Délifrance Vlissingen

Meer informatie over restaurant Délifrance Vlissingen

Jouw recensie over het restaurant Délifrance Vlissingen

Jorden K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg leuke en vriendelijke bediening! Het eten is goed en vers en er is een grote keus aan warme en koude broodjes. Wij komen hier zeker terug
Svenja D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sinds de nieuwe eigenaren erop zitten is de kwaliteit zo verbeterd. Was lang geleden dat ik hier zo lekker heb gegeten. Wij hebben carpaccio besteld en een broodje gezond, wat overigens een grote hoeveelheid was. Top!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Met mijn vriend, Hassan, wezen eten bij DELIFRANCE Vlissingen. Over het eten waren wij zeer te spreken. De broodjes met ham waren erg lekker. Wat ook gaaf was, was dat de ober een handstand deed. Midden in de zaak, haha. Echt ongelofelijk. Kom hier zeker terug.
Matt L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Vanmiddag ben ik lekker gaan eten bij Delifrance Vlissingen. Ik had een smoothie aardbei/banaan besteld met een broodje Carpaccio. De smoothie smaakte heerlijk en het broodje was ook top. Was hier lang niet meer geweest, maar het restaurant ziet er top uit vergeleken met vroeger. Ik zou hier snel weer eens wat lekkers gaan eten.
recensieschrijvertje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren heb ik hier samen met mijn vriendin iets gegeten. Ik had een witte baguette kip pikant en mijn vriendin een provencette brie royale. Mijn vriendin is allergisch voor de walnoten op haar broodje en dat was geen probleem voor de bediening. Het werd goed doorgegeven aan de broodjesbeleggers en de broodjes waren snel klaar! Het was heerlijk en de koffie is ook erg lekker! Ik heb een dikke fooi gegeven! Echt een aanrader!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Restaurant ziet er strak en netjes uit. We hadden twee broodjes en twee smoothies besteld. Wegens de kou waren we naar binnen verhuisd en hadden dit aan de serveerster verteld. Echter de communicatie tussen het personeel was ronduit slecht. Niemand had overzicht. Gasten moesten bij het betalen zelf vertellen wat ze hadden gegeten omdat de bediening dit niet meer wist. We moesten achter onze eigen broodjes aan. Smoothies en broodjes waren lekker, niet bijzonder. Ik zou hier niet snel terugkomen. Helaas.
ViktorA .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Vandaag gegeten bij Delifrance Vlissingen. 2 Koffie besteld met 2 warme baquettes gezond(1 wit en 1 bruin). Uiteraard rekening gehouden dat de wachttijd mbt de bediening langer is dan normaal ivm Koningsdag. De koffie kregen we redelijk snel. Echter duurde het meer dan 30 minuten en hadden we onze baguette nog niet. Dus wilde ik na het lange wachten alleen de koffie afrekenen. Dit duurde ook lang voor dat dit kon. Toen werd mij verteld dat men dacht dat we weg waren gegaan en stonden er nog 2 of zelfs 4 baguettes. Men wist kennelijk niet meer hoeveel er besteld was. Deze kregen we alsnog mee met een ongeïnteresseerd eet smakelijk erbij. Echter waren de baguettes allebei wit en niet warm. Men wilde dit later omruilen maar aangezien we zo lang hadden gewacht hadden we hier geen zin in meer in. We kregen als troost nog een kop koffie. Op zich prima maar ik geef toch een 4 voor de service omdat het daar behoorlijk chaotisch verloopt en werkelijk alles mis ging. Dit moet beter kunnen. De Baguettes zelf waren niet denderend maar de honger was gestild.