Délifrance Leidschendam

Liguster 2 2262 AC Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Délifrance Leidschendam

Summerlover .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Ik ga hier regelmatig een hapje eten, als 'pauze' om daarna weer verder te shoppen. De locatie is dus ideaal.
Het eten is erg lekker en de prijs is ook prima die je ervoor betaalt.
De winkel ziet er 'gewoon' uit. Niet een extreem gezellig sfeer ofzo..
Een 6 voor het personeel, aangezien ik het niet erg fijn vind, dat mijn eten serveert wordt door personeel met lange nep nagels. Verder wel vriendelijk, kan ook wel beter..
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Het broodje carpaccio met tonijnmayonaise was lekker, de clubsandwich was wat minder geslaagd wegens de vreemde combinatie van ingrediënten. Jammer genoeg kregen we geen keuze over het brood. De prijzen zijn stevig en ons uitzicht was een parkeerterrein. De volgende keer gaan we dus liever naar één van de vele betere alternatieven die Leidsenhage biedt.
P. B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Ik lunch hier vaker en het is hier altijd lekker. Beetje duur voor wat je krijgt maar je betaalt eigenlijk ook om even rustig binnen te zitten, of lekker buiten. Al met al een goed restaurant.
Happymeal78 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Al jarenlang fan van het pistoletje Filet Américan met die geweldige saus.
Schone frisse zaak. Snelle service.
Tafeltjes beetje klein binnen, maar ach ik neem het toch meestal mee.
Hans1160 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Slechte service naar de klant toe.Had een salade besteld,maar tot mijn schrik zat er bacon op.Dit had ik op de kaart kunnen zien,maar vergissen is menselijk.In de 14 jaar dat ik nu geen vlees meer eet is het me een keer eerder overkomen dat ik per ongeluk iets besteld had met vlees erin.In dat restaurant werd er zonder probleem iets nieuws gemaakt zonder extra kosten.De oplossing van Delifrance was dat ik de salade moest betalen en dat ik voor nog 's de helft van de prijs een nieuwe salade zou krijgen.Ja dag dan maar niks.Ben benieuwd ofdat ze 'm echt weggegooid hebben of aan de volgende klant hebben gegeven die een salade besteld.Nee slechte ervaring.Ik heb een 1 voor het eten gegeven omdat ik niet in staat was om te proeven!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2013
Regelmatig ontbeten en geluncht. Lekkere broodjes, maar meer niet. Daarom was het dom van mij om de laatste keer toch een kipsate met kroepoek, salade en kruidenboter te nemen. Deze viel best wel tegen omdat de zaak daar niet op ingericht is. De sate was heel droog en smaakte gekookt in plaats van geroosterd, de pindasaus was dik en smakeloos. Niet nemen dus. Wat wel heel lekker is, is de baquette met carpaccio, tonijnmayonaise, pesto, bacon en dressing. Broodjes zijn supervers en prima belegd. De Provencette Jambon met ham, kaas, mozzarella, pesto en tomaat is ook prima (een soort baquette tosti). Mijn man neemt soms ook wel is een ontbijt met ei en bacon. Ook goed. Schoenmaker hoe je bij je leest en serveer alleen broodjes, geen "grotere" rechten zoals de kipsate.