Délifrance Vlissingen

Walstraat 106 4381 GE Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Délifrance Vlissingen

Recensieschrijvertje .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Gisteren heb ik hier samen met mijn vriendin iets gegeten. Ik had een witte baguette kip pikant en mijn vriendin een provencette brie royale. Mijn vriendin is allergisch voor de walnoten op haar broodje en dat was geen probleem voor de bediening. Het werd goed doorgegeven aan de broodjesbeleggers en de broodjes waren snel klaar! Het was heerlijk en de koffie is ook erg lekker! Ik heb een dikke fooi gegeven! Echt een aanrader!
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Restaurant ziet er strak en netjes uit. We hadden twee broodjes en twee smoothies besteld. Wegens de kou waren we naar binnen verhuisd en hadden dit aan de serveerster verteld. Echter de communicatie tussen het personeel was ronduit slecht. Niemand had overzicht. Gasten moesten bij het betalen zelf vertellen wat ze hadden gegeten omdat de bediening dit niet meer wist. We moesten achter onze eigen broodjes aan. Smoothies en broodjes waren lekker, niet bijzonder. Ik zou hier niet snel terugkomen. Helaas.
ViktorA .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Vandaag gegeten bij Delifrance Vlissingen. 2 Koffie besteld met 2 warme baquettes gezond(1 wit en 1 bruin). Uiteraard rekening gehouden dat de wachttijd mbt de bediening langer is dan normaal ivm Koningsdag. De koffie kregen we redelijk snel. Echter duurde het meer dan 30 minuten en hadden we onze baguette nog niet. Dus wilde ik na het lange wachten alleen de koffie afrekenen. Dit duurde ook lang voor dat dit kon. Toen werd mij verteld dat men dacht dat we weg waren gegaan en stonden er nog 2 of zelfs 4 baguettes. Men wist kennelijk niet meer hoeveel er besteld was. Deze kregen we alsnog mee met een ongeïnteresseerd eet smakelijk erbij. Echter waren de baguettes allebei wit en niet warm. Men wilde dit later omruilen maar aangezien we zo lang hadden gewacht hadden we hier geen zin in meer in. We kregen als troost nog een kop koffie. Op zich prima maar ik geef toch een 4 voor de service omdat het daar behoorlijk chaotisch verloopt en werkelijk alles mis ging. Dit moet beter kunnen. De Baguettes zelf waren niet denderend maar de honger was gestild.