Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. 1 aandachtspuntje.. het is jammer dat je niet uit bijvoorbeeld 2 keuzes voorgerecht en 2 keuzes nagerecht kan kiezen. Daarin ben je beperkt. Terwijl bij hoofdgerecht je keuze ontzettend ruim is. Wij komen terug!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten met het AH menu.
Leuk restaurant, gezellige bediening en een leuke kaart.
We komen hier zeker een keer terug!
Visserria .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voortreffelijk eten ! Wij waren daar met de AH kaarten. Je kon kiezen uit 2 menu's. Zowel het pasta menu als het vlees-vis menu was goed. Deze mensen maken "echte" tomatensoep. Ook de beide nagerechten waren goed vooral de panna cotta. Een voorafje en een glaasje limoncello van het huis doet het altijd goed. De bediening spreekt zowel Nederlands als Italiaans. Sympathieke mensen !
JanenMaria .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het keuze uit het "shell" drie gangen was zeker voldoende. Het eten op zich was heerlijk!
De bediening is ook vriendelijk.
Het restaurant op zich zou wel een wat "warmere" inrichting mogen hebben.
Ook hier zeker een aanrader om uit eten te gaan.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het eten was uitstekend verzorgd en lekker , leuk opgemaakt, de hoeveelheid voldoende.
Er werd overal sla bij geserveerd . Een voorafje van het huis en toen we klaar waren met eten een heel klein glaasje drank, erg attent
Keuze beperkt omdat wij voucher hadden van Shell 2 de gratis diner, hier hadden een speciale menukaart voor.
En een min punt was dat op die menukaart geen prijzen op stonden.
Er is tevens een afhaal service waar daar door er regelmatig mensen heen die hun bestelling kwamen kwamen ophalen.
Ra.l .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was echt prima. vrolijke en vriendelijke bediening in voor een grapje en gezellig niet te groot restaurant. Echt om aan te bevelen aan anderen. hetgeen ik ook zeker zal doen.
ga er ook in ieder geval naar terug.
L.fasedeboer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een gezellige nrichting, het personeel is vriendelijk en voorkomend. Wij hebben wel ervaring met restaurants maar niet met de Italiaanse kaart, anders dan pasta en pizza.
De starter verschillende soorten geroosterd brood met verschillende soorten beleg was verrassend lekker, het kalfsfilet met parmaham en kaas smaakvol. Wel vinden we de prijzen best wel hoog
Marrie04 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuk restaurant, wij hadden een drie gangen menu en dat was goed verzorgd. Bediening was vriendelijk. Decor en omgeving scoren minder door de eenvoudige inrichting van de zaak en het feit dat het geluid van de gasten overheerst.
Aan het eind van de avond viel de rekening toch een beetje tegen. De prijs is niet helemaal in verhouding met het gebodene. Deliziosa is een goed restaurant, maar dit is een prijsklasse te hoog.
P.struyk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was een verrassing toen we binnen kwamen. Het ziet er gezellig uit en de ontvangst was vriendelijk.
Het driegangenmenu van AH was erg lekker en we gaan er vast nog eens heen om ook de andere gerechten te proeven.
K.luijken .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Spaghetti was alleen pittig zat geen smaak aan en de rest geen net.
Te duur voor wat je krijg!
Dus ik denk niet dat ik nog een keer gaat.
Rschef .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij vonden het erg matig, verbrand brood, niet erg warm vlees op koud bord en eenvoudig toetje waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding niet juist is, te duur voor dit 3 gangen diner.
Seno .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De bediening was vriendelijk door de jonge serveersters, maar alle gerechten werden verteld en toen het op tafel kwam ook. Het eten dat een vlees of vismenu vonden wij wel redelijk, maar niet dat je denkt mmmm. Het is gewoon eten en zou dat zeker daar nooit kiezen. Door de AH actie was het natuurlijk betaalbaar, maar meer waard zou het absoluut niet zijn.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Belachelijk lange wachttijd(meer dan een uur ) op het hoofdgerecht.
De dorade was slijmerig,smakeloos en rook naar levertraan
Debet kalfsvlees leek verdacht veel op varkensvlees en was volledig doorgebakken
Dus hoofdgerecht niet opgegeten en afgerekend en vertrokken
Het enig positieve was dat men de maaltijd niet berekend heeft.
Dit restaurant is geen lang leven beschoren!
Beste meneer/mevrouw,

Gisteravond bezocht u samen ons restaurant.
Tussen het voor en het hoofdgerecht heeft u inderdaad een langere tijd moeten wachten, daar hebben wij ook onze excuses gemaakt, en boden u een drankje van het huis aan.

Over het vlees en vis gerecht zijn wij het totaal niet met u eens, aangezien het vlees helemaal opgegeten is, en het visgerecht nog maar een kleine hoeveelheid van over was.

