Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Zuppa di funghi e tartufo Romige soep van paddenstoelen met truffel en tijm.
      Carpaccio di Barbabietole rosse Carpaccio van rode biet.
      Insalata di acciughe Gemarineerde ansjovis salade.
  • Hoofdgerechten
    • Fusilli in salsa di pomodoro con gamberoni Fusilli pasta bereid in pikante tomatensaus met garnalen.
      Pappardelle al bosco Pappardelle pasta bereid met gedroogde bospaddestoelen in roomsaus.
      Pizza naar keuze.
  • Nagerecht
    • Kopje koffie of thee geserveerd met een glaasje Limoncello.
      Coppa Amarena Vanille ijs geserveerd met warme Amarena kersen en slagroom.
      Tiramisù con fragole e limoncello Tiramisù gemaakt van aardbeien en limoncello likeur.

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Deliziosa

Martin B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Wat een leuk restaurant
Omdat we met een bevriend echtpaar toch weer op het laatste moment onze Albert Heijn bonnen wilden gebruiken en een restaurant ergens tussen Den Haag en Gouda zochten, kwamen we uit in Bleiswijk..... gelukkig maar.
Vriendelijk, goed en sfeervol en een mooi menu voor de bonnen. Men maakt zich er niet makkelijk van af.
De moeite van een bezoekje waard
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Heerlijk gegeten
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hadden ons verheugd op een goede Italiaanse maaltijd. Helaas viel dat toch behoorlijk tegen. Ondanks het feit dat het personeel haar best deed, vielen de gerechten tegen. De spaghetinni Arrabiata, omschreven als een pikante pasta met gebakken stukjes pancetta, bleek een toch wel flauwe pasta te zijn met tomatensaus waarin zeer beperkt enige stukjes panacetta verstopt bleken te zijn, de Carbonara was beter maar mistte ook de goede smaak die je zou verwachten. Huiswijn prima, wel jammer dat ook dit restaurant niet gewoon een karaf water serveert maar uitsluiten flessen water waar een behoorlijke prijs voor moet worden betaald. Al met al toch wel een tegenvaller. Dit moet gewoon beter kunnen.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het Ah menu wat aangeboden wordt raad ik af, geen 32,50 waard, maximaal 26,50 naar mijn idee. Beetje nep, niet echt 2e gratis. Wij zaten zelf met extra broodje vooraf en thee/koffie als dessert niet heel vol van dit menu. Framboos tiramisu was niet voorradig.

Het actiemenu staat enigszins verborgen en is niet wat staat als voor, hoofd en nagerecht op de eerste site. Dit is een greep uit het normale menu. Anders hadden we dit niet gekozen. Dus let op.

Het eten zelf en bediening is goed. Ga er zeker keer eten van de kaart of haal een pizza of pasta. Desondanks waren wij ditmaal teleurgesteld.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Alhoewel de restaurantactie van ah ons niet al te veel keuze gaf in gerechten was de smaak van het eten uitstekend. Tevens heel vriendelijk personeel.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Aardig klein restaurant. Heerlijke gerechten en dat is natuurlijk het belangrijkst. Ook vriendelijke bediening. Als je bij de toegangsdeur zit dan is het er onaangenaam koud bij het openen en sluiten van de deur. Dat gebeurt nog al eens omdat de "afhalers" van maaltijden door het restaurant heen moeten lopen. Consumpties zijn aan de prijs.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Wij aten hier voor het eerst en waren blij verrast. We gebruikten de AH restaurant bon en kregen daar een keuze menu voor . Keuze uit drie gerechten en allen erg aantrekkelijk. De porties waren erg groot voor ons, 65+ ers.
Service super vriendelijk, ook veel aandacht van eigenaresse die speciaal kwam vragen of het niet gesmaakt had omdat ze nog zo veel op onze borden had zien liggen in de keuken. Dat was ons nog nooit gebeurd, meestal zal het ze een zorg zijn. Wij komen hier zeker terug om de rest van de kaart te proberen!
G B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heel gezellige zaak met leuk personeel. Heerlijk eten. Aan te bevelen!
W.J. D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Erg lekker gegeten, met de ah-actie. De prijs/kwaliteit verhouding van het menu is in vergelijking met andere restaurants helaas wat minder luxe.
Wel een aanraader, want het eten was verder goed. Voorgerecht keuze uit bietencarpaccio, ansjovis salade of soep. Hoofdgerecht mag een pizza zijn of keuze uit 2 pasta's. Nagerecht ijs met slagroom, een koekjes tiramisu of koffie/thee. Wij gaan nog wel een keertje ..
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker, vriendelijk, gezellig
D.J. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Inmiddels meerdere malen gegeten in dit restaurant. Altijd prima ervaringen, vriendelijk personeel, heerlijk eten en niet overdreven duur. Prima restaurant waar wij nog vaker gaan komen.
Willemien W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Vriendelijke mensen heerlijke pizza van de maand. Aanrader
Adrie W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor herhaling vatbaar
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We werden goed ontvangen. Het voorgerecht was redelijk. Bij het hoofdgerecht ging het wat mis. We vroegen o. Pizza salami of pepperoni.
Ze hadden salami en gaven aan dat ze er wat pittige olie over konden doen.
Prima maar dit was niet te doen. Tintelende lippen. Pijn in tong en keel. En hevige buikpijn. De pizza was echt te pittig we kregen drankje aangeboden en exusens we mochten ook iets nieuws bestellen maar daar hadden we geen behoefte aan met veel buik pijn
Helaas maar ik kom hier niet meer.
Margriet U.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Jammer dat wij na onze voorgerecht pas te horen kregen dat het hoofdgerecht langer ging duren omdat zij een catering hebben!
Veel keus heb je dan niet. Berusten om maar te gaan wachten. Driekwartier is wel heel erg lang!
Uiteindelijk was het eten erg smakelijk en het toetje was verrukkelijk.
M. O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke mensen
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Zo als altijd weer heerlijk gegeten. We komen al jaren met regelmaat eten en het is en blijft altijd goed en is altijd gezellig.
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ik vond de keuze niet heel groot maar de kwaliteit was super!
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Goede bediening, heerlijk gegeten voor een prima prijs. Voor herhaling zeker vatbaar.
Agnes O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten! Zaten alleen wat krap...... tafels staan erg dicht op elkaar.