Deliziosa

Plaats 15 2665 CM Bleiswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Deliziosa

De enige echte Italiaan van Lansingerland

Welkom bij de enige échte Italiaan van Lansingerland. Onder de rook van Rotterdam geniet je hier van voortreffelijke gerechten die door de chef en zijn keukenbrigade met veel passie worden bereid. Familiediner, etentje voor twee of businessdiner; alles is hier mogelijk! Geniet van de Italiaanse sfeer die, na de metamorfose in 2011, nu echt overal in het restaurant voelbaar is!

Meer informatie over restaurant Deliziosa

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Bernadette L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
We komen hier graag eten. Altijd vriendelijke bediening en het eten is altijd van goede kwaliteit.
RitaND N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Meegedaan aan de AH-aktie.
Personeel vriendelijk. Kwamen regelmatig vragen of het gerecht naar ons zin was.
We hebben een fijne tijd gehad.
Kalfsvlees had voor wat mij betreft iets malser gekund, Maar dat is persoonlijk.
Zeebaars was voortreffelijk en.. natuurlijk ook de tiramisu.
We komen zeker nog een keer terug.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. We maakten gebruik van de AH actie. Geen uitleg gekregen, maar hadden ons vooraf goed ingelezen op de website van het restaurant. Gekozen voor het vleesmenu en alles was heel smaakvol. Het kalfsvlees was iets aan de droge kant, maar dat risico is ons bekend. Heerlijke huiswijn. Kortom de moeite om nog eens terug te komen.
mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en super gezellige bediening. Gaan we zeker nog een keer heen ook makkelijk te parkeren in de buurt. Ruime keuze in. Verschillende menu's en het zag er heel verzorgd uit
jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt heerlijk voor- en nagerecht, een dikke 10! Het hoofdgerecht was redelijk, maar niet echt meer dan dat. Vriendelijke meedenkende bediening, goede sfeer. Het was echt een heel fijne avond! Aanbevolen!
Nickv .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gemoedelijk restaurant, vriendelijke bediening, wachttijd was wat lang maar daar werd excuses voor aangeboden en de reden uitgelegd. De gerechten waren van goede kwaliteit. Heerlijk gegeten.
Kees Q.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Dit restaurant dat wordt gerund door een Italiaanse familie. Hier kun je dus echt Italiaans eten en de pizza's zijn meer dan geweldig. Je verwacht het niet gelijk als je buitenstaat maar dit restaurant is een echte aanrader!
ilsemeerpoel .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. 1 aandachtspuntje.. het is jammer dat je niet uit bijvoorbeeld 2 keuzes voorgerecht en 2 keuzes nagerecht kan kiezen. Daarin ben je beperkt. Terwijl bij hoofdgerecht je keuze ontzettend ruim is. Wij komen terug!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten met het AH menu.
Leuk restaurant, gezellige bediening en een leuke kaart.
We komen hier zeker een keer terug!
visserria .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voortreffelijk eten ! Wij waren daar met de AH kaarten. Je kon kiezen uit 2 menu's. Zowel het pasta menu als het vlees-vis menu was goed. Deze mensen maken "echte" tomatensoep. Ook de beide nagerechten waren goed vooral de panna cotta. Een voorafje en een glaasje limoncello van het huis doet het altijd goed. De bediening spreekt zowel Nederlands als Italiaans. Sympathieke mensen !
JanenMaria .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het keuze uit het "shell" drie gangen was zeker voldoende. Het eten op zich was heerlijk!
De bediening is ook vriendelijk.
Het restaurant op zich zou wel een wat "warmere" inrichting mogen hebben.
Ook hier zeker een aanrader om uit eten te gaan.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Het eten was uitstekend verzorgd en lekker , leuk opgemaakt, de hoeveelheid voldoende.
Er werd overal sla bij geserveerd . Een voorafje van het huis en toen we klaar waren met eten een heel klein glaasje drank, erg attent
Keuze beperkt omdat wij voucher hadden van Shell 2 de gratis diner, hier hadden een speciale menukaart voor.
En een min punt was dat op die menukaart geen prijzen op stonden.
Er is tevens een afhaal service waar daar door er regelmatig mensen heen die hun bestelling kwamen kwamen ophalen.
ra.l .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het eten was echt prima. vrolijke en vriendelijke bediening in voor een grapje en gezellig niet te groot restaurant. Echt om aan te bevelen aan anderen. hetgeen ik ook zeker zal doen.
ga er ook in ieder geval naar terug.
l.fasedeboer .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Een gezellige nrichting, het personeel is vriendelijk en voorkomend. Wij hebben wel ervaring met restaurants maar niet met de Italiaanse kaart, anders dan pasta en pizza.
De starter verschillende soorten geroosterd brood met verschillende soorten beleg was verrassend lekker, het kalfsfilet met parmaham en kaas smaakvol. Wel vinden we de prijzen best wel hoog
Marrie04 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Leuk restaurant, wij hadden een drie gangen menu en dat was goed verzorgd. Bediening was vriendelijk. Decor en omgeving scoren minder door de eenvoudige inrichting van de zaak en het feit dat het geluid van de gasten overheerst.
Aan het eind van de avond viel de rekening toch een beetje tegen. De prijs is niet helemaal in verhouding met het gebodene. Deliziosa is een goed restaurant, maar dit is een prijsklasse te hoog.
p.struyk .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het was een verrassing toen we binnen kwamen. Het ziet er gezellig uit en de ontvangst was vriendelijk.
Het driegangenmenu van AH was erg lekker en we gaan er vast nog eens heen om ook de andere gerechten te proeven.
k.luijken .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Spaghetti was alleen pittig zat geen smaak aan en de rest geen net.
Te duur voor wat je krijg!
Dus ik denk niet dat ik nog een keer gaat.
rschef .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Wij vonden het erg matig, verbrand brood, niet erg warm vlees op koud bord en eenvoudig toetje waardoor de prijs-kwaliteitsverhouding niet juist is, te duur voor dit 3 gangen diner.
Seno .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
De bediening was vriendelijk door de jonge serveersters, maar alle gerechten werden verteld en toen het op tafel kwam ook. Het eten dat een vlees of vismenu vonden wij wel redelijk, maar niet dat je denkt mmmm. Het is gewoon eten en zou dat zeker daar nooit kiezen. Door de AH actie was het natuurlijk betaalbaar, maar meer waard zou het absoluut niet zijn.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Belachelijk lange wachttijd(meer dan een uur ) op het hoofdgerecht.
De dorade was slijmerig,smakeloos en rook naar levertraan
Debet kalfsvlees leek verdacht veel op varkensvlees en was volledig doorgebakken
Dus hoofdgerecht niet opgegeten en afgerekend en vertrokken
Het enig positieve was dat men de maaltijd niet berekend heeft.
Dit restaurant is geen lang leven beschoren!
Beste meneer/mevrouw,

