Délifrance Maastricht (Grote Staat)

Grote Staat 57 6211 CV Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Délifrance Maastricht (Grote Staat)

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Vroeger 15 jaar in Maastricht gewoond en toen ook vaak bij bezoek aan het centrum hier geluncht. Was altijd goed en ook nu, zoals de ruimte toen weinig inspirerend was en nu ook niet.
René P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Voor een lunch hier neergestreken. Bij binnenkomst vriendelijk personeel. Decor wat simpel en qua inrichting, erg krapjes want de stoelen en tafels zijn erg dicht op mekaar gezet. De kaart is voor dit concept vrij uitgebreid / ruime keuzes. De clubsandwich besteld en broodje gezond. Beide waren smakelijk en aan onze "speciale eisen" gemaakt en voldaan. De slagarnituur is geserveerd met een overheerlijke dressing, maar waarom is de garnituur zo klein? Jammer vooral omdat dit bij de lunch gewoon lekker eet. Verder ietsje te prijzig.
JackB .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Vandaag hier gegeten. Het viel me op dat alles er nogal smoezelig en gedateerd uitzag. Tafels werden ook niet schoongemaakt. De menukaarten waren echt goor, nog nooit schoongemaakt, bah. Eten was niet geweldig, maar kon er mee door. Thee was van Pickwick, kan niet in de horeca voor 1,95.
Personeel was vriendelijk.