Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Nanja S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prettig restaurant
Goede service vriendelijk
Eten is goed en lekker
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met AH actie bij Delizioza gegeten. Klein menu maar wat erop staat is heerlijk. Heel vriendelijk personeel en leuk ingerichte kleine zaak. Prima restaurant.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wij waren hier voor de eerste keer en aten het menu van de AH actie. Dat was bijzonder lekker. Voorgerecht tonijncarpaccio met de smaken goed op elkaar afgestemd. Iedere hap lekker. Daarna de Vega pizza bedekt met verse!! groente en een knapperige dunne bodem. De keuze uit desert was ook divers, en wanneer je geen toetje nam kreeg je koffie met limoncello. De bediening was perfect. Alles kwam zeer professioneel op ons over. Dit restaurant houden we erin al was het maar voor de pizza....die je ook mee kunt nemen. Het is natuurlijk ook een restaurant zeer geschikt voor ouders met kleine kinderen en dat geeft wat rumoer.
Bernadette L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We komen hier graag eten. Altijd vriendelijke bediening en het eten is altijd van goede kwaliteit.
RitaND N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Meegedaan aan de AH-aktie.
Personeel vriendelijk. Kwamen regelmatig vragen of het gerecht naar ons zin was.
We hebben een fijne tijd gehad.
Kalfsvlees had voor wat mij betreft iets malser gekund, Maar dat is persoonlijk.
Zeebaars was voortreffelijk en.. natuurlijk ook de tiramisu.
We komen zeker nog een keer terug.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. We maakten gebruik van de AH actie. Geen uitleg gekregen, maar hadden ons vooraf goed ingelezen op de website van het restaurant. Gekozen voor het vleesmenu en alles was heel smaakvol. Het kalfsvlees was iets aan de droge kant, maar dat risico is ons bekend. Heerlijke huiswijn. Kortom de moeite om nog eens terug te komen.
mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellige bediening. Gaan we zeker nog een keer heen ook makkelijk te parkeren in de buurt. Ruime keuze in. Verschillende menu's en het zag er heel verzorgd uit
jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt heerlijk voor- en nagerecht, een dikke 10! Het hoofdgerecht was redelijk, maar niet echt meer dan dat. Vriendelijke meedenkende bediening, goede sfeer. Het was echt een heel fijne avond! Aanbevolen!
Nickv .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gemoedelijk restaurant, vriendelijke bediening, wachttijd was wat lang maar daar werd excuses voor aangeboden en de reden uitgelegd. De gerechten waren van goede kwaliteit. Heerlijk gegeten.
Kees Q.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Dit restaurant dat wordt gerund door een Italiaanse familie. Hier kun je dus echt Italiaans eten en de pizza's zijn meer dan geweldig. Je verwacht het niet gelijk als je buitenstaat maar dit restaurant is een echte aanrader!
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. 1 aandachtspuntje.. het is jammer dat je niet uit bijvoorbeeld 2 keuzes voorgerecht en 2 keuzes nagerecht kan kiezen. Daarin ben je beperkt. Terwijl bij hoofdgerecht je keuze ontzettend ruim is. Wij komen terug!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten met het AH menu.
Leuk restaurant, gezellige bediening en een leuke kaart.
We komen hier zeker een keer terug!
visserria .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voortreffelijk eten ! Wij waren daar met de AH kaarten. Je kon kiezen uit 2 menu's. Zowel het pasta menu als het vlees-vis menu was goed. Deze mensen maken "echte" tomatensoep. Ook de beide nagerechten waren goed vooral de panna cotta. Een voorafje en een glaasje limoncello van het huis doet het altijd goed. De bediening spreekt zowel Nederlands als Italiaans. Sympathieke mensen !
JanenMaria .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het keuze uit het "shell" drie gangen was zeker voldoende. Het eten op zich was heerlijk!
De bediening is ook vriendelijk.
Het restaurant op zich zou wel een wat "warmere" inrichting mogen hebben.
Ook hier zeker een aanrader om uit eten te gaan.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het eten was uitstekend verzorgd en lekker , leuk opgemaakt, de hoeveelheid voldoende.
Er werd overal sla bij geserveerd . Een voorafje van het huis en toen we klaar waren met eten een heel klein glaasje drank, erg attent
Keuze beperkt omdat wij voucher hadden van Shell 2 de gratis diner, hier hadden een speciale menukaart voor.
En een min punt was dat op die menukaart geen prijzen op stonden.
Er is tevens een afhaal service waar daar door er regelmatig mensen heen die hun bestelling kwamen kwamen ophalen.
ra.l .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was echt prima. vrolijke en vriendelijke bediening in voor een grapje en gezellig niet te groot restaurant. Echt om aan te bevelen aan anderen. hetgeen ik ook zeker zal doen.
ga er ook in ieder geval naar terug.
l.fasedeboer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een gezellige nrichting, het personeel is vriendelijk en voorkomend. Wij hebben wel ervaring met restaurants maar niet met de Italiaanse kaart, anders dan pasta en pizza.
De starter verschillende soorten geroosterd brood met verschillende soorten beleg was verrassend lekker, het kalfsfilet met parmaham en kaas smaakvol. Wel vinden we de prijzen best wel hoog
Marrie04 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuk restaurant, wij hadden een drie gangen menu en dat was goed verzorgd. Bediening was vriendelijk. Decor en omgeving scoren minder door de eenvoudige inrichting van de zaak en het feit dat het geluid van de gasten overheerst.
Aan het eind van de avond viel de rekening toch een beetje tegen. De prijs is niet helemaal in verhouding met het gebodene. Deliziosa is een goed restaurant, maar dit is een prijsklasse te hoog.
p.struyk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was een verrassing toen we binnen kwamen. Het ziet er gezellig uit en de ontvangst was vriendelijk.
Het driegangenmenu van AH was erg lekker en we gaan er vast nog eens heen om ook de andere gerechten te proeven.
k.luijken .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Spaghetti was alleen pittig zat geen smaak aan en de rest geen net.
Te duur voor wat je krijg!
Dus ik denk niet dat ik nog een keer gaat.