Gisteravond bezocht u samen ons restaurant.
Tussen het voor en het hoofdgerecht heeft u inderdaad een langere tijd moeten wachten, daar hebben wij ook onze excuses gemaakt, en boden u een drankje van het huis aan.

Over het vlees en vis gerecht zijn wij het totaal niet met u eens, aangezien het vlees helemaal opgegeten is, en het visgerecht nog maar een kleine hoeveelheid van over was.

U had zelf haast omdat u naar een verjaardag moest, en heeft geen eens ons aangeboden drankje aangenomen.
Omdat wij graag ieder tevreden willen houden , hebben wij als klap op de vuurpijl HELEMAAL NIETS Gerekend voor zowel het voor en hoofdgerecht.
Uw totale rekening was dan ook € 7,00 !

Wij als bedrijf zijnde hebben er alles aan gedaan om u tevreden te stellen, en zelfs dit was niet genoeg!

Reactie van proever:

Jammer dat er niet naar waarheid is gereageerd.
Ik kreeg 2 stukjes vis.heb van 1 stukje een heel klein beetje geproefd.
Alles lag verder nog op mijn bord.
Mijn man heeft inderdaad zijn vlees opgegeten.
Maar wij hebben nooit gevraagd om de rekening niet te hoeven te betalen.
En wij hadden allebei nog een half glas witte wijn staan.
Vroegen daarom een kopje koffie.
Wij zijn niet vertrokken vanwege de verjaardag,maar puur vanwege de kwaliteit.
Ik was misselijk van de snotterige vis.
Ik zou dit restaurant een hoop kunnen leren.
Ben zelf de dochter van een half Italiaanse moeder.
Met vriendelijke groet