Delifrance Zaandam

Hermitage 12 1506 Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Delifrance Zaandam

Ro C.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Lunch op vrijdagmiddag met collega. Stokbrood niet krokant. Bediening matig. Meneer bij de kassa ook niet klantvriendelijk. Tafels dicht op elkaar, zodat weinig ruimte tussen de tafels. Geen herhaling voor mij.
Hemadame .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wat zonde van ons geld!!!
De bediening was ronduit onvriendelijk en ongeduldig. Ons tafeltje was erg vies.
De sla bij ons broodje was geel /bruin. Toen we dat vriendelijk zeiden, sneerde mevrouw terug dat het echt wel vers was en dat ze er niet iets aan kon doen.
De broodjes zagen er op de foto heel anders uit dan op ons bord. Zeker het broodje geitenkaas viel tegen, en dat voor een forse prijs!
Spijt dat we niet zijn weggegaan, maar uit een soort beleefdheid onze broodjes hebben opgegeten.
Bij het betalen nogmaals onze bezwaren geuit. De man achter de kassa zei " jammer dan".
Amy P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2014
Laatst kwam ik bij jullie broodjeswinkel met mijn moeder en dat was voor ons de eerste, en zowel de laatste keer. We bestelden 2 mexicaanse pizza's, en 2 mango smoothies. De man achter de kassa zei niks, tikte het allemaal in en liet mijn moeder betalen via pin. Toen pakte hij 2 mango smoothies en kwakte die voor ons op de toonbank. Hij ging verder met het helpen van andere klanten, en wij keken verbaasd op aangezien hij onze broodjes niet in de magnetron had gedaan. Na 3 minuten kregen we 2 broodjes kaas in onze handen gedrukt, maar natuurlijk zeiden we daarop; 'Dit zijn niet onze broodjes! Wij bestelden 2 mexicaanse pizza's'. De man keek ons behoorlijk boos aan en pakte de broodjes terug. Hij pakte de pizza's en stopte ze in de magnetron. Toen zei hij tegen mijn moeder; 'Dat is dan wel 1,50 duurder!'. Mijn moeder ging pinnen en zag in het pinscherm 0,10 cent verschijnen. Lekker, dacht ze. Die hield haar mond wel. Nadat ze pinde vertelde de man ons dat hij een foutje had gemaakt (niet zijn eerste...) en dat ze nog 1,40 moest pinnen. Dus mijn moeder weer naar het pinapparaat, behoorlijk geïrriteerd ondertussen. De oude broodjes kaas werden uit elkaar gehaald en de kaas werd teruggestopt bij de andere kaas. Dit kan echt niet! Hoeveel bacteriën van mensen hun handen er nu wel niet over die kaas gaan. De broodjes werden ook hergebruikt. Nadat de man, die de manager bleek te zijn, ons de pizza's gaf en ons een plekje wees, zeiden we; 'We eten het nog liever in de auto op!' Daar ontdekten we dat het gehakt op de pizza rauw was. Ik denk dat onze mening inmiddels al wel duidelijk is; wij zijn absoluut niet tevreden met deze broodjeszaak en raden hem ook zeker niet aan andere mensen aan.
Lydia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Slechte bediening. Laat ons staan bij kassa en gaat doodleuk andere klant helpen. Terwijl hij met ons bezig was. Broodje tonijn bleek broodje met saus en 2 brokjes tonijn. Na klacht werd er wat saus bijgegooid, maar daar was al meer dan.genoeg van. Bleek er geen tonijn meer te zijn! Wij komen hier niet meer!
Alphons D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Vanmiddag hier met een collega een broodje gegeten op het terras. Teleurstelling qua kwaliteit en service. Niet Delifrance waardig! Onverzorgde opmaak van het bord. Glas niet helemaal schoon. Het betere gooi en smijtwerk. Jammer.
S R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2012
Een slechte ervaring met deze lunchroom. Ik had een broodje besteld zonder sla, tomaat en komkommer en wou daar kaas voor in de plaats maar dat kon niet daar moest ik alsnog een euro voor betalen. Toen heb ik maar een saucijzenbroodje genomen wat goed smaakte. Er kwam een andere klant binnen die een klacht had, wanneer de klant weg was gingen ze flink roddelen over de klant wat ik niet netjes vond. Het restaurant zelf ziet er warm en gezellig uit en de broodjes zijn altijd lekker.
Ik hoop het personeel hier wat mee doet.