Délifrance Rotterdam (Zuiderterras)

Zuiderterras 122 3083 BZ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Délifrance Rotterdam (Zuiderterras)

Cora5500 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag het lunchmenu genomen. Tomatensoep en baquette met beenham en eiersalade. Tomatensoep leek totaal niet op het plaatje (dat leek op verse soep). Soep was uit blik met toegevoegde uien en kip en de vermecelli snot, niet lekker dus. Beenham smaakte nergens naar en smaakte tezamen met de eiersalade alleen maar naar teveel zout. Salade smaakte oud. Nooit meer Delifrance. Mijn vriendin had een baquette met Filet Americain en dat heeft zij alleen maar opgegeten, omdat zij honger had. Broodje was zompig van het vet van de pesto. Pesto was alleen maar olie en basilicum, parmezaanse kaas uitgedroogd, pijnboompitten waren grijs. Zag er ronduit smerig uit en ik zou het niet hebben opgegeten.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Meestal is het zeer druk bij Délifrance, omdat deze vlak naast een Primark bevind, maar gelukkig was er nog een tafeltje. Een serveerster kwam al snel vragen wat we wilden drinken, ook direct de broodjes keuze doorgegeven. De broodjes smaakte heerlijk en zag er ook goed uit, mooi opgemaakt.

Enige wat mij opviel is dat bij de meeste tafeltjes niet meer werd gevraagd of ze nog iets wilden drinken (als hun glas op was), echter respect voor de bediening, want ik zag ze constant lopen met borden.

Het broodje 'warm vlees' is een aanrader gevuld met champignons, paprika en uien inclusief een schaaltje pindasaus.
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
Hier met mijn vriend twee heerlijke panini's gegeten. Lekker warm geserveerd, het enige nadeel is dat de panini snel koud werd. De bediening is snel en prima. Je kunt kiezen uit meer dan voldoende soorten thee. Bovendien werd bij de panini een heerlijke kleine salade geserveerd. Dit vinden we zeker een pluspunt!