden.
Bij het restaurant begrepen ze niet waarom er bij IENS alleen om 19.30 gereserveerd kon worden.
We hebben er lekker gegeten en er was keuze uit 3 verschillende voor-, hoofd- en nagerechten.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een gezellig restaurant met prima eten
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
1 persoon was verhinderd. Ik heb nu voor 3 personen 2 eenvoudige diners 65 euro.moeten betalen. Dit was niet correct. Aangezien onze dochter daarbij was,wilde ik daar geen kritiek in de zaak op hebben. Met alle wijn had ik een korting van min 10 euro correct gevonden. Dus prijs kwaliteit is 32,50 voor voor 2 diners prima, maar voor 1 diner veel te duur! Helaas dus ik hoef daar niet meer naar toe, tenzij de eigenaar hier op terug komt!
Irma G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het eten was heerlijk
vriendelijk bediening
leuke sfeer eten prima
een leuk gelegenheid om naar toe te gaan dat gaan We zeker doen
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
rustig restaurant, goed bediening, goede prijs kwaliteit verhouding, gegeten met AH restaurant actie , ruime keuze met en zonder actie, goed menu kaart
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was de eerste keer dat ik bij dit restaurant heb gegeten , het is een klein knus restaurant, het zat vol toen wij er zaten. De gerechten (van de Albert Heijn actie) waren heerlijk echt nog nooit zo lekker Italiaans gegeten ! De kok kwam ons hoofdgerecht brengen en zei, wel alles opeten he? Haha nou het is gelukt want wat een heerlijke lasagne! Als voorgerecht had ik de buffelmozzarella met tomaten echt zo lekker en best veel! Het toetje was ook erg goed, ik had het ijs met de aardbeien en slagroom. Mijn vriendin had de tiramisu was ook erg verrukkelijk !! En dan nog de wijn! Jemig echt zo lekkere rode wijn, we hadden de cabernet sauvignon ik ga hier graag eens terug maar dan met m'n vriend. In 1 woord beschreven.. bellisimi!
Nanja S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prettig restaurant
Goede service vriendelijk
Eten is goed en lekker
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met AH actie bij Delizioza gegeten. Klein menu maar wat erop staat is heerlijk. Heel vriendelijk personeel en leuk ingerichte kleine zaak. Prima restaurant.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij waren hier voor de eerste keer en aten het menu van de AH actie. Dat was bijzonder lekker. Voorgerecht tonijncarpaccio met de smaken goed op elkaar afgestemd. Iedere hap lekker. Daarna de Vega pizza bedekt met verse!! groente en een knapperige dunne bodem. De keuze uit desert was ook divers, en wanneer je geen toetje nam kreeg je koffie met limoncello. De bediening was perfect. Alles kwam zeer professioneel op ons over. Dit restaurant houden we erin al was het maar voor de pizza....die je ook mee kunt nemen. Het is natuurlijk ook een restaurant zeer geschikt voor ouders met kleine kinderen en dat geeft wat rumoer.
Bernadette L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We komen hier graag eten. Altijd vriendelijke bediening en het eten is altijd van goede kwaliteit.
RitaND N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Meegedaan aan de AH-aktie.
Personeel vriendelijk. Kwamen regelmatig vragen of het gerecht naar ons zin was.
We hebben een fijne tijd gehad.
Kalfsvlees had voor wat mij betreft iets malser gekund, Maar dat is persoonlijk.
Zeebaars was voortreffelijk en.. natuurlijk ook de tiramisu.
We komen zeker nog een keer terug.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. We maakten gebruik van de AH actie. Geen uitleg gekregen, maar hadden ons vooraf goed ingelezen op de website van het restaurant. Gekozen voor het vleesmenu en alles was heel smaakvol. Het kalfsvlees was iets aan de droge kant, maar dat risico is ons bekend. Heerlijke huiswijn. Kortom de moeite om nog eens terug te komen.
mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellige bediening. Gaan we zeker nog een keer heen ook makkelijk te parkeren in de buurt. Ruime keuze in. Verschillende menu's en het zag er heel verzorgd uit