Delifrance Spijkernisse

Meer informatie over restaurant Delifrance Spijkernisse

Duur
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier kom ik vaak om te genieten van een lekkere bak koffie en een aantal lekkernijen.

Hier is de kwaliteit koffie altijd goed en de suikerhapjes zijn een goede toevoeging. Ook zijn de appeltaart en het broodje warme beenham twee aanraders!
Wessel95 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2015
Wij zijn na een jaar weer eens gaan eten bij de Delifrance op de woonboulevard. De service was top, het personeel verwelkomde ons vriendelijk en had er plezier in. Het eten is van beter kwaliteit dan voorheen. Het smaakt en ziet er goed uit. De zaak heeft een nieuwe bedrijfsleider gekregen(*werd verteld) en dat is wel te merken. Deze jonge heer kwam zelfs vragen of het smaakte tijdens de drukte. Waar maak je dat nog mee bij een Delifrance. Onze overal conclusie is dat de service goed is, de entourage en het eten zeer verbeterd is.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Veel tafeltjes waren niet schoon. Broodje "warm" vlees, het vlees was niet warm. De smaak was wel goed. We vroegen om de pindasaus in een schaaltje te doen. Gelukkig want die was nog koud. Ze zou het opnieuw warmen en dan komen brengen. We kregen de pindasaus terug toen ons broodje haast op was. Volgens mij uit de magnetron want er zat een hele verdroogde rand aan het schaaltje. De specialiteiten koffie (kletskoffie) was goed van smaak maar ook lauw. Geef mij de Delifrance in het centrum maar, die is echt uit de kunst. Deze bij het bedrijventerrein is het net niet.
Discoo .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Heerlijk gegeten met mijn gezin en zeer klantvriendelijk. Topzaak!
Veel lunchrooms kunnen hier een voorbeeld aan nemen.
VdHoek12 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Het ziet er netjes uit van binnen. Alleen buiten stond meer dan de helft van het personeel te roken voor de deur, niet echt klantvriendelijk. Daarnaast was de soep op (het was 12:00...) en de sapjes ook bijna. Het is dat je honger hebt en per se wat wilt eten, verder moet je hier niet zijn.
MarkMark .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
Hier wel vaker tussen het winkelen door op de Woonboulevard, wat gedronken of gegeten.. Vind het eten van matige kwaliteit en de Verse sappen staan vaak al erg lang in de koeling, tenminste zo zien ze eruit ! Bediening wel vriendelijk.. En doen hun best om het naar je zin te maken..