U had zelf haast omdat u naar een verjaardag moest, en heeft geen eens ons aangeboden drankje aangenomen.
Omdat wij graag ieder tevreden willen houden , hebben wij als klap op de vuurpijl HELEMAAL NIETS Gerekend voor zowel het voor en hoofdgerecht.
Uw totale rekening was dan ook € 7,00 !

Wij als bedrijf zijnde hebben er alles aan gedaan om u tevreden te stellen, en zelfs dit was niet genoeg!

Reactie van proever:

Jammer dat er niet naar waarheid is gereageerd.
Ik kreeg 2 stukjes vis.heb van 1 stukje een heel klein beetje geproefd.
Alles lag verder nog op mijn bord.
Mijn man heeft inderdaad zijn vlees opgegeten.
Maar wij hebben nooit gevraagd om de rekening niet te hoeven te betalen.
En wij hadden allebei nog een half glas witte wijn staan.
Vroegen daarom een kopje koffie.
Wij zijn niet vertrokken vanwege de verjaardag,maar puur vanwege de kwaliteit.
Ik was misselijk van de snotterige vis.
Ik zou dit restaurant een hoop kunnen leren.
Ben zelf de dochter van een half Italiaanse moeder.
Met vriendelijke groet
G.k.ravestein1970 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het eten was lekker, voor gerecht en nagerecht was bijzonderder dan hoofd gerecht, dit had iets culinairder gekund. Werd heel erg rekening gehouden met de kinderen, dit was top. Service was erg goed.
Visserria .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het lekkerst vond ik de gebakken aardappeltjes dat waren net hartige bonbons. Perfect gekruid !
We hadden zowel vis als vlees. Het kalfsvlees was perfect, de vis ook, alleen de saus had met iets minder olie mogen zijn. De Bruchetta's waren goed en het nagerecht is goed gekozen. Vooral het glaasje limoncello was heerlijk, ijskoud geserveerd, zoals het hoort. Vergeet nog te vermelden dat we voor het eten nog een frisse amuse kregen. (En dit allemaal via de AH aktie).
Gerda.scholtes .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Deliziosa zoals altijd erg goed. De bruchettes vooraf waren heel vol belegd en super lekker van smaak. Het kalfsvlees was zoals altijd heel lekker. Toetje met cheesecake en vanille ijs heerlijk. De bediening was nieuw, erg vriendelijk en hulpvaardig . Al met al een gezellige avond.
Bedankt Deliziosa
Wallydoc .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Wie dacht dat een AH menu bij Deliziosa vanwege de korting matig uit zou vallen, wordt aangenaam verrast! We kennen het restaurant en de eigenaars Giovanni en Lenie met hun zeer gedreven dochter Sylvana al jaren heel goed en vinden altijd de kwaliteit van hun gerechten en service bovengemiddeld. Zo ook ons AH-menu. Het voorgerecht van drie bruschette was overheerlijk en vulde ook alweer behoorlijk. Daarna kozen we voor het kalfsvlees met mozzarella en tomatengarnituur, vergezeld van een heerlijke verse salade. Verrukkelijk!
Ook het verrassings-nagerecht was heerlijk. IJs met een cake-taartje. Zeker niet op bezuinigd!
De wijnen zijn doorgaans heerlijk en worden netjes aan tafel uitgeschonken als je die per glas besteld. Inmiddels gaat het zo goed met de zaken dat er meer bedienend personeel bij is gekomen, die ook voortreffelijk hun werk doen. Vriendelijk en netjes. Niet op een fout kunnen (en willen) betrappen. Kortom, een stevige aanrader, maar dat geldt dan ook voor de rest van de zeer uitgebreide kaart en de allerbeste pizza's die je in de verre omtrek kan krijgen.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was weer als vanouds lekker. Ik heb hier nog nooit slecht gegeten. Bediening was nog niet helemaal ingespeeld op elkaar, maar deed echt haar best. Ze kunnen nog veel leren van Sylvana!
Mat P.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Eten was matig, zalm krap aan gaar en kalfsvlees miste malsheid en smaak werd overstemd door de tomatensaus. M Huiswijn was erg goed. Maar zelfs als dat perfect was rechtvaardig dat niet de prijs. Minimaal 30 % hoog. Dit soort prijzen verwacht ik niet van een pizzeria annex restaurant. Spijt dat il geen pizza genomen heb. Die zijn nl en goed en de prijs waard.
Mjdezwaan .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Klein zeer gezellig restaurant met fijne bediening en uitstekend eten. Wij komen er zeker terug om ook van de andere gerechten te proeven. En vrienden ... ja, die zullen we er zeker naar toe sturen!