Délifrance Terneuzen

M. G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
M. G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
heerlijke taartjes elke keer een verrassing wat ze hebben. bediening zeer vriendelijk. je wordt als mens behandeld en niet als nummer dus...een aanrader
Rinizaltbommel .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
vanimiddag een nieuwe eetzaak bezocht op zoek naar een nieuw vastr adresje om regelmatig te gaan eten. Bij delifrance in zuidpolder beland. Moest nodig plassen en werd er direct er onvriendelijk op gewezen dat dit 1 euro zou kosten. Op mijn melding dat ik daarna een broodje en koffie wilde hoefde het niet. Broodje was goed, grote koffie was goed. Helaas is de onvriendelijke bejegening voor mij reden er NIET mijn nieuwe vaste broodjeszaak van te maken. Jammer.
Leuk was nog wel dat er in de zaak een bordje staat met de tekst "Vriendelijkheid kost niets", was echter blijkbaar op.